Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

FA si tu o diagnoza cu VCDS sa vedem codul de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/21/2016 at 0:25 PM, rmg said:

@lexetordo: eu sunt in aceeasi situatie ca si tine, cu missfire pe cilindrul 4, numai ca la mine e intermitent iar la mine am o singura bobina pt cei 4 cilindri. Acel contoar am observat ca se reseteaza deoarece atunci cand accelerezi controlul erorilor pe cilindri devine disable. Cand devine enable (lasi acceleratia) contoarul se reseteaza la 0. Cel putin eu asa am observat la mine.

@Al bundy: daca schimb injectoarele intre ele, trebuie sa codez ceva? Dar daca cumpar un injector, trebuie sa-l initializez pe masina?

Eu sunt in aceeasi faza ca si colegul lexetordo: am pus fisele noi, am pus bobina noua si nu am rezolvat. Am scos mufa de la injector si simte circuitul deschis, deci cumva inteleg ca mufa e ok. Mai mult, vad pe vcds valorile furnizate catre injector ceea ce ma face sa cred ca alimentarea cu curent pana la injector este in regula. Am incercat atat cat am avut loc, sa masor rezistenta interna a injectorului si arata ceva de genul 17ohmi, din ce am vazut prin autodata ar fi in regula. Nu am avut loc sa masor curentul pe mufa, efectiv nu am loc din cauza admisiei.

Urmatorul pas e sa ma chinui sa dau jos admisia si rampa de la injectoare, sa scot injectoarele, sa le curat daca tot umblu la ele si sa inversez 1 cu 4. Coroborat cu o curatare a mufelor care intra in ECU.

Daca stiti prin Bucuresti pe cineva care curata injectoare date jos de pe masina dati va rog de veste. As vrea sa stie sa masoare injectoarele si eventual sa schimbe la ele o-ringurile si sitele.

Salve,

revin cu noutati legate de acel missfire pe cilindrul 4, poate mai patesc si altii.

La mine rezolvarea a fost schimbarea simeringurilor de la supape.

La motorul AVU e una din problemele care apar destul de des, in sensul ca mananca ulei(1 litru la 2000-3000km, poate mai mult) fara a scoate fum pe esapament. Asta pt ca acele simeringuri imbatranesc si lasa sa treaca pe langa axul supapei ulei in camera de ardere.

La mine cel putin asta a fost, in special simeringul supapei de la cilindrul 4. Din acest motiv acel cilindru avea mereu ulei in camera de ardere de unde rezulta calamina, bujie ancrasata, lipsa scanteie, compresie mare pe acel cilindru (asta trebuie sa fie primul semn de intrebare legat de uleiul prezent in camera care sigileaza mai bine; cei care au luat compresie stiu ca se testeaza uzura segmentilor punand ulei in capul pistonului). Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Poate ma ajutati si pe mine cu un sfat, o indrumare. Incerc sa fiu cat mai scurt. Masina este Passat 2.0 FSI, 2006, 4Motion, BVX.
Mi s-a oprit din mers, fie cand sa plec de pe loc (mai ales cand motorul este deja incalzit), fie cand eram in treapta a 2-a. In afara de asta, masina se comporta ciudat, pierde din putere asa de-odata doar pt pret de 1 secunda (cel mai evident este cand pun pilotul automat pe un drum plan, si se intampla ca si cand as ciupi frana in timp ce sunt in accelerare). Mi se pare ca trage si ceva mai greu. Martorul din bord (Emissions Control Lamp) nu se aprinde imediat, ci dupa ce am lasat-o in parcare si am incercat s-o pornesc abia dupa vreo 2 ore. 
Dupa ce mi s-a aprins prima data martorul, am mers cu ea si am lasat-o la un service. Au pus-o pe tester si mi-au zis ca ar trebui schimbat EGR-ul (nu am intrebat de codul de eroare), dar, pentru ca odata stearsa eroarea nu reapare la repornire, a ramas sa mai merg cu ea sa vedem daca se mai intampla problema (am luat hotararea asta pt ca am mai avut probleme pe partea electrica cu ea si poate ca si de data asta ar fi fost cazul).

