Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Nu

 

Am schimbat pt pornirea grea la cald bujiile si fisele, senzorul de temperatura,sonda lambda , fara nici un efect

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam ciudata situatia..

Verifica cablajul cu un ohmetru..sa nu fie oxidat,corodat...si daca totul e ok, schimbi clapeta. Trebuia sa dea semnal impluzibil la eroare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa traga aer fals pe la garnitura clapetei de acceleratie?,ma gandesc ca nu etansaza bine si poate de acolo valuarea accea negativa de -25 %.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Aceea e inclinatia clapetei in grade.Nu are legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am schimbat clapeta de acceleratie ,insa nu am rezolvat nimic. Clapeta asta care am luat o sh imi arata aceleasi valori ca a mea.

Spido ziceai ceva de masurat .imi poti zice mai exact ce trebuie masurat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi valori pe 32 STFT și LTFT... Si pe gr1 c3 ce ai lambda instant... 

La rece și cald... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt la cald

20200519_194359.jpg

20200519_194319.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ionutz_grt

Trebuie verificat cablaj intre Ecu si clapeta cu un ohmetru.Da-mi un mesaj privat cu datele masinii si-ti scot diagrama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagrama o am ,ce sa verific continuitatea intre pini de la ecu la clapeta?

La g188?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continuitatea SI rezistenta firelor,cu ampermetru.Valoarea trebuie sa fie cat mai aproape de 0.

Ex. Pe scala de 200Ohmi sa aibe 0.08...0.10..

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,verific si vedem ce valori imi da .ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat spido, se pare ca nu nici de aici.probabil altceva face clapeta sa dea valorile astea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta SH e ok? Verificata? Daca clapeta esti sigur ca e buna...atunci ai un Ecu defect...zic eu. Poate un update software ar ajuta...posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Mai jos este ultima scanare a Leonului din semnatura. 1.4 TSI CXSA MY2014 - 120.000km. Mergand normal s-a aprins Check Engine fara a modifica in vreun fel mersul motorului. Ajuns acasa am observat ca ralantiul este neregulat si smuceste la cateva secunde + miros urat al gazelor de evacuare. 

Ultimele 2 plinuri au fost cu benzina de 100 de la Mol si Gazprom, iar masina merge 80% extraurban.

Simptome inainte de chestia asta:

  1. In ultimii ~25k km am avut erori sporadice de misfire (random misfire + cilindrul 3). Acum 3000km am permutat bobina 3 cu 2 si nu a mai aparut :) Tot in km astia, poate mi se pare... dar am avut o scadere usoara de putere.
  2. Consum marit (~0.5L in plus). De obicei nu imi era greu sa scot un consum sub 6... 
  3. Trepidatii la ralanti care au inceput de pe la 70k km.
  4. In urma cu ~8k km (toamna trecuta) a clipit pt cateva secunde in mers check-engine-ul.
  5. (poate are relevanta) De cand e masina noua, la anumite temperaturi, dupa pornire se balbaie ralantiul de parca ar da sa moara... dupa ce trec 2-3 minute sau merg 500m merge perfect. https://www.youtube.com/watch?v=quzdZD28uDU&feature=youtu.be
  6. In ultima vreme mi se pare ca uleiul miroase cam tare a benzina... Am pus-o pe seama drumurilor scurte din perioada carantinei, dupa un drum de 500km facut chiar inainte de erorile de mai jos am verificat si nu mai mirosea.
  7. Turata pe loc motorul are o bataie ciudata de pe la 1700rpm pana la 2100rm.

 

Address 01: Engine (J623-CXSA)       Labels: None
   Part No SW: 04E 906 016 DE    HW: 04E 907 309 A
   Component: 1.4l R4 TSI   H08 5672  
   Revision: WAH08---    
   Coding: 01190032232401080000
   Shop #: WSC 00049 770 00124
   ASAM Dataset: EV_ECM14TFS01104E906016DE 002002
   ROD: EV_ECM14TFS01104E906016DE.rod
   VCID: 68DF5E2B9386005E3C3-803D


17138 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2 
          P1114 00 [175] - Internal Resistance too High
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 119200 km
                    Date: 2020.05.17
                    Time: 15:27:53

15361 - Oxygen (Lambda) Sensor Signal B1 S2 
          P2271 00 [036] - too Rich
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 119200 km
                    Date: 2020.05.17
                    Time: 15:27:42

Readiness: 0000 0000

Bujiile au 30k km, iar bobinele sunt cele din fabrica. Foarte-foarte rar masina a rulat cu rezervorul sub jumatate.

