Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

@I am Stealth, stai linistit este normal acea valoare a mafului cu EGR anulat soft.......Vezi ca senzorul de temperatura aer admisie este chiar in MAP

Bogdan, am spus si mai sus ca NU AM EGR anulat din soft. SUNT SIGUR. Cu alte cuvinte, am vazut si valoare de maf 240-250 la ralanti fara probleme....Insa mai nou nu o mai vad :icon_thumright: .

Senzor de temperatura este in MAP, asta stiu, insa acel senzor masoara temperatura aerului incalzit! MAF TREBUIE cumva sa aiba informatie de temperatura a aerului care intra in motor. De unde o ia? Face o corectie cumva folosind doar senzorul de temperatura de pe MAP? Ceva imi scapa mie? Daca ai vreun link sau document cu modul in care ECU calculeaza cantitatile de aer, scrie-mi te rog.

logul lui redmann/mishu arata bine si dupa parerea mea...

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Am facut astazi pe la 8 cu tovarasul redmann un log la passatul meu si as vrea sa stiu daca totul e ok.As fi recunoscator daca m-ati ajuta.Multumesc anticipat

LOG01.zip

LOG03.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor de temperatura este in MAP, asta stiu, insa acel senzor masoara temperatura aerului incalzit! MAF TREBUIE cumva sa aiba informatie de temperatura a aerului care intra in motor. De unde o ia? Face o corectie cumva folosind doar senzorul de temperatura de pe MAP? Ceva imi scapa mie? Daca ai vreun link sau document cu modul in care ECU calculeaza cantitatile de aer, scrie-mi te rog.

Chestia care cred ca iti scapa... MAF-ul nu primeste informatie despre temperatura aerului din admisie; pentru asta exista MAP-ul cu senzor de temperatura incorporat sau, in alte cazuri (depinde de motor) exista senzor de temperatura (pentru aerul admis) separat. Mai departe stii si tu... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Am facut astazi pe la 8 cu tovarasul redmann un log la passatul meu si as vrea sa stiu daca totul e ok.As fi recunoscator daca m-ati ajuta.Multumesc anticipat

tot nu e bine facut testu ...dar asa aparent pare sa fie gripata bine

Salut baieti. Eu am o problema mai mare si nu cu masina ci cu cablul(interfata). Aveam vag-com 607.3 in engleza si totul era ok. Dar am instalat vag-com 704 in romana si am actualizat firmware-ul pentru 704, si de atunci nu imi mai recunoaste interfata. Dupa niste consultari cu amici, am realizat ca am rescris ceva in "cipul' din interfata... Nu stiti daca mai pot reveni la setarile originale pentru vag-com 607.3? Ca am dat 600 ron pe interfata si nu as vrea sa o arunc la gunoi... :banghead:

poti sa o arunci...era clona care mergea goar cu 607.... asti de la ross tech au facut ei ceva in 704 ca sa le distruga....

ce poti sa mai faci e sa cauti firmware-ul "original"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@joe_p trebuie mai lung logul, doar citeva secunde nu este deajuns, trebuie mers mai mult si dat talpa in treptele 1,2,3 pina la 4000rpm, adica un demaraj zdravan pina la 120 km/h .

@oviwpf dupa cum bine a zis Swat Cat poti sa arunci interfata pt ca era o clona si NU TREBUIA sa o flashuiesti cu softul original ROSS TECH, ca sa nu o arunci trebuie sa gasesti una identica si sa incerci sa copiezi softul de pe ea cu un cititor de ROMuri, cel mai bine este sa vorbesti cu cel care ti-a vandut interfata, poate el o poate repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia care cred ca iti scapa... MAF-ul nu primeste informatie despre temperatura aerului din admisie; pentru asta exista MAP-ul cu senzor de temperatura incorporat sau, in alte cazuri (depinde de motor) exista senzor de temperatura (pentru aerul admis) separat. Mai departe stii si tu... :banghead:

Asa sa fie? ???Dar CUM stie ECU ce valoare sa calculeze la MAF ??? Cum calculeaza? E imposibil sa stie catiteatea reala de aer care intra daca nu are informatie legata de densitate sau temperatura. Doar daca nu aproximeaza temperatura aerului de intrare prin senzorul de pe MAP. Insa e un fel de balareala si mai mare, ca depinde mult de marimea intercoolerului pe care il ai, viteza cu care mergi, etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot nu e bine facut testu ...dar asa aparent pare sa fie gripata bine

ce inseamna "pare sa fie gripata"?

nu am avut unde sa i dau asa mult sa o calc ,dar os a mai incerc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa sa fie? ???Dar CUM stie ECU ce valoare sa calculeze la MAF ??? Cum calculeaza? E imposibil sa stie catiteatea reala de aer care intra daca nu are informatie legata de densitate sau temperatura. Doar daca nu aproximeaza temperatura aerului de intrare prin senzorul de pe MAP.

Vezi ca ai gasit singur raspunsul(!?). :D

Ce te faci in cazul bezinarelor (nu toate dar, cel putin cazul meu) care in locul MAF-ului au doar MAP-ul si inca vreo 4 (parca) senzori de temperatura pe baza carora trebuie sa calculeze masa de aer? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai care e raspunsul? Ti se pare ca am gasit vreun raspuns??Chiar nu. Si astept sa explice cineva...

Poti sa ai 100 de senzori de temperatura in diferite locuri. Tocmai din cauza ca NU se poate aproxima temperatura in diferite locuri!

Insa ca sa citesti debitul de aer intr-un loc, ai nevoie sa folosesti o temperatura.

MAF nu poate sti cat e aerul care circula prin el! E un rahat de rezistenta care isi schimba valoarea. ECU foloseste acea valoare (transformata in curent, ma rog e detaliu) combinata cu o temperatura. CARE e aia??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi da si mie nimeni un raspuns?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti raspund eu. In logul 3, dupa parerea mea, desi nu l-ai facut corect ( acceleratia apasata complet) pare sa ai geometria variabila de la turbina comandata prost/intepenita, ca urmare produce suprapresiune....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti raspund eu. In logul 3, dupa parerea mea, desi nu l-ai facut corect ( acceleratia apasata complet) pare sa ai geometria variabila de la turbina comandata prost/intepenita, ca urmare produce suprapresiune....

deci te trebuie facut dupa ce fac testul inca odata corect..trebuie curatata turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti in Bucuresti, vorbeste cu Cipos ca te va ajuta el cu sfaturi legate de ceea ce ar trebui sa faci sau sa nu faci. In principiu s-ar putea sa trebuiasca curatata turbina, ceea ce iar te poate ajuta el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Tocmai mi-am cumparat un passat, si am rugat un prieten sa-i faca o scanare cu vag-com-ul.

Au aparut 2 erori, pe care v-as ruga sa le detaliati, in cazul in care le-ati mai intalnit etc.

Nu am mai gasit mare lucru legat de ele pe forum.

Ele sunt:

18263 Data-Bus Powertrain Software version Contr.

18628 Lambda-Sonde1- Bank 1 Signal too fat

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu un log in treapta a 3-a...sunt mai multe incercari....logul este facut pe grupurile 3,10,11...as vrea sa stiu daca este necesara curatarea turbinei...si cum se poate testa actuatorul din output test...multumesc anticipat pentru raspuns.

http://www.fisier.ro/files/hrf73m1khifol4b...003-010-011.CSV

Acesta e linkul unde e pus logul...pe site nu ma lasa sa uploadez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu un log in treapta a 3-a...sunt mai multe incercari....logul este facut pe grupurile 3,10,11...as vrea sa stiu daca este necesara curatarea turbinei...si cum se poate testa actuatorul din output test...multumesc anticipat pentru raspuns.

http://www.fisier.ro/files/hrf73m1khifol4b...003-010-011.CSV

Acesta e linkul unde e pus logul...pe site nu ma lasa sa uploadez.

binisor...dar parca maf-ul are niste variatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La Golful meu IV din semnatura (AXR) (la care motorul tacane destul de tare, vezi topic http://vwforum.ro/index.php?showtopic=29720) am facut niste loguri VAG COM pe care le atasez aici, rog pe cineva care se pricepe la interpretarea datelor sa arunce o privire asupra datelor, multumesc !

LOG_01_001_002_003.txt

LOG_01_001_002_003b.txt

LOG_01_001_002_003c.txt

LOG_01_004_005_006.txt

LOG_01_007_008_009d.txt

LOG_01_010_011_012.txt

LOG_01_013_016_015.txt

LOG_01_018_017_020.txt

LOG_01_021_022_023.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La Golful meu IV din semnatura (AXR) (la care motorul tacane destul de tare, vezi topic http://vwforum.ro/index.php?showtopic=29720) am facut niste loguri VAG COM pe care le atasez aici, rog pe cineva care se pricepe la interpretarea datelor sa arunce o privire asupra datelor, multumesc !

cu ce ai facut logurile??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cum fac o adaptare la modulul radio-cd al masini ? masina a venit din fabrica fara cdplayer si am montat ulterior cdplayer original skoda Symphony. Cand scanez cu vag-comul nu detecteaza cdplayerul, si am inteles ca trebuie facuta o adaptare sa recunoasca modulul radio-cd si de asemena cdplayerul. Care este codul de logare la modulul radio-cd?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ce ai facut logurile??????

o interfata ODB2 USB <-> serial cumparata de pe net (www.xxltech.com) si VAG COM 409.1 pe un laptop ce statea pe scaunul pasagerului legat cu centura de siguranta :offtopic:

Modificat de puiufly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce insm binisor swat? Doar ca da diferit MAF'ul... ? Poate sa imi zica cineva ce pot face si la actuator sa vad daca face cursa cmpleta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Azi mi-am facut si eu o noua scanare la masina din semnatura. Am avut surpriza sa gasesc ca de la ultima scanare mi-au aparut 2 erori.

Address 37: Navigation

Controller: 3B0 919 887 E

Component: Navigation BNO 0204

Coding: 00002

Shop #: WSC 00028

2 Faults Found:

00854 - Radio Display Output in dash Panel insert

49-10 - No Communications - Intermittent

00481 - Control Module for Traffic Radio (J559)

49-00 - No Communications

Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi? Ce ar trebui sa fac?

Multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si io o problema cu un cablu obd:nu pot sa intru in legatura cu calculatorul masinii.ati mai patit asa ceva?am bgt vag com 311- 2 am bgt driveru usb.si acum nu o vede.m-am uitat la fire la mufa masinii ,nu sunt taiate,ledul se aprinde cind bag mufa.va rog ajutati-ma .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune pe alta masina si vezi de pe aia merge,de nu merge ai problema ori cu interfata,ori cu comunicarea..de merge pe alta masina,poate e de vina ceva fir care ,datorita unor intervetii pe la cablaraiul masinii,s-a taiat/scos din circuit..asta mai ales daca nu ai casetofonul original pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns calin,casetofonul este original.am sa incerc pe alta dupa cum ai spus,firele se pot verifica cumva?unde merg de la mufa?la calculator?stiu ca 2 sunt +.-.elemerg ca se aprinde ledul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!