Jump to content

1.6 tdi, motor blocat


dionescux
 Share

Postare recomandată

1.6 tdi, 140.000 km. La un schimb de bujii incandescente,  au desfacut fara probleme bujiile vechi, montat bujiile noi, dat la cheie, invartit cam 1 secunda electromotorul, apoi s-a oprit brusc. La incercarile ulterioare, face doar clanc electromotorul.

 

Au incercat sa porneasca fara bujii, nimic. Au incercat sa sufle cu aer comprimat prin orificiul de bujii, au dat cu degripant inauntru si suflat din nou, zero. 
 

Au incercat sa invarta motorul manual, cu o parghie mare, nu se misca nici inainte nici inapoi. 
 

Maine o sa o duc masina pe platforma in reprezentanta. Wtf? Bujiile vechi sunt intregi .. , sa fi cazut ceva in cilindru? Calamina de pe bujiile vechi? La ce sa ma astept? 
 

 

Modificat de dionescux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fi cazut in camera de ardere mizeria adunata in jurul bujiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar e normal sa nu se invarta inapoi? Inteleg ca mizeria poate bloca pistonul pe cursa directa, dar invers nu ar trebui sa mearga? 
 


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imposibil sa-mi dau seama cum sa reusit asa “performanta” 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate a fost pur si simplu soarta ... i-a venit ceasul. Am vazut tot procesul, a mers totul ok, nimic suspect. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o lanterna vezi cata mizerie a ramas in jurul bujiilor ca sa-ti faci o idee de cat ar fi putut sa cada in motor .

Mizeria trebuia aspirata/suflata inainte de a demonta bujiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai am ce sa verific. De la suflatul in camera de ardere, a zburat tot ce era si langa gauri. Ce am vazut totusi langa bujii, bucati de burete/spuma galbena. O sa vada maine cei de la reprezentanta. Mi-a fost frica sa las masina acolo, desi oamenii au fost foarte ok. S-au oferit sa desfaca intai baia de ulei, apoi partea de sus. Au verificat si distributia, parea ok si aia.

 

partea proasta e ca parca vad ca e nevoie de alt motor ... 

 

 

Modificat de dionescux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil supapa indoiata/blocata deschis ,piston blocat ...

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erori pe VCDS?

 

De ce ai schimbat toate bujiile? Toate erau la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, EEXCALADE said:

Posibil supapa indoiata/blocata deschis ,piston blocat ...

O fi sarit distributia 1 dinte sau 2,sau erau impurități mari calamina, desi e greu de crezut. 

Trebuie sa dea jos chiulasa cineva si văzut. 

Ar mai putea fi cuzinet rasucit pe vilbrochen, tot asa se blochează motorul și nu il mai misti deloc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal nu cred in astfel de conicidente.

Cel mai probabil praful din jurul bijiilor a cazut intre piston si bloc.

Vezi poate bujiile noi sunt mai lungi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de asta evit eu la maxim mersul la service, și prefer sa îmi fac singur operațiunile pe care pot, schimb consumabile, garnituri, frâne, suspensie...... Deși mulți când ma vad băgat pe sub ea zic ca greșesc, mașinile se repara la service...... Prefer sa investesc în scule, manuale de reparații, decât sa o dau pe mana măcelarilor care lucrează în special la service uri cu renume ....... Tind și eu sa cred ca la schimbul bijiilor a căzut ceva înăuntru, a prins o supapa parțial deschisa, la pornire nu sa mai închis, a fost lovita de piston, și de aici se pot întâmplă multe, foarte bună observația lui excallade, vezi sa nu fi montat bujii mai lungi...... Iarăși nu înțeleg ce rezolva cu sulfatul în camera de ardere, dacă exista impurități pe unde ies afara? Sa nu spuneți ca pe evacuare .......... . Oricum reparația se va face pe buzunarul tau, te asigur. 

Modificat de xez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de lunga poate fi o bujie ca sa iti blocheze motorul? Asta daca stiti cum arata pistonul de la diesel si unde ajung bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant cazul, dar ar trebui sa se poata determina exact cauza cand se desface motorul. Ti-ne la curent, chiar sunt curios care e deznodamantul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Masina a ajuns la reprezentanta, binenteles fara programare, ca nu aveam cum sa stiu ce o sa patesc.... motiv pentru care azi nu au avut timp de ea, o sa incerce maine sa o desfaca. 
 

Am verificat bujiile vechi impreuna cu cele noi, aceeasi dimensiuni. 
O sa scriu aici ce gasesc ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au banuit intai electromotor blocat ... nu a fost asta.

Au desfacut baia de ulei, nu pare nimic rupt, indoit, totul e ok.

Miercuri o sa desfaca chiulasa. Va tin la curent. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au uitat pe la cuzineți? Trebuia sa dea un capac de palier si unul de biela jos și analizau cuzinetii. 

Inca mai sper sa ai cuzineti rasuciti pe arbore, scapi mai ieftin cu reparatia decat daca ai supape indoite sau pistonul fisurat de la supapa sau segmenti rupti in canale :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bun, revin cu amanunte.

 

Au desfacut chiulasa, si au gasit foarte foarte multa mizerie/depuneri ce naiba or fi in cilindri 2 si 3. Pozele atasate. Avand in vedere ca am fost acolo cand s-a facut schimbul de buji, nu avea cum sa intre asa de multa mizerie pe gaura aia mica. 

 

Explicatii? 

 

Dupa vin si eu cu o ipoteza dupa, dar la ipoteza mea nu imi explic de ce s-a intamplat fix dupa schimbul de bujii...

 

 

 

 

WhatsApp Image 2020-12-07 at 16.14.30.jpeg

WhatsApp Image 2020-12-07 at 16.14.32.jpeg

WhatsApp Image 2020-12-07 at 16.14.31 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-12-07 at 16.14.32 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-12-07 at 16.14.31.jpeg

WhatsApp Image 2020-12-07 at 16.14.31 (2).jpeg

Modificat de dionescux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasoala treaba, dupa cum zice si colegul giji si eu cred ca ce e acolo a intrat prin admisie. Care e istoricul masinii ? Pare ca a mers fara filtru de aer sau cu o guara in traseul de admisie pana in turbina. Ar fi interesant de vazut si cum arata paletii de la turbo, partea din admisie.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e calamina depusa pe tijele de la supape, verifica cu galeria jos cum arata ca prea seamana a bitum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e a mea de noua, luata din reprezentanta, reviziile făcute la timp. Nu a mers fără filtru de aer. O sa ii rog sa verifice și traseul de admisie... poate e găurit :(

 

Dar totuși care e legatura cu schimbul de bujii. De ce s-a blocat motorul imediat după? 

 

Modificat de dionescux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pistonul nu isi poate efectua cursa din cauza mizeriei de acolo...motorul nu se invarte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!