Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Daca inteleg bine ai un cablu pe USB, si folosesti Vag-Com 311-2. In cazul in care driverul este o emulatie de port COM (te poti uita in Device Manager), driverul iti seteaza portul Com pe unul din cele libere (de obicei COM 7). Din Vag-Com se pot folosi doar porturile COM 1...3 (sau 4). Din Device Manager poti redistribui folosirea porturilor COM, in asa fel incat sa iti asiguri un port liber pe care sa folosesti Vag-Com din cele pe care le accepta acesta.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu are nimeni o lista cu loguri sau ceva manual de utilizare pt versiunea 409?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am reusit sa-mi sterg prima eroare si sa nu mai apara (00854 - Radio Display Output in dash Panel insert 49-10 - No Communications - Intermittent)

Insa cea de a doua, "00481 - Control Module for Traffic Radio (J559) 49-00 - No Communications" imi apare din nou. Sfaturi, ce as putea verifica sau reface?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am reusit sa ma conectez la calcu masinii.se pare ca ie o pb,din moment ce abs-ul meu nu lucreaza si nici becul nu mi se aprinde cind pun contactul.aveti idee ce poate sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Stiu sigur ca nu este locul potrivit unde postez, dar aici sunteti cei mai multi care va ocupati cu calculatoare de masini si etc., deci intrebarea mea este asa. Din cate stiu si am citit, reviziile(ma refer strict la schimb ulei si filtre) la Golf 4 se fac la 15k km. Bun. Am luat masina vara trecuta in august, dupa vreo patru mii de km am facut revizia si am RESETAT afisajul din bord, cel cu service in xx km (la momentul respectiv mai arata 200si ceva de km). De atunci am mai facut 7k km si iar mi-o aparut mesajul, service in 3000 km (aici apare prima data, de la trei mii). Intrebarea mea este dece i-mi arata mesajul cum-ca ar trebui sa fac schimbul de ulei la 10 k km si nu la 15k asa cum stiam si eu, sau am citit???

Am eu o posibila varianta de raspuns, dar nu sunt sigur pana cand nu mi-o confirma cineva: Am trecut recent (1-1,5k km) de 200 mii km, poate fi asta cauza? Peste 200 k km trebuie facut schimbul la intervale mai scurte?

Va multumesc si scuze de off topic(dar nu stiu unde pot intreba, pentru ca nu vreau sa deschid un topic pentru asta)

Search nu ajuta deci n-o amintiti.

Modificat de TitvsCaivs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca service-urile din Romania seteaza intervalul la 10k km sa mergem mai des la service. Si la mine e la fel dar ignor informatia pana la 15k km sau o resetez.

Salut! am facut un test cu masina din semnatura si au iesit valorile din log. poate sa-mi zica cineva daca e ok? sau daca pe viitor trebuie facut ceva de genul o curatare a turbinei, etc. mersi anticipat.
Nu e facut corect. Trebuie grupurile 3, 10, 11 in tr 3 ,1800-3200 rpm , acceleratia la wot (blana).
Va salut. Am si eu un log facut pe masinutza mea si as vrea sa stiu daca totul e ok. Se comporta bine la drum dar o parere nu strica. Va multumesc.
Acelasi lucru, acceleratia tb sa fie la blana 100%.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu un log, primul defapt si sincer nu prea stiu ce sa caut. Am facut la grupurile 3,8,11, sunt vreo 3 reprize de acceleratie la "blana". Puteti sa va dati cu parerea, daca este in regula? Multumesc frumos........ Dar nu pot sa pun fisierul, nici arhiva rar nu merge...... I-am pus extensie txt, el fiind defapt xls. Trebuie doar sa scimbati extensia si va merge.

