Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Are cineva vreo soluție la aceste erori?

 

 

Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Control Module Part Number: 1K0 907 379 AE HW: 1K0 907 379 AE
Component and/or Version: ESP MK60EC1 H35 0106
Software Coding: 113B200D092500FC880B04E9901A00413100
Work Shop Code: WSC 10151 599 174676
VCID: 75EA212FDCEDD1B6B75-8020
2 Faults Found:

01130 - ABS Operation
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 2
Reset counter: 177
Mileage: 149874 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
Count: 6464
Count: 32768
Count: 4608
Count: 125
Count: 50199
Count: 10292
Count: 256
Count: 0

16352 - Control Module - Electrical Error
014 - Defective - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101110
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 180
Mileage: 150215 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
Count: 17472
Count: 32768
Count: 12800
Count: 96
Count: 48685
Count: 2
Count: 255
Count: 3840

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am un golf 5 1,9 tdi 105cp BKC si mi s-a aprins check engine impreuna cu emission workshop. Am dat clapeta si egr jos si le-am curatat foarte bine . La inceput dadea doar eroarea 19558 si 19557 pe care le-am sters. Am mers vreo 3 ore , am lasat-o cam o ora , dupa care iar s-a aprins cand am pus contact. Ieri am facut o diagnoza din nou . Logul este mai jos . Mentionez ca au inceput problemele dupa ce am schimbat centrala elecrica MID cu una HIGHEND. Sa aiba legatura cu asta? Care ar fi rezolvarea?

Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\03G-906-016-BKC.clb

Numãr VAG SW: 03G 906 016 B HW: 028 101 147 8

Componenta comandatã: R4 1,9L EDC 0010SG 5645

Revizie: 12345678 Numar serial: VWZ7Z0C8248163

Codare: 0000071

Atelier: WSC 47244 123 60871

VCID: 2241817DFD2A5C08178

4 coduri de defecte:

19558 - Servomotor clapeta canal admisie-V157- nu este semnal

P3102 - 000 -

împrejurãri cod:

RPM: 882 /min

cuplu: 40.0 Nm

vitezã: 0.0 km/h

sarcinã: 0.0 %

tensiune: 14.44 V

valori binare: 11000000

cuplu: 122.0 Nm

cuplu: 0.0 Nm

19557 - Servomotor clapeta canal admisie-V157- circuit întrerupt /scurt la masa

P3101 - 000 -

împrejurãri cod:

RPM: 882 /min

cuplu: 36.0 Nm

vitezã: 0.0 km/h

sarcinã: 0.0 %

tensiune: 14.52 V

valori binare: 11000000

cuplu: 122.0 Nm

cuplu: 0.0 Nm

16621 - Senzor presiune admisie/presiune turbo-G31- semnal prea mic

P0237 - 000 -

împrejurãri cod:

RPM: 882 /min

cuplu: 38.0 Nm

vitezã: 0.0 km/h

sarcinã: 0.0 %

tensiune: 14.52 V

valori binare: 11000000

pres.absolutã: 1081.2 mbar

pres.absolutã: 1264.8 mbar

18000 - Senzor altitudine/senzor presiune de turbo

P1592 - 000 - raport neplauzibil

împrejurãri cod:

RPM: 0 /min

cuplu: 28.0 Nm

vitezã: 0.0 km/h

sarcinã: 0.0 %

tensiune: 12.69 V

valori binare: 11000100

pres.absolutã: 1009.8 mbar

pres.absolutã: 632.4 mbar

Gata de funcþie: 0 0 1 1 1

Update: pana ieri am mers cu masina . Nu trecea de 2000 de ture de la a 3-a in sus , apasam acceleratia la capat , trebuia sa rupa, in schimb "isi lua avant" ca sa treaca de 2000. Ieri am oprit intr-o parcare , am lasat motorul pornit , dar la niciun minut s-a oprit motorul singur . Am incercat sa pornesc dar nu voia. Am scos mufa de la clapeta, a pornit dar la cateva secunde s-a oprit. Scos borna pus inapoi la fel. Dupa ce se opreste se aprinde si martorul de la bujii cu intermitente. De asemenea cand pun contactul , pe langa emission workshop mai schoate cate un sunet ca de semnalizare si acul de turatie se ridica singur si coboara.... Am tractat-o pana la un service. Sa vedem ce gasesc baietii . Ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, trebuie vazut din nou ce erori mai are stocate. Posibil senzor turatie motor.


Salut,

 

Are cineva vreo soluție la aceste erori?

 

 

Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Control Module Part Number: 1K0 907 379 AE HW: 1K0 907 379 AE
Component and/or Version: ESP MK60EC1 H35 0106
Software Coding: 113B200D092500FC880B04E9901A00413100
Work Shop Code: WSC 10151 599 174676
VCID: 75EA212FDCEDD1B6B75-8020
2 Faults Found:
 

DA, din pacate trebuie schimbat modulul de ABS.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ești sigur?

 

Chiar nu pate fi altceva?

 

Sau presupui!

