Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Cred ca despre aceste date era nevoie!

 

Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Control Module Part Number: 1K0 907 379 AE HW: 1K0 907 379 AE
Component and/or Version: ESP MK60EC1 H35 0106
Software Coding: 113B200D092500FC880B04E9901A00413100
Work Shop Code: WSC 10151 599 174676
VCID: 75EA212FDCEDD1B6B75-8020
1 Fault Found:

16352 - Control Module - Electrical Error
014 - Defective - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101110
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 134
Mileage: 148892 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
Count: 17472
Count: 32768
Count: 12800
Count: 96
Count: 46867
Count: 3
Count: 254
Count: 3840

 
 
Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA. eo eroare destul de urata. daca modulul de ABS+ESP functioneaza corect lasa-l asa. daca nu, e cam costisitoare schimbarea lui plus codarea pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

A mai intalnit cineva erorile de mai jos ?

 

Address 03: ABS Brakes        Labels: Redir Fail!

   Part No: 7M3 907 379 C

   Component: ESP     20    CAN  V003  

   Coding: 18443

   Shop #: WSC 00020 

   VCID: 3D7B48501FB1

 

1 Fault Found:

01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)

            49-00 - No Communications

 

Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl

   Part No: 6N0 909 901

   Component: Gateway K<->CAN    0001 

   Coding: 00006

   Shop #: WSC 00020 

   VCID: F0E521649863

 

1 Fault Found:

01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)

            49-00 - No Communications

 

 

Adresa 22-AWD nu o mai citeste.

 

Masina este un Sharan 4 motion din 2002, se aprinde semnul de la ESP si nu mai functioneaza nici tractiunea integrala.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificata instalatia electrica a haldex-ului, sigurante etc

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat toate sigurantele ( nu stiu care este cea dedicata) si mufele de la haldex si tot nimic. Masina a intrat functionala in garaj si la prima iesire dupa o saptamana de repaus s-a aprins ESP-ul ...

Am schimbat intre timp placutele pe fata, ca aparuse semnul de la senzorul de uzura. Poate sa aiba o legatura una cu alta ? Aici am reverificat cabluri, senzori si totul pare ok. Cand m-a averizat de uzura placutelor, am facut o scanare si singuta eroare era :

 

Address 22: AWD        Labels: 02D-900-554.lbl

   Part No: 02D 900 554 B

   Component: HALDEX LSC  ECC     0006 

   VCID: 1F4792D8B57D

 

1 Fault Found:

00526 - Brake Light Switch-F

            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

iar acum nici nu mai citeste aceasta adresa si mai mult ca sigur celelalte erori au aparut pt ca nu poate citi acest bloc.

Modificat de Dan Rc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ai inlocuit switch-ul de frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acela era relativ nou fiind inlocuit undeva prin vara trecuta si vazand ca functioneaza ok, nu l-am mai inlocuit. Daca era acela cu probleme, ma gandesc ca ar trebui sa apara la sistemul de franare nu la haldex.

Modificat de Dan Rc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

A mai intalnit cineva erorile de mai jos ?

 

 

Verifica siguranta S5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Ajutati-ma va rog cu o interpretare pentru scanarea de mai jos :

 

Chassis Type: 1K0
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 62 72

VIN: WVWZZZ1KZ8...   Mileage: 106110km/65933miles

01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
.......
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 021 PL    HW: 03G 906 021 AN
   Component: R4 1,9L EDC  000SG  1129  
   Revision: --H07---    Serial number: VWX7Z0G83N68AH
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 78FBECD37013

2 Faults Found:
005661 - Glowplug for Cylinder 4 (Q13): Open Circuit
               P161D - 000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 91948 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 09:58:54

             Freeze Frame:
                    RPM: 945 /min
                    Speed: 1.0 km/h
                    Load: 7.1 %
                    Voltage: 14.36 V
                    Bin. Bits: 00000100
                    Temperature: 15.3°C
                    Bin. Bits: 10110000

005659 - Glowplug for Cylinder 2 (Q11): Open Circuit
               P161B - 000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 98753 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 08:44:51

             Freeze Frame:
                    RPM: 1008 /min
                    Speed: 5.0 km/h
                    Load: 2.0 %
                    Voltage: 14.59 V
                    Bin. Bits: 00000100
                    Temperature: 9.0°C
                    Bin. Bits: 10110000

Readiness: 0 0 0 0 0

 

 

-----------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-907-044.lbl
   Part No SW: 1K0 907 044 BR    HW: 1K0 907 044 BR
   Component: ClimatronicPQ35 120 1111  
   Revision: 00120021    Serial number: 00000000000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 78FBECD37013

1 Fault Found:
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)
            000 -  -  - Intermittent

--------------------------------------------------------------------------------

 

Este ceva grav ? se poate amana sau trebuie neaparat sa merg la service

 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba bujiile cele 2 arse.

