Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

exact eroare asta am avut-o la un A6 de 2.5 cu start regulation si am dat pompa jos, trimisa la facut si acuma merge masina brici...el avea oricum si probleme la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu eram convins ca era pompa. masina a fost dusa si la un atelier unde se ocupa exclusiv de siteme de injectie, iar cei de acolo au spus ca e de vina cablajul. dupa ce l-am mai verificat eu inca o data (deja verificat de 4 ori la mine si o data la altcineva) l-am trimis sa se duca sa-l verifice si la altcineva ca poate i-mi scapa mie ceva . a dus-o la un tip ce zice ca face doar vw si i-a zis si ala ca e pompa. ala cica a dat-o jos si a dus-o la verificat si i-au spus ca e stricata. proprietarul masinii i-a spus sa faca tot ce vrea, (pentru ca o verificasem deja) dar daca masina tot nu merge el nu-i da nici un ban. nu stiu ce a mai facut ala ca nici nu i-a mai raspuns la telefon (nici mie, desi nu ne cunoastem) iar masina i-a lasat-o intr-o parcare si mergea mai prost decat cand i-a dus-o . nu se accelera deloc (doar relantiu) iar 8 din 10 ori trebuia sa o opresti in viteza pentru ca chiar daca scoteai cheia din contact, te dadeai jos si incuiai masina, motorul continua sa mearga . cand i-am facut prima diagnoza, a iesit ca nu gasea pedala de acceleratie (ceva cu permanent) .am luat alta pedala si i-am montat-o dar eroarea persista .m-am luat de cablaj .nimic nu fusese atins .am modificat avansul si asa a recunoscut si pedala, se oprea din cheie si se si accelera un pic .

ieri am montat alta pompa de injectie (revizionata) dupa ce toata saptamana trecuta am controlat iar toata instalatia electrica . face exact ca a lui (poate un pic mai bine, ca deh e noua).

mai tarziu am sa pun niste log-uri facute azi

daca mai aveti idei sau intrebari ... 

multumesc

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poţi pune log-urile alea să se vadă corect valorile? Eu cel puţin văd cam totul sub formă de "hh:mm:ss".

Când ai reglat avansul ce şuruburi ai slăbit?

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut niste "poze"

post-104305-0-42195500-1385225784_thumb.post-104305-0-62594500-1385225806_thumb.post-104305-0-51124900-1385225822_thumb.

 

post-104305-0-85217900-1385225939_thumb.

 

pt lupo_bv

cele trei imbusuri de pe fulia axului cu came banc stanga !? de ce ?

oricum avansul nu reusesc sa-l reglez (nici eu si nici altii nu au reusit)

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca imi puteti spune care ii problema 

 
                Address 4F: Centr. Electr. II       Labels: 1K0-907-532.clb
Control Module Part Number: 1K0 907 532     HW: 1K0 907 951 
  Component and/or Version: EZE_2         H06 0111
           Software Coding: 050B0500
            Work Shop Code: WSC 12345 123 12345
                      VCID: E6C881F211B05B2E959
1 Fault Found 
 
01512 - Control Module for Sliding Roof 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame 
                    Fault Status: 01100101
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 143
                    Mileage: 113949 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2107.14.06
                    Time: 15:52:59
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@floro_st205

Cred că problema este valva care reglează începutul injecţiei, fie este dusă fie nu este bun cablajul. Verifică dacă la mufa ECU ai 15-20 ohmi la această valvă. În basic settings avansul este ok, problema este că valva aia îl duce în bălării, nu are voie să aibă valoarea  100%. Probabil din cauza asta nici nu se opreşte maşina.

Am zis de şuruburi pentru că în manual precizează să nu umbli la şuruburile de la fulia pompei şi că reglajul se face cum ai zis de la fulia axului cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum am spus, si eu suspectam partea electronica a pompei, dar ieri am montat o pompa reconditionata (practic noua, cu garantie, 1200 euro) si nu s-a schimbat nimic .

din cate am mai citit, la acest tip de pompa nu se poate masura nimic dacat pe un banc special (poate nu am inteles bine). daca ai ceva date si mi le poti da, ti-as fi recunoscator . aceasta masina e aceeasi pentru care mi-ai dat schema instalatiei electrice acum cateva luni .

