Jump to content

ID.3 - impresii de la proprietari


Rave

Recommended Posts

Aici o sa lăsăm proprietarii sa ne ofere impresii și experiente despre ID.3, dacă vor :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    21

  • kolfleading

    8

  • Rave

    7

  • detinator

    5

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Primii >200km facuti.  Încep cu autonomia ca sa scot elefantul din camera.  Am încărcat la Ploiești 90%. Primii 33 in oras cu teste, plimbări, TD pasageri curioși. Dupa care 180km Pl

Ieri am facut aproape 400 Km cu un ID3 1St Edition, modelul de baza. Excelenta masina. Efectiv nu prea gasesc ce sa-i reprosez.   Plusuri: Spatiul interior si senzatia de aerisit..

150 mm garda la sol...destul de mare dupa parerea mea.   Informatie scoasa din manualul on-line: https://userguide.volkswagen.de VIN cu care merge: WVWZZZE1ZMP013382  

Posted Images

Bogdan_wrc

Primii >200km facuti. 

Încep cu autonomia ca sa scot elefantul din camera. 

Am încărcat la Ploiești 90%.

Primii 33 in oras cu teste, plimbări, TD pasageri curioși. Dupa care 180km Ploiești Râmnicu Vâlcea.  Mers relativ legal. 60 localitate și 90/ 100 DN. Dar mers apăsat. Depășiri normale.  Autostrada de la Găești la Pitesti ACC la 130kmh. Am ajuns la Penny Pitesti cu 170km range. 

Deci mega mulțumit de range. Nu am salvat o de cum as fi mers cu fosila. ( nu cu lupo) . 

 

Deci iese undeva la 380 390 lejer range.  Dacă îmi pun mintea cred ca scot 400.  

Nu sunt langa masina sa pun poze si nici nu am resetat ceva. 

Cost 0 pana aici. 

 

Masina este wow.  Am condus ceva masini deci nu sunt chiar novice. Înainte  de asta , vineri și sâmbătă,  am făcut 400km cu o masina d curse si am fost pe circuit cu ea. Deci simt ceva in volan..

Accelerație f misto.  Cam prea liniara in primii km si cam taie din senzația soc. Pana la 80 nici nu simti cand urca. La kona era mai brutala. Simțeai caii. Aici e mai.. lejera. Software-ul este mai..calm. 

Depășiri pana la viteza legala sunt joaca. Ies din localitate și de la 55 la 95-100 pe DN este extrem de facil.  

Pe curbe masina sta exemplar pt masina de serie fara pretentii sportive ( GTI, sau alte ediții sportive) .  Se așează unde vrei. Desi suspensie este confortabilă. Pe gropi le înghite elegant. 

Urcări pe Dealu Negru sunt senzație. Cuplu de jos, răspunsul pedalei, lipsa de zgomot de motor, izolarea habitaclu o fac puțin periculoasa.   Pt ca trebuie sa te uiti pe bord sa intelegi ca  totuși ai o viteza si urmează curba....

Mi ar placea o suspensie sport. Niste scaune conturate. Si cauciucuri aderente.  Vedem...

Direcția f precisa si de la 70 80 in sus se simte putin greoaie sa ai feeling corect. 

Si acum partea buna. Masina este smart rau. Prea smart pt România.  

Nu doar ca nu te lasa sa mergi în fundul cuiva, ca apare pe bord avertizare,  dar urla daca vrei sa depășești in scurt. Nu mi a frânat dar apare pe bord si iq light mult rosu.  

Daca schimbi banda sa depășești te anunță că iesi de pe banda si f usor te corectează in directie. Dar simti f lejer. Oricum eu tin ambele mâini pe volan deci nu ma incurca. 

La fel, dacă stai în spatele unui tir sa vezi dacă vine din fata. Sau depășești biciclete.  Vrea sa te corecteze usor in volan sa te aducă pe banda centrat si iti spune in bord ca mergi peste banda. dacă semnalizezi se anulează orice control al ei.  Plus e legal asa. 

Probabil mulți vor vrea anulată asta. :))  Eu am simtit asta cand am semnalizat in ultimul moment ca depășesc pt ca atunci am avut liber in fata. 

 

Recunoște semne. Intersecții. Treceri pietoni. Limita de viteza in curbe. Te anunță că urmează curba cu limita 30 si ai 70. Asta pt ca la noi semnele de 30 sunt puse în curbe largi in camp..

