Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

 

 

cumpara o interfata VCDS, daca vrei ceva ok, pentru masinile grupului VAG. ELM este o glumita....

 

 

Da, sunt cu totul de accord cu Florin. Am avut si eu Elm 327 (dar cu cablu), l-am luat pe bani marunti, dar nici nu se compara cu Vag-Com. 

Se gaseste pe Olx, o sa fii mai mult decat multumit.  :-)  Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor !

 Vreau sa mi fac un stand pentru reparat incalzitoare pe apa ( Eberspacher in mod special , montate pe Sharan). Pentru asta , mi am  facut un circuit de apa cu robineti , vas de expansiune , pompa electrica , schimbator de caldura ,sursa de alimentare , mufe. As vrea sa i fac si o diagnoza loco  , sa i vad parametrii in functionare pe stand , nu pe masina ( incomod prins sub masina , trebuie neaparat conectat la circuitul de apa al masinii in cazul in care vreau sa l tin pornit mai mult timp , daca ceva e in neregula trebuie dat iarasi jos ,se pierde antigel si mai ales timp , etc ) . Ma intereseaza daca Ecu de pe incalzitor , il pot vedea separat cu Vag com pe stand , la fel ca pe masina . Am conectat o mufa OBD la +12 si GND , si am cautat incalzitorul la ceilalti pini , (incalzitorul are un fir de diagn.) Cu softul Incalzitorului (edith ) merge dar numai pe incalzitoarele after market , la diagnoza  Edith ii dau un +12v , minus si pe un fir citesc parametrii.Ar merge si cu Vag comla cele de pe Ww ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu poti citi citeva pagini?

Macar prima, sa vezi ca nu se discuta de clone?

O intrebare am si nu vreau sa deranjez:

De ce nu se poate discuta de clone? Mai ales acum ca legea, am inteles ca s-a schimbat! Daca ai service nu trebuie sa ai licenta pentru tester!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regulamentul l-ai citit? Ai vazut apropo cum se pune pb pe forumurile din afara? Nu primesti raspuns pana nu postezi un svan facut cu interfata originala. BTW legea copyright-ului este inca in vigoare-vb aici de software piratat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor !

 Vreau sa mi fac un stand pentru reparat incalzitoare pe apa ( Eberspacher in mod special , montate pe Sharan). Pentru asta , mi am  facut un circuit de apa cu robineti , vas de expansiune , pompa electrica , schimbator de caldura ,sursa de alimentare , mufe. As vrea sa i fac si o diagnoza loco  , sa i vad parametrii in functionare pe stand , nu pe masina ( incomod prins sub masina , trebuie neaparat conectat la circuitul de apa al masinii in cazul in care vreau sa l tin pornit mai mult timp , daca ceva e in neregula trebuie dat iarasi jos ,se pierde antigel si mai ales timp , etc ) . Ma intereseaza daca Ecu de pe incalzitor , il pot vedea separat cu Vag com pe stand , la fel ca pe masina . Am conectat o mufa OBD la +12 si GND , si am cautat incalzitorul la ceilalti pini , (incalzitorul are un fir de diagn.) Cu softul Incalzitorului (edith ) merge dar numai pe incalzitoarele after market , la diagnoza  Edith ii dau un +12v , minus si pe un fir citesc parametrii.Ar merge si cu Vag comla cele de pe Ww ?

Daca pe masina poate fi diagnoosticat, se poate si pe banc, doar sa ai o mufa OBD de pe o masina, ii dai alimentarile necesare si amsa si firul de diagnoza legat si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok deci ramane sa l folosesc doar cu torque

merci de lamuriri, sa nu mai ma chinui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Revin cu niste nelamuriri daca nu deranjez prea tare!

Prima este ca aveam eroare pe Locking module, semnal intermitent si nu mi se aprinde becul in masina si la display cand deschid usa! Acum e la fel, doar ca nu mai am eroarea pe tester! De ce?

A doua problema este, cum verific daca immobilizer este off sau nu!

A treia este, cum sterg din immo toate cheile ca imi zice ca am vreo 6 memorate!

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. pentru ca e dus switch-ul care monitorizeaza usa deschisa, el nu da eroare pe tester niciodata, altfel ai avea cate o eroare de fiecare data cand inchizi sau deschizi usa. Acea eroare pe care o aveai tu se refera la un switch din interiorul mecanismului de incuiere. Cu o reconditionare totala si profesionista a yalei se rezolva toate.

2. pornesti motorul fara cipul din cheie.

3. se face doar cu echipament de diagnoza in baza codului pin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Revin cu niste nelamuriri daca nu deranjez prea tare!

Prima este ca aveam eroare pe Locking module, semnal intermitent si nu mi se aprinde becul in masina si la display cand deschid usa! Acum e la fel, doar ca nu mai am eroarea pe tester! De ce?

A doua problema este, cum verific daca immobilizer este off sau nu!

A treia este, cum sterg din immo toate cheile ca imi zice ca am vreo 6 memorate!

Multumesc anticipat!

 

1. eroarea o ai de la lipituri reci pe placa yalei, de aici eroarea - asa cum ti-a zis si Pavy, reconditionatul yalei, respectiv refacerea lipiturilor, inlocuirea switch-ului si curatarea colectorului de la motoras (lucruri dezbatute intens pe forum...) te va scapa de probleme

 

3 - nu memoreaza 6 chei - immo .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc pentru raspunsuri! Un mic update! Immo nu este off, am verificat! Am vazut ceva pe tester pe la measured blocks parca, precum immobilizer disabled si ceva de genu ca ar fi memorate 6 chei! Si ma gandeam sa le sterg pe toate ca oricum cheia mea nu functioneaza! Ii pun baterii noi si pentru primele 5 minute se aprinde led-ul dupa care nu se mai aprinde, ca si cum s-ar consuma! Dar cred ca e un scurt pe placa, banuiesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti siguranta 15 parca, cea care alimenteaza ceasurile si vezi daca mai porneste - daca nu, atunci are immo on.

 

6 este statusul nu cate chei are - sfatul meu - da-i pace.....

 

tu ai probleme cu telecomanda, nu cu partea de immo - sunt elemente distincte. Desfa telecomanda, curata bine cu alcool izopropilic -daca tot asa face, inlocuita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc mult de sfaturi! O sa incerc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba sonda lambda 1.[ Multumesc...am schimbat sonda....au disparut toate erorile...:D

Multumesc frumos...am schimbat sonda....acum e ok...au disparut codurile de eroare si functioneaza bine

Modificat de pinkisor30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi.Pt un Golf 4 cod motor Axr care ar fi cea mai buna versiune de soft 11.11.3 sau 12.12.3,cineva a zis ca prima lucrează mai bine pe Golf

Multumesc.O zi bună!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nicio importanta, pentru Golf 4... amandoua sunt ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - cea originala zici ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00282 - throttle position actuator (v60)- open or short to plus.

Ls un polo de prin 97 imi apare eroarea asta si nu mai porneste dupa ce o sterg porneste normal. De obicei face cand este frig afara. Are cineva vre o idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil problema in mufa , contacte .

La frig se contracta si apar "lipituri reci"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt paralel cu motoarele pe benzina....ce e asta si unde este pozitionat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara


Am o Skoda  Octavia 1.6 motor AVU.2002.


Nu a mai vrut sa porneasca , electromotorul invartea si nimic.


Un prieten mi-a facut o diagnoza si a constatat 3 erori


-16514 Sohda 1 -Lambda ,de care stiam ca trebuie schimbata.


-16917 Senzor presiune sistem G 65- semnal prea mare, P0533-35-10 intermitent. 


-17925 Releu principal J271-defect circuit electric,P1517-35-10 intermitent.


Dupa stergerea erorilor a pornit la prima cheie.


Cum sa interpretez erorile ,cred ca este foarte posibil ca motorul sa nu  porneasca,maine sau oricand  !


Multumesc.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!