azi mi-a venit un dubiu . desi distributia e ok, e posibil, daca pinionul de pe arborele motor sa aiba pana consumata sau surubul slabit sa faca figurile astea ? in orice caz, luni dau botul jos si desfac si toata distributia .am mai avut un caz cu pana de la pinionul ala un pic uzata si tot gaseam avansul mutat de la o saptamana la alta, dar se muta de cateva grade numai . la asta face niste salturi de nu stiu cum dreak mai porneste daca e sa te iei dupa datele din vagcom .

cand "merge bine" (sa zicem) ma duc in basic settings canal 004, da valoare de avans undeva la 22°BTDC si dau cursorul pe TDI timing, acea valoare devine -22°BTDC iar cand dau clic pe TDI timing acea valoare devine 0 si ramane asa pana iesi de pe controler .cand reintri ai iar 22°BTDC.

cu alt tester (autocom) cand verific avansul cu motorul oprit, i-mi misca acea valva de la 0° la 33° . dupa ce pornesc se duce in 100°  :tuktuk:

si nu inteleg de ce nu se opreste ! ce treaba are avansul cu opritul motorului ? o avea ECU un program pentru oprire in SAFE MOD sau sunt doar coincidente ?

 

:)) ca sa fie sigur ca am de munca, proprietarul masinii, azi, a mai venit cu un baiat care are un A4 2.5 TDi quattro cu aceleasi simptome ca ale masinii sale .binenteles ca si asta a batut "n" serviceuri si toti dau din umeri .in ritmul asta am munca asigurata pe tot 2014 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Floro

 

ti-am explicat ca ei si pompa diesel suntem 2 lucruri paralele..

 

Dar tin sa iti spun ca odata cautan solutia ptr o eroare postata de un membru am gasit ceva despre acest senzor despre care vorbeste si lupo_bv , senzorul fiin bun dar firele  erau undeva intrerupte, asa ca pista e buna de verificat.

 

NU stiu daca tipul de motor cu care te chinui are dar un TDI PD are un senzor pe vilbrochen si unul pe pinionul axei cu came care informeaza in ce pozitie se afla motorul , lucru esential ptr initierea injectiei.

 

Spor la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acest tip de motor are doar senzor de rpm pe volant .un al doilea senzor este in pompa . cel de pe volant e nou si pompa e noua si ea . de asta am zis de acel pinion de la distributie . 

continuitatea si rezistenta fiecarui fir din instalatie a fost ras si rasverificata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate da cineva mai multe detalii despre eroarea din poza? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ... am si eu o problema cu o skoda octavia 2  din 2007 1.9 tdi 105 cp 77 kw ....nu imi merge acul indicator la combustibil adica nu se ridica dlok ...indiferent ca e plin sau gol rezervorul si nici becul ala galben de alimentare nu se aprinde ce sa fac .....am pusa pe tester si imi da asta am resetat (sters eroarea si apare iar .... nu rezolv nimic ... ) asta imi apare pe tester 

 

 

 

 

Adresa 17: Instrumente bord        Eticheta: ROJ\1K0-920-xxx-17.clb
   Număr VAG SW: 1Z0 920 812 D    HW: 1Z0 920 812 D
   Componenta comandată: KOMBIINSTRUMENT VD1 1610  
   Revizie: V1610056    Numar serial: SKZ7Z0F3996023
   Codare: 0003101
   Atelier: WSC 08657 572 81326
   VCID: 356ACF275CD170B0C21
 
2  coduri de defecte 
00771 - Senzor nivel combustibil -G- 
            008 - semnal neplauzibil
             împrejurări cod:
                    Starea defectului: 01101000
                    Priorit.defectului: 2
                    Frecv. defectului: 7
                    Resetare contor: 54
                    rulaj: 164546 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 16:15:17
 
00771 - Senzor nivel combustibil -G- 
            010 - întrerupt sau scurt la plus - intermitent
             împrejurări cod:
                    Starea defectului: 00101010
                    Priorit.defectului: 2
                    Frecv. defectului: 2
                    Resetare contor: 94
                    rulaj: 164705 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 11:52:11
 
 
 
 
ce sa fac ?? 
Modificat de bullet2o12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica firele de la ceasuri la rezervor si senzorul din rezervor, de langa pompa de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultima data cand lam resetat (bineinteles degeaba ca tot nu merge amai ramas doar eroarea asta ) 

 

 