Stie ca urmeaza localitate cu 2...3 km in fata si apare notificare pe display. Dacă ești pe ACC reduce ea cand te apropii de întrare în localitate.  Ceea ce e prost ca idiotul din spate nu tine distanta si vine peste tine. Ca el franeaza la ieșire din localitate. :)

pe drum liber este extraordinar de ușor de condus pe acc. Doar direcția o tii si esti mega relaxat. Legal. Safe. Tăcut.  Muzica placuta. 

dacă vrei sa nu frâneze la 50 e suficient sa apeși usor accelerație la intrare in localitate si te lasa pe tine. 

Sunt f docile sistemele doar trebuie înțelese si mers cu ele nu împotriva lor. 

Stie intersectii si notifica pe bord. Si nu dupa semne. Imi stie un giratoriu din cartier si apare pe display dar nu ca semn de circulație. 

apar cam multe informări pe bord dar te obișnuiești.  In curând cred ca vei putea conduce uitând pe display. Ceea ce e prost ;) e cam stupid proof. Prea te anunta orice. Si sa ma duc la baie,/ sa fac pauza cred ca imi va spune. 

159km de DN au fost o placere. Liniștită dar sportiva daca vrei. 

Boxele sunt decente. Nu simt nevoia de mai mult. 

meniu de navigație mers f bine. Nu are lag decat fff mic. Media player ia de pe telefon muzica f bine. Fie ca e aplicație de radio online pe telefon fie ca pornește singur spotify. Asta ce decide telefon ca vrei sa asculți. 

Line assist mai are nevoie de setări si finețe. Inca se plimba între benzi. Cred ca ia prea rar informații unde e și șosele noastre sunt mai late decat majoritatea Europei. Deci nu recomand inca folosirea lui deplina. 

Design este f placut. Pana acum nu am văzut sa zică nimeni ca nu ii place in afara de un proaspăt proprietar de e golf. :)

interior este mediu. Da. Dar după prima zi simt asta doar cand ma uit la el sa vad ceva sau arat cuiva.  

Cum eu am luat masina pt condus..nu voi mai simti asta curând. 

încărcat la Pitești 90% range 360.  mers sportiv unde am putut pe dealu negru dar recuperat mult pe coborâri ( gen mers in frana motor la combustie interna) am ajuns cu range 298 la valcea.  Chiar nu pot cere mai mult. 

 

probleme?  Da. M a facut sa vreau mai mult. Fie suspensie scaune si roti (poate frane) fie banii de taycan. Nu e ok asta. Abia ma linistisem cu investițiile in masini...

 

Acum...AMA daca mai vreti detalii..

Edited by Rave
Link to post
Share on other sites

@Bogdan_wrc, multumim pentru review!

 

Am doua intrebari: cum e la interior zgomotul fata de Kona, si care e garda la sol? Nu am gasit informatiile astea nicaieri...

 

Lane Assist-ul are nevoie de actuatoare care sa poata controla fin directia pentru a tine masina pe mijloc. Cred ca sistemele care fac ping-pong intre linii au de fapt ca problema folosirea unor actuatoare cu pas prea mare. Daca e asa, nu se poate face nimic din software pentru a fixa asta.

 

ElectricLife a spus ca daca ai ACC-ul setat si apesi pedala de acceleratie sa mergi peste, de pilda o depasire, cand dai drumul la pedala de acceleratie masina franeaza brusc. Pare periculos daca e asa. Te-ai lovit de comportamentul asta? Se poate mitiga cumva asta?

 

Referitor la impresia de acceleratie la plecarea de pe loc, se pare ca e mai pronuntata cand masina e in modul Sport decat in celelalte moduri. Vezi daca te multumeste mai mult. :)

Edited by stama
Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

Mi se pare mult mai tacuta la interior. Dar cu kona nu am fost atent strict la asta.  Nu stiu exact. 

Garda la sol la fel. 

Știa @kolfleading...parca. 

 

Nu am simțit revenirea brusca dupa accelerație. Nu stiu poate fi de la condus sau stil. Sau cum te ai obișnuit. Oricum eu nu las pedala brusc pt ca nu am condus mult cu acc nici înainte. 

Link to post
Share on other sites
kolfleading

150 mm garda la sol...destul de mare dupa parerea mea.

 

Informatie scoasa din manualul on-line:

https://userguide.volkswagen.de

VIN cu care merge: WVWZZZE1ZMP013382

 

dimensiuni-ID3.jpg

Edited by kolfleading
Link to post
Share on other sites

@stamaasa funcționează ACC-ul la orice mașina, odată ce nu mai simte input în accelerație el vrea sa revină cât mai repede posibil la viteza setata, cu cât este mai mare diferența între viteza actuala și cea setata, cu atât frânarea se face mai brusc.

