Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

scuze am uitat sa pun si alta :00290.cam asa arata erorile:01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

00290 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Left (G46)

003 - Mechanical Failure - Intermittent

imi dati si mie o interpretare va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABS Wheel Speed Sensor: Rear Left (G46) .... probleme mecanice => verifica senzorul de roatie (ABS) de pe stanga spate! :))

Trebuie sa-ti traduca cineva? :)) Nu este o intrebare tendentioasa :)) :Driver:

LE: celelate erori le-ai sters? daca le-ai sters ... au reaparut? Pentru cele care nu sunt in legatura cu ABS-ul, verifica cablajul (fire/mufe) ale ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce mi-e mie neclar ie Check DTC Memory - Intermittent,nu cunosc prescurtarile astea DTC.eu intreb in sensul in care cineva s-a mai confruntat cu probleme le astea.da am sters erorile,si au reaparut.in afara de mufa principala,ce sa mai verific la ECU?mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceau, astazi am reusit sa fac si eu 2 teste la turbina.unul este cu motorul putin mai rece iar cel deal 2 test cu motorul cald.daca poate cineva sa imi interpreteze si mie testele si sa imi zica cam ce probleme am pe acolo deoarece masina nu trage chiar cum ar trebui.multumesc anticipat.sper ca leam facut cum trebuie deoarece sunt nou si e primul test de cand miam cumparat interfata.

..e o harababura in fisierele tale.... nu se intelelege nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..e o harababura in fisierele tale.... nu se intelelege nimic

ceau.asa mam cam gandit si eu dupa ce ce am incercat sa citesc ceva prin ele dar am zis ca poate voi folositi vreun program mai special sa le cititi!eu leam facut exact cum scrie pe forum in treapta a treia de viteva pe grupurile 3,10,11 cu pedala in blana.sa fie din cauza programului ,,vag com 409'' pe care nu il am inregistrat?cine ma poate ajuta si pe mine cu un vag com inregistrat.interfata am cumparato de pe ebay de la o firma din state dar mia venit fara program.care ar mai putea sa fie cauzele din care nu au iesit fisiere bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au trecut 15 zile si 1000km, timp in care eroarea a aparut din nou, la drum drept, fara socuri, fara viraje, fara franare. Am oprit si pornit motorul si s-au stins martorii. Urmeaza o vizita in service cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajutati-ma oamenii bunii!!!de trei zile tot incerc sa fac teste la turbina dar tot prost imi iasa(mai bine zis amestecate cum au iesit si primele la care Swat Cat a zis ca sunt o harababura :offtopic: )am folosit acum varianta 311 care am gasito inregistrata dar tot la fel au iesit.nu inteleg ce nu fac bine sau poate sa fie de la interfata mea(tin sa precizez ca interfata merge bine am reusit sa intru cu ea peste tot si chiar la mai multe masini nu numai la a mea)atasez totusi si ultimul log poate reuseste cineva sa descifreze ceva din el.daca nu dati ceva solutii ce as putea face deoarece ma macina rau de tot.mersi

LOG_01_003_010_011_nou.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce mi-e mie neclar ie Check DTC Memory - Intermittent,nu cunosc prescurtarile astea DTC.eu intreb in sensul in care cineva s-a mai confruntat cu probleme le astea.da am sters erorile,si au reaparut.in afara de mufa principala,ce sa mai verific la ECU?mersi.

DTC inseamna diagnostic trouble codes. Si calculatorul de motor (ECM) te invita sa stergi defectele din Brake electronics, cele cu senzorul. Sigur ai si ASR/ESP pe masina, nu?