Nu stiu de unde sa apuc problema, in conditiile in care misfire nu mai inregistreaza.

 

scan.txt

Modificat de florinrmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru început aş încerca o curăţare şi o adaptare a clapetei de acceleraţie. Şi un schimb de ulei dacă are mulţi Km, cel mai probabil a fost contaminat cu benzină (erorile de misfire şi "too rich" mă duc cu gândul la un injector blocat, chiar şi temporar/incomplet). 

Rateuri poţi avea şi fără eroare stocată, când sunt sub un anumit prag. Vezi grupul 14 şi detaliat pe grupurile 15 şi 16 dacă găsești ceva contorizat după ce stai puţin pe loc (misfire recognition să fie activ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florinrmn- pregateste-te de o sonda lambda. Internal resistance aia...nu are ce cauta acolo. Ptr inceput...sterge erorile,mai mergi 1-2 zile cu masina si refa scanarea. Daca mai apare eroarea cu internal resistance...verifici cablajul sondei lambda 2 si inlocuiesti sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru sfaturi.

Am iesit in seara asta de curiozitate si erorile pe sonda a doua au revenit. Sa inteleg ca ar trebui sa fiu pregatit de una noua, bineinteles dupa ce ajung la service si este verificat cablajul.

Avand in vedere kilometrajul, ar trebui sa am in vedere si curatarea clapetei, iar la urmatorul schimb de bujii sa vin si cu bobine noi?

17145 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 
          P0140 00 [039] - No Activity
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 119277 km
                    Date: 2020.05.21
                    Time: 21:05:25

17138 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2 
          P1114 00 [039] - Internal Resistance too High
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 119277 km
                    Date: 2020.05.21
                    Time: 21:06:08

 scan2.txt

Si cum o problema nu vine niciodata singura...:)) sunt probleme si la cutia de viteze. Au facut span rulmentii de la diferential -> s-a depus pe senzorul de neutru care da eroare (atasat). Evident insotit de zgomot la rulare asemanator cu anvelope proaste/rulmenti roata dusi.

 

Modificat de florinrmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Mi-au aparut urmatoarele 2 erori.  motor: 1,6tdi 105 cai, 2013. 

Prima cu EGR-ul poate fi din cauza ca masina nu a fost condusa cateva saptamani?

 

Address 01: Engine (J623-CLHA)       Labels: 04L-907-309-V1.clb
   Part No SW: 04L 906 021 N    HW: 04L 907 309 B
   Component: R4 1,6L EDC   H22 8138  
   Revision: 84H22---    
   Coding: 01250012043401090000
 

2 Faults Found:
5948 - EGR Valve 2 (N213) 
          P045F 00 [237] - Stuck Closed
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 9
                    Mileage: 212220 km
                    Date: 2020.05.20
                    Time: 15:17:51

                    Engine speed: 763.00 /min
                    Normed load value: 29.8 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 27 °C
                    Intake air temperature: 24 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.220 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Mass airflow sensor 1 bank 1 airflow: raw value: 424.8 mg/stroke
                    Exhaust recirc.valve 2 bank 1: posit.feedback - Spec.value: 11.05 %
                    Exhaust recirc.valve 2 bank 1: posit.feedback - Act.value: 0.45 %
                    Exhaust recirc.valve 2 bank 1: posit.feedback -Offset closed.: -1.46 %
                    Exhaust recirculation valve 2 bank 1: monitoring - status-Bit 0: 0
                    Exhaust recirculation valve 2 bank 1: monitoring - status-Bit 16: 4
                    Exhaust recirculation valve 2 bank 1: monitoring - status-Bit 24: 55
                    Exhaust recirculation valve 2 bank 1: monitoring - status-Bit 8: 7
                    Exhaust recirc.valve 2 bank 1: posit.feedback - Uncnd vlt: 767.2 mV

4631 - ECM Power Relay Load Circuit 
          P068B 00 [032] - Opens Too Late
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 0 km
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00

                    Engine speed: 0.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: -40 °C
                    Intake air temperature: -40 °C
                    Ambient air pressure: 0 mbar
                    Voltage terminal 30: 0.000 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Accelerator pedal travel: raw value: 0.00 %
                    Starter control: Interlock- or P/N-signal-Bit 0: 0
                    Engine status: COENG_STANDBY
                    Engine status-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 0

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Sterge erorile  vedem daca mai revin. Daca da, egr trebuie verificat/inlocuit 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin,

Eroarea a reaparut:  P045F 00 [237] - Stuck Closed

Cum se poate verifica egr-ul?