 

@Bogdan_wrc nu știam ca mașina are pACC în varianta de baza, asta este un lucru bun :)

Link to post
Share on other sites

@Bogdan_wrc cum se prezinta franarea regenerativa? Citisem undeva ca nu ar fi asa stralucita fata de alte marci. Exista mai multe niveluri de recuperare?

Link to post
Share on other sites

A, da. @Bogdan_wrc Când am ieșit la test drive mi-a sărit în ochi faptul ca pedala de frana era foarte moale, mult mai moale decât la cam orice alta mașina, și a fost un moment când am frânat destul de tare la o trecere de pietoni și mașina nu a avut deloc un feeling pozitiv pe frânare. A frânat dar se simtea de parca era un burete între pedala și pompa sau de parca era lichidul fiert :)
Am avut eu ghinion sau "asa face ele"?!

Link to post
Share on other sites

@Rave si eu am simtit asta la test drive. 

Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

Cred ca mașinile din test nu aveau inca frânele rodate sau ceva. Da. Pe primii km e încă fara feeling exact.  Trebuie putin obișnuință.

mai testez. Pana acum am pus câteva frane dar nu puternice. Conduc destul de preventiv si poate nu am simțit. Am mers cu frane mai exacte și cu feeling mai bun dar cu mult mai mulți km. 

La masina de curse primii 200km nu prea simti frana. Desi fac bedding. Decat pe circuit începe sa prindă. 

Mai fac km si revin. 

Parca mai e loc de îmbunătățit la feeling. Pare ca prima parte prinde putin, gena mers f încet sau cere ajutorul regenerării. Dar de la 80 a prins ok. Dar repet..nu am testat special asta. Erau frane normale. 

 

Dar eu am mers doar pe B si frana regenerativa este destul de ok. E cam ca la zoe si 208. La kona nu am stat sa testez nivel de setare pt ca era din padele si oricum nu am mers mult. Mi s a părut pjtin ciudat. Sa ai padele doar pt asta.  

Coborârii pe dealul negru le am facut cu B si din acceleratie usor..doar sa o tin mai lung. Nu stiu daca se aprind stopurile. Dar uneori e destul de puternica. 

Dupa urcare in forta aveam range 290. Coborât câțiva km a urcat range la 298. Deci ajuta. Nu am măsurat distante. Nici nu m a interesat. 

 

In D pare ca nu frânează pe regenerare destul. Si pare ca primii km nu incarca. Ledul nu prea trece pe verde. Dar dupa aia fie învață,  fie ceva si întra mai atent/ repede către verde. 

 

Mai urmăresc si revin. 

Nu. Nu cred ca are nivel diferit de regenerare dar parca invata cumva. La început când muti pe B parca e mai..lenta in întrat în funcție regenerare. Dupa câțiva km parca e mai sensibila și mai...pregătită. nu stiu cum sa explic. 

Link to post
Share on other sites

Daca ne raportam la distanta totala, cred ca vine undeva intre 12-13% recuperare intre Pitesti si Valcea, ceea ce e foarte ok.

Edited by stryder
Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

Încă ceva. Cotierele. Chiar imi plac 2. Oricum cotul ajunge si pe cea a pasagerului in spate. Si pare mai aproape de corp mana fata de cotiera de la Polo unde parca trebuie sa stau aplecat in lateral. 

Si poziția la volan e chiar ok. Nu mi se pare inalta. Da, la alte mașini e mai jos. Dar sunt ICE. Pt electrice nu am stat in niciuna asa bine. Nu mai stiu in e golf..

Link to post
Share on other sites

Mersi mult @kolfleading pentru screenshotul din manual. In sfarsit undeva unde se precizeaza asta! E ca la o Dacie Logan, deci.

 

@Bogdan_wrc, din ce am inteles "D" e mod coasting, nu intra deloc regenerarea atat timp cat nu apesi pedala de frana. Am citit ca ajungi sa ai consum mai mic cand mergi pe autostrada in mod D decat in mod B. Probabil e mai eficient sa nu franezi deloc la mersul pe autostrada.

Edited by stama
Link to post
Share on other sites
kolfleading

Regenerarea nu prea poate functiona daca bateria e prea plina sau prea rece sau prea calda.