Problema a revenit dupa aproximativ 350 km (am mers numai prin oras). Pana sa reapara problema nu se mai intamplase niciun simptom. Am fost la alt service, de data asta am asistat si eu cand a fost pus tester-ul (din pacate nu era unul dedicat VW), iar eroarea a fost P1400. Concluziile mecanicului: ambele sonde lucreaza bine, nu par sa aiba probleme; In acest caz, poate sa fie una din urmatoarele 3 probleme:
- EGR-ul (cel mai probabil);
- partea electrica pana la EGR;
- calculatorul.
Cum service-ul respectiv nu are pe cineva pe partea electrica (deci nu au putut verifica electrica), ei au zis ca nu-mi recomanda sa schimb la ei EGR-ul, pt ca nu am cum sa fie 100% sigur ca aia e problema. Sfatul lor a fost, dupa ce s-a sters eroarea si nu a reaparut, sa astept sa reapara si sa merg la reprezentanta, ca ei au tester dedicat si poate isi dau seama care este exact problema, sa nu ma apuc sa schimb piese pe ghicite.
Ei bine, problema a revenit in 50km. Si de asta scriu acum. Poate voua va este mult mai familiara problema si ma sfatuiti in cunostinta de cauza. Poate recomandati si un service care sa aiba si tester dedicat, eventual sa poata face si verificare electrica si sa-mi rezolve problema (eventual mai ieftin ca la reprezentanta).

 

Edit: alimentez de la aceeasi benzinarie de mult timp, acelasi tip de benzina, omv 100. Cand a aparut prima data eram cu rezervorul aprope gol, cand a aparut a 2-a oara aveam jumatate rezervorul.

Modificat de conStiint@
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr.o diagnoza profi in Buc.ii ai pe colegii Pronet/Florin/Al Bundy, ultimii doi se ocupa di de partea electrica.

Ia legatura cu ei!!

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am facut o scanare cu VCDS si am gasit urmatoarele erori, ma poate ajuta cineva sa le interpretez? 

Motorul tremura usor la relanti, mai mult scutura la un interval de cateva secunde, fara sa oscileze turometrul. Cand intra in functiune compresorul AC, creste usor relantiul si parca dispare si tremuratul.

Masina Octavia 3, 1.2 TSI, 2013, 67k.

Multumesc

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC (J255)       Labels: 5G0-907-044.clb
   Part No SW: 5E0 907 044     HW: 5E0 907 044 
   Component: Climatronic   H02 0604  
   Revision: 00001K06    
   Coding: 01010004000100011005000000100000
   Shop #: WSC 73430 031 00063
   ASAM Dataset: EV_ACClimaBHBVW37X 002017
   ROD: EV_ACClimaBHBVW37X_SK37.rod
   VCID: 62D3BD53244F489269B4ECD-8036

1 Fault Found:
263426 - Air Quality Sensor 
          B10AF 31 [008] - No Signal
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 163
                    Mileage: 65944 km
                    Date: 2016.10.27
                    Time: 15:59:01


-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway (J533)       Labels: 5Q0-907-530-V1.clb
   Part No SW: 5Q0 907 530 E    HW: 5Q0 907 530 E
   Component: GW MQB Mid    124 1109  
   Revision: --------    Serial number: 0000496001
   Coding: 030100042B086400EF000248080F00010001000000000000000000000000
   Shop #: WSC 73430 790 00216
   ASAM Dataset: EV_GatewLear 006010
   ROD: EV_GatewLear.rod
   VCID: 337D0817CB35911AD262E11-8066

   Alternator: 

   Multifunction unit control module: 
   Subsystem 2 - Part No SW: 5E0 919 719     HW: 5E0 919 719 
   Component: E221__MFL-PR6  H04 0100 
   Serial number: 000000000B0180030413

1 Fault Found:
197175 - Control unit for battery monitoring 
          U1050 00 [009] - No Communication
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 112
                    Mileage: 65925 km
                    Date: 2016.10.27
                    Time: 13:48:48


-------------------------------------------------------------------------------

 

Modificat de Victorrr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Am si eu o problema cu pornirea la rece (uneori). Am pus un VCDS pe ea si am gasit erorile detaliate mai jos. Masina este un Golf 5 1.4 16V 75cp. Problema se manifesta uneori, cand porneste un pic mai greu, sta la 1200 rpm, cand incepe sa scada turatia, undeva intre 1200 si 1000 rpm incepe sa vibreze (smuceasca) destul de violent. Daca o turez si merg cu ea isi revine. Am mai observat ca acul de la turometru coboara de la 1000 rpm spre 800 rpm gradat (nu cursiv). Daca opresc motorul si il repornesc porneste la sfert si merge ok. In mers nu are probleme. Trage ok si consumul este bun.