Este la fel ca cel de pe golf 6, ascuns sub motor , in spate la DPF si de aceeasi forma, cu racitor? Aveti un cod OEM?

 

Multumesc,

Roman

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
6 hours ago, martea said:

Este la fel ca cel de pe golf 6, ascuns sub motor , in spate la DPF si de aceeasi forma, cu racitor?

Aceelasi gen, din pacate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare lume !

Am si eu o problema cu o Jetta 2011 motor 1.2 TSI 105 cp.

Masina in cauza se opreste dupa ce antigelul a atins 90 de grade si uleiul intre 78 si 84 de grade. (adica destul de repede, nu ca temperaturile ar fi de referinta) .

Precizez ca masina a primit pompa de inalte noua, filtru benzina nou, fise si bujii tot noi (NGK), piesele precizate mai devreme sunt cumparate originale VW mai putin fisele si bujiile.

Pe langa toate aceste piese schimbate s-a mai inlocuit si pompa de ulei + celebrul lant cu intinzatoare (ca de... 1.2 tsi ...) .

Desi am multe erori la scanarea cu vcds va mai zic ca multe din ele nu par a fi reale (becurile merg, cluster-ul afiseaza corect, boxele se aud toate ok, geamul de la sofer nu face figuri). Tot ce ma deranjeaza este ca se opreste motorul si are personalitatea lui nu porneste ore bune. Benzina pe furtunul de tur in pompa de inalte ii vine, scanteie la bujii are, filtrul de aer este "tipla" ...

La o scurta scanare cu vcds 19 si inainte si dupa oprirea motorului (care nu mai reporneste o perioada buna de timp, minim 5 ore) apar aceste erori:

Va rog frumos indrumati-ma catre calea cea dreapta ca imi vine sa infig toporul in motor.

 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. (J519)       Labels:. 1K0-937-08x-09.clb
   Part No SW: 5K0 937 086 J    HW: 5K0 937 086 J
   Component: BCM PQ35 M    011 0046  
   Revision: BC011001    
   Coding: 00000A3A982D02C040080080100081E40301008870808D605CC000000040
   Shop #: WSC 00066 000 00000
   VCID: 3B7582EBBA65A997B2-806E

5 Faults Found:
00924 - Relay for Headlamp Cleaning System (J39) 
            009 - Open or Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101001
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 237
                    Mileage: 116679 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.10.16
                    Time: 22:08:13

             Freeze Frame:
                        Term 15 On
                    Voltage: 13.80 V
                        ON
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF

01259 - Fuel Pump Relay (J17) 
            009 - Open or Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 26
                    Mileage: 116686 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.10.18
                    Time: 03:11:23

             Freeze Frame:
                        Term 15 Off
                    Voltage: 12.35 V
                        OFF
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF

01800 - Light Switch (E1) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 29
                    Mileage: 116689 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.10.20
                    Time: 17:12:40

             Freeze Frame:
                        Term 15 Off
                    Voltage: 12.60 V
                        OFF
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF

02394 - Parking Light Left Front (M1) 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 9
                    Reset counter: 29
                    Mileage: 116685 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.10.17
                    Time: 11:40:57

             Freeze Frame:
                        Term 15 On
                    Voltage: 12.15 V
                        ON
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF

03266 - Control Circuit for Signal Horn 
            009 - Open or Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 29
                    Mileage: 116689 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.10.20
                    Time: 17:12:40

             Freeze Frame:
                        Term 15 Off
                    Voltage: 12.60 V
                        OFF
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments (J285)       Labels:| 5K0-920-xxx-17.clb-SRI1
   Part No SW: 5C6 920 870     HW: 5C6 920 870 
   Component: KOMBI         H20 0420  
   Serial number: 00000000000000
   Coding: 171F00
   Shop #: WSC 00066 000 00147
   ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04089
   ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_004_VW32.rod
   VCID: 68DF0DA79373D20F0F-803C

2 Faults Found:
9453074 - Fuel Level Sensor 1 
          B103E 1B [008] - Resistance Too High
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 26
                    Mileage: 116686 km
                    Date: 2020.05.27
                    Time: 03:11:57

9453842 - Oil Level Thermal Sensor 
          B1041 35 [008] - Signal high time > maximum
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 23
                    Mileage: 116679 km
                    Date: 2020.05.25
                    Time: 22:08:11

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway (J533)       Labels:. 7N0-907-530-V2.clb
   Part No SW: 7N0 907 530 C    HW: 1K0 907 951 
   Component: J533  Gateway H37 0614  
   Revision:   H37       Serial number: 14021101210290
   Coding: 351002
   Shop #: WSC 00066 000 00000
   VCID: 306FA5C763235ACF17-8064

1 Fault Found:
00469 - Infotainment Databus in Single Wire Operation 
            011 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 25
                    Mileage: 116686 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.10.18
                    Time: 03:40:34
					
------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver (J386)       Labels:| 3C0-959-70X-GEN4.clb
   Part No SW: 561 959 701 A    HW: 3C0 959 793 C
   Component: TUER-SG FT    002 0515  
   Revision: 12110009    Serial number: 0001974569
   Coding: 0000B5
   Shop #: WSC 01383 790 50316
   ASAM Dataset: EV_TSGFPQ35BRFVW46X A04001
   ROD: EV_TSGFPQ35BRFVW46X_VW32.rod
   VCID: 1C37617717ABCEAF5B-8048

   Slave Driver: 
   Subsystem 1 - Part No SW: 1K0 959 703 AG    HW: 1K0 959 795 R  Labels: 1K0-959-70X-GEN4.CLB
   Component: J388__TSG-HL  006 1409 
   Serial number: 00000005474617      
   Coding: 000090

1 Fault Found:
66048 - Motor for Front Window Regulator 
          B11EC 54 [008] - Missing Calibration / Basic Setting
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 27

-------------------------------------------------------------------------------
Address 52: Door Elect, Pass. (J387)       Labels:| 3C0-959-70X-GEN4.clb
   Part No SW: 561 959 702 A    HW: 3C0 959 792 C
   Component: TUER-SG BT    002 0515  
   Revision: 14110009    Serial number: 0001930610
   Coding: 0001B4
   Shop #: WSC 01383 790 50316
   ASAM Dataset: EV_TSGBPQ35BRFVW46X A04001
   ROD: EV_TSGBPQ35BRFVW46X_VW32.rod
   VCID: 1D316C730CB1C7A7AC-8048

   Slave Passenger: 
   Subsystem 1 - Part No SW: 1K0 959 704 AG    HW: 1K0 959 794 R  Labels: 1K0-959-70X-GEN4.CLB
   Component: J389__TSG-HR  006 1409 
   Serial number: 00000005517831      
   Coding: 000090

1 Fault Found:
66048 - Motor for Front Window Regulator 
          B11EC 54 [009] - Missing Calibration / Basic Setting
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 240


-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio (J503)       Labels:. 5M0-035-1xx-56.clb
   Part No SW: 1K0 035 186 AA    HW: 1K0 035 186 AA
   Component: Radio RCD310  016 0049  
   Revision: 01000000    Serial number: VWZ1Z2L9091853
   Coding: 0500040004
   Shop #: WSC 00066 000 00000
   VCID: 65C104936C61CF6734-8030

2 Faults Found:
00870 - Bass Speaker Front Left (R21) 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101011
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 237
                    Mileage: 116684 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.10.16
                    Time: 22:46:03

00871 - Bass Speaker Front Right (R23) 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101011
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 240
                    Mileage: 116684 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.10.16
                    Time: 22:46:03


End-------------------------(Elapsed Time: 02:21)--------------------------

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si fix erorile de pe motor lipsesc.Unde e adresa 01...03?? Interfata e varza...

Ai o pompa benzina pe duca(cea din rezervor) ...si as inlocui si releul ei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!