Jump to content

Sfaturi Achiziție masina Golf VI sau altceva?


adrianb95

Recommended Posts

mihai.onu94

@zidanne am vazut si eu stirea. Eu ce am scris mai sus a rezultat strict din ce am citit pe grupurile cu megane 4. nu am vazut pe cineva sa se planga de consum de ulei la 1.2 tce pe megane 4. Problema stiu ca exista, nu neg asta, dar 1.2 tce pe duster a aparut in 2013 iar megane 4 a fost lansat in 2016, de asta zic ca in general trebuie citit de problemele unui motor fix pe modelul pe care te intereseaza. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • adrianb95

    27

  • bgd_b92

    12

  • yeeeeman

    11

  • mihai.onu94

    7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eu sunt de parere ca masina colegului de pe forum ar fi una corecta ( mk6 break 1.4 tsi ) ; a schimbat distributia...deci din start economisesti niste bani ; arata si bine, este dotata ( panoramic, in

Cum s-a ajuns sa ii recomandam colegului o masina cu motor aspirat trecut pe GPL (de parca face zeci de mii de km pe an) sau mai rau tractoare Diesel (intr-o perioada cand lumea vrea sa scape de ele,

De 1.4 tsi poti spune ca este dinamic, intrucat are cuplu pe o plaja bunicica, se misca ok pt caii lui, cutia de viteze este etajata bine, si este pretabil la un stage 1 ( ~ 145-150 cp ) ; despre 1.6

Care e problema distributiilor pe lant? Eu auzeam ca-s bune, că nu au moarte șamd. Sau asta e valabil doar in cazul masinilor vechi? MQB e platforma, sau ce anume? Sunt amator.

Link to post
Share on other sites
Adriannnnn

Honda Civic 1.8 i-vtec 140cp, mult mai spatioasa (are portbagajul aproape cat un e90 sedan, torpedo-ul e imens, bancheta cu magic seats etc), mai frumoasa, si mai fiabila decat un banal Golf 6 tsi. La consum e cam tot pe acolo.  Singurul minus ca este cam rigida si cam slaba pe parte de articulatii. Motorul e bulletproof.

 

Nu stiu exact ce buget ai dar poate gasesti modelul 2011,  mult mai confortabil (ca suspensie) decat modelul anterior.

Edited by Adriannnnn
Link to post
Share on other sites

@aditzu'De asta am si spus un range 7-8k euro, deoarece de regula gasesti mai multe in zona de 8000 euro.

@adrianb95La achizitia unei masini ai doua variante. Ori dai mai putini bani, iei ceva mai vechi cu multi km si dupa ce ai luat-o incepi sa pompezi alte mii de euro in ea, ca sa o pui la punct sau strangi o idee mai multi bani si cumperi ceva mai nou, mai putin rulat, cu istoric complet in service (deci nu ii cade motorul pe jos maine) masina in care nu trebuie sa bagi bani dupa ce ai luat-o sau cel putin nu la fel de multi ca intr-o masina mai veche si mai ieftina. Intelegi?

 

Distributia pe lant teoretic e foarte buna, daca e facuta bine si tot sistemul de intinzatoare este de calitate. Pe Golf 6, motoarele cu distributie pe lant (toate TSI-urile) au o calitate slaba a lanturilor, a intinzatoarelor si ele se uzeaza repede, se intind, motorul ajunge sa mearga neregulat, samd. La Golf 7/Seat Leon 3/Skoda Octavia 3, motoarele au fost complet reproiectate, multe din ele avand acum distributie pe curea, mult mai fiabila. Platforma este MQB.

Sau de ce nu, te poti orienta spre o alta marca, cum ti-a fost sugerat. Japonezele sunt destul de fiabile.

Edited by yeeeeman
Link to post
Share on other sites

Mulțumesc. Dar sunt, dacă nu mă înșel, și golfuri 6 cu distribuție pe curea, nu? Sunt mai bune?

Link to post
Share on other sites
mihai.onu94

Pe curea la golf 6 sunt cele diesel sau 1.6 mpi

Link to post
Share on other sites

@yeeeemanimi poti recomanda ceva forum unde gasesc mai multi proprietari de japoneze?

Link to post
Share on other sites

@mihai.onu94 sunt cateva (mai multe) 1.2-uri pe aici prin cartier. De firma, alergate bine :) 

De cand cu pandemia imi beau cafeaua pe balcon si ii tot vad cu bidonul de ulei in mana si capota ridicata. 

 

Pe la Titu n-am mai ajuns sa stau de vorba cu baietii de teste de la RTR... acum vreo 3 ani (cand era sa imi iau megane 4) mai vorbeam cu ei. Si mi-am luat Octavie ;)

Link to post
Share on other sites

Olx.ro + 7k euro + Golf 7 + 100k km + rasturnata = pret corect :))   

 

Eu sunt de parere ca la ~ 8k gasesti un TSI dotat decent din grupul VAG cu km sub 170k. Daca mai astepti sa mai faci rost de niste bani, nu o sa`ti para rau, pt un VAG TSI 2013+ ; + ca sa ai ganduri sa o tii 5-7 ani, inseamna destul de mult timp, si cu cat o iei mai noua, cu atat balanta costurilor de intretinere inclina mai mult in favoarea ta. 

