Jump to content

Plafon crapat langa trapa


The IOP
 Share

Postare recomandată

Salutare.

La sfarsitul saptamanii trecute, dupa o spalare a masinii, am descoperit crapatura din poze pe plafonul masinii. Este la unul din colturile trapei, in stanga fata, deasupra locului de la sofer.

Nu pare sa se scurga apa in interior, insa am temerea ca in iarna e posibil ca acea crapatura sa se mareasca.

Acum 2 saptamani am mers pe ceva drum mai deformat multe ore, si banuiala mea este ca datorita flexarii sasiului e posibil ca acel material (pare plastic, nu sticla) sa se fi crapat.

 

A mai intalnit cineva aceasta problema? Credeti ca ar fi probleme cu scurgerea apei in interior?

 

Saptamana asta voi scrie si la reprezentanta sa vad cat ar costa inlocuirea elementului respectiv. Masina e din August 2018 si m-ar suprinde pozitiv daca s-ar oferi sa rezolve pe garantie problema.

IMG_20201107_091711_2.png

IMG_20201107_091707_2.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am speriat ca s-a crapat metalul, dar e plafoniera din plexiglas sau sticla, probabil o problema de la lipit in fabrica. Cu siguranta trebuie sa o acopere garantia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la unele modele stiu ca se mai crapa partea interioara la trapa. un fel de tava din plastic.
reparatia consta in lipirea unor bucati de banda peste , cu rol de etansare.

 

in cazul tau...sper sa ai noroc sa nu se lege de revizii, mentenanta.

preventiv poti pune niste scotch sa nu intre apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Torsionarea sasiului poate fi cauza, ei nu le proiecteaza pt drumurile noastre, eu am avut probleme cu microbuze, VW Transporter si Ford Tranzit, la imbinarea fetelor laterale ale caroseriei, din cauza torsionarii sasiului masticul de etansare crapa prematur, era foarte inestetic iar la Transporter s-a instalat si rugina, la imbinare. Eu as insista pe garantie, poate a crapat din alte motive, vreun defect de montaj, de fabricatie, eu as zice sa fii mai hotarat, asa, nu numai sa fii surprins pozitiv daca o face pe garantie, ar trebui sa fii convins de asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in plus la ce zice colegul mai e de vina si tipul trapei: panoramic vs normal (care este deja de domeniul trecutului). Fiind o gaura mult mai mare in plafon, rigiditatea la torsiune scade fata de verisunile mai vechi cu o gura mult mai mica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se vede bine in poza, insa masina e sedan, cu trapa nu plafon panoramic. Plafoniera (cu tot cu trapa) se intinde pe cam 60%-70% din plafon, iar in spate este tabla normala.

Aparent asta a fost solutia VW, sa "imbrace" trapa de sticla pe exterior cu rama de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna, am gasit din întâmplare topicul deschis de tine întrucât si eu am aceeasi problema aparuta de curand la acelasi tip de masina si as fi vrut să stiu daca ai reusit sa rezolvi si daca ti-a curs apa in masina pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @Psssttttt, astăzi am lăsat mașina la Autoworld in Cluj pentru constatare. O sa revin cu un update.

Între timp, la un scurt search pe net se pare că problema exista de ceva timp atât pe passat cat și pe golf.

Poți da un search pe google "passat cracked sunroof bezel".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Psssttttt, pune te rog și ceva poze cu plafonul tau, să se vadă în detaliu crapatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, e pe aceeași parte ca si la tine. Merci pentru pontul cu search-ul, o sa ma mai uit. Ai reusit sa rezolvi pe garantie? Oare merge si pe casco? S-a scurs apa in masina?

IMG-20201209-WA0002.jpg

Modificat de Psssttttt
Additional information needed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de poza.

Pentru mine incepe din ce in ce mai mult sa semene cu o eroare de fabricatie/proiectare.

 

Pe scurt, am fost la constatare si mi s-a spus ca acea crapatura a aparut in urma unei loviri (???). Sunt complet nemutumit si o sa ii scriu sefului de service. Cel mai probabil o sa scriu si la VW Germania. Sper ca e OK daca folosesc si poza ta ca argumentare.

