Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Am si eu mare nevoie de ajutorul vostru..azi am reparat capacul de plasic al motorului si m-am mai uitat pe acolo si am vazut senzorul de pozitie al axei cu came cam plin de ulei..cumva prelins pe el..am scos mufa, si cand apasam usor cu surubelnita pe acea placuta a mufei pt a se elibera de pe senzor, acest blocaj s-a rupt... am scos mufa..inauntrul ei nu era ulei si am presat-o cat de mult am putut...parea ca sta bine acolo...seara cand sa plec am pornit si martorul EPC nu s-a stins...am plecat in oras..masina parca tragea mai bine..mergea mai frumos motorul..ma si miram ce a patit..am ajuns acasa..am facut o scanare si am aceasta eroare

000835 - Camshaft Position Sensor (G40)

P0343 - 001 - Signal too High - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 130040 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 21:05:39

Freeze Frame:

RPM: 1193 /min

Load: 31.4 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 0.0°C

Temperature: 0.0°C

Absolute Pres.: 1010.0 mbar

Voltage: 12.95

am citit si eu ce trebuie verificat referitor la aceasta eroare...asadar maine voi presa si mai puternic mufa in senzor..poate este contact imperfect acolo...si daca nu , voi lua alt senzor...

Intrebarea mea este: mai pot merge cateva zile cu masina asa? sau poate pati distributia sau injectia ceva? consumul este normal..nu a crescut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar sa porneasca mai greu si sa nu traga cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou , am pus VagCom ul pe masina (golful 4 din semnatura) si mi-a dat urmatorile errori care nu le stiu foarte bine :

Stiu ca am sonda lambda 1 defecta ,este cea cu 5 fire,si inca un senzor din rezervor(cei de la service au spus ceva de senzorul de presiune)

Thursday,20,December,2012,10:40:41:10074

VCDS Version: Release 11.11.0

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Control Module Part Number: 1C0 907 379 E

Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0104

Software Coding: 0011266

Work Shop Code: WSC 00046 615 1234567

VCID: 2C5300838C1028E

2 Faults Found

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

003 - Mechanical Failure

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

012 - Electrical Fault in Circuit

Din prima erroare inteleg ca e Unghiul de fuga care trebuie sa il fac , dar a 2-a nu stiu ce este....

Iar la ENGINE mi-au dat 3 errori :

3Faults Found

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1

P1151 - 35-10 - System too Lean - - Intermittent

17524 - Unlicensed Version; Not all DTCs

P1116 - 35-10 - - Intermittent

17604 - Unlicensed Version; Not all DTCs

P1196 - 35-10 - - Intermittent

Ma poate ajuta cineva si pe mine in interpretarea acestor errori ? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am patit-o cu masina. In timpul mersului mi s-a aprins martorul de la motor si clipocea, iar motorul mergea intrerupt, parca era Dacia care mergea in "trei", si nu tragea ine deloc. Dupa vreo 10 min. martorul din bord nu a mai clipocit, a ramas aprins si motorul a inceput sa mearga rotun si sa traga bine. A doua zi s-a stins si martorul si totul a fost ok, pana acum catava zile cand a facut din nou, cand abia plecasem, motorul era rece, cand s-a mai incalzit si-a revenit din nou, dar nu s-a mai stins martorul din bord.

Un prieten mi-a facut o scanare si a dat:

2 Faults Found

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35 - 10 - - - intermittent

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35 - 10 - - - intermittent

Din ce am mai citit se pare ca ar fi bobina de inductie. Momentan "criza financiara" si cheltuielile de sarbatori, au nenorocit bugetul si as vrea sa stiu daca mai pot merge asa cu ea un timp sau daca stric ceva mai mult la motor.

CRACIUN FERICIT tuturor!

A. Am uitat sa specific, Golf 1.6, 16V din 2003. Cod motor BCB.

Modificat de dragao
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie injector, la tipul asta de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru AndreyBz, ai mai jos interpretarea erorilor.