In VCDS am gasit urmatoarele erori:

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 036-906-032-AXP.lbl
   Part No SW: 036 906 032 BE    HW: xxxxxxxxxxx
   Component: BOSCH ME7.5.10      8326  
   Revision: --------    Serial number: VWZBZ0E0278068
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 01279 785 00200
   VCID: 54A79ADBF70E94BE60B-8001

3 Faults Found:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
            P0300 - 001 -  - Intermittent
16686 - Cylinder 2
            P0302 - 008 - Misfire Detected - Intermittent
16685 - Cylinder 1
            P0301 - 001 - Misfire Detected - Intermittent
Readiness: 0000 0000

Eu suspectez bujiile, masina e adusa recent din afara, i-am facut distributia, schimbat alternator (defect), schimb de ulei si filtre.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba bujiile si verific-o pe urma.Posibil sa ai ceva probleme si cu bobinele...din ciclul ,,asa face ele".

E problema des intilnita sa se strice bobinele..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce bujii recomanzi? Vad ca sunt o gramada de variante.

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un Audi a6 din 2009 si vreau cu VCDS-ul sa intru in meniul: 01 ENGINE in Meas Blockes-08 si nu pot (vezi poza atasata) Stie cineva de ce nu ma lasa sa intru. Am incercat pe un Passat B6 si acolo m15203370_1139230059448240_5443969237845072315_n.jpgerge .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca nu acolo nu poti vedea/banuiesc ca e CR motorul!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da intradevar motorul este CR. Dar unde pot vedea parametrii motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am cumpărat un polo 9n 2003 1.2 47kw și am următoarele probleme:

VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910

Sunday,27,November,2016,19:38:52:65217

Chassis Type: 9N (9N - VW Polo (2002 > 2010))
Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 45 46 56 76
 
VIN: WVWZZZ9NZ3Y083951   Mileage: 143970km/89458miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 6Q0-907-37x-ABS2.lbl
   Part No: 6Q0 907 379 L
   Component: ABS FRONT MK60      0101  
   Coding: 0001097
   Shop #: WSC 00788 785 00200
   VCID: 46894E5832592C2EEEF-50E6

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 6Q0-820-045.lbl
   Part No: 6Q0 820 045 
   Component: Klimaanlage        X0840  
   VCID: EAD15AE89681A84EAA7-5072

7 Faults Found:
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 
            28-10 - Short to Plus - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154) 
            41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154) 
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154) 
            28-10 - Short to Plus - Intermittent
00819 - High Pressure Sensor (G65) 
            07-00 - Signal too Low

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 6Qx-937-049-C.lbl
   Part No: 6Q1 937 049 C
   Component: 00 BN-SG.           1S33  
   Coding: 25742
   Shop #: WSC 00788  
   VCID: 3B7F2FAC299B61C6811-50E6

7 Faults Found:
00903 - Fuse for Heated Outside Mirrors (S196) 
            37-10 - Faulty - Intermittent
00900 - Fuse for Signal Horn (S194) 
            37-10 - Faulty - Intermittent
00966 - Fuse for Blinkers (S151) 
            37-10 - Faulty - Intermittent
00969 - Fuse for Heated Rear Window (S41) 
            37-10 - Faulty - Intermittent
00511 - Selector Lever (E313) 
            49-00 - No Communications
00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            49-00 - No Communications
01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492) 
            49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 1C0 909 605 K
   Component: 0L AIRBAG VW51 0P   0004  
   Coding: 12364
   Shop #: WSC 00788  
   VCID: 2C5D1CF0DCF5F67E18B-50E6

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 6Q0-920-xxx-17.lbl
   Part No: 6Q0 920 800 P
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13  
   Coding: 01131
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 3A712AA826A158CE9A7-5072
   WVWZZZ9NZ3Y083951     VWZ7Z0B5632956

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901 
   Component: 09 GATEWAY  CAN    1S33  
   Coding: 00014
   Shop #: WSC 00788  
   VCID: F0E54880B05D529EE43-50E6