GIF, ce vrei sa-i faci taica la turbina aia, zi-ne si noua, de ce tot ii inregistrezi loguri. Ce-are, ce nu face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GIF, ce vrei sa-i faci taica la turbina aia, zi-ne si noua, de ce tot ii inregistrezi loguri. Ce-are, ce nu face?

pai in afara de faptul ca pana pe la 2000 2100 de ture nu trage de loc masina iar dupa aia trage de rupe dintro data.are 180 de cai si abia pleaca de pe loc.cand are 2500 de ture e ok (urca foarte frumos pana la 4500) dar atunci trebuie sa ma pregatesc sa schimb ca eu de obicei pe la 2700 schimb si pica iar pe la 1700 1800 si iar nu mai trage pana la 2100.si aceeasi poveste se repeta tot timpul.iar din logurile vechi Swat Cat a zis ca nu se prea intelege niimic si de aia am tot facut logouri dar imi iasa toate la fel.si pana la urma e OK turbina?unde sa caut problema?sau chiar asa trebuie sa se comporte si masina nu are nimic.inainte de asta am avut un audi a4 b5 din 97,1.9tdi 90 ps si pot sa zic ca masina aia urca de la 1200 1300 de ture constant si frumos pana la 2500-600 unde schimbam si pot sa zic ca mergea mai bine decat actuala,nu avea lag ce il are asta cu 180 cai.sper ca nu vam plictisit cu povestea mea lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu inteleg nimic din logul ala, am tot incercat sa descifrez niste valori. Intra tu frumusel in Measured value blocks si vezi valorile in timp real pentru MAF (specified) si MAF (actual). Vezi daca "bate" ce cere calculatorul de motor cu ce zice debitmetrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blitz,mersi ptr raspuns.mare domn.deci nu am asr am numa abs.am

tot sters erorile alea,da am desoperit buba la roata spate nu am rotorul la butuc.mai nou am cva ce nu pot intelege:becul da la airbag s-a aprins,fara sa ii fac nimic.scanez si imi da :01316 - ABS Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

stii ce inseamna asta?mi-a mai aparut odata si l-am sters .acum vad ca iar apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

becul da la airbag s-a aprins,fara sa ii fac nimic.scanez si imi da :01316 - ABS Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Pai hotaraste-te omule, ori ABS ori Airbag :) .. ok, jokin', am inteles ce vrei sa zici. Pune mana si desfa capacul de baterie si verifica sigurantele alea metalice din blocul de sigurante de pe capac. Cele care se prind cu piulite de 10. Sa fie toate intregi (nearse, intrerupte, corodate etc etc). Si uita-te cu mare atentie la siguranta cea mai din dreapta. 75% o sa o grasesti rupta. E boala grea asta cu siguranta aia la platforma noastra tehnica PQ27, aka Polo, Skabia, Ibiza etc.

Cheerz.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci le-am tot desfacut sigurantele alea.toti mi-au spus ca au o pb acolo toate.oare sa fie bateria de vina?la pornire aud niste tacaneli la releele de sub bord,care fac cind si cind.am uitat sa zic ca am avut si eroare la alternator,17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal.ce are masina asta?ma face cu nervii! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ar fi exclus sa fie si bateria dusa. Mai verifica si mufa care intra in alternator. sa nu aiba firele rupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu inteleg nimic din logul ala, am tot incercat sa descifrez niste valori. Intra tu frumusel in Measured value blocks si vezi valorile in timp real pentru MAF (specified) si MAF (actual). Vezi daca "bate" ce cere calculatorul de motor cu ce zice debitmetrul.

daca te referi la grupul 3 la relantiu MAF (specified) si MAF (actual) sunt apropiate una de alta si se incadreaza in ce scrie sub ele cu verde.ce ar putea sa mai aiba?ce ma roade al mai tare e de ce nu imi iasa logourile sa le poata citi lumea.aveti vreo idee ce sa mai incerc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am facut un topic separat pentru erorile mele pentru ca sunt destul de multe. Va rog daca ati mai intalnit (auzit) aceste erori sa ma ajutati(pentru masina din semnatura):

