Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Multumesc pt. explicatii forceturbo. Asta nu stiam...deci nu poti schimba soft-ul, interfata merge doar cu versiunea pe care o primesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa imi cumpar si eu un cablu pt VagCom. Nedumerirea mea este daca trebuie sa cumpar si soft-ul (am vazut ca se da cand iei cablu) sau il iau de pe net ? sunt diverse anunturi si preturi diferite, de la 160 lei la 2000 lei. Intr-un anunt scria "nu cumparati clonele!". Mie imi trebuie asa, sa mai umblu pe la masina mea si prieteni, sa mai vedem parametri, erori, etc. Un cablu ieftin isi va face treaba, sau nu e bun de nimic? Si daca e cineva care are de vanzare, astept o oferta. Multumesc.

eu folosesc vag-comul si opel-scanner original dar am si "trotinete" (cum imi place mie sa le spun la cele clonate).ce e original ramine ORIGINAL iar cu celelalte ai ocazia ca incepator , mai mult sa strici sau sa arunci cu banii aiurea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce e original ramine ORIGINAL iar cu celelalte ai ocazia ca incepator , mai mult sa strici sau sa arunci cu banii aiurea .

Fiecare a fost odata incepator, tu nu? Iar, ca incepator, ti-ai lua cea mai scumpa scula?

Avand in vedere ca o foloseste doar in jurul casei e buna si o clona ! :) Pentru ce vrea sa faca nu merita sa ia una originala. Poate mai tarziu, cand va fi profesionist in domeniu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Control Module Part Number: 036 906 013 D

Component and/or Version: MED7.5.11 5129

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 48356

Additional Info: WVWZZZ1JZ2W529265 VWZ7Z0A4447815

5 Faults Found:

17441 - Sensor for Nox (G295): Signal too Low

P1033 - 35-00 - -

17443 - Sensor for Nox (G295): Signal Implausible

P1035 - 35-00 - -

17912 - Intake Air System: Leak Detected

P1504 - 35-10 - - - Intermittent

16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal

P0341 - 35-10 - - - Intermittent

17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

P1340 - 35-10 - - - Intermittent

ma poate cineva lamuri si pe mine?

observ clar cum masina parca se ineaca chiar si la relanti... totul a aparut dupa ce mi-au schimabt rulmeniii fata... probabil imbeciliii aia au rupt un cablu sau ceva pe acolo..pe dedesubp. mentionez ca au schimbat si distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru "17748/P1340/004928 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation "

Possible Causes

Timing Belt/Chain incorrectly installed

Timing Chain probably lengthened

Camshaft Position Sensor (G40) faulty

Engine Speed Sensor (G28) faulty

Possible Solutions

Check Timing Belt/Chain installation

Use Measuring Value Blocks (MVB) to Check Timing Chain

Check/Replace Camshaft Position Sensor (G40)

Check/Replace Engine Speed Sensor (G28)

Eu as spune sa te duci inapoi la baietii care ti-au schimbat distributia :D

Sa verifice din nou, caci se pare ca e afectat senzorul ax cu came si senzorul de turatie.

Senzorul G295 cred ca e localizat pe langa catalizator (asa am citit pe forum). Nu am detalii, sorry...

Ti-as mai sugera sa verfici/schimbi bujiile si poate bobina de inductie.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara am desfacut capacul de protectie ala de la motor si am gasit furtunul scos din locasul,acela de la filtru de aer ce vine spre capacul pe unde torni ulei si cred ca de acolo dadea Intake Air System: Leak Detected sper sa fie de la furtunul ala . tot de mecanic a fost uitat probabil.

o sa ma duc si la mecanic sa ii zic de distributie.

faza cea mai atare este ca duce ce mi-au umblat astia la masina i-mi intra aer rece in timpul mersului fara sa dau drumu la clima, simt cum intra frigul prin dreprtul filtrului de aer si ma volan si la picioare.... inainte nu intra asa.

Modificat de pusttiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

am si eu urmatorile erori la Skoda Fabia 1.4 16V(55KW):

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Lean

P1151 - 35-10 - - - Intermittent

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0010 0000

Dupa ce le-am sters si am dat retestare ,nu a mai aparut nicio eroare.

Am probleme doar cu pornirea motorului la cald(dimineata sau daca sta 2 ore masina porneste fara probleme).

De asemenea,cand e cald motorul am variatii de temp intre 800 -1000 rpm.Imi puteti da un sfat ce sa fie defect prin ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul cod e cel de la care pleaca problemele:

Verifica/schimba senzorul de temperatura G62. E in spatele blocului motor, pe circuitul de apa. Ar trebui sa fie unul verde cu 4 pini.

Al doilea cod a fost o eroare intermitenta; daca nu persista, nu e problema. Ori a fost o eroare la injectoare, ori la sistemul de admisie aer.

Poate o eroare de la sondele lambda. Nu stiu exact.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu il gasesc.Nu ai o poza cu acest sensor?

Cred ca este acela din fata blocului motor(aproape de radiator) cu ceva verde inspre blocul motor dar nu se vede ca ar avea 4 pini ci doar un fir.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite asa trebuie sa arate. Si nu vezi pinii pana nu-l dai jos. Cablul s-ar putea sa fie chiar de la senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti.am si eu cateva erori ca re nu le inteleg.Mi s-a aprins becul la gaze in bord,am facut o scanare,mi-a dat urmatoarele erori,da' nu stiu care senzor sa-l schimb ori G295,ori sonda lambda.Din cate stiu eu la motoarele FSI exista trei senzori pe galeria aia la evacuare.Luminati-ma si pe mine,va rog.

5 Faults Found:

17699 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Large

P1291 - 35-10 - - - Intermittent

18012 - Internal Control Module: Output Driver IC Error

P1604 - 35-10 - - - Intermittent

17443 - Sensor for Nox (G295): Signal Implausible

P1035 - 35-10 - - - Intermittent

16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow

P0139 - 35-10 - - - Intermittent

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached

P1176 - 35-00 - -

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine s-a rezolvat,

era de la distributie, cica a fost pusa cu un dinte mai inapoi de aici decalarea aia dintre senzori.

acu e k, are sprint si nu mai apare nik inca in vag-com 311.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu urmatoarele erori :

Address 01: Engine

Controller: 03E 906 033

Component: 1,2l/4V SIMOS3 00HS7000

Coding: 00071

Shop #: WSC 46612

WVWZZZ9NZ2Y026642 VWZ7Z0A4384831

2 Faults Found:

16687 - Cylinder 3 Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0101

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 6Q0 907 379 E

Component: ABS FRONT MK60 0103

Coding: 0001097

Shop #: WSC 00788

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

Am inteles ca senzorul g62 pot sa il dau jos si sa-l curat cu un spray de contacte... Nelamuririle mele sunt legate de eroarea la cilindrul 3 si cea de la adresa ABS.

Daca puteti sa imi dati mai multe detalii despre aceste erori as fi f. recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica contacte/schimba senzorul g62...

Eroarea la cilindrul 3 poate fi cauzata de lipsa scanteie sau compresie slaba. Ea a fost memorata impreuna cu cea de la ABS.

Poti verifica bujii/injectoare.

In afara de cea cu G62, erorile nu cred ca sunt o mare problema. Sterge-le.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@'stevee':

Poti incepe prin a verfica prima sonda lambda, dinainte de catalizator, din cate imi dau seama din erori.

Apoi vezi daca celelalte erori persista.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ satoshi

Eroarea de la sonda lambda vine tot de la senzorul de noxe care e dupa catalizator.Mi-a mai dat oadata eroarea asta,am sters-o si de 2 sapt s-a aprins becul din nou.Pe el ar trebui sa-l schimb,numai ca nu stiu cat costa...Am gasit erorile pe un site olandez www.gerritspeek.nl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pulverizatorul de benzina sau ceva de genu asta, am amestecul prea bogat. se simte si pe esapament si in buzunar.

si azi dupa vag com am 3 erori :

17833 EVAP purge valve (n80) : short to ground

p1425- 35-00

17525 oxygen (lambda) sensor heating circuit b1 s2 : short to ground

p1117 -35-00

17523 oxygen (lambda) sensor heating b1 s1 : short to ground

p1115 -35-00

vreo idee ?? am citit pe aici si cam toata lumea ar zice ca e lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Acum cateva zile mi s-a aprins senzorul de gaze evacuare. Am facut o scanare si uitati ce am obtinut:

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,57,58,76

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 06B 906 033 G

Component: 2.0L/2V SIMOS32 00HS3680

Coding: 00031

Shop #: WSC 00028

WVWZZZ3BZ1P292483 VWZ7Z0A3582589

1 Fault Found:

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 8D0 907 389 D

Component: ABS/ESP front D56

Coding: 04275

Shop #: WSC 00028

No fault code found.

Cand dau Auto-scan in vag-com imi arata un rand de nr ce reprezinta nr de adrese pe care le va scana. Dupa ce ajunge la address 03 imi da un mesaj ca tre sa activez vag-com-ul. Este aceasta scanare pe care am facut-o una completa? Nu imi spune nimic de inchidere centralizata, modul comfort etc. Am sters eroarea si nu a mai aparut. martorul din bord era stins la momentul scanarii.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

pe Vag-Com am urmatoarea eroare : 17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction

Problema este ca masina merge in "suturi". Nu tot timpul, dar se gatuie cand iti este lumea mai draga.

A mai intalnit careva aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am folosit, am citit, am vorbit, dar la el a fost o problema legata de resoftare si de DV-ul pe care l-a schimbat.

De aceea, fac apel la restul comunitatii VW, care au mai intalnit aceasta eroare, sa elucideze problema.

Distinse salutari,

Sorin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine faci un topic nou cu problema ta sau rogi un moderator sa desparta posturile de aici intr-un topic nou. Eu n-am inteles niciodata rostul acestui topic, devine foarte incalcit si se discuta n-shpe probleme deodata...

Aici gasesti cateva poze cu locatia N249, verifica ca toate furtunele sa fie la locul lor.

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3111538

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!