 

 

@adrianb95 incearca grupurile de facebook, sunt mai populate.

Edited by bgd_b92
Link to post
Share on other sites

Văd ca s-a perpetuat idioțenia cu 7k euro, dar in fine. Eu am specificat clar 7-8k euro.

Link to post
Share on other sites
Just now, yeeeeman said:

Văd ca s-a perpetuat idioțenia cu 7k euro, dar in fine. Eu am specificat clar 7-8k euro.

Iau în calcul, însă mi-ar trebui - cel mai probabil - inca 1000+ pentru costurile ulterioare, deci ajungem pe la 9k. 

Link to post
Share on other sites

Păi și dacă iei un golf 6 praf și trebuie să îl repari, tot acolo ajungi, înțelegi?

Link to post
Share on other sites

Golful 6 ajunge undeva la 6000€ plus 1000-2000€ = 8000, in schimb la 7 plecam de la 7-8k plus posibil aceiași bani, suma finala ar fi cam mai mare. Vorbesc de schimburile pe care le faci neaparat atunci cand iti cumperi o masina, filtre, distributie + acte + ce mai zice mecanicul.

Link to post
Share on other sites

Ia in calcul si faptul ca golful 7 e o masina mai noua, cu un rulaj mai mic. Oricum, daca nu te simti confortabil din punct de vedere financiar, ai dreptate. E bine sa ai mereu o rezerva de bani pentru restul cheltuielilor.

Link to post
Share on other sites
Just now, yeeeeman said:

Ia in calcul si faptul ca golful 7 e o masina mai noua, cu un rulaj mai mic. Oricum, daca nu te simti confortabil din punct de vedere financiar, ai dreptate. E bine sa ai mereu o rezerva de bani pentru restul cheltuielilor.

Da, despre asta vorbesc. Despre cele „prevăzute” că neprevăzute pot apărea oricând. Când mi-am luat Golful IV, am schimbat tot ce se schimbă standard. Apoi la o săptămână a crăpat cureaua de accesorii, când chiar nu mai aveam prea mulți bani. Nu a fost prea fain.

Link to post
Share on other sites

Si reparatia la motor la oricare e 2000-3000euro in service nu in reprezentanta.

 

Golf 6 TSI este mult mai slab fiabil decat golf 7 TSI.  Golf 6 TSI consuma in medie cu 1-2 litri/100km fata de golf 7 TSI.

 

1.4 tsi de pe golf 6 consuma aprox cat consuma 1.8/2.0 TSI pe golf 7, din cauza randamentului marit si a catorva piese schimbate la generatia 3. (evacuarea integrata in blocul motor).

 

Nici nu exista termen de comparatie, nici la consum, nici la fiabilitate, nici la cum ruleaza una si alta.

 

1.4 tsi 122 CP de pe golf 7 e mult mai rapid decat 1.4 tsi 122 cp de pe golf 6, uita-te la cuplu e diferenta de vreo 50nm. 

Link to post
Share on other sites

Bine de știut, mulțumesc. Orice sfat sau recomandare cântărește mult. Mulțumesc!

Link to post
Share on other sites

Eu nu vad nicio diferenta de cuplu intre mk6 1.4 tsi 122 cp si mk7 1.4 tsi 125 cp ; ambele au 200 nm..nici nu incape in discutie " mult mai rapida " una decat alta...mult mai rapid este un 2.0 tsi fata de un 1.4 tsi...haideti sa nu exageram ; cum nu ar trebui sa exageram nici ca iei un golf 6 praf, ca nu ai de ce sa iei o masina praf ; cum de altfel poti lua si un golf 7 praf...nu le iei cu ochii inchisi.

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Hello,

trebuie sa intervin si sa clarificam :)  Initial s-a deschis topicul pe aria de G6, l-am mutat aici pentru ca aici e mai potrivit sa fie. Titlul spune "Sfaturi achizitie Golf VI" acum vad postari cu ce ar fi mai potrivit sa cumpere din alte marci si motoare. Imi place ca va place sa discutati dar trebuie discutat la subiectul topicului. Vine alt user si vede titlul, se gandeste ca afla ce G6 e mai bun, dupa primele 3-4 posturi deja nu mai afla nimic.

 

@adrianb95 doresti Golf VI sa cumperi sau vrei si alta marca? Te rog sa ne spui clar, macar sa schimb titlul topicului ca asa e miscare browniana aici pe topic.

Multumesc de intelegere.

Link to post
Share on other sites

Salut, este prima opțiune - în materie de 70% mă concentrez pe Golf 6. Îmi cer scuze dacă am încălcat vreo regulă, dar m-am gândit că nu mi-ar strica și alte alternative. Se poate schimba și numele titlului, ca să nu fim limitați în discuție. Mulțumesc!

Link to post
Share on other sites

Nu merge link-ul.

 

edit: Merge acum, era de la adblock.

Link to post
Share on other sites
  • Aerofan changed the title to Sfaturi Achiziție masina Golf VI sau altceva?

@adrianb95 golful 4 in ce condiții l-ai luat? Adus din Germania cu ce kilometraj la bord?

Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, yeeeeman said:

@adrianb95 golful 4 in ce condiții l-ai luat? Adus din Germania cu ce kilometraj la bord?

Era deja inmatriculat de ceva timp la noi. La 171.000 km, ma indoiesc ca reali. 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri