Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Nu,nu ai ce coda acolo. Ce bujie ai pus?

Cauta si fa o diagnoza cu o alta interfata. Un Vcds de exemplu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, Razvan Matei said:

Salutare! 

 

Am avut aceaste erori la un Tiguan 2.0 190cp / 2020. Mergand la service am inteles ca era vorba de bujia nr 3 cu senzor. Am schimbat bujia, insa acum a reaparut martorul de "check engine", insa acum din ce am inteles de la service eroare este legata de semnal/valori de la acea bujie si m-au indrumat catre reprezentanta pt un update. 

Este nevoie de o codare sau ceva pentru noua bujie?

 

Multumesc!

IMG_2953.JPG

Nu. Cablaj defect sau problema software. Trebuie verificat. Pt cablaj exista kit reparatie original 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In ultimii 4 ani mi s-a mai intamplat sa am martor EPC/check engine intermitent, insa doar la relanti! Prima data a fost dupa o revizie la Avia, la scanare a iesit misfire intermitent. Apoi mi-a facut in Grecia dupa un drum mai lung, cand am ajuns la un semafor am inceput sa palpaie. Cum acceleram, cum diaparea martorul. Si in sarcina totul ok, putere motor in parametri. Tot misfire era.

Iar anul asta iar in Grecia, cand am plecat de acolo dimineata, oprit sa iau ceva si a inceput sa palpaie check engine galben. Piscam acceleratia, disparea. Am plecat de la magazin, ltotul ok pe drum, nicio problema de functionare motor.

Am venit de 1 luna, n-am mai mers cu masina decat putin prin oras, insa nicio problema inclusiv la relanti. 

 

Ma apropii de 120k, o sa schimb iar bujiile, dar ma gandesc daca o fi vreun senzor de la egr ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara,
Am urmatoarea eroare pe un Golf 7 1.4 TSI:
Pe langa aceasta eroare in bord sta aprins si EPC iar uneori si CheckEngine iar motorul se accelereaza destul de greu.

 

Daca sterg eroarea dispar si martorii din bord dar reapar dupa putin timp.

Puteti sa-mi dati un sfat cum as putea sa rezolv problema?
 


                Address 01: Engine       Labels: 04E-907-309-V1.clb
Control Module Part Number: 04E 906 027 DA    HW: 04E 907 309 AC
  Component and/or Version: 1.4l R4 TSI   H21 8231
           Software Coding: 0119003223241D082000
            Work Shop Code: WSC 01357 011 00200
              ASAM Dataset: EV_ECM14TFS01104E906027DA 001011 (VW37)
                       ROD: EV_ECM14TFS01104E906027DA.rod
                      VCID: 66C3039F9967C4B9DB-8032
1 Fault Found:

2674 - Angle Sensor 2 for Throttle (G188) 
          P0222 00 [167] - Signal Too Low
          MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 234735 km
                    Date: 2025.04.26
                    Time: 19:31:02

                    Engine RPM: 2163.00 /min
                    Normed load value: 25.5 %
                    Vehicle speed: 49 km/h
                    Coolant temperature: 92  C
                    Intake air temperature: 27  C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.287 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Outside temperature: 14  C
                    Absolute intake pressure: 61 kPa abs
                    Engine torque: 61.5 Nm
                    Fuel level: 16.00 l
                    Oxygen sensor B1: sensor 1: specified value: 1.0000
                    Engine operating condition: Part throttle
                    Engine operating condition-Test_Program_Channel 87: 6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata clapeta de acceleratie si fa-i un basing settings. Ar trebui sa fie ok. Altfel,se lasa cu inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuire sau reparatie clapeta de accelaratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se pare ca un fir din interiorul clapetei s-a dezlipit, dupa ce l-am lipit la loc nu a mai aparut eroarea.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ce spuneam mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu erori si nu stiu ce reprezinta.

Golf 5, 1,6 mpi bifuel

WhatsApp Image 2025-05-06 at 13.08.57 (1).jpeg

WhatsApp Image 2025-05-06 at 13.08.57.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Amestec bogat...destul de evident!

Iar la prima eroare fa si tu o diagnoza cu un vcds original,apeleaza cu incredere la un electrician capabil,in final te va costa mai ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce imi da eroarea asta cu clona vcds, inainte mergea ok. 

Am un obdelevenpro cu care mi-am facut treaba 5 ani dar pare ca s-a prajit facand diagnoza

la o masina accidentata.

Amestecul bogat ce inseamna, ce trebuie sa fac?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multa benzina/merge innecata. Sunt multe de verificat. Injectoare,lambda,gpl-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La bujii te refereai cand ai scris injectoare. O sa le iau in ordine, nujiile au 1 an si ceva fara verificare.

Lambda cum il pot verifica? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele de gaz, actualele le am de 1 an si ceva sunt la limita subdimensionate putin.

Dar pana acum nu mi-a dat eroare, poate fi de la sonda lambda. O pot verifica cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vorbeam de injectoarele de benzina. Dar cred ca mai bine mergi la cineva care se pricepe,stie ce e de facut. E o problema care nu se repara simplu,pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu benzinarele nu au injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci e clar, mergi la cineva care stie ce are de facut. Are dreptate spido

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, LoliSor said:

din cate stiu benzinarele nu au injectoare

Au, au. Exista mașini care au cate doua pe fiecare cilindru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiam, eu am BSE cod motor, stiti ce am? Ma pregatesc pana vine mecanicul din concediu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica ce ai ?> ca nu inteleg intrebarea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

48 minutes ago, LoliSor said:

stiti ce am?

Ai nevoie doar de un mecanic bun ,nu zugrav,patiser…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti bate capul ,lasa un mecanic sa-si faca treaba.

Poti ridica capota ,dar e putin probabil sa intelegi ce se intampla acolo ,dupa intrebarile puse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!