Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Vezi pt primul cod: 16726:

http://wiki.ross-tech.com/index.php/16726/P0342/000834

Senzorul G40 se pare ca e problema. Vezi poate te ajuta linkul asta:

http://www.agthompsonfamily.com/vw/Bentley...itionSensor.pdf

G40 e un senzor magnetic care se bazeaza pe efectul Hall si trimite informatii la ECM despre viteza de rotatie a axului motor.

Pe baza acestor informatii se decide cat combustibil ajunge la injectoare. Verifica acest senzor.

Cat despre al doilea cod...exista cred o intrerupere pe fir la acea boxa.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G40 e un senzor magnetic care(...) decide cat combustibil ajunge la injectoare.

Cred ca acesta "mai spune" si la care piston se va injecta combustibilul in momentul pornirii motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa nu dezinformam. G40 NU "decide cat combustibil ajunge la injectoare".

post-3949-1220953419_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.poate ma ajuta si pe mine cineva.nu pot sa imi dau seama care ar putea fi problemele la mine.motor AQY 2.0i 115 cp model 2000

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 06A 906 018 ED

Component: 2.0l R4/2V MOTR HS V04

Coding: 00031

Shop #: WSC 01317

5 Faults Found:

17987 - Throttle Actuator (J338): Adaptation Not Started

P1579 - 35-10 - - - Intermittent

17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Large

P1544 - 35-10 - - - Intermittent

16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal

P0121 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 0.7.0

Coding: 01000

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-10 - Faulty - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 920 822 A

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V27

Coding: 01142

Shop #: WSC 43401

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1503551

1 Fault Found:

01176 - Key

07-10 - Signal to Low - Intermittent

daca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator.mersi

Data viitoare, te rog sa postezi doar adresele cu probleme. Multumesc.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ady1981

17987, 17952, 16505- cred ca trebuie sa-ti adaptezi clapeta de acceleratie. Posibil ca acele contacte(cred ca 6 pini), mufe din corpul clapetei sa fie oxidate. Resetarea adaptarilor: in grupul engine-01 / adaptation-10 / in canalul 00 se salveaza valoarea 00.

sau

http://wiki.ross-tech.com/index.php/Thrott..._Alignment_(TBA

17978- probabil nu se "intelege" cheia cu IMMO(o posibila rezolvare=incearca sa scoti borna minus de la baterie pentru 1 minut, dar atentie la cod cass)

16556-sunt mai multe cauze posibile:

-presiune mare in alimentarea cu combustibil

-injector(oare) cu probleme

-pierderi de aer dupa MAF

-pierderi pe circuitul de vacuum

01176-aceasta eroare este posibil sa fie "mana in mana" cu 17978. Verifica si bateria de la cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult.uite chiar acum am fost sa adaptez clapeta de acc.sper sa nu imi mai faca probleme.eroarea aia cu fuel trim o am de ceva vreme.nici nu stiu de ce sa ma apuc sa schimb ca sa scap de ea.motorul merge binisor.are ceva oscilatii de turatie la ralanti 760 - 800 rpm.am schimbat de curand bujiile si fisele.daca accelerez pe loc se aud ceva rateuri in esapament.din cate am inteles poate fi o supapa care nu inchide bine.am sa verific ce mi-ai scris.sa vedem poate ii dau de cap.mersi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Variante:

1. Rateurile in esapament sunt (pot fi) legate de "16556 - Fuel Trim: System Too Rich" si generate (de regula) de probleme la aprindere. Cum nu ai nicio eroare de genul "miss fire", ma gandesc daca nu poate fi din cauza distributiei. Ai schimbat cumva (recent)distributia?

2. Dupa adaptarea clapetei, ai verificat ce erori mai ai? In special 16556.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am schimbat distributia de curand,dar si inainte imi facea la fel.am crezut ca e din cauza la fise sau la bujii pe care le-am schimbat deodata cu distributia.sincer ma cam deranjeaza mersul neregulat si rateurile alea.nu sunt meserias in asa ceva si nu prea stiu ce poate fi.adaptarea clapetei am facut-o azi.o sa mai circul putin si sa vedem ce zice vag-comu'.o sa va tin la curent cu ce se intampla.sper sa gasesc problema(ele).sigur o sa mai am nevoie de ajutorul vostru.mersi

poate imi spuneti si mie ce inseamna FUEL TRIM si MAF.nu imi pot da seama ce inseamna.mersi

Modificat de ady1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate imi spuneti si mie ce inseamna FUEL TRIM si MAF.

FUEL TRIM= cred ca intr-o traducere libera ar insemna combustibil curat :icon_thumright: deci posibil se refera la filtru de benzina

MAF=tot in traducere libera debitmetru de aer

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FUEL TRIM= cred ca intr-o traducere libera ar insemna combustibil curat :) deci posibil se refera la filtru de benzina

MAF=tot in traducere libera debitmetru de aer

mersi.bine de stiut :Driver: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit

P1292 - 35-00 - -

in iunie a acestui an am schimbat termostatul cu tot ansamblul caci a venit capsat. ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu urmatoarele erori.E un golf benzinar de 1.6, 16v:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 036 906 034 CN

Component and/or Version: MARELLI 4MV 4251

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 01391

Additional Info: WVWZZZ1JZ2W493695 VWZ7Z0A4598655

2 Faults Found:

16786 - EGR System: Excessive Flow

P0402 - 35-00 - -

17566 - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal

P1158 - 35-10 - - - Intermittent

Ce poate fi?Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

am si eu cateva erori poate ma ajuta cineva

am 8000 km in tara cu ea de la aceste erori, am luato la 91000, am facut 2000 din germania

imi face probleme dimineata, cand e rece afara, tremura la relanti { merge in trei uneori}, cam 1 min sta la 1100 ture, dupa isi revine, si are un mic tremurat { aproape insesizabil} la relanti

Erori: Inainte de a curata clapeta de acceleratie

1. 5 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-00 - - 16685 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0301 - 35-00 - Please Register/Activate 16688 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0304 - 35-00 - Please Register/Activate 16686 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0302 - 35-00 - Please Register/Activate 17414 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1006 - 35-00 - Please Register/Activate VAG-COM Version: Release 311.2

Erori : Dupa ce am curatat clapeta de acceleratie

2. 8 Faults Found: 17414 - Torque Difference Cylinder 3 Limit Value Exceeded P1006 - 35-10 - - - Intermittent 16684 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0300 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16685 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0301 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16686 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0302 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16688 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0304 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16486 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0102 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17951 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1543 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17580 - Sh merge

Am mai schimbat si bujiile dupa ce am curatat clapeta de acceleratie.

In rest masina fuge de rupe, trage f bine, nu da in nas, consuma un pic cam mult dar asa am intales ca au consumul motoarele FSI, dau in ea, si imi ia de la 10 in sus in oras - acceptabil zic eu.

Niste info in leg cu erorile astea daca se poate, un mecanic a zis ca sunt bobinele de inductie duse, 2- 3 ????

Mrs mult anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baiete,

Pe wiki.ross-tech.com se gasesc pentru unele coduri de eroare simptome si cauze. Astfel pentru codurile pe care le-ai postat tu ai:

Fiecare cod de mai jos este un link la pagina de wiki corespunzatoare.

1. Inaintea curatarii clapetei:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

este corelata cu urmatoarele trei erori:

16685 - 16685/P0301/000769 - Cylinder 1 Misfire Detected

16688 - 16688/P0304/000772 - Cylinder 4 Misfire Detected

16686 - 16686/P0302/000770 - Cylinder 2 Misfire Detected

Cauze posibile conform ross-tech:

* Ignition system * Fuel injectors * Fuel pressure * Running out of fuel * EVAP canister purge valve * Evaporative emission system * Low compression * Base engine problems * Controle Module damaged

This feature search for engine misfire in a specific cylinder. Most of the time the cause for a misfire is a lack of combustion in a cylinder due to absence of spark, poor fuel metering, or poor compression.

Urmatoarea eroare (17414) se pare ca mai limiteaza lista de cauze posibile de mai sus:

17414 - 17414/P1006/004102 - Torque Difference Cylinder 3: Limit Value Exceeded

Cauze posibile:

* Injector(s) leaky/dirty * Compression loss

De aici trag concluzia ca trebuie sa masori compresia si sa verifici injectoarele. Bobinele cand pica se duc complet. Ce bujii ai pus pe ea?

2. Dupa ce ai curatat clapeta au mai aparut urmatoarele erori:

16486 - 16486/P0102/000258 - Mass Air Flow (MAF) (G70): Signal too Low

Care tine de Air Intake System mentionat la Possible Solutions la eroarea 16684.

Exista si aceasta posibilitate sa fie MAF-ul bulit si sa dea informatii aiurea ecu-ului care la randul lui comanda prost injectoarele.

Deci verifica si MAF-ul. Se poate face cu VAG_COM asta! Dar cu unul inregistrat si nu cu toate versiunile shareware ....

Urmatoarea eroare:

17951 - 17951/P1543/005443 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Small

Dupa cum spune in titlu se pare ca ai deranjat ceva la clapeta de acceleratie cand ai curatat-o. Daca reapare s-ar putea sa fie nevoie sa schimbi clapeta,

adica ala ca ti-a curatat-o ti-a bulit-o!

Ultima eroare:

17580 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Signal too Low

Nu am gasit nimic despre ea.

