Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

e doar switch-ul de frana

 

trebuie sa faci o vizita la reprezentanta sa comanzi codul 5G0698459 si niste informatii sa vezi cum se schimba.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Ma poate ajuta cineva cu interpretatul log-ului?

Duminica seara, pe la 130 km/h "mi-a taiat gazul" (eram pe pilot automat), a inceput sa palpaie spirala, si nu se mai tura mai mult de 2100 rpm. Dupa o oprire si o repornire merge perfect.E posibil ca cele doua erori sa aiba legatura intre ele, si implicit intrarea in limp mode ?

Precizez ca am un furtun de la iesirea din turbo (arata ca un cot) un pic fisurat de aproximativ un an (pana acum nu am avut nicio problema din cauza lui)

Si inca o treba ar fi ca de atunci nu mai pot activa pilotul, dupa ce il aprind imi apare semnul exclamarii langa el......

Va multumesc!

PS: Fisierul turbo-bun este log-ul in mers(este facut urmand in totalitate instructiunile de pe forum). ATENTIE - Trebuie schimbata extensia in .csv (nu ma lasa sa uploadez fisiere cu extensia .csv)

Log-DRAGOS LOG 2-WVWZZZ3CZ6E088597-175740km-109199mi.txt

turbo bun.txt

Modificat de dragos1985
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine e presiune prea mare, citeste despre ce e vorba ca sunt tone de informatii pe forum

 

 

partea a doua, e normal sa nu mai poti activa pilotul automat, cand ceva nu merge bine la motor, ABS, si alte sisteme ale masinii.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine e presiune prea mare, citeste despre ce e vorba ca sunt tone de informatii pe forum

 

 

partea a doua, e normal sa nu mai poti activa pilotul automat, cand ceva nu merge bine la motor, ABS, si alte sisteme ale masinii.

Mersi de raspuns andrei!

Intr-adevar sunt tone de informatii, am citit o parte din ele insa ma gandeam ca poate la mine o fi fost vreun cumul de factori, avand in vedere furtunul un pic crapat si eroarea de air flow... de asta asteptam o interpretare "particulara"

Ms mult inca o data

Cu stima,

Dragos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca furtunul e fisurat, eroarea trebuia sa fie de presiune prea mica.

nu e cumul de factori, s.au intamplat in momente diferite.

eroarea cu imobilizatorul o scoatem din calcul ca nu are relevanta la faptul ca ai luat limp.

eroarea pe debitmetru are miros de cablaj sau debitmetru un pic defect.

deci mai ramane presiunea prea mare.

trebuie facut un log in timpul caruia sa iei limp, ca sa se vada cat mai exact problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles andrei!

Faza e ca e prima oara cand iau limp, sper sa nu se mai intample....

Practic, limp-ul a fost cauzat de turbina sau debitmetru?

Ms inca o data!

Cu stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din comanda turbinei sau turbina insasi (geometria variabila )

 

Si de ce oare nu iti merge pedala decat pana la 99.9%?  ia sa intrii pe blocurile de valori pe 01 Engine sa vezi ambele cursoare ale pedalei daca merg 0 -100

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Aham, am inteles, deci e posibil sa urmeze o curatare in viitorul apropiat....?

2. Probabil nu am apasat acceleratia pana la fund....dar ma mir sa am eu o precizie in talpa de 0.01%...:)

O sa intru si pe blocurile amintite de tine.

Ms fain!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

asa arata la unele modele 99.9%. in concluzie e ok. in blocurile de masura cu contactul pus, verifici cursa pedale de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta si pe mine ceva cu interpretarea erorilor din log-ul atasat?

 

Ideea e ca aveam problema cu indicarea vitezei si mi-a schimbat un senszor. Nu stiu care din cele doua pe care am eroare: G68 sau G22 ? Eu presupun ca G22 a fost cel schimbat? Intrebarea mea e: G68 are treaba cu aerul conditionat? Mie nu imi merge AC (climatronic) si am crezut ca trebuie facut refill cu freon. Dar el mi-a spus ca e compresorul de vina. E vorba de tot compresorul sau de un senzor ? G68 are legatura cu ambreiajul compresorului ?

 

Eroarea Adress 46: se refera strict la lipiturile reci? ideea e ca usa stanga fata, butonul de inchidere dupa ce masina >30km/h merge cand vrea el..in schimb stanga spate e mort de tot (merge doar manual)..daca am probleme cu macaraua unui geam eraoarea apare tot aici sau e in alta parte ?

 

Eroarea Adress 29: nu stiu cum sa o intrepretez..am xenon oem si merge ok..sa fie pe "duca" becul de xenon ?

