Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

La asta m-am gandit si eu dar nu are nicio eroare referitoare la immobilizer,eram curios daca erorile respective pot face aceasta chestie,deocamdata nu mai face dar urmarim daca se mai intampla sa vedem daca gasim ceva eroare referitoare la immo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fost la TurboToni in SV, faini baietii. Era bun daca mergeam cu tractorul tatei direct, se rezolva intr-o zi treaba.

 

Verdict: geometria blocata de palele facute zdrente. Cauza? Un injector cica baga prea multa motorina si a ars palele. Maine merge tata in Piatra cu turbina reparata, sa o monteze. Baietii din oras au incercat sa deblocheze actuatorul cu un levier (sau altceva), iar mecanicul turbo :D s-a chinuit pana a indreptat piesa. Verificat, echilibrat etc. Total- 13 belete.

 

A ramas sa curete baietii din Piatra egr-ul, speram sa fie in regula, dar nenea Turbo a spus ca era fain daca veneam cu piesa la el, sa o curete ca la carte, inclusiv cu ultrasunete. Asteptam maine verdictul final.

post-117502-0-08294700-1394122974_thumb.

post-117502-0-02357600-1394123090_thumb.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Povesti  ale mecanicilor de Ro, parca sunt frati cu pescarii.....

 

daca te uiti bine la paletii turbinei indoiturile sunt contrar directiei de invartire a turbine, deci e clar in turbina a intrat un corp strain care a demolat  paletii turbinei,

 

Daca ar fi asa cum povesteste el si paletii  ar fi deteriorati datorita " cantitatii mari de carburant "= temp ridicata atunci  indoiturile ar fi fost in sensul de rotatie al turbinei.

 

PArerea mea personala!!  vei regreta in cate va luni deoarece nu ai mers la EXCALADE  tu faci parte din categoria " zgarcitul mai mult pagubeste"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa il sun, insa cei din Piatra au zis sa mergem la Suceava. Nu am luat eu deciziile, nu e masina mea.

Oricum se cerea reparata problema, deoarece turbina era semi-distrusa. Ce se putea face altceva? EGR va fi demontat si verificat maine, se misca greut treburile in Piatra...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo trebuie  schimbat miez, pus un miez nou cu certificat de echilibrare.

 

in Romania nu se centreaza axa turbinei, cine sustine ca poate face asa ceva este pescar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca au banc pentru echilibrarea dinamica e mare lucru... si e corect facuta.

dar in poze se vede doar echilibrare statica.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cacatul ala de ax se invartea acolo cu viteza mare. Zau ca nu stiu ce vreti sa spuneti, Rune imi tot zice ca e intretinere defectuoasa, ca a bagat cineva ceva in motor, si pana acum nu s-a atuns nimeni decat de filtre si scos/pus ulei.

 

Sunt prea obosit, ma duc sa ma culc... Maine revin cu noutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Romania sunt numai 2 reprezentante  Garrett

 

http://www.autototal.ro/

 

http://www.turbos-hoet.com/turbos/

 

restul cine pretinde ca repara turbo o face cu piese made in china,  adica sunt pescari

 

@  Andrei 

 

uita te atent la directia indoiturilor de la paletii turbinei si da si tu o parere

 

ms

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca au si masina pentru echilibrare dinamica - echilibrarea la turatii mari.

Deci e corecta treaba.

 

Da, paletii par a fi prins un corp strain.  Dar partea ciudata e ca acolo greu sa ajunga un corp strain (trebuia sa treaca prin admisie, cilindrii, etc)

Iar ca sa fie arsi, topiti, si mai greu de crezut.... Topirile arata altfel, plus ca s-ar fi supraincalzit tot motorul si evacuarea, se topea si DPF-ul.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tata a zis ca, daca se intampla ceva, stie unde e service-ul. Asa ca asta nu e o problema, ca nu suntem copii. Faptul ca oamenii tot se perinda pe acolo inseamna ca service-ul face treaba bunicica. Seful de la service-ul din Piatra a spus ca a trimis multe persoane la ei si nu a auzit de probleme. daca o fi in concurenta cu altii, nu ma intereseaza, am mers unde a zis omul sa ma duc. Imi pare rau ca nu am luat si EGR-ul cu noi.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian ca  turbo este reparat corect sau nu este o treaba si asta se v a vedea in timp.

 

DAr ceea ce garajistul vostru v a spus , precum ca turbo sa dus din ci stiu eu ce injector, este minciuna,  turbo a fost distrus de ceva ce a  intrat in admisie, motor si a ajuns in turbo,  deci este el  ca garajist  adica cel ce a intretinut masina, vinovat.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-o fi busit vreo bucsa de bronz, stiu eu?!

