Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Verifica ce a zis Al Bundy in mesajul precedent.
la caldura / rece apare dilatare/contractare materiale...

spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok inteleg dar si cand am avut injectorii buliti  nu mi s-a oprit in relantiu mergea mai ciudat dar nu se oprea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! masina Polo 6n2, 2001, cod motor AUD, se opreste in mers. A fost schimbat un integrat in calculator, dar problema persista. Daca a avut cineva aceeasi probema sau ma poate indruma cam pe unde ar fi problema... Am citit undeva ca pot fi ceva lipituri reci in ceasurile de bord, care ar putea cauza oprirea motorului? Mersi!

 

Thursday, 20 February 2020, 21:56:27:0
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Control Module Part Number: 030 906 032 CG
  Component and/or Version: ME7.5.10            3622
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 00788
                      VCID: 51D5F64788F1
8 Faults Found:
16500 -  Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
        P0116 - 35-10 -   - - Intermittent
16645 -  Fuel Injector #1 (N30): Short to Ground
        P0261 - 35-10 -   - - Intermittent
16651 -  Fuel Injector #3 (N32): Short to Ground
        P0267 - 35-10 -   - - Intermittent
16654 -  Fuel Injector #4 (N33): Short to Ground
        P0270 - 35-10 -   - - Intermittent
16648 -  Fuel Injector #2 (N31): Short to Ground
        P0264 - 35-10 -   - - Intermittent
17525 -  Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground
        P1117 - 35-10 -   - - Intermittent
16525 -  Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction
        P0141 - 35-00 -   -
17524 -  Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Open Circuit
        P1116 - 35-10 -   - - Intermittent
---------------------------------------------------------------------------


Saturday, 22 February 2020, 09:24:53:0
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Control Module Part Number: 030 906 032 CG
  Component and/or Version: ME7.5.10            3622
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 00788
                      VCID: 51D5F64788F1
7 Faults Found:
16645 -  Fuel Injector #1 (N30): Short to Ground
        P0261 - 35-10 -   - - Intermittent
16651 -  Fuel Injector #3 (N32): Short to Ground
        P0267 - 35-10 -   - - Intermittent
16654 -  Fuel Injector #4 (N33): Short to Ground
        P0270 - 35-10 -   - - Intermittent
16648 -  Fuel Injector #2 (N31): Short to Ground
        P0264 - 35-10 -   - - Intermittent
17525 -  Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground
        P1117 - 35-10 -   - - Intermittent
16525 -  Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction
        P0141 - 35-00 -   -
17523 -  Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Short to Ground
        P1115 - 35-10 -   - - Intermittent
---------------------------------------------------------------------------


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba. Mai repede repararea ecu motor nu a reușit. Posibil necesar înlocuire ecu motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigurantele sunt ok? mai ales cea de la injectoare si de la incalzirea sondelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigurantele sunt ok. Electricianul ce se ocupa de masina a zis ca a inregistrat o eroare, ceva low voltage pe pinul 30 de la ecu (?), care a aparut doar o data. Faza e ca se opreste si nu mai porneste decat dupa ce iei si pui contactul, dupa care dai la automat, cu erorile stocate, check engine-ul s-a stins  dupa ce am pus benzina si s-a stins becul.

      

Modificat de radurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala nu e pin 30...e terminal 30,care e altceva. E un plus permanent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut prieteni,

Am avaria 00470 - Company Comfort Databus in Single Wire pe un Seat Leon din 2008.Concomitent cu aceasta avarie am observat ca sunt momente in care doar usa de la sofer refuza sa se deschida din telecomanda.

Ma gandeam sa verific in prima faza cablurile can dintre stalp si usa de la sofer.Aveti si alte sugestii?

MULTUMESC ANTICIPAT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde este stocata eroarea? pune eroarea asa cum apare pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 minutes ago, spido said:

Unde este stocata eroarea? pune eroarea asa cum apare pe tester.

Am atasat poza

image.thumb.png.ad87a95be8452665c95cbed302f3f2ed.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie vazut in blocurile de masura cu ce modul nu lucreaza pe 2 fire can,verificate cablaje..etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concret posibil sa nu fie de acolo problema. Vezi daca ai eroare pe 42 usa sofer....de motoras...jos yala si curatate colectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata. 

Facand un test la Passat-ului B8 (211.000km) cu VCDS am descoperit ca apar aceste erori pe cutia DSG 6 (o data ce stergi erorile ele reapar in momentul selectarii R sau D):

21153 - Gear 1 
          P072C 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

21154 - Gear 2 
          P072D 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

21155 - Gear 3 
          P072E 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

21156 - Gear 4 
          P072F 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

21159 - Gear R 
          P072B 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

10731 - Valve 3 in Transmission Part 1 
          P174A 00 [002] - Electrical malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

21207 - Pressure Control Solenoid 3 
          P0797 00 [002] - Short to Plus
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

10906 - Cooling Oil Valve 
          P179D 00 [002] - Electrical Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Puteti sa imi spuneti va rog frumos ce probleme ar fi?

