Jump to content

ID.4 - detalii pre lansare


edi10000
 Share

Postare recomandată

Imi surade ideea sa schimb masina de drum lung cu ID4: electric, optiuni multe, spatiu comparabil cu un Tiguan/Q5. Totusi, observ doua neajunsuri.

As fi preferat mai multa putere: 204 cai la peste 2t, avand 0-100 in 8.6s. Imi pare putintel fata de ID3 de 7.3s sau Tiguan cu 7.7-7.9s la un motor 2.0. Nu m.as avanta la puteri de 300-400 cai pentru o masina obisnuita, dar macar 250 cai la greutatea ei.

Autonomia: desi 550km in conditii optimiste suna mult peste masinile electrice din piata, autonomia se poate transforma usor in 350km iarna pe autostrada. Nu ar inlocui "fara stres" o masina cu combustie. Am inteles ca de la anu intra pe piata baterii solid-state care pot sa duca autonomia la 800km (vorbele spun ca Hyundai sau Kia ar urma sa fie prima echipata cu o astfel de baterie). Odata ce s.a trecut de pragul acesta, eu sigur trec masina de mers la drumuri lungi pe electric.

P.S. Cea de oras sper sa o schimb cu un ID3 in primavara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ID4 va avea parbriz incalzit electric.

Va fi inclus pe nivelul 1St MAX.

Probabil ca va fi disponibil si ca optional pe masini "de serie", poate ca si parte din ceva "pachet de iarna".

 

ID3 nu are nici pe 1St MAX.

Am o suspiciune ca, cel putin generatia asta, nu va avea nici macar ca optional. Poate dupa primul facelift...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu o observatie la mesajul meu de mai sus. Hyundai colaboreaza cu furnizori de baterii solid-state (generatia urmatoare), dar este numai un inceput https://www.go4it.ro/content/auto/samsung-hyundai-19145236/. Pentru autonomie de 800km se pare ca trebuie sa mai asteptam 5-7 ani. Si speram.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

cei 550 km eu cred ca ii poti face daca iti ajustezi stilul de condus. Eu am un e-Golf si cand au fost temperaturi cu minus imi arata 140 km range...un ID4 cu 350 km e parfum :) Aia 800 km nu ii face nici un sofer profesionist, eu nu am nevoie de asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sigur ca ati vazut deja video-ul. Se pare ca multi din cei care fac review-uri pt ID4 se plang de software-ul infotainment-ului si de butoanele capacitive de pe volan.

Ar fi pacat sa iasa pe piata cu chestiile astea mici dar enervante. Volanul n-or sa-l schimbe, dar macar ecranul ala sa functioneze cum trebuie...

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu mi.a venit masina inca, tind sa nu fiu de accord cu coasting in urmatoarele doua cazuri: oras si la vale.

La cum se conduce in orasele noastre, accelerezi la semafor si incetinesti mai tare la urmatorul. Daca esti ultimul faci coasting, altfel te vor impinge ceilalti din spate. Oricum ar fi, trebuie sa mergi cu traficul.

La vale va trebui probabil sa pui frana, depinde de dealul pe care il cobori ori pentru a mentine distanta fata de cel din fata, ori pentru a mentine viteza, sau pentru a incetini la curbe.

 

Poate ca ne pot ajuta colegii cu ID3 din experienta lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vale si pe zapada - B

In rest - D

Modificat de kolfleading
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in oras, m-am obisnuit cu B. este orasul mic, si am invatat sa previn franarile si sa ma obisnuiesc cu stilul de decelerare asa incat sa pot calcula cat iau piciorul.  de multe ori imi place B si pe drumuri nationale, si nu apas frana aproape niciodata. daca e mai aglomerat, sau sunt curbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La ID.3, chiar si in D, daca ai activata functia, franeaza inainte de curbe (sau limite de viteza, dar am dezactivat functia asta) sau daca ai obstacol in fata (gen masina care incetineste pentru semafor sau curba).

In plus, prima parte din cursa pedalei de frana activeaza franarea regenerativa, deci nu folosesti placutele de frana atat de mult.

 

Din experienta altora de pe internet, la drum lung, este mai economic modul D.

Pentru mine, care foloseste B foarte mult in oras, este ciudat sa trec in D, pentru ca nu mai franeaza cand iau piciorul de pe acceleratie. Din punctul asta de vedere si eu prefer B de multe ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La sfarsitul lunii martie vin primele id4 la dealeri.Acestea se pot comanda deja.

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 2/17/2021 at 10:29 AM, Alexandru Ivan said:

La sfarsitul lunii martie vin primele id4 la dealeri.Acestea se pot comanda deja.

la dealerii din Romania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Azi a anuntat si VW Canada pretul pentru id.4. Cred ca se va vinde ca painea calda. In QC pretul cu tot cu taxe a variantei de baza (77kWh, RWD) e echivalentul a 28k euro iar cea mai dotata, AWD e 38k euro. Ambele preturi includ reducerile de la guvern. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si banuiesc ca ambele includ cei 2 ani de incarcari gratuite, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil, da. Desi la pretul asta nu mai conteaza, mai ales la cat e de ieftina electricitatea. O sa fac un test drive cat de curand, mai ales ca nu vine reprezentantul in test. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat e un Model Y Long Range acolo? Ca asta si Mach E sunt competitorii directi, nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cu fix 20k CAD mai scump decat id.4 AWD fara pachetul “statement”. Din cauza asta nu se incadreaza nici la reducerea de la guvern federal + provincial, facand diferenta de 23.5k

Ca si idee, baza AWD e destul de bine dotata: termopompa, adaptive cruise, rear view camera, front assist, discover pro 10”, trailer hitch, 19”, kessy, scaune/volan incalzite. Lipsesc luminile ambientale, panoramic roof, discovery pro 12” si alte cateva chestii, care nu cred ca merita 8k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mic drive test azi cu ID4 1st edition ( cred ).

Nu stiu ce "motor" avea.

Oricum, si prima full electrica condusa in viata mea :lol: 

Masina e destul de mare, dar cred ca puterea e cam mica pentru greutatea masinii. Se misca... corect, dar senzatia de tramvai sau troleu nu mi-am putut-o scoate din minte :D 

E ciudata rau senzatia in electrica, fiind prezent in habitaclu doar zgomotul de rulare ( care mi s-a parut foarte prezent! - poate si din cauza anvelopelor si jantelor f mari?! 20 sau 21 sincer, nici nu m-am uitat atent )

Interior spartan, calitate medie. Tableta aia mare din bord, cam ne la locul ei.

Destul de spatioasa in interior, aerisita, portbagaj decent ( maricel as putea spune, peste asteptari )

Vizibilitatea all round putea fi mai buna, dar nu poti sa le ai pe toate...

Feeling ZERO, dar oricum nu cred ca asta e ideea masinii.

E interesanta senzatia de putere/cuplu instant, in sensul bun, dar la kg multe, trebuie mai multa putere :) sa simti ceva. 

Cu siguranta sunt subiectiv, venind de la 300+ cp si 550+ nm.

Overall, o impresie OK, arata bine, nu prea stiu preturile, dar la un pret corect, poate fi o masina buna pentru cine cauta asa ceva. Ar fi mai indicata varianta 4x4 imho.

 

20210413_150746 ID4.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

US First Edition Trailer Hitch Spec

wdumru9dhzt61.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Masina a avut lansarea oficiala asa ca topicul acesta si-a indeplinit scopul si se inchide.

Pentru detalii ce tin de achizitia modelului se poate folosi topicul de mai jos:

 

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!