Ai un motoras de recirculare cu probleme, daca nu se abureste parbrizul, lasa-l asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat Clear all DTCs. Apoi am dat scanare si nu au mai aparut cele 3 erori. Asta inseamna ca nu este nicio defectiune la momentul de fata sau doar s-au sters erorile din log?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile or sa reapara probabil maine. Cu motorul cald nu sunt verificate sau folosite.

Eroarea de la clima apare mai la toate cu climatronic.

Recomand sa schimbi toate cele 4 bujii

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneam sa le stearga si sa vada care apar, pentru ca am vazut ca eroare era de la ~92000 km si la fault frequency era 1 si am crezut ca era aparuta eroarea doar 'spontan' fara sa fie vreo problema reala. Corectati-ma daca gresesc. Critica e constructiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Sigur ca daca schimbi bujiile si nu stergi si erorile ele pot sta mult si bine. Ai mare dreptate. Inainte de orice opertie e bine sa sergem tot si ce reapare inseamna ce este o problema existenta. Dar da faca un nou scan dupa macar o zi. Unele dintre componente nu functioneaza non stop. Sper ca m am facut inteles.

Oricum la el eroarea de bujii este cu "open circuit" Daca erau mai vechi era "open circuit - intermitent"

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma scanarii la audi A 6 MOTOR 2,7   ------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Adresa 01: Motor       Eticheta: ROJ\059-910-401-BPP.clb
                    Numar VAG: 4F2 910 402 C    HW: 4F0 907 401 B
   Componenta si/sau versiune: 2.7L V6TDI  G000SG  0010
                  Codare soft: 0011322
                Numar atelier: WSC 07521 995 61762
                      VCID: 1F460D8FCE2DDAE038D
3  coduri de defecte 
 
013128 - Circuit de comanda pentru turbo 1-J724-  defect electric 
               P3348 - 005 -  - intermitent
             împrejurari cod 
                    Starea defectului: 00100101
                    Priorit.defectului: 0
                    Frecv. defectului: 20
                    rulaj: 227364 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2013.11.16
                    timp: 18:08:28
 
             împrejurari cod 
                    RPM: 840 /min
                    cuplu: 11.7 Nm
                    viteza: 82.9 km/h
                    temperatura: 83.7*C
                    raport: 72.2 %
                    tensiune: 13.76 V
                    raport: 12.2 %
 
000565 - Reglare presiune turbo 
               P0235 - 001 - domeniu de reglaj nerealizat - intermitent
             împrejurari cod 
                    Starea defectului: 00110001
                    Priorit.defectului: 0
                    Frecv. defectului: 7
                    rulaj: 228317 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2013.12.06
                    timp: 16:59:26
 
             împrejurari cod 
                    RPM: 2772 /min
                    cuplu: 351.0 Nm
                    viteza: 128.8 km/h
                    pres.absoluta: 2213.4 mbar
                    pres.absoluta: 1295.4 mbar
                    masa aer/cursa: 605.1 mg/cursa
                    temperatura: 17.1*C
 
000260 - Debitmetru aer-G70-  lipsã semnal 
               P0104 - 001 -  - intermitent
             împrejurari cod 
                    Starea defectului: 00100001
                    Priorit.defectului: 0
                    Frecv. defectului: 1
                    rulaj: 230133 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2014.01.18
                    timp: 16:03:47
 
             împrejurari cod 
                    RPM: 756 /min
                    cuplu: 19.5 Nm
                    viteza: 0.0 km/h
                    raport: 75.4 %
                    tensiune: 13.83 V
                    pres.absoluta: 948.6 mbar
                    masa aer/cursa: 440.6 mg/cursa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile sunt toate intermitente .