 

 

Oameni buni, eu ma retrag! Nu pricepeti ca NU a umblat nimeni la motor, nu a atins nimic pe nicaieri?! OMG, deci musai ma duc sa beau ceva, ca ma doare capul. Motorul ala a vazut doar revizii si atat. Nu scade uleiul intre schimburi, nu tragea aiurea, doar vara trecuta a aparut ceva debit slab la EGR, atat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pare greu de crezut cu injectorul. Can dun injector baga mai mult, se simte la relanti cel putin, trepideaza usor neregulat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei uita te atent la sensul indoiturii  si vezi  clar sa sunt contrar  sensului de invartire al turbinei  deci e clar turbina a lovit in ceva.

 

Si pe de alta parte  sa topesti aliajul din care e facuta turbina  trebuie forja ca la hotii de cai si tot nu cred ca reusesti.

 

Doamne ce minciunosi ..astfel de garaje ar trebui inchise imediat , ca de asta nu mai are nimeni incredere intr-un garaj....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trepideaza nimic, abia iti dai seama ca e diesel. Nu a artat nicio eroare la injectoare, nici la mine pe 11.11, nici la service cu un program mai complex.

Vobesc basme momentan, maine se vede care e treaba.

 

Iar tata oricum nu astepta pana venea din Germania kit-ul vietii sau o alta turbina. Nu stiu ce dracu' s-a intamplat cu ea, nu e pentru prima data cand la VW se intampla ceva si lumea nu stie care este cauza. Daca va fi candva alta masina, sigur tata ceva VAG nu mai ia, asa a zis. Ma rog, e alegerea lui, is banii lui, dar totusi astept ziua de maine sa se elucideze misterul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata Sorine, il obosiram pe Lucian. 

Pana la urma, este o reparatie. Nu toti mecanicii sau proprietarii au nevoie de reparatii de ceasornicar.  

Se repara, functioneaza, e suficient. NU poti face perfectiune in fiecare strangere de surub. Nu ai cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La banii aia, ma astept sa fie o reparatie de calitate. Iar faptul ca am vazut ceva forfota de clienti pe acolo ma face sa cred ca omuletii aia chiar se pricep un pic sa faca treaba buna. Nu stiu decat ca masina trebuie sa mearga, fara sa faca o gaura masiva in buget.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Nu au nici o masina de echilibrat la Sv,in cel mai fericit caz a fost schimbata geometria cu una noua.

Pacat ca unii nu inteleg cand primesc un sfat.

Zi frumoasa tuturor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian M

1. nu monta nimic pana nu gasesti cauza defectiunii

2. ultima turbina facuta la cei din suceava (dorinta clientului) a tinut 27km dupa ce  am montat-o .Clientul a shimbat-o tot la suceava si dupa 2-3 luni vad ca nu sa stricat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian&Escalade

Precum am spus cunosc baietii de la sv,de obicei umbla prin piata de masini cu un afis pe care scrie"reconditionez turbine",lucrul bun e ca dau 6 luni garantie.

Lucian.

Daca ai platit in jur de 800/900 de lei,sa stii ca doar ti au schimbat geometria(china sau alt fabricant)fara alte interventii asupra turbinei.

Cum spunea si Rune in tara sunt 2 firme care echilibreaza turbine(eu le trimit la Bv pt.reconditionare)si pot sa spun ca nici una nu a avut probleme,costul e undeva in jur de 1100/1150 lei.

Laurentiu poti sa l asculti pe colegul Excalade si sa nu montezi turbina noua pana nu verifici tot(clar ca in turbina a fost un corp strain sau..un palet rupt a facut"minunatia"din poze)faza cu motorina multa de la un injector..vorba cuiva(stie cine a afirmat asta)e de pus in rama.

Catalin zi frumoasa si tie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa toate cele spuse de voi mai trebuie remarcat ca cei de la SV sustin ca pot curata EGR-urile de 1,6CR TDI, ceea ce inteleg de pe forum ca n-a reusit nimeni pana acum...

 

Daca sunt bucatele de pale rupte acestea trebuie sa se fi oprit in DPF, trebuie controlat si acesta, daca nu se poate direct vizual se foloseste camera video endoscop (se gaseste la service-urile serioase).

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian M

Rotorul in poza atasata are acelasi fel de depuneri ca intr-un EGR,ceea ce nu e deloc normal.Verifica carter,intercooler,EGR si neaparat inlocuieste filtru de aer.

Salut Romi !O zi buna tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat e un EGR pentru 1,6 tdi? Al masinii cica e distrus la interior, partile lui au stricat turbina.

Reparat turbo- 13 mil.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian.

Ia legatura cu colegul Excalade,sper ca macar de data asta sa ma asculti.

Ce sa rupt din EGR??

Poti sa faci o poza cu el??

1300 lei si reparatie in 3 zile?mie i mi miroase a turbo trimis in tara undeva+adaosul lui.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!