Probabil e limitata daca nu sunt indeplinite conditiile legate de starea bateriei.

Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

Pe autostrada am mers cu ACC dar a rămas in B. Asa am mers cam tot drumul. 

Întra și in D bara in verde pe regenerare  dar mai târziu. Si mai puțin.  Nu stau sa le plimb pe D si B cand intru si ies pe autostrada.  Nu imi fac griji pe autonomie inca. 

Link to post
Share on other sites
4 hours ago, stama said:

Am citit ca ajungi sa ai consum mai mic cand mergi pe autostrada in mod D decat in mod B

evident, la orice masina pe orice tip de motor e el. altfel s-ar conduce pana la super viteza, am lasa sa scada, am reaccelera cat putem si tot asa. cat recuperezi prin regenerare e mult mai putin decat ce pierzi prin accelerare.

Edited by Rave
Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

Sibiu. Am plecat cu 90% din valcea ( mi a părut bine sa te cunosc @Aaron. Si mulțumesc) 

m am plimbat vreo 20km in valcea si am ajuns cu 63% mergând apasat. Depasiri in forta dar legale.  

Range ramas se vede in prima poza. si am plecat cu range 360.

Consum pe drum in poza 2

 

20200928_182158.thumb.jpg.715a84750b32f3af0e1cf710da097aac.jpg

20200928_182322.jpg

Edited by Bogdan_wrc
Link to post
Share on other sites

Incantat de cunostinta @Bogdan_wrc. Poate ne vedem si miercuri daca mai treci pe aici.

Consumul scos e super la mers apasat. Eu scot cu e-Golf la mers normal in jur de 11. Chiar sunt curios si voi reveni cu impresii dupa ce fac si eu un drum de Sibiu cu ID.3-ul.

 

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.

Link to post
Share on other sites

@Bogdan_wrc meserie masina dupa cum o descrii, si sincer nici nu cred ca conteaza asa de mult consumul la cum trage si cum o simti pe drum. Ma bucur pentru tine, bravo, ai facut o alegere excelenta.

Link to post
Share on other sites
kolfleading

@Bogdan_wrcImi spui te rog daca scaunul soferului este reglabil pe inaltime?

Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

@kolfleading

Da. Este. Manual. Dar este. 

Imi place avatarul:P

Eu am cam 1.75 si loc destul sus. In jos ar mai merge câțiva cm dar e decent. 

 

@Aarondacă nu fac stanga la Sibiu ne auzim sigur. m au oprit vreo 4 prin valcea..interesați. sper sa vina la voi sa vadă live. 

Masina atrage privirile pe unde merge. 

Pana pe la Călimănești aveam 12.1 consum. Cu plimbat nurvil-nord valcea- retur și plecat. 

E asa...liniștită. iti da o senzație Zen pe drumuri aglomerate.. 

Setez acc... si stau liniștit.  

 

@Abu..da. Nu voi face jurnal. Am facut acum sa știu și eu ce și cum. Si sa postez aici. multumesc de urări. Oricum am incarcat iar la sibiu. ss fiu sigur. Plus ca am lăsat o parcata cat am mancat. Nu era pacat sa nu mănânce și ea daca tot statea langa priză?

Ca mâine ajung la Timișoara și ma bucur de ea pe DN1 nu pe autostrada.  

 

Deja pana acum am economie 300 lei fata de mers cu Polo si cam 400 cu Lupo. 

Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Rave said:

 nu știam ca mașina are pACC în varianta de baza, asta este un lucru bun :)

Asta inseamna ca e pregatita pentru Travel Assist si ca la un moment poti activa asa ceva? Bineinteles cu bani din buzunar...

Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Rave said:

A, da. @Bogdan_wrc Când am ieșit la test drive mi-a sărit în ochi faptul ca pedala de frana era foarte moale, mult mai moale decât la cam orice alta mașina, și a fost un moment când am frânat destul de tare la o trecere de pietoni și mașina nu a avut deloc un feeling pozitiv pe frânare. A frânat dar se simtea de parca era un burete între pedala și pompa sau de parca era lichidul fiert :)
Am avut eu ghinion sau "asa face ele"?!

asa face ele, si BatteryLife s-a plans de asta. 

 

Autonomia mi se pare "garla", nu mi-as dori mai mult... consumul e ceva mai mare, poate greutatea, poate jantele, poate toate combinate.

Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

....poate stilul de mers. 

Nu am sacrificat nimic la drum pt ca e electrica. 

Orice s ar spune, mașina îmi place mult. Îmi place și linia.  

