Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Lasa ca e mai bine ca a postat tot carnatul.... in felul asta, vedem ce se intampla si pe alte componente.

P.S. - unde vezi tu, No fault found ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... dar el nu are asa ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum vad ca e sters ce era in plus.

ma refer la cei ce pun toata scanarea, chiar si cu "bucatile" ok, de genul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uof cata polemica :) ..am editat si am sters modulele fara eroare, dar nu mai merge sa editez din nou sa scriu ca am facut asta, deci nu prea mai conteaza (desi de multe ori cred ca e buna toata scanarea ca sa poti izola problemele). Acum apropo de modulul asta de confort..se ajunge greu la el? Care sunt cele mai frecvente probleme cu el? Ca nu gasesc decat probleme la pasat cu el...ca se uda si oxideaza contactele. Apare problema asta si la Golf? Si ca sa verific cablajul in usi, ar trebui sa desfac usa si sa masor continuitatea? Ori se vede de obicei un cablu intrerupt doar pe langa mansonul de cauciuc (vad ca firele mai au si o banda izolatoare peste)? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ptr scanarea mea credeti ca este un singur defect, ceva cu modulul confort, sau sa ma apuc sa verific tot cablajul prin bord pana la usi?

Subsystem 4 - Part No: Steuerger

Component: t HR antwortet nicht

eu zic sa vezi ce e cu usa dreapta spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine Labels: 06B-907-557-ALT.lbl

Part No SW: 8E0 907 557 A HW:

Component: 2.0L R4/5VS 0005

Coding: 0011581

Shop #: WSC 06435 000 00000

VCID: 2F69178FC5DD

4 Faults Found:

17927 - Camshaft Adjustment; Bank 1: Malfunction

P1519 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich

P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8E2.lbl

Part No: 8E0 920 900 F

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D08

Coding: 00000

Shop #: WSC 00186

VCID: 2759FFAFED2D

WAUZZZ8EZ1A002336 AUZ6Z0Y0007049

3 Faults Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

01304 - Radio

49-00 - No Communications

01311 - Information Data Bus

80-00 - Single-Wire Operation

Salut, pareri despre cele de mai sus ? le-am sters, cele de pe Engine nu au mai aparut, dar dupa aproximativ 50-100 km se aprinde iarasi in bord marotrul motor si aceleasi erori. Am citit pe wiki.ross-tech despre o valva N205...cum se poate verifica si care e aceea + alte pareri in legatura cu acestea. Iar pe intruments nu stiu ultima eroare ce semnifica (primele 2 sunt ok)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

imi poate spune cineva cum se poate remedia eceste 2 erori

am facut astazi o scanare cu vcds si imi apare

2 Faults Found:

17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240)

P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 18

Reset counter: 27

Mileage: 132302 km

Time Indication: 0

Date: 2012.11.04

Time: 19:37:09

Freeze Frame:

RPM: 1376 /min

Text: 40 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 73.7 %

Text: 5.375 uF

Text: 12.00 mJ

Text: 12 mJ

Raw, Form. N/A: 000 000 000

17678 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243)

P1270 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 18

Reset counter: 27

Mileage: 132302 km

Time Indication: 0

Date: 2012.11.04

Time: 19:37:09

Freeze Frame:

RPM: 1376 /min

Text: 40 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 72.9 %

Text: 5.500 uF

Text: 11.50 mJ

Text: 11 mJ

Raw, Form. N/A: 000 000 000

precizez ca cablajul de la injectoare a fost schimbat (inainte sa schimb cablul de la injectoare am avut eroarea la toate 4 )

dupa aia am verificat cum functioneza injectoarele prin canalul 15

injectorul 1 0.35 mg/str

injectorul 2 -0.82 mg/str

injectorul 3 0.46 mg/str

injectorul 4 0.24 mg/str

daca il turez un pana la 1.200 de turatii valorile ajung la 0 la toate 4

mersii

Modificat de richard21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uof cata polemica :) ..am editat si am sters modulele fara eroare, dar nu mai merge sa editez din nou sa scriu ca am facut asta, deci nu prea mai conteaza (desi de multe ori cred ca e buna toata scanarea ca sa poti izola problemele). Acum apropo de modulul asta de confort..se ajunge greu la el? Care sunt cele mai frecvente probleme cu el? Ca nu gasesc decat probleme la pasat cu el...ca se uda si oxideaza contactele. Apare problema asta si la Golf? Si ca sa verific cablajul in usi, ar trebui sa desfac usa si sa masor continuitatea? Ori se vede de obicei un cablu intrerupt doar pe langa mansonul de cauciuc (vad ca firele mai au si o banda izolatoare peste)? Multumesc

NU. la g4 nu oxideaza contactele de la modulul de confort. Tu ai o problema cu usa spate dreapta acre nu raspunde la interogare si care pune in scurt comunicatia cu celelalte module, Scoate mufa de la acel modul de la usa resp si sterge erorile si vezi daca mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine Labels: 06J-906-026-CAW.clb

