Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

nu ai vazut la ochi, ca erau intrerupte..... altfel nu au cum sa fie bune dar sa nu functioneze.

acum, intrebare - baterie buna, centrala noua /sh , sigurante schimbate - merge totul ok ?

Pe parte electrica merge tot inafara de acel buton de schimbare meniuri pe BC. Nu am reușit sa îl fac sa mearga ca si inainte. Nu stiu unde sa fac codarea.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in adresa 16 Steering wheels electronics

 

trebuie sa codezi sa stie ca are BC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine un coleg pentru o interpretare a acestor erori? Mentionez ca daca nu merg 2 zile cu masina ceva imi consuma toata bateria. Sunt incepator in utilizarea VAG-COM-ului il am doar de 2 zile deci nu ma pricep deloc. 

 

18008 - Power Supply Terminal 15: Voltage too Low

              P1600 - 35-10- - - Intermittent

16944 - Shareware Version. To Decode all DTCs

              P0560 - 35-00 - Please Register/Activate

18027 - Shareware Version. To Decode all DTCs

              P1619 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

              P1570 - 35-10 - - - Intermittent

01117 - Shareware Version. To Decode all DTCs

              27-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Modificat de @drian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in adresa 16 Steering wheels electronics

 

trebuie sa codezi sa stie ca are BC

 

Aici in aceasta explicare a coding-ului pentru 16 Steering wheel :

Coding

  • ?xxxxxxVoice Operation (Symbols)
    • 0 = No Voice Operation (Standard Symbols)
    • 1 = Voice Operation (Modified Symbols)
  • x?xxxxxCountry (Parking Light)
    • 0 = Rest of World (with Parking Light)
    • 1 = North America (without Parking Light)
  • xx?xxxxVehicle Type
    • 0 = Normal Vehicle
    • 1 = Special Purpose Vehicle (e.g. Taxi)
  • xxx?xxxTransmission
    • 0 = Manual Transmission
    • 1 = Automatic Transmission (Rest of World)
    • 2 = Automatic Transmission (North America)
  • xxxx?xxSteering Wheel/Tiptronic
    • 0 = without Multi-Function Steering Wheel
    • 1 = with Multi-Function Steering Wheel / without Tiptronic
    • 2 = with Multi-Function Steering Wheel / with Tiptronic
  • xxxxx?xCruise Control
    • 0 = without Cruise Control System
    • 1 = with 6 Position Cruise Control System
    • 2 = with 6 Position Cruise Control System and Distance Regulation
  • xxxxxx?Rear Wiper/Board Computer
    • 1 = without Rear Wiper (Sedan) / without Board Computer
    • 2 = with Rear Wiper (Wagon) / without Board Computer
    • 3 = without Rear Wiper (Sedan) / with Board Computer
    • 4 = with Rear Wiper (Wagon) / with Board Computer 
    • Sa Inteleg ca la mine ar trebui sa fie acest cod : 0000114 ?  am volan cu comenzi 8 butoane, cruise control si binenteles Maxidot, ceasurile sunt model 2009 (alb-rosu).Intreb deoarece am incercat acest cod si nu se schimba nimic, ramane la fel.De ce ramane habar nu am (posibil de la VCDS made in....). Aveti careva o codare de exemplu de pe 16 Steering Wheel sa o postati aici (cei care au asemanator cu ceea ce am si eu, deoarece sunt sigur ca mai sunt si alte codari pentru cei ce au mai multe dotari pe masina).Mersi mult
Modificat de skorpyon_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, 0000112 - asa cum ai, deoarece ai butoane pe volan - si nu pe maneta -  4 la sfarsit e la masinile care nu au volan cu comenzi si au butoane pe maneta de stergatoare.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de temperatura dupa filtrul de particule

Atentie, sa nu fie cel dintre catalizator si filtru. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am 0000112 si nu merge deloc, oare mai trebuie bifat ceva casuta in alta parte? Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce modificari ai facut tu pe acolo.... prin coding la module..... pe volan e ok. Da sa vedem ecranele de LC la cluster.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!
Am un passat din 2000, motor atj si mai am aprox 3000 km si trebuie sa ii fac revizia. Am cam uitat de el si astazi mi s-a aprins martorul de la ulei in culoare portocalie, am verificat uleiul, am facut completare si acum imi ramane martorul aprins in bord(culoare portocalie) si nu stiu cum sa sterg aceasta eroare.
e mai complicat la passat sa ma joc cu vag-com decat la skoda pe care o am.
Multumesc mult

 

 

Si...am mai gasit cateva erori aparute...

