-
Similar Content
-
By Silviu_7
Nu am gasit un topic corespunzator pentru problema asta dar zic sa incerc aici.
In legatura cu vinieta de parcare in B, a trecut cineva recent prin procesul acesta? Stiti de hartie trebuie ceruta de la leasing?
-
By Mike8
Mi se par super interesante usecase-urile diferite ale noaste cu app-urile officiale, nu toata functionalitatea exista si este la indemana.
Nici mie nu mi-au potrivit 100% si ... I did this, o sa incerc sa postez zilele astea info cum
(merge cu iOS/Alexa/Android).
PS: e pt GTE ( vezi si range ) dar cum trage datele din WeConnect portal, cred ca merge si cu eGolf/ID3
Teste in terminal:
Rezultat: integrare cu iOS shortcuts / siri
-
By Silviu_7
Salut,
Am decis sa sparg gheata in materie de prezentari pentru ID.3 si astfel imi voi prezenta noua masina, un ID.3 1st Edition Max.
Dupa aproximativ 4 ani de atentie acordata masinilor electrice, o tentativa in vara de a lua un i3s, am decis ca ID.3 bifeaza majoritatea cerintelor pentru o masina electrica, ce va fi folosita majoritar in oras.
Asadar aceasta este masina, despre dotari, este pachetul Max, cel mai dotat dintre cele 3 oferite la lansare.
Dupa peste 100 de km in Bucuresti si pe langa in prima zi, mi-am confirmat ca a meritat saltul de la Plus la Max astfel:
Travel Assist e priceless, in trafic bara la bara, masina stie ce are de facut si soferul doar o supravegheaza. Daca se sta pe loc o periada mai mare, trebuie atinsa putin acceleratia ca sa plece.
Side Assist, chiar semnalizeaza fara a exagera masinile din unghiul mort.
Plafonul panoramic, este ceva nou pentru mine, dar ii ofera un sentiment de spatiu si lumina interiorului.
Head Up display ofera toate informatiile necesare despre sistemele de asistenta, viteza, limita de viteza cat si navigatie incat nu mai ai nevoie sa te uiti in bord.
In rest despre masina, conducand un Golf MK7 pentru ultimii 7 ani jumatate, cele mai mari diferente sunt:
Este impresionant unghiul de bracaj si felul in care poti face o intoarcere completa intr-un spatiu foarte mic.
Se misca foarte bine in trafic dar si pana la viteze de autostrada.
Atrage atentia in trafic si am primit cuvinte de lauda pentru masina in parcari.
Despre incarcare si autonomie, e putin cam devreme sa am o parere completa, acasa de la 220V se incarca cu ~11km/h iar de la statiile publice de 22kw din care poate sa traga 11kw se incarca cu ~61km/h. De exemplu la 65% baterie autonomia este de 263km.
Cateva poze cu masina:
Multumiri lui @mastermox si lui Catalin pentru tot procesul de vanzare. Dupa 7 ani jumatate revenind tot la PBV1 pentru masina, Bogdan fiind implicat si la achizitia mai sus amintitului Golf.
-
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now