Control Module Part Number: 06J 906 026 AR HW: 06J 906 026 D

Component and/or Version: MED17.5 2718

Software Coding: 0403000318070160

Work Shop Code: WSC 00020 790 00000

VCID: 7AFFF6DB49FB

2 Faults Found:

005784 - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics

P1698 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 76554 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 16:27:35

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Load: 0.0 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 60.0°C

Temperature: 34.0°C

Absolute Pres.: 1010.0 mbar

Voltage: 11.811 V

VW SCIROCCO 2.0 TSI - 200CP - 2009

Eroarea apare la Engine ! La steering wheel nu imi apare nici o eroare , in schimb nu imi merge pilotul automat! Am inlocuit maneta dar nici un rezultat :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CC-ul a venit odata cu masina sau s-a facut retrofit la el (montat ulterior)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa-ti raspund la intrebarea asta ! Abea am cumparat masina ! Teoretic a venit cu el , practic abea luni primesc lista de dotari din fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cea de-a 2-a erore de pe engine care e? Ai verificat in blocurile de masura de pe ecu si steering wheel cum functioneaza tempomatul ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce-a dea 2a eroare era pentru admisie , am rezolvat-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva sfaturi la postul meu de mai sus #2705 ? a mai patit-o cineva sau o idee de unde sa pornesc si unde sa ma opresc :D ? week placut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi oscileaza turatia de cate ori apas pe ambreiaj in mers...la fiecare stop...scade la 500rpm urca la 1200 dupa ca se stabilizeaza

la o scanare am gasit urmatoarele coduri

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

17811 - EGR System: Regulation Deviation

P1403 - 35-10 - - - Intermittent

deja m`a scos din sarite masina asta...ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la valva EGR si vezi daca mai face la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica EGR-ul si evacuarea, in special dupa cat. ("Cat efficencly below threshold is usually an exhaust leak by the post O2 sensor, and it's usually at the clamp that connects the down pipe to the rest of the exhaust. If there is even a small leak, then under deacceleration there is a pressure gradient that is created. And, then the air outside is then "sucked" back in to the exhaust system for a split second").

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The Current version is:

Release 11.11.5

Data Version 20121222

Also Available 12.10

LE: Cristi, sper ca nu esti iar de serviciu ;)

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vag-codes.info

VAG-codes.info va ofera lista completa a codurilor VAG opțiunea de ocazie. Masini VAG sunt: Volkswagen, Audi, Skoda, Seat (și altele).

Și SAV 5051 Cititoare coduri de eroare în engleză, Deutch și limbile русский.Scanerul VCD (fosta VagCom) povides aceleași coduri de eroare.

Codurile de motoare cu parametri: kilowați (kW), cai putere (CP), volumul (litri), cilindri, timpul de montaj și model.

http://vag-codes.info/vag-engines

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The Current version is:

Release 11.11.5

Data Version 20121222

Also Available 12.10

LE: Cristi, sper ca nu esti iar de serviciu ;)

Nope, acum downloadez si instalez.

Stai ca nu am inteles, eu foloseam 12.10b eta, acum 11.11.5 e mai noua decat 12.10 ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu foloseam tot 12.10 beta. Ma gandesc ca in versiunea 11.11.5 s-au mai implementat ceva ce s-a testat cu succes in versiunea beta. O sa fac de curiozitate o intrebare la support-ul lor sa vad ce zic. Normal ar fi ca 11.11.5 sa fie cea completa. O sa o testez si eu, numai sa am pe ce - masina e inca la PBV ptr teste :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma gandeam sa anulez acest egr dar nu stiu daca fac bine sau rau.

masina va trage mai bine sau mai prost?

consumul va fi acelasi sau mai mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11.11.5 e ultima variata - released. Culmea ca la o zi dupa instalare, a mai si facut un update la ea..... oricum, se pot pastra amandoua instalate - eu asa le am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor,

Imi cer scuze daca am postat aici, avand un motor TDI PD.

De mai multa vreme apar urmatoarele erori:

01 - Engine electronics

1 Malfunction detected

18009 P1601 035

Relay for Power Supply (B+) Terminal 30 -J317

Implausible signal

Status: static

No environmental conditions stored

15 – Airbag

1 Malfunction detected

00532 007

Supply voltage

Signal too low

Status: Intermittent

No environmental conditions stored

08 - Air conditioner/heater electronics

1 Malfunction detected

01596 030

Fresh/recirculating air flap positioning motor -V154

Open circuit/short circuit to B+

Status: Intermittent

No environmental conditions stored

09 - Electronic central electronics

2 Malfunction detected

01598 007

Drive battery voltage

Signal too low

Status: Intermittent

No environmental conditions stored

01054 028

Voltage supply relay - terminal 30 -J317

Short circuit to B+

Status: static

No environmental conditions stored

Erorile au fost vazute cu VAS 5054.

Daca sunt sterse, reapar dupa un timp, nu imediat. Am urmatoarele intrebari :

1) Sunt generate de aceeasi cauza ?

2) Cum le pot remedia ? Cum pot sa le sterg definitiv ?

Precizez ca bateria este buna, alternatorul incarca foarte bine. Totusi, in zilele friguroase, motorul era antrenat mai greu. Sa fie acesta motivul ?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!