Jump to content

ID.3 - impresii de la proprietari


Rave
 Share

Postare recomandată

Ieri cand am iesit de la munca am prins ceva zapada pe sosea, nu au fost probleme . DAr sa tinem cont ca pe puntea spate avem o greutate de 1000kg, nu 450 ca la o ocatvie , nu stiu cat are un BMW pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se comporta ok dar nu prea a fost zapada serioasa.

Cand au fost acele zile cu mazga prin tot orasul in Bucuresti, patina de spate daca o provocai, dar nimic major. Testat si cu alte masini, si toate patinau.

Modificat de Silviu_7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e variabil si in functie de cauciucuri. 

imi pare rau ca nu se poate decupla ESP. voiam sa fac niste teste in locuri amenajate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Al Bundy said:

Ieri cand am iesit de la munca am prins ceva zapada pe sosea, nu au fost probleme . DAr sa tinem cont ca pe puntea spate avem o greutate de 1000kg, nu 450 ca la o ocatvie , nu stiu cat are un BMW pe spate.

Cam toate modelele au greutatea distribuita ideal fata spate (50-50). Problema e la aderenta, pe serpentine si zapada daca nu mergeam de-a latul si pierdeam turatia ramaneam impotmolit (masina 2017, Conti TS850). In spatele meu era o Octavie care urca lejer, cred ca se intreba daca ma prostesc sau nu. Tractiune spate fara ESP declupabil e no fun, daca mai adaugi si o automata si o frana de mana electrica...

Dar la cum se vede, in afara catorva zile, iernile devin din ce in ce mai calde, anul asta nu am prins zapada inca pe sosele, nici macar la peste 1000m altitudine. In 10 ani cred ca dispare zapada de le sosea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am testat farurile Matrix pe autostrada saptamana asta.

A fost primul drum de noapte pe autostrada cand am avut vizibilitate buna, lucru care nu se intampla cu alte masini, mergand doar cu faza scurta.

 

Ma asteptam sa primesc flashuri din cand in cand, pentru ca citisem ca nu se descurca bine pe autostrada, din cauza separatorului.

Am primit de doua ori flashuri, dar ambele sunt explicabile separat:

— prima data s-a intamplat din spate, dupa ce am depasit un camion si, in depasire, l-am claxonat pentru ca intrase pe banda a doua, pe care ma aflam; se poate sa fi fost jignit de claxon

— a doua oara s-a intamplat de pe contrasens, dar, dupa ce am depasit masina din fata mea, mi-am dat seama ca avea faza lunga pornita si, cand l-am semnalizat cu lampa de ceata, a trecut pe faza scurta; cel mai probabil cel depasit de mine a primit flashuri

 

Concluzia mea, in folosire relativ relativ limitata, este ca farurile sunt foarte bune cand ai modul Matrix activat. Faza scurta mi se pare cam prea joasa, chiar dupa ce am raportat asta la service si au zis ca au reglat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe autostrada depinde de cat de inalta e masina, pentru ca la o masina joasa (cum e a mea) camera nu vede farurile masinilor de pe contrasens acestea fiind obturate de separator si tine faza lunga activata, jenand soferii de camion. ID3 este relativ inalta si ''vede'' peste separator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!