Jump to content

Sfaturi Achiziție masina Golf VI sau altceva?


adrianb95
 Share

Postare recomandată

Vreau sa cumpar un golf 6, mi-am vandut V -ul cu 2700 euro

ce era din 2007 cu Motor 1,9 TDI BXE CP 105
~Trepte 6 viteze + R
~Dublu climatronic
~Cotiera fata
~Oglinzi electrice
~Geamuri electrice fata și spate
~Proiectoare ceata
~Jante aliaj originale Vw

~ CD player RNS510

 

Mi-as lua 1.6 pe benzina pentru ca nu fac mai mult de 10 000 pe an, dar pana la urma daca gasesc si un 2.0 tdi bun merg si pe diesel cu toate ca 80% merg in oras.

am scris specificatiile la MK5 ca as vrea ca MK6 sa nu fie mai slab la dotari...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că găsești Golf VI 1.6 MPI cu 6 trepte. Doar 1.6 FSI a avut 6 trepte, dar s-a pus numai pe Golf V.

Golf VI cu 6 trepte ai pe 1.2 TSI (105 CP) sau 1.4 TSI (122/160). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buget? Mai degraba eu m-as intinde la un golf 7 1.2 TSI. Benzina, distributie pe curea, fara probleme, consum de diesel. Gasesti destul de multe pe olx la ~7500 euro, majoritatea cumparate de la noi, cu km putini si revizii in reprezentanta.

Motorizarile de pe Golf 6, cu exceptia acelui 1.6 MPI, toate sunt cu probleme. In special cele pe benzina, TSI au probleme cu distributia, cu consumul de ulei unele, consum mare de benzina, le-as evita. La diesel, doar 2.0TDI e mai ok.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Da, pana la urma ma orientasem la  acel golf 6 2.0 l diesel de 140 de cai, bugetul este  pana in 6000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu altceva? Ca doar exista viata dupa VAG!

 

Personal, pentru un regim de folosinta predominant urban nu mai merita diesel din nici un punct de vedere, cu atat mai mult sh.

 

De ce nu te orientezi catre un benzinar corect de la Kia sau un Hyundai?

 

Modificat de FROST
Forgot to mention "corect" word.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

33 minutes ago, FROST said:

Personal, pentru un regim de folosinta predominant urban nu mai merita diesel din nici un punct de vedere,

De parcă toate autobuzele din oras sunt pe benzină... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autobuzele sufera si ele de aceleasi minusuri ca si masinile normale.

Regenerari dese, probleme cu injectoare, adblue necesar, colmatari de piese (egr, galerii), samd.

 

Dupa ce conduci o masina cu motor pe benzina (in special in oras) un diesel o sa ti se para desuet.

Pe benzina nu ai regenerari, nu ai dpf (ai gpf dar regenerarile sunt extrem de rare), nu ai adblue, nu ai injectie de inalta presiune cu injectoarele aferente cu costul aferent, nu ai volant cu masa dubla (ca nu e nevoie), nu ai vibratii si trancaneala specifica dieselului, este cu totul alta experienta.

 

Poate sunt eu prea impresionat de experienta cu un motor pe benzina, dar de fiecare data cand ma urc intr-o masina cu motor diesel, fie ea si mai noua, am impresia ca ma intorc in timp, prin anii 90-2000. Chiar zilele trecute vazusem un E class 2019, negru, super fain al unui amic. Cand i-a dat cheie si a inceput "tractorul" Brasov sa trancane...i-a scazut cu mult prestanta.

 

Da, au si motoarele diesel avantajele lor, anume cuplu, consum si...cam atat.

 

Revenind la subiect:

Din pacate pe Golf 6 nu prea exista motorizari faine pe benzina fiabile. Doar 1.6 aspirat care este mai rar si cam lesinat. Deci doar 2.0TDI ar fi ok de cumparat, cu minusurile enumerate mai sus.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yeeeeman esti rau... am GPF si nu e chiar atat de wow... Sa vezi ce misto e cand faci B-CT pe B1 cu 90km/h si ajungi cu 11... 

