Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

morturip2010

Cam da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Segmenti blocati daca bujia se uda cu ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

morturip2010

Nu se uda cu ulei e benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum alb ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

morturip2010

Nu da gram de fum.

Acum am umblat la ea i.am dat basic settings pe fuel system totul ok

Acum e calda la 90 merge cum trebuie si nici un misfire pe cilindrii 

Sa vedem la rece daca mai face urat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

morturip2010

Da la rece merge prost si da misfire pe cilindrul 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

morturip2010

Da pistonul 1 e ud in cap de benzina am schimbat rampa de injectoare cu totul si degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema la usa pasagerului - nu se incuie atunci cand folosesc butonul de inchidere de pe consola centrala, sau cand ajung la 15-20km/h si ar trebui sa se incuie automat. Am impresia ca se aude un zgomot de incuiere-descuiere si martorul de usa deschisa se aprinde pentru jumatate de secunda. Incuierea merge fara probleme cand folosesc telecomanda, iar unlocking-ul la fel (atat din telecomanda cand si din butonul de pe consola centrala).

Scanarea cu VCDS-ul a listat eroarea de mai jos. Fiind 'Intermittent', dupa Clear nu apare din nou la rescanare, nu am idee ce o declanseaza (vad Frequency: 2).

01038 - Central Locking Thermal Protection
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 2
Reset counter: 129
Mileage: 66467
Time Indication: 0

Freeze Frame:
Term 15 Off
Voltage: 11.85V
OFF
ON
OFF
OFF
OFF

Din ce am observat, BCM-ul citeste ok daca usa este inchisa/deschisa. Deschiderea selectiva functioneaza ok din telecomanda.

Wiki-ul ross-tech mentioneaza sa verific cablajul, dar ma gandesc ca nu s-ar incuia nici din cheie daca aveam fir intrerupt? S-a mai confruntat cineva cu ceva asemanator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

eroarea este de la faptul ca te-ai jucat prea mult/repede la inchiderea centralizata.

masina ce an este ? completeaza si in profil, ne ajuta ... sa te ajutam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, multumesc frumos Florin. Nici nu m-am gandit la chestia asta, intr-adevar am abuzat de butonul acela incercand sa 'fortez' rezolvarea problemei.

Masina este Leon, 1P, 2010. Am completat si profilul acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema cu masina, poate ma puteti ajuta cu niste informatii.

Am un Audi A3 8L 2002 1.6 benzina + GPL pe motor AVU, cutie automata FDH.

Pana de curand acest motor fierbea apa. Am schimbat de vreo 3 ori senzorii de temperatura, termostatul, am verificat si controlerul pentru ventilatoare, apa tot fierbea. Am descoperit ca daca scot mufa din senzorul de pe radiator, instalatia merge in sistem de avarie si nu se mai incingea. De curand am fost la un nou mecanic, am bagat mufa, am incins apa, la fel, fierbea. Nu a stiut sa-mi dea o solutie, am scos mufa si am plecat. Temperatura apei in momentul in care am plecat de la el era pe la 112, dupa vreo 20 min de mers a ajuns pe la 60 si mai sus de 70 nu mai urca. Am zis aleluia, si-a revenit :) insa acum am alta problema: am mufat senzorul la loc si acum nu mai fierbe, dar cand ajunge pe la 81 incep ventilatoarele sa porneasca pe treapa 2, pana cand temperatura apei ajunge pe la 75. In trafic intens mai ajung si pe la 90 si ceva de grade. Asta ar fi o problema, foarte misterioasa.

Problema 2 si cea care are si legutura cu acest topic, este ca nu ma mai pot conecta cu vag-ul la niciun modul, si nu doar cu al meu, am mai incercat si cu alte testere. Pana de curand, mergea perfect, acum nu mai merge deloc (No response from controller). Ledul de la mufa obd se aprinde, daca incerc sa ma conectez la ABS, spre ex, incep sa mi se aprinda ledurile in bord, insa nu se conecteaza. Ce pot face? Imi puteti recomanda pe cineva potrivit pentru problemele mele? Ma puteti ajuta cu niste sugestii?

Multumesc anticipat

Mentionez ca sunt din Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

intai trebuie remediata problema OBD-ului, dupa care se merge mai departe cu investigatia, pentru problema cu ventilatoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

morturip2010

Referitor la problema mea cu misfire pe cilindrul 1 am schimbat bobina de inductie de la un axp care merge bine cu tot cu fise si face tot la fel misfire pe cilindrul 1 am masurat tensiunea pe cablaj 9.70v pe fiecare cilindru  injectoare schimbate bujii schimbate. Cand se incalzeste la 90 merge bine nu mai da misfire. 

Ceva idei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Test compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

corect - bujiile sunt ok toate... sau e uda pe 1 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

morturip2010

Compresie 12 pe cilindrul 1 bujia pe cilindrul 1 se uda. Interesant e ca am facut chiulasa am facut testul cu benzina nu se umezeste nici o supapa si cand se incalzeste la 90 grade merge bine

Stiu ca tensiunea pe mufele la injectoare trebuie sa fie 11-14v si e 9,7 dar e la fel pe toate mufele nu e numai pe cilindru 1

Modificat de morturip2010
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la supape pare sa fie problema...ci la segmenti.Compresia ai luat-o cu motorul cald sau la rece?

Pe ceilalti cilindrii cat ai compresia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

morturip2010

La rece am facut testul si pe restul de cilindrii am 14

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Astazi mi-a facut si mie fite... a inceput sa clipareasca martorul check engine dupa care ramane aprins. Masina merge in suturi, am mers foarte usor cu ea...Am atasat scanarea de acum cateva minute poate imi puteti zice ceva despre ea.

Log-IF24ARY-TMBHB61Z162124577-146420km-90981mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

morturip2010

Am luat iar compresia si la rece si la 90 grade are 14 pe toti cilindri la fel si la rece si la cald.

Interesant e ca la 90 grade merge bine si nu mai da misfire

Sa fie cilindrul ovalizat?

Sa fie de la segmenti?

Ceva idei ? Ca m-a disperat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, kamataru said:

Salutare. Astazi mi-a facut si mie fite... a inceput sa clipareasca martorul check engine dupa care ramane aprins. Masina merge in suturi, am mers foarte usor cu ea...Am atasat scanarea de acum cateva minute poate imi puteti zice ceva despre ea.

Log-IF24ARY-TMBHB61Z162124577-146420km-90981mi.txt

Fata de ce am zis anterior, as adauga ca in weekend am schimbat filtru ulei, benzina si ulei(motul 6100 10w40)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobina, fisa, bujie de pe cil 4 si mai ai un senzor de vacuum defect sau fire rupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Al Bundy said:

bobina, fisa, bujie de pe cil 4 si mai ai un senzor de vacuum defect sau fire rupte.

Ms mult. Pot fi oricare din ele? Sau doar una? La senzor de vacuum o sa incerc sa gasesc o schita sa o iau pe fire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia de pa cil 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, Al Bundy said:

aia de pa cil 4.

Ma refer la defecte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!