Ultimile doua erori tin de clapeta de acceleratie si au putut aparea in momentul in care s-a decuplat bateria sau daca clapeta de acceleratie a fost desfacuta fara sa se decupleze bateria.

Avand in vedere ca sunt intermitent ar trebui sa nu mai apara dupa stergerea lor si adaptarea clapetei. Ai facut adaptare la clapeta dupa ce ai deconectat-o?

Ti-am raspuns si pe alt topic la intrebarile tale dar nu am vazut niciun fel de reactie din partea ta. Daca esti interesat sa rezolvi problema aici pe forum

ar fi bine sa raspunzi la diversele intrebari "ajutatoare" puse de colegii de forum ...

LEDIT: Valabil pt toti colegii de forum: dupa ce reusiti sa rezolvati o problema va rog sa postati care a fost cauza si cum s-a rezolvat. multumesc!

numai bine.

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu urmatoarele erori.E un golf benzinar de 1.6, 16v:

Dupa cum spunea si "abuwz" uite si aici:

16786 - EGR System: Excessive Flow

http://wiki.ross-tech.com/index.php/16786/P0402/001026

17566 - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal

http://wiki.ross-tech.com/index.php/17566/P1158

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- 17951/P1543/005443 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Small

Dupa cum spune in titlu se pare ca ai deranjat ceva la clapeta de acceleratie cand ai curatat-o. Daca reapare s-ar putea sa fie nevoie sa schimbi clapeta,

adica ala ca ti-a curatat-o ti-a bulit-o!

Ultima eroare:

17580 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Signal too Low

Nu am gasit nimic despre ea.

Este aceeasi problema ca si in cazul 17951 doar ca, este vorba despre cel de al II-lea senzor al clapetei.

Cum ai spus si tu, cauza ar putea fi, pozitionare incorecta (dupa curatare)- daca nu exista vreun scurtcircuit . :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am revenit.se pare ca la mine s-au rezolvat problemele.cred ca erau din cauza clapetei de acc.am adaptat acum 2 zile clapeta si vad ca nu mai da nici-o eroare.sper sa o tina tot asa.mersi de ajutor.salut :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mrs mult pt info, o sa mai verific o data clapeta , intr-adevar clapeta am demontat-o fara sa scot bornele de la baterie, iar resetarea am facut-o doar cu scoaterea bornei de la baterie, fara sa o fac si cu wagcom-ul.

Multumesc!

.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am scos masina din service. Gata cu problemele:)

Am sa dau si solutiile la probleme si codurile de erori care le aveam.

Baietii mi-au schimbat unitatea de comanda la electroventilator (sub capota, deasupra ventilatorului principal e o chestie cu un radiator gigantic) si releul principal (219) care comanda ECM-ul.

Erorile astea doua au disparut:

18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground-------->unitatea de comanda la electroventilator

P1672 - 004 - No Signal/Communication

17072 - ECM Power Relay Load Circuit: (J271): Open-----------> releul 219

P0688 - 004 - No Signal/Communication

Sa auzim numai de bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia cu schimbare nr de km e tare de tot...daca ai fi citit manualul de la ross-tech,ai fi aflat ca nu se poate cu vag-com...

pentru a schimba nr de km trebuie un vagtaho 2.2

cu vag com 704.... sau alte variante 805 sau mai vechi poti face diagnoze la multe module.

In general daca faci rost de 704 in limba romana la fiecare cod de eroare pe care o gasesti este si o posibila cauza.

daca te pot ajuta cu ceva da-mi un mesaj. Am folosit pana acum o mare parte din vag com-uri.

Nu-s expert dar ce nu stiu pot intreba.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca la ALTII se pot realiza filmulete despre folosirea vag-com-ului.

Eu propun ca fiecare cand gasim pe undeva pe forum descrisa vreo procedura sa o postam aici ca sa ne fie mai usor sa le gasim si astfel prin incercarea/folosirea lor sa ne formam deprinderi in utilizarea vag-com-ului si sa nu fim nevoiti ca pentru orice mizilic de eroare sa mergem sa aruncam cu zeci de roni la "experti".

De exemplu :

Schimbarea limbii computerului de bord:

[select]

[17 - Instruments]

[Adaptation - 10]

introduceti valoarea numarului canalului ales:

canalul 4 : limba aleasa pentru afisaj cu urmatorile valori

00001 Germana

00002 Engleza

00003 Franceza

00004 Italiana

00005 Spaniola

00006 Portugheza

[Test]

Observati cum se modifica limba afisata pe display.

[save]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi da si mie cam acceasi eroare la un g4 tdi cu climatronic.

18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground

P1672 - 35-10 - - - Intermittent

La fel face, raman pornite electroventilatoarele dupa ce scot contactul.

La tine era "no signal/comm".. sa se fi dus si la mine comanda de electroventilatoare?

Modificat de Phoenix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!