Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

On 6/22/2016 at 11:41 PM, ric26ct said:

Salut tuturor! Ma puteti ajuta cu un sfat pentru erorile urmatare? Au aparut in momentul trecerii peste niste denivelari puternice si dupa ce le sterg reapar. ca si simptome, dupa ce sterg erorile , abs-ul tacane ( intra ) la cea mai mica franare iar dupa cca 100 m apar martorii P galben taiat, (abs), simbolul de la presiune pneuri si pe bord scrie ca frana de mana are o eroare sa verific cartea. La scanare apar urmatoarele:

 

Scan-WVWZZZ3CZ7E206847-20160621-1426-191890km-119234mi.txt

Revin cu rezolvarea problemei ....... de vina a fost rulmentul si senzorul abs de pe roata stanga spate, problema rezolvata prin inlocuirea lor. 

O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06/29/2016 at 9:18 PM, lexetordo said:

@rmg multumesc de informatie.

Revin la problema mea cu missfire pe cilindrul 4 (am schimbat bobina si bujia cu cele de pe alt cilindru, dar nu se muta eroarea).

Daca ii fac un test de compresie si o sa am compresie mica pe cilindrul in cauza atunci pot elimina testul cu schimbarea injectoarelor intre ele? Nu de alta, dar nu am gasit niciun DIY in legatura cu scoaterea injectoarelor de pe motorul meu, am reusit doar sa scot mufele, insa in legatura cu injectorul in sine nu am stiut de unde sa incep... am vazut ca au in jurul lor o clema ca o siguranta...

 

Salutare,

Dupa schimbarea injectoarelor, eroarea cu misfire nu a mai aparut dar nici nu s-a mai mutat.

Bun pana aici. Insa motorul tot parca in trei cilindri mergea.

Am luat compresia si am avut urmatoarele rezultate:

7, 15, 15, 6

Mi s-a spus ca in prima faza ar fi supapele. Asta inseamna chiulasa data jos...si vazut ce este. Veste buna ce sa mai... mai am ce sa verific inainte de a o duce in service ca sa intre in motor? La compresie mica trebuie desfacuta chiulasa? Ce viata mai are masina dupa?

Una peste alta, nu mai am misfire insa masina nu mai porneste la prima cheie iar cand o pornesc trebuie sa apas acceleratia ca sa nu fuga motorul la cum se zgaltaie si bate si mi-a aparut si o eroare noua:

17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1
P1165 - 002 - System too Rich

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cei care lucreaza stiu sa faca treaba buna, motorul va merge ca din fabrica. Altceva decat desfacut si verificat chiulasa nu ai ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta cineva cu codul asta de era?din ce cauza este! Cand pornesc motorul la rece imi face un zgomot tare si imi apare eroarea!

17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83) P1290 - 002 - Signal too Small

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lexetordo: ar mai fi varianta de leak down test insa nu stiu pe la noi sa-l faca careva. ala cica iti spune exact daca este de la supape sau nu. Oricum test de compresie nasol e clar ca e o problema. Poti pune putin ulei sus pe fiecare piston, sa vezi daca se modifica compresia. Asta ca sa stii daca e de la segmenti sau nu. Eu zic ca si daca desfaci chiulasa, scapi cu 500-600lei. Depinde de mana de lucru. Scaunele la supape 150lei (eu n-as plana chiulasa), garnitura de chiulasa 200lei si mana de lucru.

Eu la a mea nu am mai dat injectoarele jos, sa le inversez sa vedem daca se muta eroare, din lipsa de timp. In schimb am scos mufele de la ECU si le-am curatat cu spray-ul (chinul draq sa le scot, oricum aratau bine pinii).

