Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

On 19.08.2017 at 6:29 PM, Al Bundy said:

senzor sau fire.

Cu VCDS in ABS la Preasure value, valoarea imi fluctueaza de la 0 la 2-3 fara pedala de frana apasata, iar cu pedala apasata se duce pana in 120/130.

Fara pedala apasata, valoarea nu ar trebui sa fie constanta la 0?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eduard Catalin Novgorodschi

Cam asta s-a schimbat la ea acum 55.000 de km

Si aici e ce am reusit sa traduc cu google translate

Chain housing cover - built-in
Chain tensioner ers
Oil line advance as
Oil filter els
Chain housing cover u oil pan ge
Venting hose els
Control chain off - built-in
disc
sealing ring
cover
rifle
poetry
saugleitg
water pump
dichtmittl
rep. sentence

Poate stie cineva mai multe ca ma bate germana.

rsz_20170821_095421.jpg

Daca o caut dupa cod piesa acel 03C 198 229 imi da

 

111.png

Modificat de Eduard Catalin Novgorodschi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cazuri in care lantul a tinut si mai putin 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eduard Catalin Novgorodschi

Am inteles , ma gandeam ca aveti vreo idee despre ce scrie pe factura. Daca este sau nu schimbata distributia.

Modificat de Eduard Catalin Novgorodschi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/21/2017 at 10:52 AM, Eduard Catalin Novgorodschi said:

Am inteles , ma gandeam ca aveti vreo idee despre ce scrie pe factura. Daca este sau nu schimbata distributia.

Steuerkette și deckelgehause sunt lanțul de distribuție si capacul, deci sunt schimbate..

Modificat de DNO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eduard Catalin Novgorodschi

Iti multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am scanat cu vcds dupa ce s-a aprins la bord martorul ceck engine si am gasit sonda g450 - presiune prea mare.

Mentionez ca aceasta sonda am inlocuit-o deoarece era made in US, cu una made in malaezya (cea care acum este pe masina si da semnal )

Poate fi de la EGR murdar-infundat ???? Masina functioneaza normal !

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G450 este senzor presiune diferentiala si e legat la Dpf . Posteaza eroare completa si parametrii din dpf  legati de presiune si incarcare

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.o octavia1 2004 1.9 alh nu vrea să porneasca ,are pe ceasuri erorile 01177 si 01314.erori de comunicație pe can bus, as dori sa stiu care sunt firele de la ecu răspunzătoare de comunicație,unde duc că sa verific continuitatea lor.va mulțumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@liviu - pe ECU ai erori? Posteaza un scan pe 01 si 17.S-au schimbat ceasuri,ecu?

Ecu nu are autorizare de pornire de la ceasuri-pot fi multe cauze..de la o siguranta pina la ECU defect.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe motor a avut tot o eroare de can bus și una de la electrovalva de pe pompa de injecție sau șters și nu mai apar.nu sa schimbat nimic,seara a mers dimineață nu amai pornit.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 23.08.2017 at 9:02, bob7 a scris:

G450 este senzor presiune diferentiala si e legat la Dpf . Posteaza eroare completa si parametrii din dpf  legati de presiune si incarcare

Asta se afiseaza despre senzor, urmeaza sa scanez si filtru.....


Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\03G-906-021-BMM.clb
Numãr VAG SW: 03G 906 021 NK HW: 03G 906 021 AB
Componenta: R4 2,0L EDC G000SG 9970
Revizie: --H07--- Numãr serial: VWZCZ000000000
Codare: 0000072
Atelier: WSC 80093 222 69422
VCID: 75EB8A211C24E2894CD-8020
1 cod a gasit:
001139 - Senzor 1 presiune gaze evacuare-G450- semnal prea mare
P0473 - 000 -
împrejurãri cod:
Stare defect: 01100000
Priorit.defect: 2
Frecv. defect: 152
Resetare contor: 255
rulaj: 102462 km
Indicator de timp: 0
Data: 2017.08.17
timp: 15:32:56
împrejurãri cod:
RPM: 882 /min
vitezã: 0.0 km/h
sarcinã: 0.0 %
tensiune: 12.16 V
rulaj: 30 km
temperaturã: 144.0*C
pres.absolutã: 1815.6 mbar
Gata de funcþie: 1 1 0 0 0

Modificat de nicu1iancu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

38 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Inlocuieste senzorul G450

Acum un an l-am inlocuit. Aveam unul made in US si l-am pus pe acesta made in Malaezya. Am sa incerc sa-l pun pe primul inapoi sa vad daca mai aprinde becul de motor.

Oare EGR-ul poate fi murdar si din cauza asta sa dea acest senzor semnal ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune senzor nou bosch ,nu are treaba cu egr-ul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 10 ore, EEXCALADE a scris:

Pune senzor nou bosch ,nu are treaba cu egr-ul 

Multumesc de sfat ! Boierul tot boier ramane ! Oricum iti sunt dator de acum un an si ceva ! M-ai ajutat cu filtrul de particule, cand era o setare aiurea la gradul de funingine. Acum intreb te rog, ce cod trebuie sa scrie pe senzorul g450 bosch ????  Dupa inlocuire, trebuie sa sterg eroarea cu vcds, sa se stinga becul, sau se stinge de la sine ? MULTUMESC !

Modificat de nicu1iancu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa se comanda doar dupa seria caroseriei.

Se monteaza si se sterge eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care ma ajuta cu eroarile care au aparut in urma scanari cu vcds,,,,va multumesc....

Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-820-047.lbl
   Part No: 1K0 820 047 DP
   Component: Climatic PQ35   090 0505  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 75E187F11C10A5EAEA-8020

7 Faults Found:
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
00457 - Control Module for Network (J519) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
00229 - Refrigerant Pressure 
            002 - Lower Limit Exceeded
00898 - Control Circuit A/C compressor 
            010 - Open or Short to Plus
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
01316 - ABS Control Module 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
01314 - Engine Control Module 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate erorile respective apar pe adresa 08 Auto hvac? Daca da, schimba interfata. Verifica freonul in instalatie. Se pare ca esti pe min. Verifica si Compressor Regulating Valve (N280).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut forumisti!

Am urmatoarea eroare pe care am sters-o dar care reapare:

 

Mileage: 114316   Repair Order:


                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 G    HW: 03L 906 022 G
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG  1615
           Software Coding: 0000175
            Work Shop Code: WSC 21934 000 1048576
                      VCID: 295F8BFF807BF056E3D-807C
1 Fault Found:

000665 - Boost Pressure Regulation
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 114306 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:13:23

             Freeze Frame:
                    RPM: 2331 /min
                    Speed: 45.0 km/h
                    Load: 46.3 %
                    Absolute Pres.: 1785.0 mbar
                    Absolute Pres.: 1275.0 mbar
                    Lambda: 100.2 %
                    Lambda: 40.2 %


Readiness: 0 0 0 0 0

La mersul in oras nu prea apare insa cand merg in afara la un moment dat intra in limp mode.

Am schimbat N75 insa situatia nu s-a schimbat.

In basis settings grup 011 "Charge Pressure Control" la la 1400 RPM am pe ON Boost Pressure (actual) 979.2 mbar si Charge Pressure Control Duty Cycle 40.2% iare pe OFF Boost Pressure (actual) 969 mbar si Charge Pressure Control Duty Cycle 12.6%

Diferenta este de doar 10 mbar.. inteleg ca trebuie sa fie mai mare, nu?

 

Tija actuatorului turbinei se misca (verificat vizual) insa nu-mi dau seama daca este cursa complete.

Liniile de vacuum le-am verificat visual insa par in regula. De asemenea nu se aud zgomote neobisnuite.

Ce parere aveti?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa vacuum la actuator sau actuator cu membrana fusurata.

De obicei problema e la actuator.Necesita  reglaj la inlocuire.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin lipsa vacuum sa inteleg ca este dar nu este suficient? Te intreb pentru ca totusi masina trage bine in majoritatea timpului.

Am testat-o recent pe autostrada dupa schimbul de ulei si filtre in mod sport (cutie automata) si in manual pana schima singura inainte de zona rosie si s-a comportat normal, avea vlaga. Am oprit pentru cca o ora si la reintrare pe autostrada când am accelerat puternic a intrat in limp mode.

Am si un log la cest test, mai jos sunt presiunea ceruta si cea actuala

 

actul vs specify.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc EEXCALADE.

Banuiesc ca posibilitatile sunt

vacuum leak, sau

actuatorul dus si trebuie sa cumpar kit-ul ( 03L198761A )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • puma_k1ng
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!