Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Salut, dar pe tester nu mi-a dat absolut nimic, ai idee ce este de facut?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As putea face pariu ca EGR-ul o sa-ti scoata din buzunar ceva bani. Sper sa ma insel. La tata a fost o bucatica din corpul EGR-ului (ceva bucatica de cupru, asa mi s-a parut) cazuta in turbo, care a facut zdrente paletii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat egr-ul, a fost infundat, cum spuneam nu am nici o eroare pe tester, nu stiu ce sa mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel si turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina, filtru de particule, tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat de bine a fost facuta operatiunea, dar undeva exista o problema. Vezi ca in B gasesti cativa colegi de forum cu cunostinte solide in materie auto si sunt sigur ca s-ar rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se aprinde spirala, sigur stocheaza si eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

dar unde ai dus-o la tester de ce  nu le-ai zis sa iti verifice presiunea de control pe turbo,egr-ul,nivel incarcate dpf  sau sa fii facut un log...ca sigur isi dadeau seama de unde este problema...daca citeai cateva posturi in urma ce am postat cred ca rezolvai problema si nu mai dadeai bani pe curatat egr...problema ta in procente estimata 80% egr-ul trebuie inlocuit...dar daca nu ai facut un log sa vedem cum lucreaza egr-ul asa ne dam cu presupusul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adonis Dragnea

  Mulțumesc colegului Al Bundy pentru promptitudine, profesionalism și ajutorul acordat pentru rezolvarea erorilor apărute la mașina mea. Din păcate la retrofitul cu parcarea, nu am reușit să fac să funcționeze butonul dedicat, aceasta funcționând din alt buton de pe consola din dreapta manetei schimbătorului cutiei de viteze (achizitionat separat cu toate butoanele). Menționez că am mai tras un cablu între consola cu butoane și modulul 1T0 919 475 P legat astfel:

 - pinul 10 de la mufa cu 26 de fire a butonului la pinul 16 al modulului 1T0 919 475P

 - pinul 11 de la mufa cu 26 de fire a butonului la pinul 9 al modulului 1T0 919 475P

  Suspiciunea colegului Bundy este legata de varianta de soft a modulului 1T0 919 475 P. Știe cineva dacă și unde se poate face acest lucru.

Mulțumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adonis Dragnea

  Am uitat sa precizez ca acea consola cu butoane are codul 3AB927238CSWHS (toate butoanele)  si a fost montata de mine in locul alteia ce avea codul 3AB927238 K (2 butoane START/STOP si PLA). Ma intereseaza daca are cineva schema de conexiuni a mufei cu 26 de pini care intra in acea consola si daca este posibila varianta romaneasca in care sa schimb pur si simplu firele in mufa in loc sa fac o resoftare a unitatii PLA/PDC.

    Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adonis Dragnea

     Sapand in net si anume aici http://www.motor-talk.de/blogs/shanny/passat-b7-taster-und-mittelkonsole-in-den-b6-3c-cc-t3911487.html am gasit (intuitiv pentru ca nu stiu germana) ca pinul 11 trebuie legat cu pinul 1.Poate confirma cineva acest lucru?

 

   Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Acum am venit cu masina de la tester, am dat de un baiat foarte de treaba si mi-a gasit buba la masina, polo 6R, este supapa de la vacuum.Oare de unde se poate cumpara? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Am uitat sa precizez ca acea consola cu butoane are codul 3AB927238CSWHS (toate butoanele)  si a fost montata de mine in locul alteia ce avea codul 3AB927238 K (2 butoane START/STOP si PLA). Ma intereseaza daca are cineva schema de conexiuni a mufei cu 26 de pini care intra in acea consola si daca este posibila varianta romaneasca in care sa schimb pur si simplu firele in mufa in loc sa fac o resoftare a unitatii PLA/PDC.

    Multumesc

Tu ai avut PLA sau doar OPS si ai facut upgrade la PLA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adonis Dragnea

    Am avut OPS cu butoanele  aferente (3AB927238 K respectiv activare/anulare OPS si activare/anulare START-STOP) pe acea consola din dreapta. Am facut retrofit la PLA 1.5 (montat cei 2 senzori aferenti+1T0 919 475P+ 3AB927238CSWHS+cablaj senzori/centrala si acel cablu cu 2 fire centrala/consola butoane -pin 10/16 si pin 11/9). Acum PLA functioneaza dar din butonul OPS din noua consola iar cel dedicat pentru PLA nu face absolut nimic. Functia OPS se activeaza cand bag in marsarier dar nu se activeaza/dezactiveaza din butonul care inainte facea acest lucru. Nu stiu daca am fost explicit, dar daca nu, cu permisiunea ta, o sa te deranjez din nou la telefon.

 

   Cu stima si multumiri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ceva despre aceasta eroare?:

1 Fault Found:

1416448 - Oil Level Thermal Sensor 
          B1041 29 [008] - Signal Implausible
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 129
Am tot cautat pe net, dar nu prea am gasit nimic. Tind sa cred ca este o eroare a interfetei.
Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul de la senzorul de pe baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de regula la eroarea asta este defect senzorul de nivel ulei de pe baia de ulei. dar cum zice si colegul mai sus, verifica intai si cablajul pana la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ma puteti lamuri si pe mine cu erorile Log-12345678912345678-169870km-105552mi.txtLog-12345678912345678-169870km-105552mi.txt

 

clapeta a fost curatata din cate am inteles se face reconditionarea cu vag com dar nu stiu cum anume se face

Modificat de mihai_23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa verifici cablajele pe la motor la senzorul MAP, clapeta de acceleratie si senzorul de vitezometru de pe cutia de viteze

 

mai ai probleme si cu airbag-ul lateral la sofer ( contacte imperfecte in mufa)

 

la fel si butonul de geam pe dreapta fata si broasca de pe usa dreapta spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am cumparat un VW Touran 2011 din Germania, desi l-am scanat acolo si am vazut eroarea de mai jos, am zis in prima faza ca a bifat cineva modulul de Auxiliary Heater pe CAN aiurea. Dealer-ul nu mi-a zis nimic de Webasto, nu aparea in specificatiile masinii si nici nu m-am gandit ca are asa ceva. Dupa ce mi-am bagat nasul mai bine, am descoperit ca am instalat Webasto (am dat plasticul de la proiectorul dreapta jos si toate-s acolo). Am rulat testele din VCDS si se auzeau zgomote, cred ca de la pompa de apa. Cheie pentru pornit/oprit nu am, butonul pe panoul de climatronic nu este, iar in CB nu am nimic pentru setat Aux Heater.

 

Ce trebuie sa-mi schimb/verific/adaug ca sa pot folosi Webasto?

Indicatia primita pana acum a fost schimbarea interfetei de climatronic care sa contina si butonul de aux heating, este suficient ca sa-l pot utiliza?

 

nwxb8n.jpg

 

Address 19: CAN Gateway (J533)       Labels: 7N0-907-530-V2.clb

   Part No SW: 7N0 907 530 D    HW: 1K0 907 951 
   Component: J533  Gateway H35 0614  
   Revision:   H35       Serial number: 100111F2002383
   Coding: 358002
   Shop #: WSC 01324 020 00200
   VCID: 3169F9D468791D96249-8064
 
1 Fault Found:
01207 - Control Module for Auxiliary Heater (J364) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 216
                    Mileage: 120561 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2040.14.19
                    Time: 19:46:10
 
Multumesc!
 
Cheers.
Modificat de MarZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Nu pot face edit la ce am scris mai sus asa ca, dupa ceva mai multe cautari pe internet am descoperit urmatoarele:

 

1. Ceea ce ziceam eu mai sus e incalzirea in stationare (parcare) care e o functie in plus a incalzirii auxiliare si nu e obligatoriu ca masina sa o aiba (buton pe panoul de clima sau de la distanta prin cheie si modul de control aferent). 

2. Zgomotul din timpul rularii testului prin VCDS era pompa de apa (bine ca merge)

3. Am gasit si postul cu raspunsul la eroarea de mai sus, in consecinta o sa ma duc la un service sa vad ce pot rezolva cu partea electrica

 

Incalzirea auxiliara intra automat la temperaturi joase ajutand motorul sa se incalzeasca mai repede prin incalzirea apei/antigelului pana la o temperatura de functionare optima.

 

Scuze de offtopic-ish.

Cheers.

Modificat de MarZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut 

 stateam cu masina in relantiu si de odata vad  ca clipeste spirala... dupa plecarea pe loc pina in 2500 -3000 de turatii motorul tragea greu ... am zis ca trebuie sa fie filtru de particule ..ies din oras si  merg constant cu viteza 4 la 2200-2500 turati vreo 25 km... daca saream de 2700 de ture se stingea spirala si masina incepea sa traga dupa 3000 de ture mergea normal..... am venit acas am scanatosi am urmatoarele erori: rog indrumare sa rezolv problema..miine trebuie sa plec si in concendiu pe transalpina  ..ce parere aveti??? care sunt etapele de rezolvare???/ isi da drumul dupa un drum mai lung cu turatii constante?/

 

 
                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-021-BLS.clb
Control Module Part Number: 03G 906 021 HS    HW: 03G 906 021 HS
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC  200SG  2261
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 21384 142 86741
                      VCID: 77FD0D5E066D49A6A59-8022
1 Fault Found:
 
001027 - EGR Valve (N18) 
               
              P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
 
Readiness: 0 0 0 0 0 
Tuesday,12,August,2014,11:49:23:40973
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910
 
Dealer/Shop Name: liviu
 
VIN: WV2ZZZ2KZ7X039493   License Plate: 
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 08: Auto HVAC       Labels: 1K0-820-047.lbl
Control Module Part Number: 1K0 820 047 FH
  Component and/or Version: Climatic PQ35   120 0606
           Software Coding: 
            Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
                      VCID: 6FED353E7E3D01667D9-803A
1 Fault Found:
 
00898 - Control Circuit A/C compressor 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 08: Auto HVAC       Labels: 1K0-820-047.lbl
Control Module Part Number: 1K0 820 047 FH
  Component and/or Version: Climatic PQ35   120 0606
           Software Coding: 
            Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
                      VCID: 6FED353E7E3D01667D9-803A
1 Fault Found:
 