 

 

log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datorita ajutorului vostru am rezolvat problema.am curatat elecrovalva n75 cu spray de contacte.a iesit negru din ea.am pus'o la loc.am dat o cheie am turat'o putin si am oprit motorul.am facut o scanare cu vagcom si surpriza..nicio eroare de valva n75.am facut o tura ..mai mare si masina se tura normal.tragea si mergea super.o sa fac la fel si cu valva n18.nu cred ca ar strica.mersi mult tuturor ce m'au ajutat.mersi fain gctinvalentin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Am si eu nevoie de pareri acest Scan pe golf 5 bkd. Am pus doar erorile pentru ca vreau sa stiu exact ce probleme are.

In realitate : Porneste putin cam greu in sensul ca invarte de cateva ori bune (la cald).

                   Climatronicul baga caldura doar pe partea soferului, pe toate celelalte parti baga frig.

scanbkd.txt

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufa la G62, curata-i contactele - daca tot o sa ai eroare pe el, atunci schimba-l - trebuie sa porneasca mai bine, dupa aia.

 

Bujiile de la cilindrul 1 si 3 - trebuie inlocuite

 

servomotoare climatronic cu probleme - incearca o setare de baza la climatronic, poate isi mai revin - altfel trebuie demontate si vazut daca se pot repara - daca nu se pot repara, inlocuite....

 

nu comunica cu incalzirea auxiliara.

 

la geamul spate drepta - invata-l unde sunt capetele de cursa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult florin. In seara asta vedem ce e de facut si de cumparat. Atat timp ca nu are eroare la scanare, nu poate fi pompa din rezervor cu probleme nu? Ma refer la pornirea mai grea. Bujiile vor fi schimbate toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa din rezervor nu este monitorizata la diagnoza - nu da eroare. Cand se strica, te lasa si in mers.... caz in care, daca desfaci, gasesti recipientul filtrului, fara motorina in el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea e: ai auxiliary heater? sau de codat aiurea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, masina nu are axuiliary heater. Este vreo setare activa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Friday,18,July,2014,20:30:53:62939VCDS -- Windows Based VAG/VAS EmulatorVCDS Version: Release 12.12.0 (x64)Data version: 20130910VIN: WVWZZZ1KZ7P006551   License Plate:----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------                Address 09: Cent. Elect.       Labels: 3C0-937-049-23-H.lblControl Module Part Number: 3C0 937 049 E    HW: 3C0 937 049 E  Component and/or Version: Bordnetz-SG     H37 1002           Software Coding: A18D0F2700041500001400001400000000097F075C            Work Shop Code: WSC 00028 028 00001           Additional Info: 1K1955119E  Wischer 210706 020  0501                         VCID: 2B55E1278AF0EB46111-807E1 Fault Found:01701 - Dimmer for Interior Lighting            006 - Short to Plus             Freeze Frame:                    Fault Status: 01100110                    Fault Priority: 5                    Fault Frequency: 1                    Reset counter: 42                    Mileage: 101507 km                    Time Indication: 0             Freeze Frame:                        ON                    Voltage: 12.30 V                        ON                        ON                        OFF                        OFF                        OFF 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si intrebarea care ar fi.... ?   sau trebuie sa o ghicim noi? 

 

nu iti mai merg cumva luminile de la butoane, etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

becurile interioare, daca bag cheia in contact si pornesc se sting becurile, dar nu se mai aprind, si aia e singura eroare pe care o am

 

L.E: Becul de la bricheta a fost schimbat chiar azi cu unul nou ...cel vechi se pare ca era ars cu toate ca nu mergea nici inainte

Modificat de Razec26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand nu se mai aprind? Cand deschizi o usa de ex?. E normal sa se stinga dupa ce pornesti si ai usile inchise. Daca vrei sa le aprinzi dupa pornire operezi butonul din plafoniera. Daca nu merge, verifica plafoniera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se mai apind deloc dupa ce pun contactul si scot, nici cand deschid usa, nici cand scot cheia din contact

manual daca dau de buton merg, dar altfel numai

Modificat de Razec26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema a fost discutata si ras-discutata....

 

schimba becul de la scrumiera sau bricheta

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai citit ce am scris mai sus?

am schimbat becul azi si tot asa imi face, daca aprind farurile se aprinde becul de la bricheta deci merge

am scos si borna de la baterie si nimic tot nu vor sa se aprinda ... ele se aprind doar cand descui masina, si asta prima data ca dupa daca o incui si descui iar numai se aprind .... trebuie sa o las asa in jur de 10-15min ca sa se mai aprinda iar

Modificat de Razec26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat comportament in conditiitle in care ai schimbat si respectivul bec. Ai vreo modificare facuta ka instalatia electrica? Ma refer sa ai curent mereu la bricheta? Sau e legat ceva pe temporizare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!