Monday,07,October,2013,19:43:53:37412

                Address 17: Instruments       Labels: 3B0-920-xx2-17.lbl
Control Module Part Number: 3B0 920 802 A
  Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V21
           Software Coding: 05145
            Work Shop Code: WSC 00000  
           Additional Info: Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1855792
                      VCID: 1B3FA6C8A165
1 Fault Found:

00771 - Fuel Level Sensor (G)
        30-00 - Open or Short to Plus


Monday,07,October,2013,19:37:30:37412

                Address 17: Instruments       Labels: 3B0-920-xx2-17.lbl
Control Module Part Number: 3B0 920 802 A
  Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V21
           Software Coding: 05145
            Work Shop Code: WSC 00000  
           Additional Info: Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1855792
                      VCID: 1B3FA6C8A165
Fault Codes have been Erased

1 Fault Found:
1 - Fuel Level Sensor (G)
            64-10 - Not Currently Testable - Intermittent

Mie de sambata nu imi indica nivelul la motorina. Acum trebuie sa vad sigurantele, dar nu cred ca am sa gasesc acolo sau sa verific plutitorul. Acum jumatate de an l-am schimbat ca cel de pe masina nu trecea de jumatetea rezervorului la indicare.

 

sii...

asta cred ca a ramas de cand am schimbat injectoarele

am sters-o astazi voi vedea daca imi mai apare

 

Chassis Type: 3A - VW Passat B4
Scan: 01 02 03 08 15 25 41
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AJM.lbl
   Part No: 038 906 019 AJ
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  1305  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 5FC7D2D8F5FD

1 Fault Found:
18072 - Control Circuit for PD Injectors: Electrical Malfunction
            P1664 - 35-10 -  -  - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X

Modificat de justyn19k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajuta si pe mine cineva cu erorile de mai sus....pleaseeee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa rost de o interfata originala si posteaza erorile complete pentru inceput. 

 

 

pentru inceput verifica contactele electrice la baterie, sigurante, mase pe caroserie.

 

 

16944 - Tensiunea de alimentare sistem: eroare
P0560 - 35-00 - -

18008 - Alimentare clema 15: tensiune prea micã
P1600 - 35-10 - - - intermitent

17978 - Modul de comandã motor: blocat prin IMMO
P1570 - 35-10 - - - intermitent

 

01117 - Semnal de sarcina DF alternator
27-10 - semnal implauzibil - intermitent

18027/P1619/005657 - Releu Bujii. Circuit deschis sau scurtcircuit

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 


 


Ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea datelor din pozele atasate? Mi-am luat tester VCDS dar nu prea stiu sa il folosesc. Pana acum am reusit sa aflu valorile astea care oricum nu stiu ce inseamna prea bine, daca sunt sau nu corecte.. 


 


Masina are urmatoarele probleme:


 


Trepidatii neregulate la relanti


Pierderi de antigel, cam doua degete la 500km.


Nu scoate bule in vasul de expansiune, nu sunt urme de ulei in vas.


NU scoate fum de nici o culoare


Trage destul de bine.


Porneste "la sfert"


Se simte o bruscare la pornire, nu mereu.


 


Dupa ce merg cu o viteza constanta de 30 - 60 km/h apoi reduc si opresc la un semafor, intre 10km/h si 0 km/h se simte un tremurat.


 


Am facut oprirea si scoasa din viteza si cu ambreiajul apasat si tot lafel.


Dupa ce se opreste isi revine la normal desi se mai simt niste trepidatii neregulate foarte mici.


Trepidatia pare ca este influentata de forta centrifuga


 


In momentul in care pornesc motorul lafel, se simte o bruscare, un tremurat in prima secunda dupa ce a fost pornit.


 


Multumesc!


