Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Am v157 posibil sa fie clapeta de oprire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, de trei ori am avut această eroare fără sa apara ceva pe diagnoza.

Dupa repornirea masinii eroarea dispare.

Nu am aflat ce scria pe display, de fiecare data conducea soția. Ultima oara mi-a facut poza .

Multumesc

0_IMG-20180901-WA0000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca temperatura este ok....cel putin asta indica ceasul,verifica nivelul la lichidul de racire.

Nu vei gasi cod dtc pentru ca este un simplu martor....

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul este ok. Indicatorul de temperatura la fel. Toate erorile au aparut la pornirea masinii cand apa era rece, in primii 50 m sau imediat după pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai apare schimba vasul de expansiune lichid,sau il dai jos si cureti senzorul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ,astazi dupa un drum de 300 km dupa ce am oprit motorul (skoda octavia 1,ALH,din 2004) am incercat pornirea acestuia si nu a mai pornit ,dupa scanare am urmatoarele erori :

18263-Bus de date tren rulare

P1855-35-10-control soft- intermitent

17656-Reglaj inceput de injectie

P1248-35-10-deviatie de control- intermitent

motorul nu porneste nici dupa stergerea erorilor ,daca e vreun coleg care poate sa-mi dea un sfat.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când pui contactul se aprinde becul de bujii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da de aprinde pentru o secunda doua , am incercat si alimentarea valvei cutoff de pe pompa direct dela + baterie (in speranta ca e releul 109) ,nimic

 

De cateva zile am sesizat un zgomot mai altfel in zona pompei de injectie, o fi ceva de la carburant?,sa fie ceva blocat ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master Auto System
On ‎12‎/‎29‎/‎2017 at 5:32 AM, Master Auto System said:

setari de bază modul  3C: Schimbare bandă necesita calibrarea in service?

sau aceste setari se poate face fara operatia de calibrare care ar fi procedura

 

 

Adresa 3C: Schimbare bandă       Eticheta: ROJ\4G0-907-566-V1.clb
    Număr piesă modul comandă: 7P6 907 566     HW: 4H0 907 566 
    Component şi/sau versiune: J769  SWA MasterH03 0110
                  Codare soft: 0010151
                Număr atelier: WSC 31414 790 00001
      Informaţii suplimentare: 7P6907568   J770  SWA Slave H01 0110   
      Informaţii suplimentare: Geraet 00001
                      VCID: 7EF3320229BD28B6E3-802A
2  coduri de defecte:

02849 - Modul comandă pentru asistenţă de schimbarea benzii -J769- 
            005 - lipsă setareDeBază/eşuată/adaptare
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 01100101
                    Prioritate defect: 3
                    Frecvenţa defect: 1
                    Resetare contor: 234
                    rulaj: 136480 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2017.12.26
                    timp: 20:40:14

02850 - Modul comandă 2 pentru asistenţă de schimbare a benzii -J770- 
            005 - lipsă setareDeBază/eşuată/adaptare
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 01100101
                    Prioritate defect: 3
                    Frecvenţa defect: 1
                    Resetare contor: 234
                    rulaj: 136480 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2017.12.26
                    timp: 20:40:14


--------------------------------------------------------------------------------

 

din cauza acestor setari esuate apar si urmatorele erori in aceste module

 

Adresa 13: Distanţa urmărire (J428)       Eticheta:| ROJ\4H0-907-561.clb
   Număr VAG SW: 7P6 907 561 A    HW: 7P6 907 561 
   Component: ACC3          H13 0230  
   Număr serial: 00000000000000
   Codare: 3F04010101
   Atelier: WSC 31414 790 00001
   Pachet ASAM: EV_AdaptCruisContrVW526 001004
   ROD: EV_AdaptCruisContrVW526_001.rod
   VCID: 3A7BFE12BD15C4969F-806E

1 cod a gasit:
145152 - Limitare de funcţionare -cauza 
          U1113 00 [009] - detectare valori eroare
          Confirmat - Testat de la ştergere de memorie
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 6
                    Frecvenţa defect: 2
                    Resetare contor: 234
                    rulaj: 136480 km
                    Data: 2017.12.26
                    timp: 21:03:29

                    Temperatura modul de comandă: 25 °C


                    Tensiune terminal 15: 14.412 V
                    Velocity_vehicle_reference: -0.02 m/s
                    Longitudinal_acceleration_vehicle_reference: 0.00 m/s2

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Adresa 8B: MenţinVit.Adapt. 2 (J428)       Eticheta:| ROJ\4H0-907-561.clb
   Număr VAG SW: 7P6 907 541 A    HW: 7P6 907 541 
   Component: ACC3          H13 0230  
   Număr serial: 00000000000000
   Codare: 3F04010101
   Atelier: WSC 31414 790 00001
   Pachet ASAM: EV_AdaptCruisContr2VW526 001004
   ROD: EV_AdaptCruisContr2VW526_001.rod
   VCID: 387FE41A8319D68669-806C