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

003 - Mechanical Failure

Possible symptoms:

- ESP does not work

- A light on the dashboard flashes (ESP or something with brakes)

Possible causes:

- Steering Angle Sensor (G85) Initial lost

- Steering Angle Sensor (G85) installation position is not correct

- Geometry of the frame is incorrect

Possible solutions:

- Perform Basic setting out for the Steering Angle Sensor (G85)

- Check installation position of the Steering Angle Sensor (G85)

- Check geometry of the chassis

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

012 - Electrical Fault in Circuit

Possible causes:

- Wiring and / or connections to / from Transverse Acceleration Sensor (G200)

- Insufficient supply

- Transverse Acceleration Sensor (G200) faulty

Possible solutions:

- Check (measuring blocks) wiring and connections to / from the Transverse Acceleration Sensor (G200)

- Check the supply voltage

- Check (measuring blocks) / replace Cross Acceleration Sensor (G200)

- Do Basic settings for the Transverse Acceleration sensor (G200)

Ai mai jos atasat cum se fac setarile de baza la G85 si G200.

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1

P1151 - 35-10 - System too Lean - - Intermittent

Possible causes:

- Bad / dirty / old / wrong gasoline fueled

- Air inlet faulty / leaking

- Fuel Pressure / Fuel Pressure control / Fuel pump defective

- Fuel Injectors faulty / leaking

- Exhaust System faulty / leaking

- Activated-Charcoal Filter / System faulty / leaking

- Secondary air intake system malfunction / leak

- Lambda / Oxygen Sensor (s) for the Catalyst defective

- Lambda / Oxygen Sensor (s) after the catalyst faulty

Possible solutions:

- Tank as empty as possible ride and good on fuel

- Check air intake for leaks

- Check fuel pressure, fuel pressure and fuel pump control

- Check Fuel Injectors

- Check Exhaust leaks

- Check-Activated Charcoal Filter / System

- Check Secondary Air inlet

- Check Lambda / Oxygen Sensor (s) for the Catalyst

- Check Lambda / Oxygen Sensor (s) after the Catalyst

17524 – Cylinder bank 1 oxygen sensor heating circuit - interruption

P1116 - 35-10 - - Intermittent

Possible causes:

- The heating of the lambda sensor before the CAT is faulty. This will be long before the lambda sensor will adjust because he does not reach operating temperature.

Possible solutions:

- Check whether the wiring of the Lambda Sensor too close to something hot is (exhaust).

- Check and repair the wiring and connections (it is very difficult to measure such a lambda sensor and it should not do so with a multimeter, use a scope.)

- Post new lambda sensor (nine times out of ten, this solution)

17604 – Heated oxygen sensor 1, cylinder bank 1 – fault in the heating circuit

P1196 - 35-10 - - Intermittent

Possible causes:

- Wiring and / or connections faulty

- Heated oxygen sensor malfunction

Possible solutions:

- Check / repair wiring and connections

- disconnect the lambda sensor unplugging, injecting contacts with contact spray

- Check with the dealer if there is a software upgrade for the ECU

- Check (measuring blocks) / replace lambda sensor

Adaptare G200, G201 si G85 la G5.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragao - inspecteaza fisele sa nu fie deteriorate

Modificat de misulikkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.

si cum pot verifica treaba asta?

Scoti pur si simplu rampa cu injectoare si dai la automat si vezi daca pulverizeaza egal toate injectoarele, au 3 orificii si trebuie sa tasneasca benzina pe toate 3, sau mai simplu inlocuiesti injectoarele intre ele (cel cu defect - respectiv injectorul de pe pistonul 1) cu cel de pe pistonul 2,3 sau 4 si vezi daca se schimba eroarea - ar trebuie sa iti apara pe alt cilindru (pe cel pe care ai montat injectorul cu problema) - daca se intampla asa schimba injectorul, daca nu e ori fisa de bujie ori bujia. Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

am interfata originala si am fost rugat de cineva sa-l ajut la diagnosticarea unui A-classe de 1.4 benzina ce nu se mai tureaza peste 2000 rpm

ma puteti ajuta cu niste sfaturi? nu stiu cum se scaneaza pentru codurile de eroare, daca VCDS le poate interpreta si unde as putea gasi pe net un loc specific mercedes in care sa le interpretez sau interpretarile codurilor sunt identice cu cele pentru VAG ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interfata e VCDS ? Nu cred sa mearga pe M-Benz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e interfata originala VCDS, poate pati ceva daca nu merge ? (a fost cam scumpa pentru experimente...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu sunt posesor de benzinar dupa cum stiti, ma strecor pe topicul vostru pt a cere un sfat...un prieten are probleme cu Golf-ul lui 1.6.

