Jump to content

Probleme, identificare consumatori baterie Skoda Superb 1


Ursu82_kiki
 Share

Postare recomandată

Salutare! Acum 2-3 luni în urmă, am rămas fără baterie! Am dus-o la tester și mi-au spus ca-i bună doar trebuie încărcată, am încărcat-o și am plecat! Luni pe 22.03 am dat sa pornesc și nu mai aveam baterie! Am luat-o am dus-o la meseriaș, la fel descărcată, baterie bună, necesita încărcate! Am încărcat-o, am pus-o joi pe mașină, azi sâmbăta, moartă! Am pornit-o cu cabluri, am plecat mi-am luat un multimetru sa testez consumatorii și pe minusul de la baterie l-am inseriat! Îmi dădea 0,88 A consum! Deci am ceva care mănâncă, dar ce? După 20 de minute de stat și așteptat, poate se închide ceva, nimic, la fel! Am început sa scot siguranțele una câte una, și la poziția 37 când scoteam se ducea în 0,31A, am continuat cu scosul și la poziția 15 când am scos, a scăzut la 0,25A! Din ce am bajbait eu am zis ca e casetofonul! Am pus siguranța și am scos casetofonul! După ce l-am scos pe el a rămas în 0,31A cu siguranța de la poziția 15 pusă! Nu știu ce este poziția 15 dar din poza îmi dau seama ca ar fi ceasurile, care și ele au o problema și anume, partea de sus a display-ului unde afișează radio, când se aprinde, când se stinge cu toate ca radio funcționează, deci cred ca e o problemă și acolo, dar nu știu ce!

De ce radio fura curent și pana acum nu? Și de ce la ceasuri dispare partea de sus și reapare?

Dacă am scos toate siguranțele din bord din partea stângă și tot mi-au rămas consumatori de 0,25A, unde sa mai verific? 

Skoda Superb 1, 1.8t AWT DSG și cu trapă fotovoltaica 

IMG_20210327_131343.jpg

IMG_20210327_131346.jpg

Screenshot_20210327_222746_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20210327_222822_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20210327_222758_com.android.chrome.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica consum cu ceasuri si radio scoase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc, asta am făcut și rămânea în 0,20A,tot mult! În fine după demontat jumătate de mașină, am reușit și am găsit problema! Firele care intrau în broască de la portbagaj, erau oxidate(prima poza) ! Am dat jos, am curățat și momentan pare în regulă! 

In schimb, am problema cu rândul de sus de la display la ceasuri și anume nu sta tot timpul aprins, și am observat ca nici butoanele de pe volan de volum+/- nu funcționează tot timpul! Ce poate fi? 

@spido dacă tot te-am prins :) zi-mi ce sunt mufele cele doua de pe casetofon, una e radio(alba) și a doua? Am mai găsit cablurile din pozele de mai jos legate mai în spate și nu știu de la ce sunt. Dacă poți te rog sa ma ajuți! 

Mulțumesc! 

 

IMG_20210328_133059.jpg

IMG_20210328_141605.jpg

IMG_20210328_141811.jpg

IMG_20210328_141815.jpg

IMG_20210328_141820.jpg

IMG_20210328_141839.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele 2 mufe sunt antene ptr radio.Ceasuri cu probleme. Butoane de volum-doar alea nu merg? Sau pica toate comenzile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci eu am observat doar la alea din dreapta, unde se afla volumul și cautare posturi! Dar ele mai funcționează uneori, uneori nu! Nu-mi dau seama ce le influențează! Cat despre display ce trebuie făcut? Și acele cabluri de la ce ar fi? Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butoane-posibil oxidate..se curata cu alcool izopropilic.

Acolo pare a fi un cablu coaxial..antena Gps posibil.

Ceasuri-probleme diplay.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gândit eu sa fi oxidat contactele la  butoane! Cum se scot, au șurub pe partea din spate a volanului? La ceasuri, merg reparate sau înlocuite, oricum am de gând sa le scot sa vad ce-i acolo! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu afisajul si comenzile = aceeasi. Lipsa comunicatie între radio si ceasuri, can uri, etc. Trebuie verificat. 

Nu este problema clasica cu incalzire display (unde am schimba cu altul nou)....ci e o problema de comunicație....posibil nod can uri oxodat, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de răspuns, dar îmi poți spune unde le-aș putea găsi? Can-ul sau acele noduri, sa verific! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage altele direct de la unitate la ceasuri, vezi daca se rezolva problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa încerc, dar o sa fie cam pe bâjbâite din moment ce nu cunosc exact care sunt! Încerc, întâi sa desfac și sa vad ce găsesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orange maro...Orange cu ce mai ai tu acolo. Fa o poza clara la mufa. Oricum, ai diagrama pe carcasa radio, can+, can -...alea sunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mulțumesc! Azi am observat și faptul ca setez pilotul și se decupează în mers! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda am revenit de la mașină! Încă mai am consumator! Gâtu' mamii ei! Nu știu ce poate fi! Ieri când am umblat la broască și-a revenit, azi nu! Am băgat cheia în contact și am învârtit de volan s-a dus iar în 0,02A, ofi de acolo nici nu știu! Nu am găsit nici un tutorial cum sa desfac acolo la volan, am rupt niște cleme, are niște rahaturi de șuruburi stea mici cu niște gauri mici nu încape mai nimic pe acolo! Ma chinui sa scot airbag sa ajung la comenzi pe volan, nu reușesc! Îs un pachet de nervi! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reușit sa scot volan cu totul, ceasuri, și mufa de la casetofon! Încă mai am 0,45A consumatori! Am scos și siguranțele de la pozițiile 37 și 15 și nimic! Am scos mufa de la contact, nimic! Am scos iar siguranțele toate și nimic! Și când de odată a scăzut la 0,02,ce naiba poate fi? Nu știu unde sa mai verific! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate cate o siguranta pe rand si dupa fiecare,asteapta 2-3 min ptr a lasa modulele sa intre in stand-by.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://youtube.com/shorts/eCF4qzuc-nw