Le-ai sters si au reaparut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul la J724, verifica sigurantele.

 

daca totul pare ok, fa un output test sa vezi daca lucreaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am facut programare pentru vineri la reprezentanta din ploiesti. va zic ce rezolv acolo.

merci tuturor de sfaturi si va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor. Am un golf 5 1,9 tdi 105cp BKC si mi s-a aprins check engine impreuna cu emission workshop. Am dat clapeta si egr jos si le-am curatat foarte bine . La inceput dadea doar eroarea 19558 si 19557 pe care le-am sters. Am mers vreo 3 ore , am lasat-o cam o ora , dupa care iar s-a aprins cand am pus contact. Ieri am facut o diagnoza din nou . Logul este mai jos . Mentionez ca au inceput problemele dupa ce am schimbat centrala elecrica MID cu una HIGHEND. Sa aiba legatura cu asta? Care ar fi rezolvarea?

Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\03G-906-016-BKC.clb

Numãr VAG SW: 03G 906 016 B HW: 028 101 147 8

Componenta comandatã: R4 1,9L EDC 0010SG 5645

Revizie: 12345678 Numar serial: VWZ7Z0C8248163

Codare: 0000071

Atelier: WSC 47244 123 60871

VCID: 2241817DFD2A5C08178

4 coduri de defecte:

19558 - Servomotor clapeta canal admisie-V157- nu este semnal

P3102 - 000 -

împrejurãri cod:

RPM: 882 /min

cuplu: 40.0 Nm

vitezã: 0.0 km/h

sarcinã: 0.0 %

tensiune: 14.44 V

valori binare: 11000000

cuplu: 122.0 Nm

cuplu: 0.0 Nm

19557 - Servomotor clapeta canal admisie-V157- circuit întrerupt /scurt la masa

P3101 - 000 -

împrejurãri cod:

RPM: 882 /min

cuplu: 36.0 Nm

vitezã: 0.0 km/h

sarcinã: 0.0 %

tensiune: 14.52 V

valori binare: 11000000

cuplu: 122.0 Nm

cuplu: 0.0 Nm

16621 - Senzor presiune admisie/presiune turbo-G31- semnal prea mic

P0237 - 000 -

împrejurãri cod:

RPM: 882 /min

cuplu: 38.0 Nm

vitezã: 0.0 km/h

sarcinã: 0.0 %

tensiune: 14.52 V

valori binare: 11000000

pres.absolutã: 1081.2 mbar

pres.absolutã: 1264.8 mbar

18000 - Senzor altitudine/senzor presiune de turbo

P1592 - 000 - raport neplauzibil

împrejurãri cod:

RPM: 0 /min

cuplu: 28.0 Nm

vitezã: 0.0 km/h

sarcinã: 0.0 %

tensiune: 12.69 V

valori binare: 11000100

pres.absolutã: 1009.8 mbar

pres.absolutã: 632.4 mbar

Gata de funcþie: 0 0 1 1 1

Modificat de wfb_alex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica firele de la senzorul de presiune. verifica siguranta de la clapeta de ahut off. E una de 10 A din cutia cu sigurante de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de regula se arde cand e defecta clapeta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am si eu niste erori stocate in compartimentul motor, ma poate ajuta cineva cu descifrarea lor?

 

Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AXR.lbl
   Part No: 038 906 019 KP
   Component: 1,9l R4 EDC G000SG  4902  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 01266  
   VCID: 6FE7A2182D86136
   WVWZZZ1JZ6W030236     VWZ7Z0F3477119
 
4 Faults Found:
19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) 
            P3101 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
18080 - Coolant Fan Control 1 
            P1672 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
18039 - Accelerator Position Sensor (G79) 
            P1631 - 35-00 - Signal too High
18263 - Powertrain Data Bus 
            P1855 - 35-00 - Software Version Monitoring
Readiness: 0 1 0 0 0 
 
mentionez ca masina a sta nepornita cam o sapt jumate / doua.
dupa ce am incarcat bateria...masina a pornit. 
e normal sa se intample asa ... ca bateria sa se descarce dupa o sapt/ doua daca masina nu este pornita?
 
multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sterge erorile si da o tura cu masina si re-scaneaz-o...da e normal pe frigurile astea sa se descarce daca o tii nepornita 2 saptamani, mai ales daca e mai veche bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!