00898 - Control Circuit A/C compressor 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 08: Auto HVAC       Labels: 1K0-820-047.lbl
Control Module Part Number: 1K0 820 047 FH
  Component and/or Version: Climatic PQ35   120 0606
           Software Coding: 
            Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
                      VCID: 6FED353E7E3D01667D9-803A
1 Fault Found:
 
00898 - Control Circuit A/C compressor 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 08: Auto HVAC       Labels: 1K0-820-047.lbl
Control Module Part Number: 1K0 820 047 FH
  Component and/or Version: Climatic PQ35   120 0606
           Software Coding: 
            Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
                      VCID: 6FED353E7E3D01667D9-803A
1 Fault Found:
 
00898 - Control Circuit A/C compressor 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 08: Auto HVAC       Labels: 1K0-820-047.lbl
Control Module Part Number: 1K0 820 047 FH
  Component and/or Version: Climatic PQ35   120 0606
           Software Coding: 
            Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
                      VCID: 6FED353E7E3D01667D9-803A
1 Fault Found:
 
00898 - Control Circuit A/C compressor 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 08: Auto HVAC       Labels: 1K0-820-047.lbl
Control Module Part Number: 1K0 820 047 FH
  Component and/or Version: Climatic PQ35   120 0606
           Software Coding: 
            Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
                      VCID: 6FED353E7E3D01667D9-803A
1 Fault Found:
 
00898 - Control Circuit A/C compressor 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut 

 stateam cu masina in relantiu si de odata vad  ca clipeste spirala... dupa plecarea pe loc pina in 2500 -3000 de turatii motorul tragea greu ... am zis ca trebuie sa fie filtru de particule ..ies din oras si  merg constant cu viteza 4 la 2200-2500 turati vreo 25 km... daca saream de 2700 de ture se stingea spirala si masina incepea sa traga dupa 3000 de ture mergea normal..... am venit acas am scanatosi am urmatoarele erori: rog indrumare sa rezolv problema..miine trebuie sa plec si in concendiu pe transalpina  ..ce parere aveti??? care sunt etapele de rezolvare???/ isi da drumul dupa un drum mai lung cu turatii constante?/

 

 
                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-021-BLS.clb
Control Module Part Number: 03G 906 021 HS    HW: 03G 906 021 HS
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC  200SG  2261
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 21384 142 86741
                      VCID: 77FD0D5E066D49A6A59-8022
1 Fault Found:
 
001027 - EGR Valve (N18) 
               
              P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
 
Readiness: 0 0 0 0 0 
Tuesday,12,August,2014,11:49:23:40973
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910
 
Dealer/Shop Name: liviu
 
VIN: WV2ZZZ2KZ7X039493   License Plate: 
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 08: Auto HVAC       Labels: 1K0-820-047.lbl
Control Module Part Number: 1K0 820 047 FH
  Component and/or Version: Climatic PQ35   120 0606
           Software Coding: 
            Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
                      VCID: 6FED353E7E3D01667D9-803A
1 Fault Found:
 
00898 - Control Circuit A/C compressor 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 08: Auto HVAC       Labels: 1K0-820-047.lbl
Control Module Part Number: 1K0 820 047 FH
  Component and/or Version: Climatic PQ35   120 0606
           Software Coding: 
            Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
                      VCID: 6FED353E7E3D01667D9-803A
1 Fault Found:
 
00898 - Control Circuit A/C compressor 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 08: Auto HVAC       Labels: 1K0-820-047.lbl
Control Module Part Number: 1K0 820 047 FH
  Component and/or Version: Climatic PQ35   120 0606
           Software Coding: 
            Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
                      VCID: 6FED353E7E3D01667D9-803A
1 Fault Found:
 
00898 - Control Circuit A/C compressor 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 08: Auto HVAC       Labels: 1K0-820-047.lbl
Control Module Part Number: 1K0 820 047 FH
  Component and/or Version: Climatic PQ35   120 0606
           Software Coding: 
            Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
                      VCID: 6FED353E7E3D01667D9-803A
1 Fault Found:
 
00898 - Control Circuit A/C compressor 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 08: Auto HVAC       Labels: 1K0-820-047.lbl
Control Module Part Number: 1K0 820 047 FH
  Component and/or Version: Climatic PQ35   120 0606
           Software Coding: 
            Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
                      VCID: 6FED353E7E3D01667D9-803A
1 Fault Found:
 
00898 - Control Circuit A/C compressor 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 08: Auto HVAC       Labels: 1K0-820-047.lbl
Control Module Part Number: 1K0 820 047 FH
  Component and/or Version: Climatic PQ35   120 0606
           Software Coding: 
            Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
                      VCID: 6FED353E7E3D01667D9-803A
1 Fault Found:
 
00898 - Control Circuit A/C compressor 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o problema la valva care controleaza Egr si/sau la cablajul ei.ii poti verifica functionarea in meas. Blocks din vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce va probleme pe partea de compresor AC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • alt.d4c
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!