Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Vezi daca a bagat apa in ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat tot a doua zi si parca a crescut nivelul la ulei putin. Se poate testa cumva? S-au daca a bagat apa e clar garnitura?

Merita sa schimb garnitura? Trebuie rectificare...etc. Costuri cred ca destul de mari. Ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are apa in ulei,face spuma pe joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum am depistat ca injectoarele sunt belite, au valori anormale a zis mecanicul si unul e aproape mort. Ar trebui sa fac si distributia masinii, dar daca a fiert apa, oare garnitura de chiulasa o fi buna?

Cum pot sa verific asta? Mecanicului i-a dat cu virgula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Poate da, poate nu.. trebuie sa verifice..mecanicul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 09.08.2021 at 9:12, SelesanD a scris:

Ceau lume,

 

Culmea culmilor s-a stins check engine la masina sotiei dupa 500 km dupa eroarea urmatoare, saptamana asta merg oricum  la electrician(era in concediu). 

 

11417 - Reglaj presiune supra-încãrcare;presiunea depãºitã în sus 
          P155A 00 [232] - -
          MIL aprins - intermitent - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 3
                    rulaj: 170713 km

 

Este normal sa se intample asta ? Este normal?

 

Multumesc anticipat.

Salut, am aceeași eroare la mașina mea, skoda Octavia 2 1,2 TSI, cum ai rezolvat problema? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau ,

 

@Nyls, Desi am schimbat si actuatorul , nu cred ca el era problema :D .Am unul de rezerva , daca comanzi pe OEM nu il poti da inapoi .

 

In cazul meu problema a fost prinderea de la actuator la turbo , capatul actuatorului  marcat in poza cu cerc si-a facut joc de vreo 2 cm iar mecanicul adaugat 2 saibe si a distantat de turbo actuatorul plus rescris/adaptat cursa actoatorului.
image.thumb.png.e274b414e12aaff412ceaccf3bdf9dd0.png

 

Sfatul meu e sa desfaca mecanicul prima data capacul de la turbo si sa verifica daca nu are joc la capat , apoi sa comanzi eventual piesa care e cam scumpa si daca e OEM , nu o poti da inapoi.

 

Daca nu iti intra instant eroarea si face intermitent , poate fi prinderea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

opleistul32

Am pus sonda 2 marca denso un 2019, sa se fi stricat iar ? Sa ma duc sa fac un soft cu lambda 2 off ? Masoara performanta cataluzatorului,  sa fie acela topit ca parca nici nu mai trage, dar n-am alte erori.

Este un G4 1.4 axp

Screenshot_20240713-144831_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce înseamnă că sonda 2019? Adică e din 2019? Sh?  Sau ai schimbat-o în 2019?

Din ce vad apropo de erori:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17584/P1176/004470

Zice ca pentru.... Ce trebuie să faci... 

 

A2a eroare, fire, mufă, sonda... Ai înlocuit în trecut cu sonda universală cumva? Adică fir lung, mufă separat, tai firul cât îți trebuie și sertizezi mufa... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

opleistul32

Sonda am mai inlocuit-o in 2019 cu una denso, nu, nu era universala

Merita sa fac un soft pentru lambda 2 off ? Masoara eficienta catalizatorului, dar daca acela e colmatat cu ulei ? 

Consuma cam 1l la 650 de km extraurban

Modificat de opleistul32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolva prima eroare, posibil sa dispară și a2a... 

Dacă persista 2, după ce ai rezolvat 1,mufa, fire sau schimbat... Si da, e posibil sa pice după 5ani...

Am văzut sonda din fabrică picata după mai puțin timp... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca consuma ulei 1l/650km inseamna ca si sonda (capul sondei) este si el contaminat cu ulei in exces => sonda moarta prematur! Eu am avut sonda Bosch dedicata care a murit dupa 2-2.5 ani. Atata s-a putut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

opleistul32

Pai si prima de ce nu se strica ? Cunosc masina din 2009 si nu a fost schimbata niciodata sonda dinaintea catalizatorului.

 

Azi la drum lung, pe serpentine iar s-a aprins check urmat de alta combinatie de erori.

Screenshot_20240716-013947_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16712/P0328/000808#:~:text=1.1 Possible Symptoms-,16712%2FP0328%2F000808 - Knock Sensor 1 (,G61)%3A Signal too High&text=The sensor detects unusual vibrations,a dtc will be set.

 

Verifica si evacuarea daca nu ai vreo gaura pana in catalizator... gaurica, crapatura...cat de mica...elevator si motor pornit, astupi evacuarea bine...trebuie sa dea sa moara motorul... daca merge , vezi pe unde fasaie... asta e din Elsa nu inventata...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o postare mai sus. Am luat alte injectoare si le-am dus la verificat. Mecanicul zice ca sunt bune. Ce parere aveti?

injectoare.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@opleistul32

Vezi că sunt doua topic-uri cu Scanarea pentru erori... Unul pe aria TDI și unul pe Motoare pe benzină. Acum am mutat eu postările, dar pe viitor te rog sa postezi in aria corespunzătoare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciprian686

Am si eu o problema aparuta dupa o codare gresita si anume G85 - No adaptation, or missing basic settings., cautand retragerea etrierelor (o setare simpla de altfe). Recunosc ca lipsia de atentie costa. 

 

Postez imediat si dupa scanare cu VAG_ul.

Eroarea in bord: ESC (Error Stabilization Control).  Cu VAG-ul: "no or incorrect basic setting / adaptation - 00778 - Steering Angle Sensor (G85)

 

Cautam cu mecanicul zona 53 (Brakes) si din greseala am mers pe ABS - > Codare -> Input (fara valori) si Apply (In loc de cancel), fapt ce a dus la o codare invalida si cativa martori aprinsi.

Prima rezolvare am gasit-o, avand o scanare mai veche si vazand codarea de pe ABS, dupa care 2 martori s-au stins.

Am ramas cu 00778 (Steering Angle Sensor) si Tire Pressure.

 

Ma puteti ajuta  VA ROG, sa rezolv la B7 - CFFB, acest Basic adaptation, ca sa scap de G85

Just now, ciprian686 said:

Am si eu o problema aparuta dupa o codare gresita si anume G85 - No adaptation, or missing basic settings., cautand retragerea etrierelor (o setare simpla de altfe). Recunosc ca lipsia de atentie costa. 

 

Postez imediat si dupa scanare cu VAG_ul.

Eroarea in bord: ESC (Error Stabilization Control).  Cu VAG-ul: "no or incorrect basic setting / adaptation - 00778 - Steering Angle Sensor (G85)

 

Cautam cu mecanicul zona 53 (Brakes) si din greseala am mers pe ABS - > Codare -> Input (fara valori) si Apply (In loc de cancel), fapt ce a dus la o codare invalida si cativa martori aprinsi.

Prima rezolvare am gasit-o, avand o scanare mai veche si vazand codarea de pe ABS, dupa care 2 martori s-au stins.

Am ramas cu 00778 (Steering Angle Sensor) si Tire Pressure.

 

Ma puteti ajuta  VA ROG, sa rezolv la B7 - CFFB, acest Basic adaptation, ca sa scap de G85

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diagnostic_Procedures - > Am incercat de aici si faza cu volanul stg si dr (cate 5 secunde) dar nu a mers.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste procedura si ai scapat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciprian686
15 hours ago, Al Bundy said:

Urmareste procedura si ai scapat.

 

Pt Passat presupun ca aici trebuie sa merg la "Brake Electronics (MY 2008 >", adica link-ul care ma duce la  TIGUAN: - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Tiguan_(5N)_Brake_Electronics 

 

Iar Procedura pe care treb sa o urmez ar fi cea de jos, Doar ca acel pas subliniat (ON/OFF/NEXT - groupul 60) nu functioneaza. O sa reincerc.

 

Sensor for Steering Angle (G85)

Prerequisites:

Start the vehicle.

Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h.

While driving turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left.

When having the steering wheel straight again stop the vehicle with the wheels pointed straight.

Ensure that the steering wheel is not moved again.

Keep the engine running and do not switch off the ignition.

System voltage at least 12.0 V.
 

[Select]
[03 - Brake Electronics]
[Security Access - 16]
Enter 40168, to enable the basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 060
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
After a successful basic setting, one of the fields should say "OK".
[Done, Go Back]
To make sure the basic setting was successful, check the sensor again.
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
Check field 1, the value has to be between -1.5 and +1.5 °.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

Note: After successful basic setting, the Steering Limit Stop needs to be adapted too.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apesi doar On/go back/limit stop dupa aceea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut ! Am următoare eroare legată de senzorul ax cu came cam de 5 luni. Acum 2 zile masina s a oprit la poarta dintr o dată și nu mai pornește. Cu mufa scoasă de la acel senzor pornește 2 secunde după care se oprește, cu senzorul băgat doar dă să pornească. Acum m am uitat la curea și are săriți 10 dinți din ea. Mecanicul mi a zis ca e posibil sa fie blocata axa cu came, voi ce părere aveți ? 

IMG_0957.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 luni ai asteptat ca sa se faca motorul praf ?

Daca a sarit 10 dinti…poaibil sa fie pagube majore

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașină nu avea nici un simtom, legat de tras sau de vibrații la relanti. Iar cureaua are 2 ani vechime ( 2022 luna 9 Continental ) nu m am gândit ca este de la curea, am zis ca este o problema la senzor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ,montezi distributie noua (cu sdv-uri de data asta) si vezi daca motorul se invarte la mana ,daca da,poti da la cheie .

Daca nu merge cum trebuie sau nu porneste trebuie sa faci un test de compresie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu sdv a fost montat și tester , problema e de ce s au rupt deodată dinții la curea , fiind oarecum puțin uzată. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!