 


POZA AICI: http://bannerweb.ro/teste-vag.jpg


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

Am scanat astazi si am urmatoarele erori, daca are cineva timp sa le explice sau un tabel cu interpretari, ii multumesc.

Sunt ingrijorat de baterie mai mult, despre care mi sa spus ca nu are probleme la Frontal Galati ;desi cand inchid geamurile sau rotesc volanul se observa o usoara scadere a intensitatii farurilor.

 

http://pastiebin.com/5256aff1f41e4

 

Momentan leam sters, sa vad daca mai  apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de doua zile nu imi mai porneste  (merge cam 2 secunde si se opreste )am dus azi masina la un prieten care are vag com (tractata) si m-ai zis ca am codul de eroare17978 - Modul de comandã motor: blocat prin IMMO permanent  intrebarea este cum se poate sterge sau ce trebuie sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori cipul din cheie de vina sau mai rau pot fi ceasurile sau probleme de alimentare la ecu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor. de ieri o noua problema. pornesc masina...mai greu la prima cheie dar porneste. motorul nu merge perfect. simt o trepidatie si la esapament se aude un sunet bolborosit parca...cand merg cu ea nu mai are aceeasi putere si se simte ca si parca tremura....uneori mi se mai aprinde martorul engine si clipeste. ce ar putea fi? maine voi incerca sa-i fac o diagnoza sa vad ce iese. ma gandesc si la bujii ca nu le-am schimbat de cand am masina (vreo 6 luni).multumesc si sper sa-i treaca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, fa intai o scanare sa vedem ce erori ai stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel Constantin

Salut! Am facut si eu o scanere (nu cred ca era VAG.COM) Si mi-a dat urmatoarele cifre: 17057 si 16485.Masina este 1.9Tdi bjb.Nu are nimic,merge super in afara de consumul marit si in jurul turatiei de 2000 cand simt turbina suiera de 3 ori altfel de cat normal ..  Multumesc frumos ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de doua zile nu imi mai porneste  (merge cam 2 secunde si se opreste )am dus azi masina la un prieten care are vag com (tractata) si m-ai zis ca am codul de eroare17978 - Modul de comandã motor: blocat prin IMMO permanent  intrebarea este cum se poate sterge sau ce trebuie sa fac

 

Citeste PINul din ceasuri si fa o resincronizare a ceasurilor cu ECU. Ai procedura aici:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_II_ECU_Swapping

Mai greu e de citit PIN-ul daca nu ai decat vagcom-ul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 Faults Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
            37-10 - Faulty - Intermittent
01269 - Commencement of Injection Valve (N108)
            31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
 
 

bujie incandescenta arsa ( cilindru 3)  si eraore debitmetru 

 

poti incerca cu google, ca le stie pe toate 

 

exemplu

http://lmgtfy.com/?q=16485

 
 
. cu a doua eroare nu m-am lamurit ce vrea sa fie, nici chiar cu atotstivuitoru gugle!
Modificat de luck33ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01269

 

Prüf erstmal die Steckverbindung der Einspritzpumpe, sprich den 8 Pol Stecker! Hier finden sich mit den Jahren oft Kabelbrüche, welche dann den Fehler verursachen!
 

Persönlich hatte ich hier auch schon 2 mal Kabelbrüche, welche sich günstig reparieren lassen! Einmal auch exakt deinen Fehler

 

http://www.t4-wiki.de/wiki/Ventil_N108_%28Einspritzbeginn%29

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAU:

 

error code: 01269 (corresponding OBD code (s) is / are: P1251 and P1252)
   This error code is only applicable to vehicles from the VAG group.
nl injection valve early (N108)
du Ventil für Einspritzbeginn (N108)
Start and Injection Valve (N108)
Additional information on the error codes
Short to Plus (Short to Plus)
Possible symptoms:
     Nailing during idling
     Loss of power
Possible causes:
     Wiring and / or connections: break, short to
     Initial injection valve (N108) maybe / probably faulty
Possible solutions
     Check / repair wiring and connections
     Check / replace valve injection early (N208)

 

...traducere din Olandeza :D

 

Dar cu 65535 ai rezolvat? :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!