Si am mai facut o chestie, care poate avea sau nu legatura cu missfire intermitent pe cilindrul 4: aveam legate la releul de injectie niste led-uri DLR. De vreo 2-3 luni, adica aproximativ cam de cand a inceput sa faca micutza figuri, au inceput sa se stinga sau sa palpaie cand turam masina. Erau legate la acel releu ca sa ia curant doar cand era pus contactul. Saptamana trecuta am scos acele fire si am cam 2 saptamani de cand nu a mai aparut eroare: 1 saptamana de la curatat ECU si una de cand am scos firele de la releul respectiv. O fi fost de acolo, n-o fi fost?! Astept sa vedem daca mai apare eroarea. Doamne ajuta!

@marius2000: am gasit un topic undeva pe net la un A4 ca ar putea fi releul de la ventilatoare, sa fie ud sau ruginit (releul J219). Numai ca acolo baiatul se vaita ca nu se mai opreau ventilatoarele si i-au omorat bateria, la tine face zgomot. :unsure:

Modificat de rmg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...ma poate ajuta cineva cu lămuriri privind aceasta eroare? Eu am probleme cu climatronicul în sensul ca baga cald și după câteva minute bune 5-7,  începe sa bage aer rece dar fără a raci cum trebuie interiorul.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01809

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 08: Auto HVAC        Labels: 3C0-907-044.lbl

  Part No SW: 3C0 907 044 DG    HW: 3C0 907 044 DG

  Component: ClimatronicPQ46 133 0909  

  Revision: 00133024    Serial number: 00000000000000

  Shop #: WSC 00000 000 00000

  VCID: 69D95B2F408C395623D-803C

 

1 Fault Found:

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)

           000 - - - Intermittent

            Freeze Frame:

                   Fault Status: 00100000

                   Fault Priority: 3

                   Fault Frequency: 8

                   Reset counter: 34

                   Mileage: 225494 km

                   Time Indication: 0

                   Date: 2017.14.20

                   Time: 12:36:09

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara, la o fabia 1.4 16v la un prieten de-al meu are aceasta eroare ce poate fi? Mulțumesc 

 

_20160704_173007.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Myanad said:

Address 08: Auto HVAC        Labels: 3C0-907-044.lbl

  Part No SW: 3C0 907 044 DG    HW: 3C0 907 044 DG

  Component: ClimatronicPQ46 133 0909  

  Revision: 00133024    Serial number: 00000000000000

  Shop #: WSC 00000 000 00000

  VCID: 69D95B2F408C395623D-803C

 

1 Fault Found:

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)

           000 - - - Intermittent

            Freeze Frame:

                   Fault Status: 00100000

                   Fault Priority: 3

                   Fault Frequency: 8

                   Reset counter: 34

                   Mileage: 225494 km

                   Time Indication: 0

                   Date: 2017.14.20

                   Time: 12:36:09

Schimba motorasul de reglare al temperaturii pe stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc...cunoști cumva rolul acestuia? Poate el sa afecteze ac sa dea aer rece după 5-7 minute și nu la temperatura destul de scăzută? Practic la mine astea sunt simptomele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus un RCD-510 in locul RCD-310 din fabrica (pe care l-ams scos la vanzare) si o camera de mers inapoi. Am un cablu cu soft VCDS 14.14.2 si am incercat sa codez camera.

Toti pasii decurg cum trebuie, pun bifa la "Backup camera", aplic, primesc confirmarea ca a fost acceptat codul (in acel moment se intrerupe sunetul din radio pentru o clipa, ca la carte), bag marsarier insa camera nu merge. Cand intru din nou, gasesc tot codarea initiala, deci nu pot modifica acel cod cu interfata asta, sau nu fac eu ce trebuie?

Mai am o interfata veche, VAG908, merita sa o incerc sau nici aia n-o sa ma ajute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă, dar nu cred să te ajute. Face așa, deoarece folosești o clona, care nu își face treaba, nu salvează codingul. Folosește o interfață originala sau alta....dar să fie buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu - asta poate să nu facă cald/rece, pe partea respectivă - stânga. Fenomenul care se manifesta la tine, pare să fie de la electrovalva de pe compresor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vreo versiune de clona recunoscuta ca facand garantat treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicio clona nu este garantata.... Si regulamentul forumului ne interzice discutiile legate de clone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta cineva cu eroarea asta multumesc!