 

Eroarea merge ștearsă,

La testul de ABS nu dă eroare

Modificat de samat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU presupun, sunt sigur. Am mai intalnit cazuri si s-au rezolvat prin inlocuirea modulului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1000 și ceva de euro piesa + manopera

mai lăsat fără cuvinte!

 

Multumesc.

 

Dar care sa fie cauza?

De ce sa pice în 5 ani?

Modificat de samat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si eu pe logul colegului si am vazut urmatoarea: Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!

 

Intreb pe cei cunoscatori, de ce la "Labels" nu are o denumire ceva asemanatoare cu   " Labels: 8E0-614-111-ABS.lbl  (cu extensia .lbl). Am mai vazut pe undeva ceva asemanator, dar... am ramas in ceatza, acum profit de ocazie sa ma luminati si pe mine.

 

No, sper ca am fost destul de explicit, va multumesc pt. raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - dar daca nu are fisierele respective, nu ti-l afiseaza. In general, problema apare la interfetele clona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus mai sus un log de turbina, va rog sa va uitati pe el si sa-mi spuneti daca lucreaza bine.

Nu lucreaza bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Linia Rosie trebuie sa urmareasca linia albastra, la inceputul WOT ului presiunea masurata poate fi mai mare ca cea specificata  dar aprox 100 mbar.

 

Daca iti spun ca geomatria e incarcata  tu vei raspunde ca e proaspat curatata, daca iti spun ca e actuatorul vei spune ca e schimbat, daca iti spun ca tija e prea scurta.....

 

Deci una peste alta acest overboost  urmat de un underboost, spune ca comanda electro pneumatica  are putin stress ptr a regla presiunea turbo la acceleratii bruste, de la ce vine exact .... trebuie controlat N75, Actuatorul, geometria, si lungimea tiei.

 

Pentru altii un overboost de 500 mbar e chiar ok....

 

In poza  de mai os poti sa interpretezi singur  comportamentul  presiunii masurata.

 

 

 

PS logarea canalului 013 la WOT nu are nici un sens  acest canal este semnificativ numai la relanti cu motorul la 90°C!

 

Ptr log in mers  cele mai semnificative sunt 003,010,011    si daca  vrei sa stii daca nu ai limitare la injectia logeaza 003, 008, 011,   cu conditia   sa fie WOT  de la 1500-3500 rpm.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru explicatii.

Nu are geometria curatata, nici actuator schimbat sau verificat.

Investigatia a pornit de la senzatia ca turbina nu intra/sau intra tarziu in functiune, are 301.000Km, cu turbina originala.

 

O sa-i transmit recomandarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salt.m-a poate ajuta cineva cu aceasta eroare .multumesc                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

 
1 Fault Found:
01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200) 
            001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme cu airbagul sau mufele de airbag de la scaunul pasagerului.Trebuie sa verifici .E vorba de contact imperfect in mufele de sub scaun

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme cu airbagul sau mufele de airbag de la scaunul pasagerului.Trebuie sa verifici .E vorba de contact imperfect in mufele de sub scaun

 

corect.

 

daca nu scapi cu o curatare plus intarire contacte, atunci trebuie eliminate mufele si pus pe direct.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Hello guys,

Ma puteti ajuta cu interpretarea urmatoarelor erori, sau cum as putea sa le remediez?

 

Multumesc ;)

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

 

2 Faults Found:
001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal
               P0471 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 148251 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.02.14
                    Time: 22:09:34

             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Speed: 29.0 km/h
                    (no units): -30.60
                    (no units): -10.20
                    Mass Flow: 8.53 g/s
                    Temperature: 222.0°C
                    Temperature: 6.3°C

009299 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible Signal
               P2453 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    (no units): 0.00
                    (no units): -10.20
                    Mass Flow: 5.69 g/s
                    Temperature: 156.0°C
                    Temperature: 5.4°C

Readiness: 0 0 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------

 

19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010

 

Address 19: CAN Gateway        Labels: 3C0-907-530.lbl
   Part No SW: 3C0 907 530 A    HW: 3C0 907 951 A
   Component: Gateway         006 0010  
   Revision: 00006000    Serial number: 0500C0531409D9
   Coding: 3DFD0C04CE1002
   Shop #: WSC 00028 028 00001

1 Fault Found:
01304 - Radio
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 38
                    Reset counter: 13
                    Mileage: 148242 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.02.14
                    Time: 20:43:58

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010

 

Address 25: Immobilizer        Labels: 3C0-959-433-25.lbl
   Part No SW: 3C0 959 433     HW: 3C0 959 433
   Component:    IMMO         038 0347  
   Revision: 00038000    Serial number: VWZCZ000000000
   Shop #: WSC 131071 1023 2097151

   Part No: 3C0 905 861 A
   Component:    ELV          021 0350
   3C0905861A     ELV          021 0350   

1 Fault Found:
02815 - Steering Column Lock; Supply Voltage for Locking Motor
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 14
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

56-Radio -- Status: Malfunction 1010

 

Address 56: Radio
Cannot be reached

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

77-Telephone -- Status: Malfunction 0010

 

Address 77: Telephone        Labels: 3C0-035-729.lbl
   Part No SW: 3C0 035 729 E    HW: 3C0 035 729 C
   Component: Telefon             6009  
   Revision: 00007000    Serial number: 0000000615480
   Coding: 0016123
   Shop #: WSC 40274 150 83610

3 Faults Found:
00385 - Positive Output Audio Channel for Speech/Telephone
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 221
                    Mileage: 148242 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.02.14
                    Time: 20:41:35

00386 - Negative Output Audio Channel for Speech/Telephone
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 221
                    Mileage: 148242 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.02.14
                    Time: 20:41:35

01304 - Radio
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 48
                    Reset counter: 229
                    Mileage: 148242 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.02.14
                    Time: 20:43:57


---------------------------------------------------------------------

 

Este a doua oara cand folosesc vag-ul. Initial gasisem mult mai multe, dar le-am sters..iar dupa o saptamana astea au reaparut pe vag.

 

Referitor la cei doi senzori de la motor..initial, inainte sa folosesc vag-ul, mi se aprinsese martorul de motor in bord (cel galben in forma unui motor). Am curatat pur si simplu mufele, iar dupa ce s-a sters eroarea, martorul din bord s-a stins. Nu s-a mai aprins deloc, nici in momentul de fata, dar, eroarea celor doi senzori continua sa reapara in vag.

 

Cat despre erorile de la radio/telefon, e posibil sa apara din cauza ca masina in momentul de fata (de cand am luat-o) are o replica RNS 510? Merge perfect, atat radio-ul cat si telefonul din car kit (care porneste o data cu motorul si se stinge cand opresc motorul).

 

Despre coloana, mi s-a aprins martorul in bord de vreo 2-3 ori la contact intr-o singura saptamana acum ceva timp, dar dupa ce am citit pe forum despre pasii introducerii cheii, introducand cheia mai intai in treapta 1, lasand martorul galben de la golana sa dispara, apoi procedand la treapta 2 (cand toti martorii de bord se aprind)..si abia apoi pornind motorul, nicio eroare de coloana de atunci intr-un interval mult mai mare de timp de la vechile erori. doar ca, eroarea continua sa reapara in vag.

 

Sper ca ati avut rabdare sa cititi totul si sunt recunosator tuturor celor care ma pot ajuta cu informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G450 - e posibil sa trebuiasca schimbat ... daca mai revine eroarea.

 

in rest  - ai cam spus tu.. coloana

 

radio - banuiesc ca ai o unitate aftermarket, ca nu vede radio OEM - de aceea ai erorile pe CAN si Telefon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello guys,

Ma puteti ajuta cu interpretarea urmatoarelor erori, sau cum as putea sa le remediez?

 

 

 

Sper ca ati avut rabdare sa cititi totul si sunt recunosator tuturor celor care ma pot ajuta cu informatii.

Vezi pe senzor unde este produs, daca e in US, schimba-l direct, nu mai sta la discutii.

Hello guys,

Ma puteti ajuta cu interpretarea urmatoarelor erori, sau cum as putea sa le remediez?

 

 

 

Sper ca ati avut rabdare sa cititi totul si sunt recunosator tuturor celor care ma pot ajuta cu informatii.

Vezi pe senzor unde este produs, daca e in US, schimba-l direct, nu mai sta la discutii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ma uit cum? Vizual pe sub volan..? As aprecia daca mi-ai spune mai detaliat, ca la un necunoscator; gen cum arata si unde mai exact sa ma uit. Ms :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut sunt nou pe aici si sper sa postez unde trebuie..Am o problema la Tiguan 2008 , 2.0tdi 140cp. Apare cateodata,nu tot timpul in bord robinetul insotit de spirala si mesajul motorfail workshop,daca merg in turatii mici pana in 2500r.Apare mesajul in bord iar masina pica deodata in `nas` nu mai are demaraj.Daca pastrez turatiile vitezelor la 2500/3000 mesajul apare mai rar.Chestia e ca trebuie oprita si pornita de fiecare data la aparitia erorii sa imi pot continua drumul normal.Am facut si o scanare poate ma ajuta cineva.Multumesc!

 

1 Fault Found

000136 - Fuel Rail/System pressure: Too High

                P0088 - 000 - - - MIL ON

               Freeze Frame:

                      Fault status:  11100000

                      Fault Priority:   2

                      Fault Frequency:  64

                      Mileage:  220814 km

                      Time Indication:  0

 

 

Freeze Frame:

        RPM:  1357 /min

        Inj. Quantity:  10,2mg/str

        (no units):  5.0

        Pressure: 392.0 bar

        Pressure: 704.0 bar

        Temperature: 14.4 C

        Tank Cont:  32.5l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ma uit cum? Vizual pe sub volan..? As aprecia daca mi-ai spune mai detaliat, ca la un necunoscator; gen cum arata si unde mai exact sa ma uit. Ms :D

NUUU, pe motor in dreapta masinii, inspre panoul ignifug, unde e amortizorul din dreapta.

@sharky, ai presiune prea mare in rampa de injectie. Posibil regulatorul sa nu functioneze cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!