Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

multumesc , voi face asta maine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat senzorii abs si se pare ca sunt ok , cablajul la unutate este bun. Eroarea persista pe frana de mana cu toate ca frana functioneaza . Erorile sunt aceleasi dupa ce sunt sterse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai verificat senzorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu interfata, am urmarit daca indica viteza corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si indica corect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da . toti senzori indica corect. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. Si acum, daca stergi erorile, exceptant erorile de la carlig, ce erori raman ?

ai martori aprinsi in bord, dupa ce stergi erorile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile se pot sterge toate, bordul se stinge nu mai apare nici o eroare, daca stau pe loc sau merg cu max cca 5-10 km/ora nu apare nici o eroare, numai ca si la viteaza asta ABS -ul reactioneaza, adica tacane si la 5 km/ora si la 40 km/ora. Daca maresc viteza mai mare de 10 km/ora apar erorile relatate mai sus si abs si banuiesc ca si esp si asr se decupleaza nemaifunctionadnd. AutoHold nu mai poate fi activat si nici ASR cuplat din butoane, frana de mana functioneaza corect din buton (cupleaza si decupleaza normal).

Erorile pe carlig ereau si inainte se pot sterge dar reapar pt ca nu este cuplata remorca, acolo nu sunt probleme. Eroarea de imobilozator iarasi nu imi fac probleme ca apare si dispare regulat ea se sterge singura , nu o pot sterge eu. Reatasez documentul doar cu erorile care ma intereseaza.

Scan-WWZZZ3CZ7E206847-20160621-1426-191890km-119234mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa verifici ce se intampla pe roata spate.

carlig - ai alte probleme - nu trebuie sa apara nicio eroare, chiar daca nu e cuplata remorca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singurul lucru care poate fi facut acolo este schimbarea senzorului abs si curatarea motorasului pentru frana de mana, alceva nu cred ca mai pot verifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoras frana de mana - nu are legatura.

senzor - posibil - nu pare sa fie problema legata de partea magnetica, deoarece nu ai eroarea respectiva... dar oircum, scoate senzorul, vezi sa nu fie mizerie pe partea magnetica - curata cu un spray de contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, voi face asta abia de marti pt ca diseara trebuie sa plec cu ea la drum. Sper sa nu imi faca alte necazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu interpretarea urmatoarelor erori la un golf 5 1.6fsi cod motor BAG, mentionez ca distributia a fost schimbata recent. Va multumesc!

erori.JPG

Modificat de gaby14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Pe un 1.4 16V 55kw am urmatoarele erori:

3 Faults Found:

17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1 
            P1165 - 35-10 - System too Rich - Intermittent
16804 - Catalyst System; Bank 1 
            P0420 - 35-00 - Efficiency Below Threshold
17811 - EGR System 
            P1403 - 35-10 - Regulation Deviation - Intermittent

Ca si simptome da in nas din cand in cand,cu motorul cald...

O idee /parere?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o problema la Passat-ul sotiei si anume
Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 3B0 906 018 F
  Component and/or Version: 1,6l/2V SIMOS3  00HS0002
           Software Coding: 06021
            Work Shop Code: WSC 00028  
           Additional Info: WVWZZZ3BZ1P283273     VWZ7Z0A3588299
                      VCID: 23450907B1202306A91-5072
5 Faults Found:

17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal 
            P1171 - 35-10 -  - Intermittent
17987 - Throttle Actuator (J338) 
            P1579 - 35-00 - Adaptation Not Started
17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187) 
            P1542 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185) 
            P1639 - 35-00 - Implausible Signal
17850 - Potentiometer for EGR (G212) 
            P1442 - 35-10 - Signal too High - Intermittent
 Aia cu EGR nu stiu de ce a aparut ca in principal Apare P1171 si P1639! Cea cu P1579 apare ca incerc eu sa-i dau o calibrare(cred) pe canalul 060 dar imi da eroare! Unde se afla senzorul, sau ce ar trebui sa curat?
Multumesc anticipat!

Modificat de Ursu82_kiki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata clapeta de acceleratie si apoi BS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuză-mă dar ce e BS? 

Modificat de lupo_bv
Nu mai cita postul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,  mulțumesc! O sa incerc si scuze pentru citare,  dar asa mi-a aparut pe telefon cand am vrut sa raspund! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Padurice Marinel

Salut, la scanarea unui golf 3 motor 1.4 mono punct, mi-au aparut pe VAG COM erorile de mai jos:

Quote

 

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 030 906 026 AB
  Component and/or Version: 1,4l R4 MONO 1.2.3  DJC
           Software Coding: PMC 01
            Work Shop Code: 
2 Faults Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
        03-00 - No Signal
00281 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        03-00 - Please Register/Activate

 

Cam la ce s-ar referi acestea?

Modificat de Padurice Marinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24.06.2016 at 13:30, Ursu82_kiki a scris:

 

On 24.06.2016 at 13:30, Ursu82_kiki a scris:

Salutare! Am si eu o problema la Passat-ul sotiei si anume
Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 3B0 906 018 F
  Component and/or Version: 1,6l/2V SIMOS3  00HS0002
           Software Coding: 06021
            Work Shop Code: WSC 00028  
           Additional Info: WVWZZZ3BZ1P283273     VWZ7Z0A3588299
                      VCID: 23450907B1202306A91-5072
5 Faults Found:

17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal 
            P1171 - 35-10 -  - Intermittent
17987 - Throttle Actuator (J338) 
            P1579 - 35-00 - Adaptation Not Started
17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187) 
            P1542 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185) 
            P1639 - 35-00 - Implausible Signal
17850 - Potentiometer for EGR (G212) 
            P1442 - 35-10 - Signal too High - Intermittent
 Aia cu EGR nu stiu de ce a aparut ca in principal Apare P1171 si P1639! Cea cu P1579 apare ca incerc eu sa-i dau o calibrare(cred) pe canalul 060 dar imi da eroare! Unde se afla senzorul, sau ce ar trebui sa curat?
Multumesc anticipat!

Referitor la problema mea! Postez doar ca idee si pentru altii si sper sa nu deranjez! Am curatat clapeta cum mi-ati sugerat! Ca idee clapeta pe partea electronica era curata, dar pe partea mecanică un pic murdară si cu ulei ars(uscat)  pe ea! Foarte ciudata aceasta clapeta,  si cu racire/incalzire pe apa si cu țeava de la EGR direct în ea! Imbacsirea nu a venit decat pe teava EGR care de altfel avea calamina depusa ca la diesel lucru ciudat,  din punctul meu de vedere! In fine,  dupa ce am vazut clapeta defacuta,  am avut un feeling ca nu e de la ea! Dupa ce am curatat-o temeinic am umblat la ECU stiind ca in trecut am mai avut probleme cu oxidarea pinilor siruperea celui de la injectorul 3! Am desfăcut si am observat ca la fel erau oxidati,  am curățat bine cu spray de contacte, am pus totul la loc si pentru moment,  masina funcționează! 

Mulțumesc pentru răspunsuri și sper ca problema mea să vă fie de folos

 

Modificat de Ursu82_kiki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, Padurice Marinel said:

Salut, la scanarea unui golf 3 motor 1.4 mono punct, mi-au aparut pe VAG COM erorile de mai jos:

Cam la ce s-ar referi acestea?

Foloseste si tu o interfata licentiata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu interpretarea urmatoarelor erori la un golf 5 1.6fsi cod motor BAG, mentionez ca distributia a fost schimbata recent. Va multumesc!

erori.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rmg multumesc de informatie.

Revin la problema mea cu missfire pe cilindrul 4 (am schimbat bobina si bujia cu cele de pe alt cilindru, dar nu se muta eroarea).

Daca ii fac un test de compresie si o sa am compresie mica pe cilindrul in cauza atunci pot elimina testul cu schimbarea injectoarelor intre ele? Nu de alta, dar nu am gasit niciun DIY in legatura cu scoaterea injectoarelor de pe motorul meu, am reusit doar sa scot mufele, insa in legatura cu injectorul in sine nu am stiut de unde sa incep... am vazut ca au in jurul lor o clema ca o siguranta...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti clema si iese apoi injectorul, e mai simplu ca la un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!