17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83) 
            P1290 - 002 - Signal too Small

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit cu 908, care insa nu cunostea semnificatia bitilor, fiind o versiune prea veche. Noroc ca, la cate incercari facusem cu cealalta, am tinut minte bitul respectiv si am rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba senzorul de temperatura de la baza radiatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paval Alexandru

Buna ziua , mi-am luat cu un prieten programul VCDS , e ok ,l-am pus sa-l testez pe masina mea fiindca aveam o problema destul de enervanta si anume imi intrerupe si da rateuri motorul atunci cand il accelerez dintr-o data. Daca il acceleram usor nu mai intrerupea dar in fine. am pus testerul pe ea si am primit urmatoarele erori:

18010 - Power Supply Terminal 30 
            P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 
            30-00 - Open or Short to Plus
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
            P0134 - 35-00 - No Activity
00532 - Supply Voltage B+ 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation 
            14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 35-10 -  - Intermittent
00670 - Throttle Position Sensor (G127) 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
            P0102 - 35-00 - Signal too Low
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 
            28-00 - Short to Plus
00561 - Mixture Adaptation 
            12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 
            26-10 - Output Open - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 
            26-10 - Output Open - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 
            26-10 - Output Open - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 
            26-10 - Output Open - Intermittent
17733 - Knock-Control: Cylinder 1 
            P1325 - 35-10 - Regulation Limit Exceeded - Intermittent
17736 - Knock-Control: Cylinder 4 
            P1328 - 35-10 - Regulation Limit Exceeded - Intermittent
17734 - Knock-Control: Cylinder 2 
            P1326 - 35-10 - Regulation Limit Exceeded - Intermittent

Acum presupun ca in astea ar fi cauzele pentru care imi intrerupe, dar intrebarea mea este alta. Ce inseamna aceste erori? adica as fi foarte recunoscator daca cineva mi lear putea explica putin . am cautat pe net explicatiile si codurile de eroare insa nu sunt asa de familiar cu termenii auto in limba engleza si nu prea am inteles mare lucru. daca cineva ar avea cateva minute sa-mi explice putin daca problema mea cu intreruperea si rateurile tine de aceste lucruri va rog spuneti-mi. Mentionez ca mi-a sarit alimentarea din mers la motor si mi-a luat foc , am reusit sal sting fara probleme insa multe din fire sau cam totpit dar leam izolat. va multumesc

Log-335770km-208637mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna ca-ti intrerupe la accelerare brusca? Iti ia cu intarziere cand apesi brusc pedala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sterge erorile si posteaza doar erorile care raman

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare legata de "16688 - Cylinder 4 -  P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent": daca ar fi ceva ciufulit pe cilindrul 4, vreo supapa sau ceva de genul asta, nu ar trebui sa faca continuu?

Pt ca inca nu am scapat ce aceasta eroare, insa ea apare din cand in cand si de obicei dispare cand am reprize mai lungi cu turatie mare. In weekend o sa incerc sa-mi fac timp sa dau injectoarele jos, sa le masor si sa le schimb pozitia. Atunci voi putea masura si curentul care ajunge la mufele injectoarelor si rezistenta lor interna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba pozitia la injector, bujie, etc - si vezi daca se muta si defectul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur, asta o sa fac in weekend. Dar cei de la Ross Teck pun pe tapet inclusiv probleme cu motorul (compresie) si mereu am exclus asta din cauza ca nu este o eroare permanenta. Pe de alta parte, unii zic de motoarele SR ca ar fi sensibile la benzina de 95, ca se mai ard supapele. Daca ar fi probleme de compresie ar trebui sa faca mereu, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!