Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Schimba releul, cum am spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caut intai unul de proba, am bagat in masina aprox 7000ron, nu mai bag fara teste. Nu ai cumva unul de test, contracost bineinteles...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 20.03.2020 at 12:23, Al Bundy a scris:

Problema lui este strict legata de egr, mergi cu mufa de la egr scoasa si vezi daca mai apare eroare de semnal implusibil intre cei 2 senzori.

De aceeasi problema ma confrunt si eu, am scos mufa egr-ului si masina merge la fel, sensorul baro e bun, aceeasi eroare de semnal implauzibil. EPC+check engine aprins. Masina sta cam turată si nu se aude rotund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce valori raporteaza cei 2 senzori?

Scoaterea mufei Egr nu e suficienta..daca e blocat,scoaterea mufei nu rezolva nimic.Trebuie verificat Egr,clapeta de pe carcasa filtrului de aer,clapeta acceleratie..

Cam multe...nu?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr nu e blocat, clapeta e curatata, senzorul map e nou 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am schimbat de curand instrumentele de bord la Golf 5 benzina 1,6 an 2005 la un service, si de atunci nu-mi mai porneste DVD Player- ul (Joying; 8 inch,  Quad core 16GB ROM; 1GB RAM).

Am scanat masina cu VCDS: ROJ 20.4.1.1; aparand eroarile :

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Vineri,12,Junie,2020,14:08:28:00009
VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Editie în Româna Ruleaza pe Windows 10 x64
Versiune VCDS: ROJ 20.4.1.1
Versiune date: 20200518 DS317.0
www.vcds.ro


Numar VIN: WVWZZZ1KZ6P008183   Nr.înmatriculare: 


Tip caroserie: 1K (1K0)
Adrese de scanat: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 62 72

Numar VIN: WVWZZZ1KZ6P008183   rulaj: 145010km


16-Electronica volan -- Status: Malfunctie 0010
17-Instrumente bord -- Status: Malfunctie 0010
46-Confort -- Status: Malfunctie 0010

 -------------------------------------------------------------------------------
Adresa 16: Electronica volan        Eticheta: ROJ\1K0-953-549-MY8.lbl
   Numar VAG SW: 1K0 953 549 AF    HW: 1K0 953 549 AF
   Component: Lenksäulenmodul 034 0070  
   Codare: 0000012
   Atelier: WSC 00028 028 00001
   VCID: 76E353DF01C7343620-8022

1 cod a gasit:
00888 - Comutator pentru ºtergãtor în intervale (E22) 
            014 - defect

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 17: Instrumente bord        Eticheta: ROJ\1K0-920-xxx-17.clb
   Numar VAG: 1K0 920 961 JX
   Component: KOMBIINSTRUMENT VDD 1014  
   Codare: 0002103
   Atelier: WSC 00000 000 00000
   VCID: 0919282360394BCE5D-805C

1 cod a gasit:
00003 - Modul comandã 
            014 - defect

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 46: Confort        Eticheta:. ROJ\1K0-959-433-MIN.clb
   Numar VAG: 1K0 959 433 AK
   Component:    KSG              0401  
   Codare: 01C802087F2D8405484FC6F010CC
   Atelier: WSC 00028 028 00001
   VCID: 79F958E330D95B4E4D-802C

   Subsistem 1 - Numar VAG: 1K0 951 605 C
   Component: LIN BACKUP HORN H03 1301

   Subsistem 2 - Numar VAG: 1K0 907 719 C
   Component: Neigungssensor  005 0003

   Subsistem 3 - Numar VAG: 1K0 951 177 A
   Component: Innenraumueberw.005 0202

2  coduri de defecte:
00893 - Comutator mâner de deblocare haion (E234) 
            007 - scurt la masã
01134 - Claxon alarmã (H12) 
            000 - Elaborare coduri necunoscuta

-------------------------------------------------------------------------------

Cum rezolv aceste erori si care ar fi responsabila de nefunctionarea DVD-ului? cei de la service m-au lasat cu ochii in soare!! (service pivat!!!)
Va multumesc, anticipat!!!

Log-CJ65JAY-WVWZZZ1KZ6P008183-145010km.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am un Scirocco 2.0 TSI din 2013 (113.000 km) iar acum ceva timp mi s-a aprins in bord martorul de Check Engine si a palpait timp de cateva secunde si masina a inceput sa trepideze usor dupa care si-a revenit. Am fost la un service si mecanicul de acolo mi-a zis ca bujiile nu au fost schimbate niciodata si sa le schimb la odata cu filtrele si uleiul pentru ca e posibil sa fie de la asta. Am facut intre timp toate schimburile + bujii dupa care totul a fost normal o perioada. Dupa un drum mai lung (500+ km) cand am intrat in oras si eram la relanti s-a aprins iar acel martor si a trepidat masina, deci probabil nu bujiile au fost cauza. Aveti idee de la ce ar mai putea fi? Aici am diagnoza:

 

000772 - Cylinder 4 
               P0304 - 000 - Misfire Detected - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 113908 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.14.12
                    Time: 21:08:50

             Freeze Frame:
                    RPM: 763 /min
                    Load: 19.6 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 100.0∞C
                    Temperature: 40.0∞C
                    Absolute Pres.: 980.0 mbar
                    Voltage: 13.335 V


Readiness: 0000 0000

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de info, desi nu cred ca e chiar atat de grav, consum de ulei nu am, am pus o singura data 1l intre schimburi (8000km). Sper totusi sa fie de la bobina, am voltaj mai mic pe cea de la

cilindrul 4.