 

Legat de CASCO,  mi-au si sugerat sa o repar pe asigurare. Insa mi se pare o lipsa de asumare din partea lor iar constatarea facuta cam in bataie de joc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hey, am fost cu masina in service si cei de acolo au zis ca cel mai probabil e eroare de fabricatie, doar ca din pacate nu eu nu mai am garantie la ea si acum incerc sa o fac pe casco. La mine e problema ca de 2 luni astept raspuns de la Omniasig si inca nu stiu daca vor aproba dosarul pentru a o repara pe casco. Mi-au spus ca in 90 de zile primesc raspuns, deci mai am de asteptat o luna :(. Poti sa încerci sa faci si reclamație la VW, poti folosi si poza mea, doar ca nu cred ca vor recunoaște problema asta, dar poate totusi reușești să rezolvi ceva. Succes :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mi se pare inacceptabil sa dai o sacosa de bani pe o masina si sa se "sparga" pe drum!  Ar trebui sa rezolve problema gratis chiar daca nu mai este in garantie masina,ptr ca acolo este problema lor de calitate.Sincer,sunt fan si detinator Vw,dar am ajuns la concluzia ca au inceput sa-si bata joc si sa fabrice niste tinichele ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta pentru că în România nu ii acționează persoanele păgubite in instanță. Este inadmisibil să existe defecte de fabricație și să invoce că nu mai ai garantie ca sa o repare fara costuri. 

La B6 care avea n-defecte de fabricație târziu au decis să înlocuiască injectoarele defecte care, după părerea mea, era o problema grava având în vedere că dacă se ardea unul se oprea mașina în mers. Nu mai vorbesc de pompa de motorina care cel puțin la mine a căzut la 36 k km sau volant care a început să se audă la 50 k km. Dar ca și la voi nu mai aveam garanție și am suportat din propriul buzunar reparațiile.

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

     Aceeași problema am avut și eu .

     Am schimbat ornamentul acela din jurul trapei (sticlei)pe Casco.

Cam la o luna de la schimbarea ornamentul, am observat ca am infiltratii apa in masina.       Cei de la service-ul la care am făcut reparația,  mi-au spus ca nu este vina lor , ca acel ornament are rol decât estetic și ca nu poate sa intre apa pe acolo.

     Acum masina este la reprezentanta pentru constatare, iar cei de acolo(la prima vedere) mi-au comunicat ca trebuie trapa schimbata cu totul, fără sa imi dea un argument concret , sa imi spună exact care este problema.

    Sa mai lovit cineva de problema asta la B8-uri? Menționez ca toate drenele (scurgerile) trapei au fost verificate, si totul este în regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marian H

The IOP , asa arăta ornamentul ala inainte sa il schimb.

     La mine  crapatura a pornit din coltul ramei(partea soferului) si s-a bifurcat in patru direcții diferite.Poza nu este cea mai reușită,  dar ceva se vede acolo.

     După cum am spus și în postul precedent , după ce am schimbat ornamentul, a început sa se infiltreze apa în masina(inainte nu era problema cu infiltratia de apa). Mare grija unde schimbi treaba aia, de la reprezentanta mi s-a comunicat ca exista o anumita procedura de demontare/taiere. 

20210114_103917.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema la trapa. Plasticul este crapat in colt dintr-o parte in alta.

Dupa cum vedeti, este o problema generala pe sedan.

 

Cand am cumparat masina, crapatura era deja prezenta. De doi ani, de cand am masina, nu am avut nicio problema de scurgere apa in interior.

Vazand de a patit Marian H, cred ca am sa o las in continuare asa

M-am gandit sa etansez cu un silicon negru de parbriz, dar cred ca mai rau i-as face. Iarna crapatura este de aprox 1-2 mm, dar vara, datorita dilatarii plasticului crapatura se inchide aproape complet.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristyyyg, părerea mea sa o lași asa cum este .Din câte mi-au spus băieții de la reprezentanța,  plasticul ala este doar de design, dacă nu se infiltreza apa în mașină,  mai bine nu umbli la ea.