00771 - Senzor nivel combustibil -G- 
            008 - semnal neplauzibil
             împrejurări cod:
                    Starea defectului: 01101000
                    Priorit.defectului: 2
                    Frecv. defectului: 7
                    Resetare contor: 54
                    rulaj: 164546 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 16:15:17
 
 
 
si nu e niciun fir intrerupt am verificat am uitat sa mentionez ....si senzorul de langa pompa din sonda e bun ca lam verificat ...nush ce sa i fac 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca esti sigur ca senzorul de nivel este bun, cablajul este ok - verificat - atunci nu ramane daca ca ai o problema la ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut o problema asemanatoare...la un passat(inca o am)...nu stiu prin ce metota..s-a desfacut plutitorul de langa pompa de motorina care se afla in rezervor si acum pluteste pe acolo in nestire.

Am scos capacul la rezervor, am incercat sa il caut,dar nu stiu unde doamne e cazut...si unul nou costa intre 460-600ron, asa ca merg momentan numai cu plinul facut

:D :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

update

pinionul de pe arbore e ok -> distributia ok . :(

asta seara rasfoind iarasi schema instalatiei electrice, am observat ceva, ce pe foile printate parea o eroare de editare .

post-104305-0-91306000-1385494348_thumb.

acele patratele mici abia se vad pe ecran, pe foi deloc :tuktuk: . 

se pare ca senzorul de turatie se poate "lega" in doua moduri, pentru MT si pentru AT . maine e primul lucru care-l voi verfica  :icon_bounce: . poate fi rezolvarea fenomenului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergeeee!!!  :hainoroc:

cutia automata monteaza un volant mai mare (monteaza acelasi senzor dar cu un distantier) ,si cred ca inversarea acelor fire modifica sensibilitatea senzorului. 

acum la scanare am "no fault found"  :D . 

multumesc lui lupo_bv si Rune pentru neincrederea care mi-au indus-o . asa am luat-o iar de la "0" cu controlatul .

aviz celor care vor mai face un astfel de transplant .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar meritul ramane al tau ptr ca nu ti-ai pierdut rabdarea si increderea in tine..

 

Acum raspunde la o intrebare apropo la ceea ce ai gasit, eu am testat personal numai asa informativ... nu detin problema  dar e bine de stiut.

 

La pornirea greoaie la rece sunt unii care schimba codarea de pe cutie manuala pe cutie automata, si sustin sus si tare ca rezolva toate problemele.

 

Eu personal spun ca o masina cu cutie manuala codata ca o masina automata merge ca o cizma gaurita, tu ce parere ai??

 

Modelul cu cutie manuala are si un comutator pe pedala de ambreiaj care in momentul cand apesi ambreiajul se reduce cantitatea injectata, cad pui pe automat ce se intampla la schimbarea vitezelor???

 

 

Deci in cazul de pornire greoaie la rece codarea unei masini cu cutie manuala pe cutie automata nu este o solutie !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,sunt fericitul posesor al unui Sharan...2004 1.9 tdi ASZ 96 kw si am unele problem la masina.Am fost si am pus tester pe masina dar sincer pentru ca nu prea ma pricep , nu am inteles mare lucru. Ce defectiuni sunt si care sunt remediile.Gasesc aici pe cineva care sa stie sa interpreteze rezultatele ? Multumesc anticipat.

 

 

 

text tester.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,la un pasat b5 din 2005 motor AVB la scanare a dat:VAG-COM Version: Release  311.2-N

 

 

Control Module Part Number: 038 906 019 KC

 

  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG  4896

 

           Software Coding: 00002

 

            Work Shop Code: WSC 05314

 

           Additional Info: WVWZZZ3BZ5E045037     VWZ7Z0D0354193

 

2 Faults Found:

 

17672 - Pump-Jet Valve: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded

 

        P1264 - 35-10 - - - Intermittent

 

19586 - EGR System Regulation Range Exceeded

 

        P3130 - 35-10 - - - Intermittent

Membrana de la EGR cred ca e sparta ca e plin de ulei pe acolo si nu retine vacumul ,am strangulat conducta ce vine de la soleoid  dar prima? MS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi degraba as merge pe contacte slabe in mufa injectorului respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MS! O sa intaresc contactele  sa vad daca eroarea dispare , ar putea fi si de la mufa principala cea care se infileteaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!