Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Webasto functioneaza, l-am observat functionand atat in mers (iarna trecuta) dar si in test cu VAS.

 

functioneaza, dar are probleme pe linia de comunicatie cu CAN-ul.

 

Adrian - nu apar erorile pe Ross Tech.... nu-i bai, e ok... sunt foarte multe erori care nu apar in baza lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici gasiti mai multe coduri de eroare decat pe rosstech. Sunt in olandeza (sper sa nu se supere si alti colegi...) dar se pot traduce cat de cat. Recomand traducerea din Olandeza in Engleza. Traducerea lui "gugle" in romana este aiurea.

http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin,

 

asa este, are probleme pe CAN. Am testat cu VAS comunicarea si spune ca Modulul de control al Webasto nu comunica pe CAN insa l-am pus in test (tot din VAS) si a pornit, a ridicat apa la parametrii de functionare si apoi s-a oprit. Comanda de testare merge pe K Wire? Altfel nu inteleg cum il porneste VAS-ul...

 

Mai am un modul de control caruia i s-a defectat epromul. S-a folosit un aparat de indreptare elemente de caroserie cu descarcare de impuls electric iar "meseriasul" nu a deconectat bornele bateriei, motiv pentru care flash-ul este "corruped". Poti sa-l rescrii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu VAS-ul cand intri pe el, il vede ? ... cel defect

 

nu cumva sa fie ars eepromul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU am verificat cu VAS-ul. Mai jos este log-ul dat de VCDS. Ulterior l-am schimbat si nu mai are nicio eroare in VCDS.

 

 

 

Address 18: Aux. Heat        Labels: None
   Part No: 1K0 815 071 D
   Component: Zuheizer        020 0908  
   Revision:        H    Serial number: 09006207      
   Coding: 0000011
   Shop #: WSC 31721 133 60439
   VCID: 2647F2ABEA27
 
5 Faults Found:
01411 - Temperature Sensor (G18) L-AM INLOCUIT
            007 - Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100111
                    Fault Priority: 0
                    Reset counter: 133
                    Mileage: 165519 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 23:03:36
 
             Freeze Frame:
                        Malfunction
                    Temperature: 205.0°C
                    Temperature: 81.0°C
 
00003 - Control Module 
            014 - Defective - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100111
                    Fault Priority: 0
                    Reset counter: 133
                    Mileage: 165519 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 23:03:36
 
00664 - Fuel gauge 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 0
                    Reset counter: 230
                    Mileage: 197883 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 19:04:00
 
02456 - Line Filling 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 0
                    Reset counter: 230
                    Mileage: 197883 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 19:04:00
 
01444 - Under-Voltage Shut-Off (Automatic) 
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 0
                    Reset counter: 230
                    Mileage: 197883 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 19:04:00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauza nu mi-e clara inca...  :icon_confused:

verifica cablul electric de la pompa de motorina, are un stecher cu 8 pini, verifica contactul intre pini si cablu, verifica sa nu fie intrerupt vreun fir, kontact spray in stecher.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

 

La o scanare mi-au aparut urmatoarele erori:

 

2 Faults Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01336 - Data Bus for Comfort System
            49-00 - No Communications

 

La cea de a 2-a eroare ce ar trebui sa verific sau sa inlocui?

 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai probleme la senzorul de ulei.

 

cealalta eroare, banuiesc ca se sterge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Astazi am mers sa fac o scanare de erori la A6-le nasului meu, care de ceva vreme ii tot apare ESP fault. In urma scanarii am gasit doua erori:

 

09873 P2637 Engine torque signal A

 

18265 P1857 Load signal error message from ECU

 

Ma puteti lamuri cum le-as putea remedia?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Le voi verifica, dar cu prima eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare  P2637

 

Eu gasesc ceva de genul ca ar fi o problema cu debimetru. e interesant de ulitat in canalul 008 unde sunt cele 3 limitatoare, de pedala, de cuplu, de fum( maf) aici cel de fum trebuie sa stea mereu peste cel de cuplu.

 

fa un log 003, 008, 011, poate gasim ceva suspect.

da un ochi pe aici  How do i fix a code read error p2637

 

Ori poate ca nu e exclus ca si prima eroare sa aiba legatura cu contacte oxidate la alternator, citeste aici

 

Bafta

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc si de acest raspuns. Voi incerca si o curatare a debitmetrului. Poate reusesc sa rezolv ceva.

Totusi, nedumerirea mea este, ce treaba ar avea contactele de la alternator. In fine, daca ma gandesc mai bine, acum ceva timp, aparuse si o eroare legata de generator. Si autnci incep sa cred ca ar fi ceva si la alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema care ma exaspereaza X(, la un audi a4, b6, 2002, 1.9tdi 130cp, cand ploua tare si intru intr-o boltoaca mai mare mai exact pe partea dreapta dupa cateva minute, nu mai vrea sa se accelereze decat dupa cca 2500 rpm, si scoate fum negru mult, daca scot mufa la debitmetru se tureaza normal, doar ca la 2000rpm nu mai are explozia aia cand intra turbo, in rest pleaca usor de pe loc, dupa o ora, doua oprita, functioneaza normal, ( scurgerile de sub baterie si servo-frana sunt curate, cutia la ecu este etansa, nu am apa la pedala de acceleratie) am facut un log in mers, dar din pacate masina si-a revenit si functioneaza normal, poate puteti sa vedeti ceva probleme, eu nu ma pricep sa interpretez log-ul. Va multumesc.