LOG_01_003_008_011.txt

Modificat de Gelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu un log, primul defapt si sincer nu prea stiu ce sa caut. Am facut la grupurile 3,8,11, sunt vreo 3 reprize de acceleratie la "blana". Puteti sa va dati cu parerea, daca este in regula? Multumesc frumos........ Dar nu pot sa pun fisierul, nici arhiva rar nu merge...... I-am pus extensie txt, el fiind defapt xls. Trebuie doar sa scimbati extensia si va merge.

ai arhivat altceva...nu e nici un log

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge sa pun arhiva si nici fisier xls pe forum. Am schimbat extensia fisierului in txt. Dupa ce il copiezi pe calculator modifica-i extensia in xls sau xlsx si o sa poti sa il deschizi cu Excel. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi zice si mie cineva de ce nu pot scana servodirectia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta cineva cu urmatoarele erori...?

Address 46: Central Conv.

Part No: 1J0 959 799 AH

Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 01317

Part No: 1J1959801C

Component: 4E Tõrsteuerger. FS0002r

Part No: 1J1959802D

Component: 4E Tõrsteuerger. BF0002r

Part No: 1J4959811C

Component: 4E Tõrsteuerger. HL0002r

Part No: 1J4959812C

Component: 4E Tõrsteuerger. HR0002r

1 Fault Found:

00934 - Electric Window Motor; Rear Left (V26)

62-00 - No or Incorrect Adjustment

Ce pot sa verific...? Geamul functioneaza absolut normal. Sa incerc sa sterg eroarea si sa vad daca mai apare?

Address 15: Airbags

Part No: 6Q0 909 605 A

Component: 27 AIRBAG VW5 01 0006

Coding: 12855

Shop #: WSC 79685

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

A treia eroare e la masina unui prieten Audi A4 - 2002

Address 17: Instruments

Part No: 8E0 920 900 G

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D20

Coding: 00000

Shop #: WSC 00012

WAUZZZ8E52A020577 AUZ6Z0A0140960

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00934 - Electric Window Motor; Rear Left (V26)

62-00 - No or Incorrect Adjustment

Lasa-l in pace, n-ai ce sa-i faci. Eventual sterge defectul si uita de el.

Address 15: Airbags

Part No: 6Q0 909 605 A

Component: 27 AIRBAG VW5 01 0006

Coding: 12855

Shop #: WSC 79685

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

Probabil e slabita bateria, sau a avut vreo pornire mai greoaie. Verifica totusi cu multimetrul tensiunea debitata de baterie si incarcarea alternatorului la ralanti.

O explicatie mai amanuntita: calculatorul retelei electrice (bordnetz-ul), daca nu are suficienta tensiune pentru pornirea motorului, incepe si opreste celelalte calculatoare de bord pentru a salva curent pentru pornire. Sigur o sa mai gasesti eroarea asta (Suply voltage B+) si pe alte calculatoare, cum ar fi cel de confort, probabil si pe pompa de ABS etc etc.

Address 17: Instruments

Part No: 8E0 920 900 G

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D20

Coding: 00000

Shop #: WSC 00012

WAUZZZ8E52A020577 AUZ6Z0A0140960

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G62)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Senzorul de temperatura lichid racire. E defecta partea de senzor care trimite semnal catre ceasurile de bord. Cu siguranta din cand in cand mai cade si indicatorul de temperatura lichid racire de pe bord. E bine de schimbat pentru evitare diverse confuzii. Si poate, cine stie, e pe duca de tot senzorul.

Cheerz.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Eroarea de la geam, o sa incerc sa o sterg si sa vad daca mai apare.

2. Airbags - e posibil de la baterie, e bateria originala si de 7 ani ii ajunge... :offtopic: o singura data am uitat farurile aprinse si nu a mai pornit, am pornit-o cu cabluri de la alta masina. In rest a pornit ok inclusiv iarna. Sa incerc sa sterg eroarea si sa vad daca mai apare ? Se poate intampla ceva?... Nu am avut niciodata martorul de airbag aprins in bord sau alte probleme...

3. Am sters eroarea, iar dupa ce am repornit motorul nu a mai aparut. Mai fac o scanare peste cateva zile...ma gandesc ca ar putea fi si un contact slabit la senzorul de temperatura (cazul cel mai fericit).

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea de la geam e posibil sa mai apara. Las-o in pace, nu-ti face nervi de pomana, nu or sa apara ciudatenii in functionare.

Eroarea de pe airbag poti s-o stergi linistit, sa vezi daca mai apare. Sigur ti-a ramas intiparita de cand ai ramas fara curent. Atat timp cat eroarea este sporadica (nu stiu cu VagCom daca poti vedea si data si conditiile in care ti-a aparut eroarea) martorul de airbag nu se aprinde. Totul este ok. Daca in schimb are o eroare permanenta de lipsa alimentare, se va aprinde martorul. In general erorile astea cu "suply voltage too low" apar de la o baterie fie descarcata fie obosita rau.

Eroarea de pe G62 este foarte probabil sa iti mai apara (doar pe 17) dar foarte bine poti sa te astepti sa apara si in 01 (engine electronics) si-atunci e bine de inlocuit senzorul temperatura motor. Sigur nu ai contacte imperfecte. Daca te uiti mai bine la defect, zice "open circuit to plus" (sau poate sa iti mai dea "short to B+"), adica ai scurt la +. Daca era vorba de contact imperfect ai fi avut "no signal, sporadic/intermitent" sau "implausible signal, sporadic". Atunci da, merita sa vezi cupla electrica (desi ma indoiesc, in 99,99% din situatii am fost nevoit sa schimb senzorii cu totul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate indruma si pe mine cineva cum sa testez abs-ul va rog?am vag 311.am si o eroare 01314 ,imi puteti spune cva de ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor,

Ca urmare a faptului ca mi s-au aprins de vreo doua ori martorii de ESP si ABS si au ramas aprinsi pana la luarea contactului, dupa care totul era OK, am facut o scanare cu ajutorul lui Bogdan WRC( :lol: ) si am gasit urmatoarea eroare:

Control Module Part Number: 6Q0 907 379 AQ

Component and/or Version: ESP 8.0 front H04 0002

Software Coding: 0002371

Work Shop Code: WSC 31414

1 Fault Found:

00259 - ABS Inlet Valve: Front Right (N99)

000 - - - Intermittent

Mentionez ca martorii s-au aprins de fiecare data in timpul unui viraj la dreapta la viteza normala cu care vireaza un om normal, cu un pic de frana si in treapta a doua. Am dat jos roata din dreapta si m-am uitat, dar nu pare nimic in neregula( furtunasele sunt la locul lor in clipsuri, burduful de cauciuc de la senzorii ce vin la placute e OK) nu a frecat nimic. Am resetat eroarea.

Multumesc anticipat pentru sfaturi! Sa merg la service sau sa astept sa crape ceva? Sambata plec in concediu... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E groas

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat sigurantele, sunt OK, vreo doua au mai mers stranse foarte putin(aprox 30 grade). Eroarea am sters-o deja dupa scanare. Masina este inca in garantie sper sa nu dau 2000 euro... Multumesc, mai astept si alte pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

imi spuneti si mie va rog unde gasesc valorile normale care ar trebui sa le aiba masina.ceva cu care sa fac comparatie.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate indruma si pe mine cineva cum sa testez abs-ul va rog?am vag 311.am si o eroare 01314 ,imi puteti spune cva de ea?

01314 - Engine Control Module

01314 - Engine Control Module: No Communications

Possible Causes

CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module faulty

Fault(s) stored in Engine Control Module

Possible Solutions

Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module

Check Measuring Value Blocks (MVB)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica cva legat de mufa de la modulu de abs,nu?unde ie si pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceau, astazi am reusit sa fac si eu 2 teste la turbina.unul este cu motorul putin mai rece iar cel deal 2 test cu motorul cald.daca poate cineva sa imi interpreteze si mie testele si sa imi zica cam ce probleme am pe acolo deoarece masina nu trage chiar cum ar trebui.multumesc anticipat.sper ca leam facut cum trebuie deoarece sunt nou si e primul test de cand miam cumparat interfata.

audi_turbo.xls

audi_turbo1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica cva legat de mufa de la modulu de abs,nu?unde ie si pompa?

Vezi tu in descrierile codului (cauze/solutii) ceva legat de ABS? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!