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 038 906 019 EP

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000AG 1464

Software Coding: 00001

Work Shop Code: WSC 05314

Additional Info: WVWZZZ3BZ2E194862 VWZ7Z0A4198282

3 Faults Found:

17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus

P1163 - 35-00 - -

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-10 - - Intermittent

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 3B0 927 156 S

Component and/or Version: AG5 01V 1.9l-PD RdW 1416

Software Coding: 00103

Work Shop Code: WSC 05311

1 Fault Found:

17094 - Transmission Fluid Temp Sensor (G93): Malfunction

P0710 - 35-00 - -

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 1C0 959 799 B

Component and/or Version: 10 Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sezorul de temp se schimba.... e simpla treaba

deviatie negativa e mai ciudat...adica ori e turbin gripata (ma indoiec) sau poate ai o gaura intr-un furtun sau intercooler

eroarea de la debitmetru cred ca e ceva aleator..adica..a fost odata scoasa mufa.....

cel mai bine reseteaza toate erorile si vezi care revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus ----> de asta zici ca se schimba usor? Si de aici sa vina consumul mare? Si unde exact e localizat?

Turbina nu cred ca e gripata, nu am avut niciodata un limp mode. Trage f bine.

Sa stii ca am sa resetez erorile si am sa ma uit care reapar.

Mersi oricum pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost pana la masina si mi-am resetat erorile.

Toate au disparut momentan, in afara celei de Fuel Temp Senzor (G81). CUm o resetam, cum aparea la loc.

Deci ma gandesc ca acolo e problema....de unde si consumul mare.

Posibil sa trebuiasca curatate niste contacte? Si unde e mai exact localizat senzorul ala? L-am cautat in catalogul de piese de Vw si nu l-am gasit, probabil e o parte componenta a altei piese, si nush eu unde sa ma uit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajutati-ma oamenii bunii!!!de trei zile tot incerc sa fac teste la turbina dar tot prost imi iasa(mai bine zis amestecate cum au iesit si primele la care Swat Cat a zis ca sunt o harababura :huh: )am folosit acum varianta 311 care am gasito inregistrata dar tot la fel au iesit.nu inteleg ce nu fac bine sau poate sa fie de la interfata mea(tin sa precizez ca interfata merge bine am reusit sa intru cu ea peste tot si chiar la mai multe masini nu numai la a mea)atasez totusi si ultimul log poate reuseste cineva sa descifreze ceva din el.daca nu dati ceva solutii ce as putea face deoarece ma macina rau de tot.mersi

stii care e problema, logul este CSV, trebuie importat in Excel ca sa fie "citibil", nu il deschideti direct cu Excel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stii care e problema, logul este CSV, trebuie importat in Excel ca sa fie "citibil", nu il deschideti direct cu Excel

dap.. trebuia schimbata extensia in .csv

m-am uitat pe test.... debitmetru e ~ bun...dar turbina cred... ca e putin blocata....se cam zbate in + si - fata de ce trebuie

oricum e prea scurt testu sa imi dau seama....daca ai putea sa mai faci un test doar cu presiune reala si specificata a turbinei ...

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles de pe alte forumuri ca e prin spatele filtrului de motorina pe retur...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dragOn: Consumul e undeva pe la 11, 12% in oras fara clima pornita, cu clima pornita undeva pe la 15, 16, chiar si 17. Cu clima pornita la relantii ia undeva la 1,7 l/h.

@Swat Cat: sa stii s-ar putea sa ai dreptate, pe catalogul de piese Vw pe care m-am uitat, tot ce am cautat despre senzori de temperatura pe la carburant, tot timpul imi arata poza cu filtrul de motorina, si pe undeva pe acolo (parca la retur) imi arata si senzorul (daca despre el era vorba). adevarul e ca nici nu am avut timp sa sap mai adanc in program, dar cred ca e acolo.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult de ajutor,o sa incerc pe miercuri sa fac un test mai lung.presiunea reala si specificata a turbinei se masoara in grupul 11?ca nu ma prea pricep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!