Jump to content

Discutii generale


andrei0241
 Share

Recommended Posts

Ce am găsit la nemți că motorizări

 

 

 

Cat despre preturi sau gusturi nu intru in discuții că sunt subiectiv și nu țin la marca premium pe talo

Le: @andrei0241 zi-mi un model vag in care diferențele sunt vizibile pentru neiubitorii de mașini între motorizări, daca caroseria e aceeași

 

Screenshot_20201001-225016.png

Edited by ToniM
Le
Link to comment
Share on other sites

E cumva normal sa ofere mai multe motorizari, altfel isi restrangeau aria de posibili clienti.

Frumos ar fi fost totusi ca versiunea de 310 sa aiba ceva deosebit, altfel isi pierde din farmec cand de'afara un 2.0 310 arata ca un 2.0 150

Link to comment
Share on other sites

Quote

Cat despre preturi sau gusturi nu intru in discuții că sunt subiectiv și nu țin la marca premium pe talo

Nu vreau sa intram in polemici, ai comandat masina, arata foarte bine, asteptam impresii si sa o stapanesti sanatos cand va veni. Neaparat si o prezentare frumoasa. 

Dar premium nu e doar in talon, sa stii :) Atat am vrut sa spun. Cum au spus cativa colegi inaintea mea, Bmw, audi, ofera discounturi considerabile care scad pretul bine de tot, deci cupra cam intra in segmentul premium la pret.

Colegul @andrei0241 zice foarte bine referitor la diferentele intre un model de top si unul medium.

Edited by sNaKeyy
typo
Link to comment
Share on other sites

Pentru neiubitorii de masini discutia nici n'are rost, multi nici n'ar intelege rostul unui 2.0 de 310 CP cand dieselul de 150CP "te baga'n scaun" si consuma putin

Nu ma asteptam la o diferenta de design majora, insa ceva discret puteau face cu cheltuieli minime pentru a lasa o nota de exvlusivitate variantei de 310 cai

 

LE: atata timp cat pe efectivii cumparatori ai modelului nu'i deranjeaza, mai putin conteaza ce cred eu (nu's pregatit sa dau peste 35k pe masini)

Edited by andrei0241
Link to comment
Share on other sites

Revenind la subiect, am fost ieri la Porsche Nord sa vad noul Leon, agentul de vanzari mi-a spus ca saptamana viitoare primesc un Formentor, cei interesati pot merge sa il vada.

Link to comment
Share on other sites

Toni, tu cum te impaci cu ideea ca dai o suma respectabila pe o masina cu interior de Leon, care are la baza Ateca? Vad ca mai nou pentru motorizarile de baza, 1.5 TSI si 2.0 TDI, ambele 150 CP, Formentor vine cu suspensie semi-independenta spate.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca se gandeste ca pentru un SUV-ulet da 1.000 de euro in plus (la pretul de baza), fata de o Ateca Cupra, si, probabil, mai putin decat ar da pe un T-Roc R / Tiguan R pentru un model mai nou, mai frumos, mai exclusivist si cu tehnologia si interiorul de la noul Leon (adica de la Golf VIII).

 

Izolat asa... e foarte ok alegerea si chiar ofera un raport bun intre cat da pe masina si ce primeste.

Link to comment
Share on other sites

Am citit articolul, am cautat si ceva informatii. Se pare ca varianta de 310 cp bate spre 1700 kg asa ca tare mi e ca variantele hibride se vor juca in zona de 1750-1800 kg.

 

De asemenea, faptul ca subit avem 7 motorizari imi spune ca modelul se vrea unul de masa, cu de toate pentru toata lumea (care nu vrea o ateca) si se dilueaza ideea initiala a brandului Cupra.

 

Personal imi place, mi a placut inca de cand au lansat conceptul 2020, dar politica de preturi mi se pare ca este total in afara a ceea ce ar trebui sa fie. 

 

Sunt curios in continuare de preturile din Ro. Pe Mobile.de avem deja cateva Formentor la vanzare, masini de showroom. 

Edited by cristi511
Link to comment
Share on other sites

Ai configurator pe site-ul din Ro. Joaca-te. Banuiesc totusi ca vor fi si discount-uri, intre 8-12%

Link to comment
Share on other sites

Eu nu sunt asa de sigur legat de discounturi, insa daca e asa, cred ca e o alternativa ok la un hatchback compact, avand in vedere motorizarile disponibile.

Link to comment
Share on other sites

Nu am informatii certe, dar acu ceva ani, cand am vrut sa imi comanda Leon Cupra, de abia lansat, am cerut pret pentru o configuratie la dealer-ul din Cluj si am primit din prima un 8%. Plus, masina asta va fi nisata, nu e masina de flote (gen Octavia, Superb, Passat. Golf etc). Design-ul imi place, dar parca 50k dupa discount-uri, pentru un Seat, chiar daca redenumit Cupra, pentru mine e un mare No No

Link to comment
Share on other sites

 Nu inteleg acum pozitionarea noului Leon Cupra..daca formentor vrea sa fie alternativa la un hatch compact. 

