Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

@Phoenix:

Yeap...cred ca tot problema asta este...exact asa se comporta si la mine. Ramanea electroventilatorul si mergea de nebun...

Poti rezolva scotand mufa de alimentare la electroventilator dupa ce cobori din masina, dar la mine parca stia ECM-ul ca nu a mers electroventilatorul si imi facea pornirile greu, ca si cum motorul era cald. Cred ca nu aducea destula benzina la injectoare, caci abia reuseam sa o pornesc....Mergea inecat de tot motorul.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi da si mie cam acceasi eroare la un g4 tdi cu climatronic.

18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground

P1672 - 35-10 - - - Intermittent

La fel face, raman pornite electroventilatoarele dupa ce scot contactul.

La tine era "no signal/comm".. sa se fi dus si la mine comanda de electroventilatoare?

Scoate mufa de la termocupla si vezi daca se opresc.

Scoate prima siguranta din stanga (nu alea mari, una din alea mici de sub capac) de pe baterie si se vor opri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu propun sa nu le adunam aici deoarece pe pagina de mai jos sunt procedurile descrise pentru fiecare tip de masina si pentru fiecare modul. Da clic pe marca, apoi tipul de masina si apoi fiecare modul. daca selectezi germana de la inceput ai mai multe informatii dar trebuie traduse. http://de.openobd.org/ . ce zici, e destul de completa?

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasat-->Senzorul G71 (MAP) pt motor ASV.

Daca nu il gasesti, inseamna ca e alt cod la motor.

post-29129-1221599620_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca date suplimentare, instalatia de climatronic a fost scoasa de pe masina (compresor, conducte, aeroterma, etc).

Din ce stiu, treapta low nu este dictata de a/c.

Codul de motor este ARL. Momentan mai am un singur ventilator pe masina, insa ambele mufe sunt alimentate dupa ce scot contactul.

Daca ii pun contactul, ventilatorul nu se invarte, si merge activat cu functia de test din vag-com.

Daca ar fi termocupla de vina, de ce atunci cand este pus contactul ventilatorul sta oprit, iar cand il scot porneste?

Modificat de Phoenix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine erau la fel simptomele. Nu cred ca e termocupla. La asta m-am gandit si eu initial.

Deci se pare ca de vina e unitatea de comanda la electroventilator.

Modificat de xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e destula documentatie acolo si destul de bine explicat :icon_thumright: . Eu chiar nu stiam de site-ul asta dar acum cu manualul de pe pagina oficiala, cu filmuletele demonstrative puse de mine , site-ul pus de tine si cu diverse proceduri explicate pe forum e foarte simplu sa inveti sa folosesti vag-com-ul :icon_cool: .

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care este link-ul la care te refereai?

imi poti da scema sa vad localizarea g62 la passat 2002? pt ca nu este in partea de jos a radiatorului, acolo este termocupla pt ventilatoare si nu stiu unde sa caut.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link-ul este ASTA si era cu 2 posturi mai sus. Am rugamintea insa de a nu devia discutia si a ramane la VAG-COM si utilizarea acestuia. Discutiile tehnice despre senzorul G62 sunt off-topic si exista alte zone ale forumului pentru a discuta asta. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu, treapta low nu este dictata de a/c.

Ba da. Cu motorul sub 92 grade la apasarea Ac pornesc AMBELE ventilatoare pe treapta 1, cu motorul peste 92 grade daca se porneste Ac, ventilatoarele trec pe tr 2.

Si eu suspectez ca ar fi unitatea de comanda ventilatoare.

De ce ai dat jos si ventilatorul mic atunci cand ai scos instalatia de AC?

Si totusi trebuia postat la TDI deoarece ai spus ca motorul e ARL.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Va rog sa ma ajutati cu niste explicatii:

Audi A4 1.6 benzina 2003

Simptome-probleme la pornire

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 008 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON

01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30

35-10 - - - Intermittent

01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 25: Immobilizer

Part No: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error occurred

Este posibil ca din cauza senzorului G85 sa nu porneasca?

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin...

Nici inaintea si nici dupa stergerea erorilor NU a vrut sa porneasca. Baterie buna, bujii schimbate...Dupa vreo 20 minute de incercari, a pornit (...deci cum spuneam, bateria e buna). Am scanat din nou:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30

35-10 - - - Intermittent

01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time

27-10 - Implausible Signal - Intermittent = Care s-a sters si la a doua scanare =

Address 25: Immobilizer

Part No: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error occurred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. G85 e un senzor de la ESP. Nu are treaba cu pornirile. Cred ca ai ESP-ul dezactivat, o data cu eroarea asta.Verifica sa ai rotile drepte cand scanezi masina. Eu am patit la fel cu eroarea asta. Abia dupa ce am pornit masina si am mers cativa metri, s-a sters eroarea si ESP a reintrat in funtiune.

A doua eroare:

01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time----sunt datorita ratarilor la cheie.

Cred ca imobilizatorul este cel care nu te lasa sa pornesti masina:

"Address 25: Immobilizer

Part No: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error occurred"

E o problema cu recunoasterea cheii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@satoshi

Multumesc. Sa stii ca si eu banuiesc immo...dar chiar asa ghinion sa nu porneasca cu nici una din cele 2 chei? La G85 spunea ceva de Supply Voltage Terminal 30 si m-am gandit ca poate e vreun contact prost pe (+).Cred ca voi incerca sa resincronizez cheile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca eroarea cu senzorul G85 persista, am auzit foarte multe despre contacte imperfecte sau sa iasa din soclu, ceva de genul asta. Cred ca e undeva pozitionat pe la roata. Din considerente de "safety" orice eroare de acest gen, la unul din senzorii de directie va dezactiva sistemul ESP. La mine nu a fost cazul pentru ca si-a revenit dupa ce am pornit masina si am dedus ca a citit directia gresita pentru ca masina era parcata si nu aveam rotile drepte.

Bafta cu sincronizarea cheii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cea mare e cu pornirea...dupa aceea G85

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,sunt si eu nou pe acest forum si am o problema

eroare cod 17536 p1128 si nu i dau de cap

am schimbat sondele lambda filtrele sun noi toate,bujiile noi,am verificat turbina si nu are nici un pic de joc,catalizatorul ok,nu scap de eroarea asta

recent am facut vreo 6000 de km cu eroarea asta masina tragea bine,cateodata nu tragea nbu stiu ce sa i mai fac

de la reprezentanta mi au zis ca e de la lantul din motor(cel cu pompa de ulei)care cam se aude ca ar fi avansul marit si de aia

dati mi o idee va rog

vw passat 1.8 t benzina 2001 highline

p,s. tobele sunt negre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GOSH_CT

Verifica mufele de la debitmetru de aer (sau chiar MAF-ul), verifica sau curata injectoarele(eventual incearca sa schimbi benzina). Eroarea o aveai si inainte de a schimba sondele lambda? Poate chiar de acolo sa fie problema (...in continuare)...Parerea mea :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta-i ce zice ross tech:

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

Mass Air Flow (MAF) Sensor faulty

Oxygen Sensor Control faulty

Oxygen Sensor(s) faulty

Fuel Injector(s) faulty

Possible Solutions

Check Mass Air Flow (MAF) Sensor

Check Oxygen Sensor Control

Check Oxygen Sensor(s)

Check Fuel Injector(s)

Verifica si debitmetrul si injectoarele. Daca zici ca mai ai momente cand trage slab poate sa fie injectoarele. Da jos injectoarele si curata-le la ultrasunete... nu cred ca ceva substante care le bagi in benzina o sa ajute. Eventual poti sa dai o tura de la Constanta pe drumul ala in 4 benzi vreo 40 de km si sa o tii turata la peste 4000 de ture. poate se curata.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da masina din semnatura (2002 1.6 16V 105 CP) bord BOSCH.

Am citit memoria bordului si de atunci imi da eroarea "AIRBAG FAULT"

Citirea am efectuat-o cu VAG K+CAN COMMANDER 1.4 FULL.

Stie cineva daca pot face ceva cu eroarea respectiva ? Adica in urma unei simple citiri am stricat cumva modulul de airbag de imi da eroarea aia ?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... imi da eroarea "AIRBAG FAULT"

Ar fi indicat sa postezi si codul de eroare.Incearca, daca ai posibilitatea si o scanare cu vagcom-ul. E sfanta... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectooarele le am verificat cu testerul si au aceeasi valoare(2.41 parca),a zis tipul cu testerul ca sunt ok,

debitmetru nu l am verificat(verific vineri la revizie)

din pacate la sonda lambda ma gandeam si eu cu toate ca aia s a schimbat la reprezentanta si am vazut eu cand au schimbat-o si au pus si una originala(am inteles ca este foarte mica probabilitatea sa fie defecta?)

alta benzina si forja i-am dat(doar ce m-am intors din concediu si am fost pana la monte carlo,daca nici in afara nu au benzina buna...)

am sa curat vineri injectoarele,verific debitmetrul si revin

in speranta unui raspuns favorabil va multumesc anticipat colegi forumisti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da masina din semnatura (2002 1.6 16V 105 CP) bord BOSCH.

Am citit memoria bordului si de atunci imi da eroarea "AIRBAG FAULT"

Citirea am efectuat-o cu VAG K+CAN COMMANDER 1.4 FULL.

Stie cineva daca pot face ceva cu eroarea respectiva ? Adica in urma unei simple citiri am stricat cumva modulul de airbag de imi da eroarea aia ?

Multumesc anticipat.

Ai mai scris si aici despre problema. Aici era corect sa scrii doar codul nu sa dai copy paste. Si inca o chestie.... citeste topicul asta de la cap la coada si sunt 100% convins ca rezolvi problema.

Scuze ca te mustrez dar in loc sa cauti tu mai bine ii pui pe altii sa caute ptr tine. Pana primesti raspunsul prin propria cautare poti sa rezolvi problema mai rapid. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa imi cumpar si eu un cablu pt VagCom. Nedumerirea mea este daca trebuie sa cumpar si soft-ul (am vazut ca se da cand iei cablu) sau il iau de pe net ? sunt diverse anunturi si preturi diferite, de la 160 lei la 2000 lei. Intr-un anunt scria "nu cumparati clonele!". Mie imi trebuie asa, sa mai umblu pe la masina mea si prieteni, sa mai vedem parametri, erori, etc. Un cablu ieftin isi va face treaba, sau nu e bun de nimic? Si daca e cineva care are de vanzare, astept o oferta. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru oferte de interfete cauta in aria vanzari sau pe internet.

Cat despre interfetele de diagnoza, faptul este ca cele originale sunt scumpe. Avantajul oferit este ca iti poti actualiza softul de pe site-ul Ross Tech.

Cu o interfata clonata se pot face aceleasi lucruri. Odata cu aceasta primesti si softul de diagnoza, in functie de interfata. Acest soft nu se poate actualiza (este chiar interzis) pentru ca se deterioreaza interfata (practic aceasta are un chip care se sterge/rescrie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!