Am făcut un filmuleț cu display-ul sa vedeți cum face! Nu știu ce sa mai fac! După ce v-am spus ca și-a revenit singur la 0,02A am deschis-o am închis-o, și la fel de N ori după câteva secunde se ducea singură în 0,02A! Am pornit-o am mers cu ea 2 minute, am oprit-o, și acum iar nu mai scade! Are 20 de minute și nu scade și oscilează între 1A și 1,22A! Tura trecuta am scus mufele din ECU și tot nu a scăzut! Nu știu unde e modulul de la cutie sau siguranța sa o scot și pe aia, ca e DSG, și mai e o chestie, am trapa fotovoltaica și învârte ventilatorul de habitaclu cât e soare non stop, doar ca atunci în momentele când scădea normal la 0,02A, ventilatorul tot mergea, deci cred ca nu e de acolo! 

Faza e ca apăs din cheie sa o deblochez cu multimetru inseriat și avariile se aprind dar mașina nu deschide, decât după 3 apăsări, sa fie oare asta ceva? 

Acum am închis-o cu multimetru pus și ma duc la ea peste o ora sa vad dacă a scăzut! 

Modificat de Ursu82_kiki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatorul e alimentat de trapa foto...nu ala consuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Ursu82_kiki said:

Am făcut un filmuleț cu display-ul sa vedeți cum face!

Poți sa masori si sa scoti sigurante cate vrei. Urmareste ce se intampla pe comunicație,  pe liniile de can. De aceea iti face asa afisajul, nu era nevoie de filmulet.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mașină după o oră, la fel aveam 1A! Am scos siguranța 37 de la casetofon și a scăzut la 0,55A,am scos și siguranța de la poziția 15 și a scăzut la 0,40A! Am pus siguranța 37 înapoi de la casetofon și a crescut pe la 0,80A, fără sa mai pun siguranța de la 15, am închis și am plecat! M-am întors după 30 de minute și aveam 0,02A fără 15 pus! Am pus 15 înapoi am deblocat și a crescut la 1A, după circa 5 secunde a scăzut la 0.07 cu mașina deblocată! Deci eu nu mai înțeleg nimic! Pe siguranța 15 se află: Instrument cluster, air conditioning, automatic gearbox, exterior mirror adjustment memory and Navigation system! Ceva de aici nu închide! 

@F l o r i n din poza reiese 2 pini la Can+ și 2 pini la Can-, eu pe care ii măsor? Sau care duc la ceasuri? Toate 4 firele? Aceste fire merg direct la ceasuri sau mai trec printr-un modul ceva? 

 

IMG_20210328_141421.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tind sa cred ca de la casetofon este ceva! Când o pornesc partea de sus în care scrie Appply Foot Brake, ala nu dispare și sta aprins tot timpul, după ce bag în drive și trebuie sa apara de la radio, atunci încep problemele! 

16170756546956920741471018579774.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, Ursu82_kiki said:

din poza reiese 2 pini la Can+ și 2 pini la Can-,

Nu, reiese ca nu stii sa citesti diagrama. Iese un can hi si un can lo.

Eu nu ti-am zis sa ii masori....citeste ce ti-am scris mai sus, sa faci....ca metoda de testare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi nu am reușit sa umblu la ea, am fost la muncă! Cu siguranță nu știu, ce pot sa spun și recunosc e că le bâjbâi, acum dacă ai răbdare sau timp sa ma faci sa înțeleg aș aprecia! Când ai spus sa urmăresc te-ai referit sa masor dacă au continuitate și nu-s întrerupte, sau sa le urmăresc fizic pe unde se duc? 

Ce am mai observat în seara asta când veneam de la muncă este că atunci când am aprins luminile, s-au aprins ceasurile, casetofonul, mai puțin modulul de climă, care s-a aprins singur după aproximativ 30-40 de secunde! La fel s-a întâmplat și când am stins luminile, clima s-a stins ultima la fel după 30-40 de secunde! Sa însemne asta ceva? Mâine o dau jos și o verific pe la mufe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe urma firelor de can, asa cum ti-am zis. Desfacute plasticele, vezi pe sub scaun sofer pana in spate, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc @F l o r i n, o sa încerc sa merg pe ele! Azi însă am observat ceva ciudat, am observat ca nu se aprind lămpile de la uși când deschid ușile, nu se aprindeau nici când le porneam eu, nici plafoniera nici cele din spate!! Am dat plafoniera jos, am scos mufe am pus la loc, și au început sa se aprindă doar manual! Când deschid orice ușă nu se aprind, decât manual! Dacă le las pornite ele din când în când filează, clar undeva nu e contact! Ce ar putea cauza sa nu se aprindă când deschid ușile? 

Am mai observat ca atunci când mișc pârghia  din broască cu mâna, fără să o închid sau deschid, doar cât are el cursă, în bord îmi arată ba închis ba deschis, oare sa fie la broască ceva? 

Îmi pare rău că va stresez așa, dar ma disperă! 

16171792687346791969301300218026.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!