La scan au rezultat urmatoarele:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 034 CN

Component: MARELLI 4MV 5164

Coding: 00031

Shop #: WSC 00000

VCID: 60CBA4B3C883

WVWZZZ1JZ2W113461 VWZ6Z0A3455214

4 Faults Found:

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 35-00 - -

17598 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage: Implausible

P1190 - 35-10 - - - Intermittent

17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit

P1178 - 35-10 - - - Intermittent

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

ce inseamna Redir fail (era cu rosu).

masina avea sonda Lambda (nu stiu care din ele) defecta de cativa ani, a mers asa cu ea; consuma mai mult ca de obicei.

acum motorul parca a intrat in safe mode, nu mai tragea. azi dimineata a pornit, se simtea ca merge in 3 cilindrii, gazele miroseau a benzina ne-arsa. dupa 30 sec aprox, motrorul a murit.

va intreb, in afara de sonda, ce mai are? bujie,injector? am aruncat un ochi si pe site la ross-tech dar sunt trecute multe posibile cauze.

multumesc :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Redir fail: interfata folosita nu are label-ul pentru codul de motor respectiv. sonda B1 S1 este prima inainte de cat. Vezi aici poate te ajuta cu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, de sonda se stie ca e defecta de vreo 2-3 ani. se poate sa fi afectat altceva ca s-a mers cu ea asa? in afara de consum mai mare nu am observat altceva.

de la ce pot fi celelalte erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consum mai mare, relanti variabil la motor.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

relanti-ul am observat ca era la 1100-1200 azi. pornit la rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era rece.... scade dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat fisa bujie si acum merge ok. o sa mai scanez odata sa vad daca nu cumva mai are si altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce programe mai poate fi folosita cu succes interfata? Ca am vazut pe paginile din urma un link catre un site ce vindea instrumente de diagnoza auto..si la un cablu, kkl parca, scria asta: "Programe diagnoza compatibile:

-VAG-COM 409

- VCDS Lite 1.1

-Dacia/Renault DDT2000

-Volvo VOL FCR

-Alfa Romeo AlfaDiag

-UniDiag pentru grupul Fiat

-KWP71Diag"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea OEM? Doar cu VCDS si VAg eeprom 1.19. Cu ce am mai incercat nu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ptr scanarea mea credeti ca este un singur defect, ceva cu modulul confort, sau sa ma apuc sa verific tot cablajul prin bord pana la usi?

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J5 920 826

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V20

2 Faults Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

49-00 - No Communications

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

5 Faults Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

49-00 - No Communications

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)

49-10 - No Communications - Intermittent

01334 - Door Control Module; Rear Right (J389)

49-10 - No Communications - Intermittent

00463 - Control Module for Digital Sound Package (J525)

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl

Part No: 1C0 959 799 B

Component: 1C Komfortgerát HLO 0003

Subsystem 1 - Part No: 1C1959801A

Component: 1C Tõrsteuer.FS KLO 0202

Subsystem 2 - Part No: 1C1959802A

Component: 1C Tõrsteuer.BF KLO 0010

Subsystem 3 - Part No: 1C0959811A

Component: 1C Tõrsteuer.HL KLO 0202

Subsystem 4 - Part No: Steuerger

Component: t HR antwortet nicht

5 Faults Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

01334 - Door Control Module; Rear Right (J389)

49-00 - No Communications

01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)

49-00 - No Communications

01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)

49-00 - No Communications

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)

49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------

Mentionez ca am avut probleme cu usa dreapta spate sa nu se inchida din telecomanda uneori, mesaje random cu una din usi deschisa in mers - simultan cu stingerea luminitelor la butoanele de pe usi (toate), o data nu a vrut sa inchida nici o usa din telecomanda (se auzea sub volan un releu cum actiona..dar usile nu ziceau nimic), iar inchiderea centralizata uneori face un singur click, alte ori doua (la fel si alarma standard pe claxon..uneori clipeste ledul de pe usa, alteori abia dupa cateva inchideri si deschideri din telecomanda).

Multumesc

Modificat de adyo13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si cablajul, intai. Se poate proba si cu alt confort ..dar de acolo e problema

Problema apare pe comunicatie - can - incearca cu alt confort.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o.t. nu mai postati tot carnatul, puneti doar bucata cu eroare.

unde scrie No fault found, totul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!