1 cod a gasit:
145152 - Limitare de funcţionare -cauza 
          U1113 00 [009] - detectare valori eroare
          Confirmat - Testat de la ştergere de memorie
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 6
                    Frecvenţa defect: 11
                    Resetare contor: 234
                    rulaj: 136480 km
                    Data: 2017.12.26
                    timp: 21:03:29

                    Temperatura modul de comandă: 24 °C
                    Tensiune terminal 15: 14.637 V
                    Velocity_vehicle_reference: -0.01 m/s
                    Longitudinal_acceleration_vehicle_reference: 0.00 m/s2
 

autovehiculul scanat este un Vw Touareg V6 TDI  245 CP

 

Rezolvat la reprezentanta Volkswagen Brasov cu dispozitiv DAS 1000 recalibrare setari de baza camera frontala

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi mai multe cauze. Despre erori, dacă nu au mai apărut posibil ca ele să fi fost nişte erori pasagere.

La prima eroare ar fi bine să verifici firele care vin în ECU, eventual scoate mufa, inspectează contactele să nu fi intrat umezeală pe acolo, dă cu nişte spray de contacte şi cam atât.

A doua eroare zice aşa

17656.JPG.73117ae433be733d76d2c02cba743797.JPG

După cum vezi nu ar fi o cauză care să o determine să nu mai pornească deloc.

Faptu că ai auzit un sunet anormal în zona pompei de injecţii poate însemna o defecţiune mecanică a acesteia (cel mai probabil nu o să apară pe vcds vreo eroare).

Prima dată asigură-te că vine combustibil la pompă. Ca să elimini orice dubiu scoate turul din filtru şi bagă-l într-un recipient cu motorină.

În al doilea rând asigură-te că valva de shutoff funcţionează (scoate-o din pompă, alimenteaz-o la baterie şi vezi dacă mişcă plunger-ul)

Cam asta-i despre erori, mai departe dacă vrei să analizăm problema te rog să postezi pe acest topic

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seara buna ,am descoperit problema,era de la distributie ,exact acolo unde m-a trimis lupo-bv, la rola intinzatoare a curelei distributiei, am reusit sa o pornesc cu un puf de spray pornire dupa care am oprit motorul ,trepida rau si avea un zgomot urat,( poza colegului z-a-c este rola), sa vad maine dupa ce merge ca o doamna cu taxiul,(citeste platforma) la medic. Daca am avut noroc si nu am indoit vreo supapa mai vedem,in rest trebuie facuta distributia si pusa la punct.(rola a cedat dupa 30k km,sa vedem daca primul doctor ,prieten a facut vreo greseala  sau pur si simplu a fost rola neperformanta ,setul distributiei nu a fost ieftin .  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi A6, 2.0TDI, 2012, 121.480Km.

Erorile daca sunt sterse reapar imediat.

Par multe probleme, recomandari?

Presiunea in instalatia de AC citita cu VCDS este 33bar, o valoare imposibila, senzor de presiune sau cablaj?

Citat:

Address 08: Auto HVAC (J255) 
3 Faults Found
0243 - Function Restriction due to Received Malfunction Value
          U1113 00 [009] - -
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 8
                    Reset counter: 157
                    Mileage: 121095 km
                    Date: 2018.09.03

0247 - Function Restriction due to Received Malfunction Value
          U1113 00 [008] - -
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 166
                    Mileage: 120674 km
                    Date: 2018.08.22

0387 - Function Restriction due to Received Malfunction Value
          U1113 00 [009] - -
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 14
                    Reset counter: 157
                    Mileage: 121095 km
                    Date: 2018.09.03

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. (J519)     
2 Faults Found
00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395)
            004 - No Signal/Communication
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 9
                    Reset counter: 157
                    Mileage: 121095 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.09.03

03725 - Control Module for Seat Belt Tensioner; Left Front
            004 - No Signal/Communication
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 30
                    Reset counter: 157
                    Mileage: 116889 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.07.11

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway (J533)      
   Control unit for battery monitoring:
   Voltage stabilizer:
4 Faults Found
5080 - Left front belt tensioner control module
          U107C 00 [009] - No communication
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 40
                    Reset counter: 157
                    Mileage: 116889 km
                    Date: 2018.07.11

5081 - Right front belt tensioner control module
          U107D 00 [009] - No communication
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 41
                    Reset counter: 157
                    Mileage: 116889 km
                    Date: 2018.07.11

12290 - Quiescent Current
          U1406 00 [008] - Too High
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 191
                    Mileage: 121127 km
                    Date: 2018.09.04

12291 - Energy Management Active
          U140B 00 [008] - -
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 191
                    Mileage: 121138 km
                    Date: 2018.09.04

-------------------------------------------------------------------------------

Address 42: Door Elect, Driver (J386)   
1 Fault Found
03725 - Control Module for Seat Belt Tensioner; Left Front
            004 - No Signal/Communication
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 40
                    Reset counter: 157
                    Mileage: 116889 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.07.11

------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. (J393)      
1 Fault Found
03725 - Control Module for Seat Belt Tensioner; Left Front
            004 - No Signal/Communication
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 40
                    Reset counter: 157
                    Mileage: 116889 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.07.11

-------------------------------------------------------------------------------

Address 52: Door Elect, Pass. (J387)     
1 Fault Found
03725 - Control Module for Seat Belt Tensioner; Left Front
            004 - No Signal/Communication
                   Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 40
                    Reset counter: 157
                    Mileage: 116889 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.07.11

------------------------------------------------------------------------------

Address 5F: Information Electr. (J794)      
2 Faults Found
03157 - Functionality limited due to Communications Disruption
            000 -  -
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 30
                    Reset counter: 157
                    Mileage: 121401 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.09.08

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, am un Sharan din 2012, 2.0 140 cp, cod motor cffb si am urmatoarea eroare care tot reapare:

5171 - Boost Pressure Regulation 
P0299 00 [101] - Control Range Not Reached
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 154282 km
Date: 2072.14.27
Time: 22:36:08

Si ceva nu este in regula cu data...

In momentul aparitiei erorii masina intra in limitare. Ca o parere personala, mi se pare ca imi consuma cam mult si se incarca foarte repede filtrul de particule.

Vreun sfat? Multumesc anticipat!

20180909_010851.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunasul de vacuum,ai senzor de pozitie pe turbina...posibil scurgeri de vacuum,membrana sparta actuator..

Este necesar un log in mers si un log pe loc in BS 011.

Da,filtru dpf se incarca acum mult mai repede datorita faptului ca turbina nu baga presiunea ceruta,si evident ai consum marit.

Recomandarea este sa repari acest defect imediat,ptr a nu colmata dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

Fiti amabili, va rog, am o problema cu masina(mai exact cu sonda Lambda), daca ma puteti ajuta. Va povestesc pe scurt despre ce este vorba. Deoarece se aprinsese martorul motor si eroarea era pe sonda Lambda, un domn mecanic a decis ca trebuie inlocuita sonda. Aceasta a fost inlocuita cu o sonda Lambda Bosch (450 lei), cumparata dupa seria de sasiu a masinii. Dupa cateva zile, eroarea a revenit cu mesajul "Malfunction in circuit". Un alt domn mecanic, a decis ca ultima sonda trebuie inlocuita cu una originala. Zis si facut, a fost inlocuita din nou sonda cu una originala (900 lei). Dupa toate acestea, eroarea revine, cu acelasi mesaj. Masina in cauza este un VW Passat B6 2.0 TDI(CBBB) 4 Motion 170 CP.

Mentionez faptul ca a fost verificat cablajul si mufele pana la ECU si totul pare sa fie in regula. A mai fost inlocuit si un colier cu o garnitura dintre turbo si catalizator, loc pe unde scapa gaze cu vechiul colier.

Atasez poze cu erorile primite.20180802_091046_800x600_1024x768.thumb.jpg.c8fdbc7b8c0819094c57584ad4862474.jpg20180912_220320_863x1024.thumb.jpg.dc40a6c93183754efa09292b3a183537.jpg


Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablaj intrerupt...cum a fost verificat?

A fost demontat ecu si verificat continuitatea pana la senzor?

Pinii fac contact? Ecu este oxidat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare domnilor.

Intampin si eu o problema ' destul ' de ciudata, poate s-a mai confruntat cineva de pe forum cu ea.
Detin un Golf Plus cu urmatoarea problema:
Daca las masina pe pozitii fara ca motorul sa fie pornit ledurile de pe stopul stanga nu se aprind. In momentul in care pornesc motorul totul revine la normal.

Solutii ?
 

Untitled.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu sunt aftermarket. Sunt cele originale. 

Tind sa cred ca problema a aparut in urma unei codari cu VCDS. Am testat cateva codari pe acolo apoi le-am setat la valoarea initiala. Cel mai probabil au aparut dupa ce am setat ' rear side turn as parking lights '. Cu toate ca am pus valorile initiale problema tot persista. 

Posibil sa nu se resteze memoria modulului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce reprezinta urmatorul cod de eroare?

cod eroare 17669-Supapa pompa-injector cilindrul 1-N240-limita superioara depasita P1261-35-00.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea mi a aparut in mers,la o accelerare mai in forta, prin aprinderea senzorului de abs si mers sacadat al motorului .Dupa oprire si repornire,totul a revenit la normal.La verificarea cu vag ul, am gasit eroarea postata anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am aceasta eroare pe masina. As dori sa stiu ce rol are acest senzor si daca trebuie schimbat urgent. Multumesc pentru intelegere.

Masina: Golf 5 1.9 TDI 2008, cod motor: BLS, DPF ON

41911472_306447306606466_4434868176265674752_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara temperatura pe circuitul de evacuare.Da,trebuie schimbat/verificat cablaj,conector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un senzor de pe evacuare. Masina nu o sa-si mai faca regenerarea filtrului de particule. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!