Diesel - am scris si pe "probleme  o4" ca un prieten a decis sa isi ia 2.0 TDI 150 CP cu DQ381... Pana atunci condusese doar benzina.

Motivul? 150 CP intre 3000 si 4200 rpm si 360Nm intre 1700 si 2750rpm

 

image.png.6969d5d80a4574e6b60793c7634e65dd.png

 

Asta se traduce in consumuri de 7% in B si 3.8-4.2%, reprize foarte bune (mai ales incarcat) si, pentru ca blocul e de fonta, nu e atat de Campulung-ish.

Masina urmeaza sa fie schimbata in anu 4...  asa ca e alta mancare de peste. Oricum a stat cam 90% din timp in B. 

 

Tu ai 1.8 TSI care, desi Skoda, nu e un motor de ici-colo. NU se compara cu motoarele pe benzina "civile". E altceva.

 

Pe Golf 6 mai exista si 1,6-le TDI care, daca stii la ce te bagi, nu e chiar rau (am unu aproape de 300.000km).  Totusi, nu prea ii place in oras. Daca il scoti macar o data pe luna la plimbare (macar 20-30 de min in care sa vada constant 3000rpm) cum fac eu in ultimii 3 ani/45.000km.... ar trebuie sa n-ai probleme mari.

Beleaua e ca nu se mai produce din 2013 si, la 20.000km/an deja vorbim de 4000-5000 de ore de functionare. Adica cam toate sunt deja end of life... 

La fel pentru 2.0 TDI. 

Sunt motoare care nu se mai fac de 10 ani. Aproape. 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 TSI 122 pe Golf 6 e un motor fiabil daca e intretinut. Cand iei masina cu 200k pe bord si in realitate 300k+ si cu revizii indoielnice in carte, nu poti sa dai vina pe motor, ci pe faptul ca ai luat masina asta.

Timp de 5 luni am mers destul in oras cu 2.0TDI atat 140 cat si 177 - motoare de generatie cu cele de pe G6, chiar daca unul e pe un A5. Minusurile se stiu cu incalzirea mai grea, cu un consum deloc mic in oras in aglomeratie.

In oras e drept conduci cuplul, asadar nu ai nevoie de ture inalte disponibil doar benzinarelor, asa ca intre 2000-4000rpm e acel sweet spot. In rest regenerarile DPF-ul folosit urban nu sunt de neglijat.

Personal consum de 7% la acele 2.0 diesel conduse in Bucuresti intre 7 dimineata si 8 seara in timpul saptamanii nu am vazut vreodata. Nu am vazut mai jos de 8.5, in conditiile atat de cutie manuala cat si de Multitronic care tine motorul in turatii cat mai joase.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zidanneam fost putin "rau" (a se citi subiectiv), ce-i drept :P

Am mers si cu 1.2 TSI, 1.4 TSI de pe Golf 7 si cu 1.4TSI de pe Golf 6 (Leon II) si intradevar sunt mai zgomotoase si se simt mai putin rafinate tehnic (daca se poate spune asa) decat EA888 ce avem noi. Se simte ca EA888 e motor construit de Audi pentru Audi.

 

Am mers cu 1.6 TDI pe Leon II cu facelift (care e un Golf 6) si e lesinat. Cu 2.0 tdi passat B6 (140 cai) am fost doar pasager si intradevar se simte bine la cuplu si sunetul motor nu e foarte intruziv, dar tot iti dai seama ca ai diesel sub capota. Consumul iar, este foarte bun. Mai ales fata de TSI-urile de pe Golf 6, consumul la 2.0 TDI este exceptional in comparatie.

 

Motorul asta are cateva probleme comune, cum ar fi EGR-ul, galeria de admisie (daca e din termoplastic), pompa aia "buna" CP4 care iti poate distruge si injectoarele, deci trebuie verificata masina temeinic inainte de achizitie. Am spus ca cel mai bun motor pe Golf 6 ar fi 2.0 TDI 140 cu toate minusurile de rigoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!