3 Faults Found:
00511 - Selector Lever (E313) 
            49-00 - No Communications
00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            49-00 - No Communications
01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492) 
            49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist        Labels: 6Q0-423-156.clb
   Part No: 6Q0 423 156 M
   Component: LenkhilfeTRW        V210  
   Coding: 00140
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 397335A423A753D693D-50E6

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 6Q0-959-433.lbl
   Part No: 6Q0 959 433 H
   Component: 1G Komfortgerát     0001  
   Coding: 00067
   Shop #: WSC 00788  
   VCID: 40855840407D021ED43-4A9C

   Subsystem 1 - Part No: 6Q2959802A
   Component: 1G Tõrsteuer.FS TFK 0003  

   Subsystem 2 - Part No: 6Q2959801A
   Component: 1G Tõrsteuer.BF TFK 0003  

No fault code found.

End   ---------------------------------------------------------------------
PS.  nu îmi funcționează nici clima. Nu cred ca cuplează compresorul.

Va mulțumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La temp de afara normal sa nu mearga compresorul. clapete dirijare aer/motorase cu pb. verifica sig. sterge tot si vezi ce mai ramane. codeaza corect can gateway-ul. ori si-a bagat cineva mana pe acolo ori interfata e de vina. masina e 4x4? m-as mira.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet Mulțumesc pentru răspuns. Nu este 4x4 sigur :)). La siguranțe am umblat eu, le-am scos pe toate sa vad dacă am vreo siguranță arsa (era doar cea de la ştergătorul de pe luneta). Legat de recirculare când apăs butonul câteodată sta 2-3 secunde aprins și se stinge singur iar apoi nu mai pornește. Compresorul l-am testat când afara erau +12°C și nu se auzea nimic, nici rece nu băga. Scan'ul s-a făcut cu cablu cumpărat de pe net, l-am împrumutat de la un prieten și am dat eu scan. Ce as putea face cu motorașele de recirculare și cu compresorul AC?

Modificat de waledaz
Greșeli de ortografie datorate autocorrectului de pe telefon. Mulțumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica in blocurile de masura shut off code - sa vezi ce cauza determina nefunctionarea compresorului - valva regulatoare, lipsa freon etc. Ptr clapete - incearca o reinvatare a acestora - flap alignment din basic settings.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o setare de baza la clapete

baga freon deoarece nu ai.

codeaza can-ul cu acelasi cod sa scapi de erorile ciudate de acolo.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, vă mulțumesc. O sa revin după ce fac rost de cablu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Am si eu output-ul asta, pe 01 ( Engine). Nu am reusit sa gasesc ceva in baza de date Ross Tech.  Cineva spune ca este vorba de G2/62. De asemenea, am remarcat ca uneori apa nu mai sta la 90 grade la viteze mai mari (sta pe la 85), dar nici nu trece de 90. Alte fluctuatii ciudate ale temperaturii nu am remarcat, lichidul este la nivel, dar nu a fost schimbat de cativa ani.

 

005716 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster 
               P1654 - 000 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 186311 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 22:34:01

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.01 V
                    Temperature: 19.8°C
                    Temperature: 18.0°C
                    Temperature: 18.9°C

Daca eroarea se cauzeaza senzorului, este necesar sa inlocuiesc si termocupla?

Modificat de bardhere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care este eroarea de pe ceasuri ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Pe instrumente: 

Spoiler

6 Faults Found:
00447 - Function Limitation due to Over-Voltage 
            001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 203
                    Time Indication: 0

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 203
                    Mileage: 186311 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 22:32:23

00532 - Supply Voltage B+ 
            001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 203
                    Mileage: 186311 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 22:31:00

00771 - Fuel Level Sensor (G) 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 203
                    Mileage: 186311 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 22:32:20

00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 91
                    Reset counter: 206
                    Mileage: 186311 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 03:49:13

00532 - Supply Voltage B+ 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 203
                    Mileage: 186311 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 22:31:00

 

Fuel Level Sensor si Outside Temp par ca functioneaza bine, chiar daca au intermitent iar tot ce este legat de voltaj a aparut de cand cu o baterie defectuoasa. 

Modificat de bardhere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile pe instrumente si engine cu motorul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!