     Aș ruga colegii de forum dacă pot sa m-a ajute  cu un număr de contact pentru un specialist în trape(adica omul numai asta sa facă). 

    Eu momentan am demontat iarăși plasticul ala sa vedem dacă este ceva distrus sub el.

    La prima vedere, cei de la reprezentanta mi-au spus ca nu ar fi nimic rupt pe acolo, după ce fac proba cu apa, o sa vadă mai exact de unde se infiltreaza apa în mașină. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, 

Aceeasi problema o am si eu la passat!

Daca a schimbat.o careva,  va rog sa imi spuneti daca este complicat si ce costuri implica.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceiasi problema la passat ul unchiului meu , nu am apucat sa fac poze dar ii voi face , a crapat coltul fata dinspre sofer ..............se pare ca astazi masinile se sparg nu se mai strica , pentru ca sunt facute mai mult din plastic ........partea buna e ca nu mai ruginesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai.gheorghe, la mine s-a inlocuit rama pe garantie.

Au reusit cei din service-ul din reprezentata sa deconteze lucrarea pe garantia extinsa de la importator. Sunt multumit ca si-au dat interesul si inafara de constatarea initiala nu m-a mai costat nimic.

Intre timp am trecut de 2 ori si pe la spalatorie, a si plouat, si nu am avut nicio scurgere. Lucrarea pare sa fie OK.

 

Din ce am discutat totusi cu ei, concluzia a ramas aceeasi (probabil contact/lovitura cu obiect exterior...).

Altfel spus e posibil ca in alta situatie (desi fisura asemanatoare) sa nu fie acelasi deznodamant, situatie in care poate fi inlocuita rama pe CASCO sau achitata de proprietar.

Devizul total la mine a fost in jurul lui 2500 RON (piese, consumabile, manopera).

Modificat de The IOP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.

Sa va povestesc si eu experienta mea cu Passatul meu B8 sedan, care a iesit din garantie in nov 2020., achiziționat din Romania.


La o luna dupa ce a iesit din garantie, adica in dec 2020, intamplator observ dupa ce spal masina, deasupra oglinzii, o crăpătura de toata frumusețea la rama trapei. Aceasta era cea mai mare dar mai erau si altele mai mici.
 

Sun la reprezentanta din Bucuresti unde fac service-ul in mod regulat, fac programare si vizita tot in dec.

 

Au spus ca nu se poate face pe gatantie deoarece tocmai s-a terminat, iar pretul este 1700 lei plus manopera dar ca vor scrie un email la importator, sa prezinte cazul poate ma inteleg cei de acolo, urmand ulterior sa revina cu un rasp si la mine.

 

Deoarece ei nu au mai revenit, trecând mai bine de 2 luni, sun eu la ei si ce sa aflu??? Ca in ianuarie acea rama s-a scumpit, ajungând la 3700 lei, ca imi va face un discount si ca acum, pretul final cu tot cu manopera pe care trebuie sa-l platesc este de 2700 lei.

 

Ce parere aveti voi??

E sau nu defect de fabricație?

Este corect cum tratează aceasta problema importatorul?

 

Mentionez ca acesta este al doilea Passat pe care il am, primul fiind un B7.

 

Vin in sprijinul celor de mai sus si cu cateva poze.

 

Apropo, acum la aproape 3 luni de cand am descoperit crăpătura, am vazut ca au mai aparut si altele de o anvergura mai mica, momentan!!!

 

1FD70405-9D0B-4210-ABD1-32838D92D835.jpeg

Modificat de gabriel82bnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

 

Ma confrunt si eu cu aceeasi situatie am sesizat imediat dupa ce masina a fost spalata.Solutii inafara de schimbat toata rama a gasit cineva ceva?M-am interesat la Skoda Militari nu intra pr garantie si costa peste 2000 si ceva de lei rama + 3 h si ceva mana de lucru undeva vreo 600 lei.

Multumesc.

O seara buna.

 

996DC963-78DD-4D40-A4A1-E9BBB0ED4C53.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!