94443D21-1CF8-4348-A773-3992B49CF07C.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@t60m26 erorile postate nu sunt ceva de speriat si niciuna nu cauzeaza nefumctionarea radio. Vezi zigurante aparat...una de 15A in fata in cutia cu sig de la motor si una pe aparat ar trebui sa fie. In rest...singura eroare care trebuie remediata e cea de la switch deschidere portbagaj, cea din buton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eduard, ce ai pus tu e tensiune pe knock sensor... Nu bobine... 

Ai chiulit la fizică? :)

Cu sub 1V nu alimentezi nici măcar un Led... Bobinele sunt la 12V, și curenți mari... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cam chiulit, nu ma pricep foarte bine ?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 7 ore, spido a scris:

@t60m26 erorile postate nu sunt ceva de speriat si niciuna nu cauzeaza nefumctionarea radio. Vezi zigurante aparat...una de 15A in fata in cutia cu sig de la motor si una pe aparat ar trebui sa fie. In rest...singura eroare care trebuie remediata e cea de la switch deschidere portbagaj, cea din buton.

multumesc am verificat!! lipsea siguranta din tabloul de sigurante din masina!!!;

daca mananca radioul curentul din baterie cand este garata masina , care ar putea fi cauza?

Modificat de t60m26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radio se opreste la scoaterea cheii din contact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da! se oprea!!  Am avut o surpriza!!!! am crezut ca sa rezolvat cu pornirea dvd-ului dar a pornit de doua ori si acum iara nu porneste desi sigurantele sunt bune!!

cand pun contactul se aprinde ecranul cu mesajul android 4.4.4 si cand sa boot-eze sistemul se stinge!!

Azi mi-a pornit de dimineata a bootat si la un momendat sa stins ca si cum am inchis eu alimentarea!!

daca caut modulul radio pentru scanare cu VCDS i-mi da mesajul ca modulul nu este de gasit!!

Inainte de a schimba ceasurile de bord mi se consuma bateria in cateva zile si nu mai puteam porni! Tot un "specialist" mi-a recomandat sa schimb modulul confort!! Oare un update la softul masiniii nu ar fi necesar?

Modificat de t60m26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!  Ma poate ajuta cineva sa îmi explice cat de grave ar fi aceste erori găsite cu un tester?  Voi lăsa o poza. Va mulțumesc anticipat.

IMAG0665.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza cu un vcds. Se pare ca ai o lambda defecta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianzaharia

Salutare. Am si eu cateva erori care de ceva vreme erau intermitente iar acum apar zilnic.

VW Jetta 1.2 TSI 2012

Check engine si ESP in bord la 2 min dupa pornire.

Pe tester am urmatoarele erori:

6330; 6322; 1003 si P0441

Stiu fiecare ce inseamna dar sunt curios cine le'a mai avut si cum a rezolvat.

Intreb pentru ca la mine aici in Hunedoara nu prea reusesc sa aflu...oras mic...multe serviceuri cand aud de benzinare "nu lucram pe motoarele astea"...ceea ce mi se pare o tampenie..adica ce mecanic esti daca spui asa ceva?!

In iarna m'am trecut cu valva "purge valve" rupta si am inlocuit'o...desi e noua si sta cum trebuie in locul ei tot am erori legate de EVAP.

Ma poate ajuta cineva cu ceva informatii?

Masina merge ok desi am martorii aprinsi zilnic..si daca ii sters reapar la urmatoarea cheie.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune erorile complete,asa cum apar pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica supapa canistrei carbon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianzaharia

Merci. O sa verific azi daca apuc. Am mai gasit o posibila chestie dar nu prea e legata evap...la multe modele se rupe arcul clapetei de acceleratie si ramane tot inchisa si nu se mai prea deschide cum trebuie. Desfac azi si ma uit si la asta. Merci inca o data. Revin cu news dupa ce aflu ceva concret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianzaharia

Revin cu un update...asa mai de o zi momentan...si sper sa fie tot asa de acum inainte.

Deci am mai aflat cum ca exista o problema cu arcul clapetei de acceleratie...de multe ori se slabeste tare sau chiar se rupe...are o forma ciudata...o parte de diametru mai mare si cealalta de diametru mic si intre ele cedeaza iar atunci clapta nu mai revine.

Pe langa asta aveam niste depuneri pe ea...ca la diesel. Am frecat jumatate de ora cu periuta de dinti si brake cleaner. Am sters bine si arata ca noua. Am desfacut si partea electro-mecanica unde e arcul si senzorul. Arcul era ok tapan desi avea o abatere de 1-2 mm si nu inchidea complet clapeta.Nu am putut sa il scot pentru ca are un pin nituit in ax asa ca am reusit sa ii pun in mic distantier de 2mm metalic(tabla) intre arc si partea de care se sprijina/preseaza cu un strop de aeziv bi-compozit lasat cateva ore bune sa se usuce(desi arcul preseaza pe el tot timpul si nu mai misca). Asa ca acum clapeta se inchide cum trebuie. Dupa ce am pus totul la loc am mers in jur de 10km prin oras iar masina se simtea ca inainte...acceleratia mult mai precisa, trage putin mai bine, adica cum tragea inainte. La a2a cheie au disparut singuri martorii din bord. La tester erau stocate erorile dar le'am sters. Ciudat ca a disparut si ESP'ul desi nu vad legatura intre clapeta si ESP..dar nu ma pricep atat de bine. Poate se leaga cumva intrele ele...erorile astea.

Am mers inca 50km pana la Deva si inapoi si totul e ok.

Sper sa ramana asa.

Merci fain de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Esti sigur ca aparea ESP? Ar fi trebuit sa-ti apara martorul EPC, tinand cont si de problema pe care ai descris-o...

Modificat de lexetordo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!