Revizia cutiei este facuta acum 22 de luni la reprezentanta. Am dat peste cateva discutii de pe forumuri straine si ar fi o problema de soft si ca aceste mesaje ar fi "normale".

V-as ruga mult sa imi dati si mie o parere avizata daca v-ati confruntat cu aceste probleme.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Golf 5 2.0 gti tfsi BWA 2007, masina resoftata stage 1+ cand aveam admisie oversized ; am pus zilele trecute un downpipe pe 76 cu catalizator sport, am mers vreo 30 minute cu masina fara sa aprinda check`ul, apoi s`a aprins, fara sa simt vreo diferenta in functionarea masinii ; pe vcds am eroarea de mai jos ; am discutat cu tunerul, si crede ca eroarea este de natura mecanica si nu se poate rezolva din soft momentan.

Intrebarile mele

1. La care sonda face referire eroarea ? cea dinainte sau dupa catalizator ? 

2. Este posibil ca aceasta sa se fi defectat ? ( voi verifica pe seara daca inca sunt la locul lor sondele ).

9eaa8305-73fb-44fb-99e6-579bc8d6e752.thumb.jpg.f45f773cb026d8557fc9b5ef30ebd3b8.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima sonda , verifica si cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea se referă la faptul că prima sondă, cea de dinainte de catalizator are circuitul de încălzire întrerupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc frumos. Voi verifica pe seara cand o sa ajung acasa. Avand in vedere ca am pus downpipe eram ~ 50 % ca imi va aprinde check`ul, si 100% sigur atunci cand s`a aprins ca este din cauza sondei de dupa CAT. O sa o scot din mufa, verific vizual cablajele, curat cu WD, iar in cazul in care va persista ma gandesc ca necesita schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos masina la o tura vreo 15 min, nu mi'a mai aprins check..bucuros, zic sa pun si vcds, ce sa vezi, eroarea a aparut din nou ; am sters'o, aparea iar chiar si daca statea la ralanti. Am scos mufa ( conectorul de langa baterie ) am dat cu wd, m'am uitat la fire..degeaba, eroarea persista. Nu am avut acces sa ma uit si in partea de jos, unde intra in downpipe. 

 

Ce ziceti, sa schimb lambda 1? Masina o scanam constant, si nu avea erori. Mi se pare dubios ca s'a stricat fix dupa ce am pus downpipe.

 

 

IMG_20200311_183856_copy_800x600.jpg

IMG_20200311_183834_copy_800x600.jpg

IMG_20200311_183830_copy_800x600.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cablajul este ok ,trebuie sa comanzi conform seriei de sasiu o sonda noua Bosch, NGK sau OE restul sunt gunoaie .Ai blocurile de masura in vcds poti sa urmaresti cum lucreaza sau nu lucreaza la tine :) in closed loop / open loop etc Degeaba tot stergi erori ca motorul tot nu functioneaza cum trebuie pana la MIL 

 

Modificat de BadGrandpa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atit cat are open circuit pe rezistenta de incalzire...nu are decat sa verifice cablaj  si siguranta apoi schimba sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

Am si eu o eroare, a aparut de pe o zi, pe alta, ca de obicei.

A fost conectat la obdeleven ptr. activare VIM si dupa un timp am observat ca nu functioneaza butoanele de pe volan, din partea dreapta, doar butonul OK din mijloc.

Am facut o scanare cu VCDS si eroarea aparuta este:

1 Fault Found:
8782087 - Multi-Function Switches in Steering Wheel; Right
          B114C 96 [009] - Component internal failure
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 14
                    Mileage: 189146 km
                    Date: 2020.03.08
                    Time: 19:58:51

                    Supply voltage: Terminal 30: 12.4 V
                    Terminal 15: On

Are idee cineva unde si ce trebuie sa verific, ca suspectezi ca ar fi problema creata de obdeleven sau cel care la manevrat, ca nu prea ma lasat sa vad ce face.

Am vcds si am facut scanari inainte de problema aparuta, am comparat codariile modulelor si sunt ok. Problema este ca nu am facut o copie la setarile din adaptare, drept urmare nu am cu ce compara.

Atasezi si scanarea completa poate aveti idee ce ar trebui sa fac.

Multumesc Log-WVWZZZ3CZFE510975-189146km-117529mi.txt

Modificat de stabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu are nicio legătură. Pare ca problema este de la comenzi, de la calc din spira volan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

Am reusit sa scap de eroarea sus mentionata, prin deconectare de la acumulator. Presupun ca sa blocat modulul respectiv, cand a fost conectat la obdeleven.

Problema este ca a aparut o serie de errori care nu vor sa dispara la stergere. Am scapat de una si am dat de altele printr-o simpla deconectare de la tensiune.

Intrebare, este normal sau nu?

Ca daca este normal, presupun ca va disparea in timp.

Atasezi noul log cu erori.

Va multumesc.

New Text Document.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   2 membri

    • Bgd83
    • nedelx
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!