Screenshot_20200929-061746_Instagram.jpg

Edited by Bogdan_wrc
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • NoCO2
      By NoCO2
      Am văzut în manual cum se montează cupla pentru suportul de bicicletă, poate cineva să confirme că această cuplă este in dotarea mașinii la livrare?

    • edi10000
      By edi10000
      Volkswagen a dezvăluit primul său SUV electric din gama ID. Noul ID.4 împrumută numeroase elemente stilistice și tehnice de la hatchback-ul electric ID.3, prezent deja inclusiv pe piața din România.
       
       
      Bazat pe aceeași platformă MEB dedicată modelelor electrice, Volkswagen ID.4 are o lungime de 4.584 mm, o lățime de 1.852 mm și o înălțime de 1.612 mm, în timp ce ampatamentul este de 2.766 mm.
       

       
      Astfel, noul model este cu 102 mm mai lung decât Tiguan, SUV-ul compact al mărcii cu motoare cu combustie internă. În plus, Volkswagen menționează că garda la sol a noului model este de 210 mm.
       

       
      Așa cum era de așteptat, ID.4 împrumută numeroase elemente de design exterior de la ID.3, iar inginerii germani au acordat o atenție suplimentară eficienței aerodinamice, întrucât SUV-ul are un coeficient aerodinamic de 0.28.
       

       
      Farurile au tehnologie LED în echiparea standard, iar clienții vor putea alege opțional și farurile IQ.Light cu LED Matrix. Între timp, stopurile integrează diode care emit lumini și o bandă roșie care le conectează pentru a oferi o perspectivă 3D la activarea acestora. De asemenea, stopurile au o semnătură luminoasă sub forma literei X și integrează și semnalizarea dinamică.
       

       
      Interiorul este de asemenea foarte asemănător cu cel al lui ID.3 și iese în evidență prin stilul minimalist, cu ecrane touch și puține butoane fizice. Ecranul central are o diagonală de 10 inch în cazul versiunii de lansare, însă variantele de top vor fi echipate cu ecran de 12 inch.
       

       
      Opțional, clienții pot alege și un Head-up Display cu realitate augmentată. Volumul portbagajului variază între 543 litri și 1.575 litri, în funcție de modul în care sunt poziționate scaunele de pe bancheta din spate.
       

       
      Din punct de vedere tehnic, Volkswagen ID.4 va fi disponibil în prima etapă într-o ediție specială First Edition, după modelul ID.3.
      Aceasta va fi echipată cu un motor electric de 204 cai putere poziționat pe puntea spate cu un cuplu maxim de 309 Nm care permite un timp de 8.5 secunde pentru accelerația de la 0 la 100 km/h, în timp ce viteza maximă este limitată la 160 km/h.
       

       
      Această versiune de lansare utilizează o baterie cu capacitatea netă de 77 kWh care oferă o autonomie maximă de 520 de kilometri, calculată pe baza standardului WLTP. În plus, germanii afirmă că o încărcare de 30 de minute la o stație rapidă cu 125 kW oferă o autonomie de 320 de kilometri.
       

       
      În următoarea perioadă, Volkswagen va extinde gama de motorizări și baterii disponibile pentru ID.4. Astfel, clienții vor putea alege și versiuni de 148 CP și 170 CP, ambele echipate cu o baterie mai mică, de 52 kWh. Pe de altă parte, va exista și o versiune mai puternică, de 175 CP, cu bateria de 77 kWh. Toate aceste versiuni vor avea un singur motor electric poziționat pe puntea spate.
       
      Informatii luate de aici(click!)
    • kolfleading
      By kolfleading
      Se intampla chestii interesante cu livrarile ID3 in Romania.
       
      Pe FB au aparut doua persoane, una din Timisoara si una din Cluj, cu urmatoarele informatii:
      cel din Timisoara avea prebooking 1000 EUR achitat pentru modelul de baza,  si-a dus masina veche la Rabla, avea dosar de leasing aprobat cel din Cluj avea prebooking 1000 EUR achitat pentru modelul de baza, si-a dus masina veche la Rabla, avea contract semnat, achitase 10% avans  
      Ambii au fost informati de catre dealer ca NU li se va livra masina comandata...ca poate anul viitor...
      Ambii au fost informati ca importatorul central a vandut masina rezervata de ei altor cumparatori.
      Celui din Timisoara i s-a oferit varianta sa mai puna 5000 EUR si sa cumpere un exemplar 1St Edition Plus.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri