Jump to content

Masina mea: Golf IV GTI, R32 Spoiler, Xenon, LED, 18",...


DerED

Postare recomandată

  • Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DerED

    75

  • Bogdan_wrc

    14

  • TIR

    9

  • rudolf.s

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cind sint gata o sa dau mai multe detailii... Dar pesemne ca mai mult prin poze, ca la chestiile astea technice nu prea imi mai ajunge romana! :P :Driver:

@Bestie

Te referi la lumina din sertarul acela de peste Radio? Am cumparat 4 LED si niste rezistente (se numesc asa). Le-am lipit si le-am legat de curentul care vine si la celelalte luminite.

Link către comentariu

Salut. Incet incet construiesti un monstru. Arata f bine. Bravo!

Cred ca volanul tau provine de la un GTI V aniversar...mai bine spus GTI Pirelli (dupa culoarea atei).

Link către comentariu

E demential de frumos Golful asta. Jantele si volanul sunt bijuterii. Felicitari dlui din Germania ! Pacat ca la noi asfel de proiecte raman mai mult la stadiul de fantezii.

Numai bine !

Link către comentariu
Pacat ca la noi asfel de proiecte raman mai mult la stadiul de fantezii.

poate nu stii cate golfuri sunt si la noi modificate. si chiar la motor foarte multe modificari. si la exterior, desi e mai greu aici decat acolo. :icon_thumright:

Link către comentariu

Merci mult! :icon_thumright:

Intradevar si prin Romania exista fasini foarte frumos facute!!!

Link către comentariu

La cat de bine arata masina ar merita sa-i umbli mai serios la motor, mai ales ca ai o gramada de optiuni acolo.

Link către comentariu

Stiu ca ar merita, dar momentan imi lipsesc banii! mi-ar placea un Motor de la R36!

Dar la orice m-as gindii (Tuning 1.8T la 300 cp, Motor R32, Motor R36, Motor 2.0 TFSI), totul costa cam la 5000,- pina 6000,- Euro!

Link către comentariu

tuningul la 1.8T nu e chiar asa scump, din ce stiu eu. un GT28RS, niste injectoare pe masura, un FMIC si un soft calumea nu cred ca ar trebui sa treaca de 3000-3500. bine , in DE, softul custom nu stiu exact cat costa....dar am vazut multa lume pe afara cu modificari mari.

motorul de R36 nu e cam mare si cam greu totusi? un 1.8T cu GT28RS poate fi urcat usor la 300-330 de cai...

Link către comentariu

Motorul meu are deja 153.000 KM pe ceas. Deci inainte sa fac ceva le el trebuie sa vad cit mai tine si sa mai innoiesc si alte lucruri.

As vrea sa am numai vreo 250 cp (deci mi-ar ajunge), dar chiar numai atita cp costa cam mult.

Mi-ar trebui cel putin un K04-023 Turbo, KAT de 200 si o toba cu toate tevile de diametru de cel putin de 63,5mm, injectoare, FMIC, Samco, ambreiaj nou care resista la toate puterea si un soft... Dupa aceea imi trebuie o frina mai puternica care sa am siguranta si la viteza mare...

Preturile:

- k04-023 Turbo incl maruntisurile... -> 800,- Euro

- KAT de 200 -> 400,- Euro

- Toba -> 600,- Euro

- Injectoare -> 240,- Euro

- FMIC -> 500,- Euro

- Samco -> 200,- Euro

- ambreiaj -> 600,- Euro

- Soft -> 800,- Euro

- frina -> (Jubi GTI -> 300,- Euro, R32 -> 800,- Euro, Porsche -> 1300,- Euro)

In combinatia asta (cu frina de R32) ajung la vreo 5000,- Euro si inca nu am innoit nimica la motorul actual...

Daca imi cumpar un Motor complet, ma costa cam 5000,- Euro si are numai vreo 10.000 KM si este complet. Motorul de R32 si de R36 este cam lefel de greu si nu este prea greu. Doar exista Golf-ul deja serie cu un Motor de V6 pe el.

Link către comentariu

daca tot te apuci de astea, mai bine iei un GT28 sau ceva mai mic sa mearga cu presiune joasa, decat un K04 care sa fie ca un S3 cipuit si sa traga cu presiune mai mare :)

locatia ta te avantajeaza sa aduci si din state un kit complet cu 1000 euro..turbo+injectoare...care sa duca la 280-300 de cai lejer. gen Eliminator sau asa ceva.

frane, mie mi s-a spus ca poate niste discuri cu placute complete ar fid e ajuns pt ~250 de cai. niste zimmerman cu ferodo ds2500... sau un sistem de Leon CupraR ...

si a mea are 133 000 si incep sa ma joc cu ea...asa ca nu e f mult pt un motor, desi mai trebuie facute cateva verificari...

oricum bafta si daca iti pui in plan sa iasa cum a iesit exteriorul, e un proiect de urmarit ! :lol:

PS: daca iei decat motorul cu 5000, nu ai frane, nu ai facut soft, care si la r32 da ceva acolo. si in frane oricum va trebui sa bagi bani. pe de alta parte vei avea ~250 de cai, cu aceleasi taxe ca acum (3200 vs 1800 cmc la impozit si alte taxe...) vei avea si alte lucruri in plus care ajuta motor sa mearga corect, gen samco, evacuarea care iti va trebui oricum, daca nu o iei direct cu viitorul motor... si FMIC.

Link către comentariu

Un Kit din USA intradevar nu m-ar costa asa de mult, dar aia ar fi numai Turbo + maruntisuri. Deci as ajunge oricum la pretul acela.

Eu am deja Zimmermann + EBC Green Stuff pe masina. Dar diametru la frine este de 288. Jubi GTI are 312 si R32 334... Asta este problema. Un prieten si-a pus pe masina niste Zimmermann cu Ferrodo DS de 312 si nu ai plac foarte mult. El are 318 cp din 1.8T si la viteze de peste 250 km/h este destul de greu sa frineze pentru ca frina are numai 1 piston. Cele de la R32 sau Porsche au 2 sau 4...

Niste frine de la Leon Cupra R intradevar ar fi faine...

La motorul nou de R32 sau R36 ar fi complet totul in pachet. Deci Motor, electica, frina, ambreiaj, cablurile din inautru, soft, toba,... Tot ce mi-ar trebui... :lol: :)

Dar sa fiu sincer nu stiu daca merita asa ceva. Daca imi vind masina si mai pun inca 5000,- Euro, pot sa imi cumpar una mult mai noua si mai mare.

Link către comentariu

felicitari pt gandirea "nemteasca". Ori faci totul ca la carte ori mai bine o lasi asa. Pe aici se obisnuieste altfel. Bagi cat poti in putere si mai vezi tu apoi despre frane, sasiu, anvelope etc :lol:

Sincer, multi ar avea ce invata din topicul tau, incepand cu tuningul ext care la tine este super ok.Felicitari.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Salut,

vroiam sa spun ca am reusit sa pun sa functioneze butoanele de pe Volanul de Golf V in Golful meu IV!

In trecutele saptamani am pus si incalzire la scaunele de piele si inca citeva lucrusoare... :D

Aici sint pozele care le-am facut in timpul lucrului...

umbau1lq2.th.jpg umbau2vu5.th.jpg umbau3du3.th.jpg

umbau4yw3.th.jpg umbau5eo1.th.jpg umbau6eo3.th.jpg

umbau7dh5.th.jpg umbau8wb7.th.jpg umbau9wl3.th.jpg

Sper sa va placa pozele si daca aveti intrebari punetile aici... :angry:

Edy

Modificat de DerED
Link către comentariu

bravo, e unul dintre acele Golfurile 4 la care s-a muncit cel mai mult. si cu foarte mult bun gust.

eu tot astept sa vad ce modificari faci la motor. chiar zilele trecute vasuzem 1.8T facut la ~330 de cai prin germania..era de vanzare pe mobile.de

Link către comentariu

inca odata raman impresionat de masina ta. este chiar impecabila. nici nu merita sa o mai dai masina asta:)

Link către comentariu

Merci mult...

O sa vad ce fac si cu motorul... Dar mai am timp! Intai trebuie sa vad daca o sa imi cumpar cindva una noua, sau daca mai investec bani in asta!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

legat de volanul de gtiintra la fix pe soclul volanului?nu a mai trebuit sa faci nicio modificare?

Link către comentariu

Merci mult!

Da, volanul intra exact si nu a trebuit sa modific nimica. Numai cablurile a trebuit sa le modific.

Link către comentariu
  • 2 months later...
Spawn b93rlf

Un numar de telefon unde poti fi deranjat pt eventuale intrebari depre montarea volanului se poate?

Link către comentariu

din cate vad eu, omu sta in germania...

From: N

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!