                Address 01: Engine  (038 906 019 FP)

12:56:16 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
  903 /min  Engine speed 790-870
  445.0 mg/str  MAF (specified) 230-310
  431.2 mg/str  MAF (actual) 210-350
  37.5 %  EGR duty cycle 40-75%

12:56:16 Group 010: Air system (3rd gear - 3000rpm - full load)
  445.9 mg/str  MAF 900-1250
  999.6 mbar  Atmos. pressure sensor -f96-
  1029.6  Intake air press. 2100-2600
  9.0 %  Throttle 100%

12:56:16 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)
  966 /min  Engine speed 2850-3150
  1162.8 mbar  Spec. intake press. 2200-2400
  1053.0  Actual intake press. 2100-2600
  19.9 %  D.cycle MAP 35-80%
 

LOG-01-003-010-011..xls

Modificat de omega
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logurile par destul de ok, nu e exclus sa ai o infiltratie de apa/umiditate daca zici ca se leaga cu vremea ploiasa.

 

ai EGR ul suspendat? ai o valoare cam mare a erg duty la relanti, fa un output test si verifica inchiderea deschiderea supapei EGR visual cu o oglinda, daca nu e suspendat.

 

Verifica isolatia cablurilor , cu mare atentie cablu ce duce la debimetru, verifica sa nu intre apa in filtru.

 

Ce ai observat la debimetru e ok esti pe drumul bun, apa sau umiditate la senzorul debimetrului e otrava curata ptr el.

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc pentru raspuns, nu prea am inteles partea cu egr suspendat, daca te referi la anulat ( nu stiu daca se poate face asta) nu, el functioneaza, o sa il demontez sa ma uit la el, nu am apa in filtru, firele la debitmetru sunt ok, ce nu inteleg e de ce, doar cand intru mai tare in apa, fara figuri, daca scot mufa la debitmetru e ok, cu ea pusa, parca trag un tir dupa mine, pana pe la 2300-2500 rpm te rogi de ea, dupa care zburda ca nebuna intr-un nor de fum negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ap pute afi de mare ajutor sa pui VCDS ul atunci cad face acesta problema.

 

Si dupa cat am inteles in momentul cand simti tirul in spate daca scoti mufa la debimetru se comporta mai bine Nu?

 

Ptr mine suna a debimetru ologit, sau un scurt ceva , si daca scoti mufa EDC da o valoare ......... care face ca masina sa merga ceva mai bine decat cu debimetru.

 

In multe cazuri defecte de acest gen sunt destul de dificil de identificat, chiar siteam aseara o postare a unui coleg din Arad care ptr un simplu fir ori senzor defect ia schimbat mecanicul pana si ambreiajul.

 

Ce ai mai putea face sa schimbi debimetru cu cineva, care are o masina identica si sa te dai cu masina prin balti sa vezi daca face tot asa ori se schimba ceva, cel putin sa ai certitudinea ca debimetru e bun si defectul e undeva pe instalatie.

 

Ori daca treci prin Bucuresti da o fuga la Al Bundy, e sigur mult mai indicat decat sa incerci singur si sa strici mai mult.

 

Da ma refeream la anulat,  asigura-te ca functiuneaza corect supapa, ca inchide si deschide corect/complet.

 

In rest nu stiu cum asi putea sa te ajut.

 

Saluta marea ptr mine.

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat, pai al 2-lea log din fisier, este facut cand masina facea probleme, la scanat, nu da nici o eroare, am cautat pe cnv cu motor la fel, dar nici unul cu debitmetru bun, se pare ca e o problema cu piesa respectiva, macar sa stiu ce cumpar, sa nu dau banii aiurea, totusi 400 ron, nu sunt de aruncat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut o scanare, aveam o eroare la sonda- am schimbat-o. insa tot mai tremura la relantiu cand se incalzeste. poate fi de la regulatorul de presiune (benzina) 1.6 16v bcb. cand scot vacumul de la el nu se intampla nimik. nu mai zic ca am facut scanari fara numar, am schimbat: bobine, bujii, si multe altele. ma puteti ajuta? poate fi de la regulatorul de care am zis mai sus? pompa e super ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde si de tremurat. de regula mai tremura motoarele astea la relanti.

 

daca porneste usor si trage bine, nu prea e nimic in neregula cu regulatorul ce zici tu.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ma poate ajuta cineva in legatura cu aceasta eroare:

" 18711 - Aer fals in sistemul de admisie
            P2279 - 008 - "

Care ar fi cauza?

Este vorba despre un golf 5, motor 1.4 fsi, 90cp, an 2004

Acest motor are valva PCV?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!