Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Salut. Postez si eu o problema.

Fara nici o avertizare sau ceva, mi a aparut aceasta eroare de la alternator. In acelasi timp a incetat sa mai functioneze ac. porneste compresorul insa nu baga aer rece deloc..

atasez scanarea vcds. imi poate spune cineva ce este de facut, eventual unde este pozitionat releul de la alternator.

 

merci

Capture.PNG

Capture.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde vezi tu probleme cu alternatorul ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am facut un retrofit pentru proiectoare la O2 FL 2010. Am schimbat si BCM-ul din 1K0 937 085 D --> 1K0 937 086 H. Acum am urmatoarele probleme:

1. Nu pot face sa se inchida usile din spate din cheie(spate sunt cu geamuri manuale).

2. Functioneaza doar unul din cele 2 becuri de mers inapoi

3. Am o problema cu un stop pe frana care pare in scurt

E compatibila centrala? Sau sa fac downgrade?

 

La o scanare pe centrala apar erorile:

                Address 09: Cent. Elect.       Labels: 1K0-937-08x-09.clb
Control Module Part Number: 1K0 937 086 H    HW: 1K0 937 086 H
  Component and/or Version: BCM PQ35  M   103 0615
           Software Coding: 46180AB8A0050C98C0080080010081244300158942008160648400000000
            Work Shop Code: WSC 01357 011 00200
                      VCID: 3566FA969CDA36E90A-8060
4 Faults Found:

00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222) 
            008 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101000
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 231
                    Mileage: 89134 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2012.01.22
                    Time: 11:58:58

             Freeze Frame:
                        Term 15 Off
                    Voltage: 11.95 V
                        OFF
                        ON
                        Term 50 Off
                        OFF
                        OFF

00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223) 
            008 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101000
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 231
                    Mileage: 89134 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2012.01.22
                    Time: 11:58:58

00988 - Lamp for Brake Light; Right (M10) 
            007 - Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100111
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 16
                    Mileage: 89134 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2012.01.22
                    Time: 12:12:40

             Freeze Frame:
                        Term 15 On
                    Voltage: 12.95 V
                        ON
                        ON
                        Term 50 Off
                        OFF
                        ON

00987 - Lamp for Brake Light; Left (M9) 
            007 - Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100111
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 16
                    Mileage: 89134 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2012.01.22
                    Time: 12:12:40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca e codata pe Anglia centrala noua. Si codeaz-o exacta sa um este si cea veche, dupa care adaugi codarea de proiectoare. Si vezi sa nu fie codata pe 4 geamuri electrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, azi am intampinat aceasta problema la un VW G5 Variant.

Cent Elec

 

1 Fault Found:

 

00926 - Terminal 30 

            011 - Open Circuit

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01101011

                    Fault Priority: 4

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 8

                    Mileage: 219758 km

                    Time Indication: 0

 

             Freeze Frame:

                        ON

                    Voltage: 5.00 V

                        ON

                        ON

                        OFF

                        OFF

                        OFF

Si imi este aprins indicatorul de bec ars in bord, ce as putea face sa remediez problema? 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU este asa, nu si-au schimbat locatia pinii, e din codare toata treaba,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.. am si eu un passat b5 1,9 tdi 110 cai motor afn.. nu prea mai trage de la o vreme si am urmatoarele erori

eroare passat.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in caz ca nu se deschide am facut si poza la log-ul in mers 

log passat.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat actuatorul turbinei stfel:

- am scos furtunul de vacuum din N75 care duce la actuator

- masina oprita fara contact pus

- cu o seringa de 60 ml (3RON, de la farmacie) am incercat sa creez vacuum tragand de pistonul seringii (testat pe piele face vacuum)

Rezultatul:

1. când trag sa fac vacuum merge prea usor si nici nu revine pistonul seringii când il eliberez

2. când imping si creez presiune in actuator revine pistonul când il eliberez

Practic opune rezistenta daca bag presiune insa nu opune rezistenta daca fac vacuum.

Cum se interpreteaza asta?

Nu de alta dar actuatorul nou+manopera se duc spre 800 RON si vreau sa fiu sigura ca nu-l schimb degeaba...

 

IMG_20170901_174402.jpg

vacuum.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa piesa la asa masina NU se diagnosticheaza cu seringa.

Apeleaza la un coleg priceput 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm... sa ma gândesc!

Deci am sunat la specialist (in turbine desigur) am povestit despre eroare , simptome etc. si mi-a spus sa fac un test: tragi cu gura cu un alt furtun si daca nu tine vacuum ... e dus... cumperi actuator si ti-l montam... atentie la piesele ieftine, mai bine cumperi OEM

Acum sa revenim, am tras si cu gura si parea ca pot trage la nesfarsit asa ca m-am mai uitat pe net cum se face un test fizic pentru actuator si cum n-am pistol de vacuum cu manometru si am vazut un test facut cu seringa la un actuator de turbo citroen (comparativ, 2 unul bun si unul dus), da, exact cu seringa ca doar si ea poate face vacuum, am zis de ce nu - macar am ocazia sa si vad nu sa ma gândesc ca poate nu am tras eu bine cu gura, etc, etc.

M-ar ajuta mai mult o interpretare a celor constatate.

Multumesc oricum pentru bunele intentii

Inca ceva, am cerut un test in cetave service-uri dar ori nu aveau pistol sa faca vacuum ori erau prea ocupati ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca te invarti numai pe la "specialisti " ti-am spus sa apelezi la un coleg .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am apelat! Service-ul specializat este al unui coleg forumist cu state vechi, foarte vechi. Desi nu sunt convins ca am vorbit cu el, cel cu care am vorbit parea ca se consulta cu un coleg si asta mi-au recomandat , sa fac vacuum cu gura pentru a test ca nu este defect actuatorul (capsula), mai exact fisurata diafragma.

Sun maine din nou la ei sa le povestesc. Dar am zis sa postez si aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne intindem pe doua pagini pentru o constatare de 3 minute facuta cu un banal pistol de vacuum care costa 200 ron care se pare ca e pe cale de disparitie .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum serios, daca era de masurat un interval valoric pentru a determina cat de bun mai este actuatorul e clar ca trebuie masurat cu scule adecvate, dar ca sa constati ca un fenomen fizic nu este prezent, aka zero vacuum ... da-mi voie sa cred ca-i buna si o seringa :biggrin:

pentru cine nu crede: Testul cu seringa actuator turbo citroen

E adevarat ca sunt si multe trasnai pe youtube dar sa recunoastem ca sunt si multe tutoriale utile si bine realizate.

Voi posta care a fost rezolvarea.

 

Modificat de janusRO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@misticdts

Prima eroare 65535 arată că ai o problemă la senzorul de presiune atmosferică din interiorul ECU. Citeşte AICI ultimul paragraf. Un argument ar fi şi faptul că în logul postat ai fluctuaţii anormale în grupul 10, câmpul 2 (valoarea aia trebuie să rămână cam fixă că doar nu ajungi în câteva secunde de la DTS pe vârful Omu). Poate fi şi o problemă pe partea electrică a ECU. Vezi că la ECU de la AFN  atât senzorul de presiune atomosferică cât şi cel care măsoară presiunea turbinei sunt localizaţi în ECU (cel din urmă are un furtunaş care merge în galeria de admisie).

A doua eroare arată că ai o problemă electrică la valva de shutoff din pompa de injecţie. Vezi aici. Verifică în primul rând firele care duc la mufă şi mufa (dă cu nişte spray de contacte). Se poate şi verifica, am ataşat procedura.

Pentru partea de turbină, citeşte aici apoi postează logurile aici (toate cele 3 loguri nu numai cel în mers).

 

n109.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult @lupo_bv .. o sa revin cu mai multe amanunte dupa ce termin cu reparatia.. la service mi-au zis ca e dus miezul turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, pot afla si eu ce inseamna aceasta eroare:

Monday,04,September,2017,17:40:45:04550
VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows 10 x64
www.Ross-Tech.com

                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 906 023 MP    HW: 03L 907 425 C
  Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H43 8889
           Software Coding: 08254016032400080000
            Work Shop Code: WSC 01357 011 00200
              ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023MP 003004 (VW36)
                       ROD: EV_ECM16TDI02103L906023MK_SE36.rod
                      VCID: 001A9DA7CA03FA821F60D65-8054
3 Faults Found:

6031 - Camshaft Position Sensor (G40) 
          P0341 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 8
                    Mileage: 185956 km
                    Date: 2017.09.03
                    Time: 18:51:03

6037 - Camshaft Position Sensor (G40) 
          P0341 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Mileage: 185912 km
                    Date: 2017.09.03
                    Time: 16:35:01

6035 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) 
          P0016 00 [232] - Incorrect Correlation
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 13
                    Mileage: 185895 km
                    Date: 2017.09.03
                    Time: 16:08:42


Readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele 3 erori inseamna distributie sarita de la punct. 

In cazuri rare inseamna ceva fire intrerupte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eduard Catalin Novgorodschi

Waw distributie sarita? Parca pe vcds scrie si senzor G40 (senzor pozitie axa cu came) defect sau cabluri mufa intrerupta.

Edit : scuze nu am observat-o pe ultima

Modificat de Eduard Catalin Novgorodschi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori sa inlocuit distributia si nu sa respectat procedura

@Eduard Catalin Novgorodschi

Astea sunt erorile :

1 hour ago, 587AMP said:

6031 - Camshaft Position Sensor (G40) 

          P0341 00 [096] - Implausible Signal
       

6037 - Camshaft Position Sensor (G40) 
          P0341 00 [096] - Implausible Signal
          

6035 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28)
          P0016 00 [232] - Incorrect Correlation
        

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!