Oricum e alternativa cum banuiam pt pasionatii marcii. Se poate configura Audi S3 cu ceva dotari discount ajunge la 47-48K, R-ul probabil cand se va lansa va fi pe la 40-42k cu dotari.
Ca dinamica Cupra Formentor o sa plateasca tribut caroseriei comparativ cu hatch-urile clasice, dovada sunt si cele 100-150kg in plus, garda la sol mai mare. 

 

Cupra si motor de 1.5TSI sau 2.0TDI nu au ce cauta in aceeasi fraza.

Edited by The_Ego
Link to comment
Share on other sites

On 10/7/2020 at 4:44 PM, The_Ego said:

 

Cupra si motor de 1.5TSI sau 2.0TDI nu au ce cauta in aceeasi fraza.

 

Asa s-a zis si de FR ... si e plin de 1.5 -uri FR :D

On 10/7/2020 at 11:14 AM, Cristian said:

Toni, tu cum te impaci cu ideea ca dai o suma respectabila pe o masina cu interior de Leon, care are la baza Ateca? 

 

Chiar asa low cost ti se pare interiorul de la mk4? mhm

Link to comment
Share on other sites

FR este un nivel de echipare, nu s-a substituit niciodata cuprei..sau echiparii cupra care la seat a fost mereu varianta sportiva si niciodata diesel in ultimii multi ani.

cupra vrea acum sa fie brand dominat de 1.5TSI.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, RazvR said:

Chiar asa low cost ti se pare interiorul de la mk4? mhm

Chiar deloc, insa Seat incearca scamatoria pe care Vw o face de ani de zile, initial cu Passat CC, acum cu Arteon, folosind acelasi interior ca la Passat, insa la un pret mai mare.

Vom vedea cum va merge asta la clienti, deocamdata Cupra pare ca vinde bine.

Fr nu a fost mereu doar un niv de echipare, pana la Leon mk3 a fost o varianta warm hatch, pentru cei care cautau ceva mai multa putere si design mai sportiv, insa nu vroiau sa mearga pe Cupra.

Link to comment
Share on other sites

Exista si alte exemple cu incercari de a vinde mai scump modele obisnuite cu mici modificari de design si denumire schimbata. Elocvent este cazul DS. Problema cu pozitionarea superioara a unui model obisnuit  este ca devine inaccesibil cumparatorilor obisnuiti din motive de cost, dar in acelasi timp ramane complet neinteresant pentru cei cu bugete generoase, care au alternative cu imagine, materiale, echipari samd mai bune. Eu o vad interesanta doar pentru cei pasionati de marca Seat. Sa vedem cum se va vinde, acolo e raspunsul pietei, iar restul nu conteaza.

Link to comment
Share on other sites

Totusi cum arata interiorul de DS vs cel de Citroen? Eu vad o diferenta.

E greu sa vinzi un interior de masina de 20k la un pret de 40k..

 

Link to comment
Share on other sites

Ieri a fost un eveniment de condus in Muc pentru jurnalisti. Las ce "am luat" dupa 2h de youtube-videos (cei care stiu germana, a aparut de la Ausfahrt.tv 50+min test, 20+min parerile lui Jan)

Conform asteptarilor, mult plastic tare.

Evacuare mai silentioasa ca T-Roc/Tiguan R - insa comparatia era la ele cu Akrapovic

Suspensie, chiar si pe confort, mai tare ca Cupra Ateca cu DCC

Sunet artificial "puternic" indus in interior pe modul Cupra.

Multe butoane pe volan, putine in rest - aici s-a enervat pe trapa panoramica actionata prin "butoane" slide/capacitive

Consum ridicat, nu prea l-au miscat sub 11%

La nemti la pretul cerut si dotarile "standard", cel putin pe motorizarea actual de "VZ" 310, a gasit multi viitori posesori prin ce citesc, la noi is ferm convins ca va fi mai "populat" pe carosabil o data cu motorizarile mai mici

 

Personal nu inteleg comparatiile cu leon/golf/a3, fiind totusi o masina mai lunga ca Ateca si mai ridicata ca cele cu care este comparata, insa probabil imi lipseste mie imaginatia.

 

Citeam pe la nemti si si aici de tot felul de alternative, eu mi le voi spune cand&daca voi prezenta masina pe forum, restul e can can, fiecare cu banutii si gusturile personale.

 

PS: si las si dimensiunile gasite pentru jante/pneuri

$_107.JPG

 

Edited by ToniM
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, The_Ego said:

FR este un nivel de echipare, nu s-a substituit niciodata cuprei..sau echiparii cupra care la seat a fost mereu varianta sportiva si niciodata diesel in ultimii multi ani.

cupra vrea acum sa fie brand dominat de 1.5TSI.

 

FR a devenit nivel de echipare pe MK3 (si mk4 acum). Inainte era o mini cupra... 

 

Au pus baietii poze cu formentor pe grupul seat facebook. A ajuns la Cluj ...

Edited by RazvR
Link to comment
Share on other sites

@ToniM ai auzit ceva de Formentor cu 2.5-ul 5cyl de pe RS3? Nu te-ar tenta mai mult?

Link to comment
Share on other sites

Rave, de unde ai auzit ca va exista o asemenea motorizare pe Formentor?

E prima data cand citesc informatia asta.

Link to comment
Share on other sites

  • Aerofan changed the title to Discutii generale

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept