Jump to content

Mk 8 GTI vs alte Hot Hatch


The_Ego
 Share

Postare recomandată

Merge schimbat topicul in gti mk8 vs alte hot hatch.

Nu ma pasioneaza masinile mai mari pt ca nu le folosesc la adevarata lor valoare in privinta spatiului de pasageri. Vin cu un gabarit mai mare care nu ma ajuta in oras si nici dinamic. Bonus sunt si mai scumpe.

M-am uitat la review-uri referitoare la S3 si am ramas dezamagit ca s-a micsorat iar portbagajul..generatia precedenta de s3 avea 340l, cea lansata acum are 325l.

 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • laduncaag changed the title to Mk 8 GTI vs alte Hot Hatch

Tocmai ce m-am intors de la un TD cu un M135. Are motor de 2 litri, deci taxe mici, e hot hatch si are 306 cai si dotari de secol 21, gen wireless CarPlay sau AA etc.

 

Mie mi se pare wow, probabil o sa dau F30-ul si iau asta. Sau un A35 dar nu prea gasesc la TD.

 

Am si ceva poza, daca va intereseaza :)

 

LE: Ultimele doua sunt cu 235. 

 

Nu se compara cu M340, ala e motor de 6 in linie, mai brutal, spatiu mai mare, cost cu vreo 20k peste :)) Eu pentru carat bagajele, am Superb-ul dric :))

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Seria 2 2.jpg

Seria 2.jpg

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga baga :)

E dragutel M135-ul, doar ca eu l-am vazut expus chiar langa un m340 si palea rau in comparatie.. :))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia nu mai fiti voi off-topic si nu mai comparati seria 1 cu 3 sau cu 7 sau cu lamborghini.
 

Am vazut si eu acel M135, este foarte reusit, dar numai in masura in care nu planuiesti sa maresti familia cat o sa il tii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu discutam de hot hatch-uri? Deci 135, A35, Golf sunt cam aceeasi mancare de peste. Pentru familie marita,la mine exista un Superb combi. O sa verific marimea portbagajul intre astea 3 de mai sus, dar eu la 100 de kile si 182 cm, stau destul de bine pe bancheta din spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vorbim de cel nou, facut pe platforma FWD de Mini, da e ok ca spatiu. Cele vechi, RWD, erau mai inghesuite decat un Golf.

LE: Ma refer la toata gama, nu strict la M135i, acela e 4x4

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutam la toate, de versiunea noua. Se pare ca are exact acelasi spatiu 370 de litri, ca si Golf 8 si Seat Leon

 

https://www.carbuyer.co.uk/news/168614/new-volkswagen-golf-vs-bmw-1-series-mercedes-a-class-specs-comparison

 

Interiorul la A35 e wow..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Portbagajul e ok dar spatiul pe bancheta si la cap e net inferior golfului. La fel si in fata la cap si genunchi dar pt George nu e o problema el nefiind foarte inalt (pt a exclude orice risc, mentionez no offence).

Asta pt versiunea 4x4 nu am intrat in fwd.

 

@Luciosu M340 e tot hot hatch?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@laduncaag nope si nici n-am zis asta. Discutia legata de un sedan, era pornita cu mult timp in urma.

legat de afirmatia ca spatiul pe bancheta e net inferior, chiar as vrea sa stiu pe ce informatii de bazezi, in conditiile in care, seria 1 este mai lunga si mai lata.

la cap, intr adevar pare cam jos, cel putin cu trapa.

Iar pozitia la condus, iarasi, nu prea vad cum sa fie asa cum spui tu, tinand cont ca astazi am fost intr-una si nu e cazul absolut deloc, ba chiar ai si sezutul mai lung, suport mai bun, prin extensia de pe scaunele sport
 

https://www.automobiledimension.com/model/bmw/serie-1
 

https://www.automobiledimension.com/model/volkswagen/golf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Luciosu Discutia legata de sedan va fi permisa atata timp cat este vb de un derivat al clasei compacte, asupra careia s-a hotarat a fi subiectul acestui topic. Seria 3 nu se incadreaza, deci este offtopic. In plus am intervenit chiar eu acum cateva postari, resetand firul discutiei, lucru pe care l-ai ignorat.

 

Revenind la spatiul din spate al M135, ma bazez pe faptul ca am incaput la limita cu picioarele in v in spatele pozitiei mele de condus. In G7 pe care l-am avut incapeam cu picioarele apropiate.

In fata, unghiul parbrizului e mai accentuat ca la G7 si plafonul mai aproape de cap a.i. senzatia mea a fost de mai putin comfort.

Pe cifre, pare ca se aseamana f mult cu generatia veche si sta mai bine (culmea) decat G7 in fata. Din pacate nu am gasit dimensiunile pt spatiu picioare.

Seria 1 gen anterioara:

401961169_Screenshot_20200924-213643_AdobeAcrobat.thumb.jpg.6630cfa5407c0d9add2de481e7c28dc6.jpg

Seria 1 actuala

 

Screenshot_20200924-213138_Chrome.jpg

Si G7

 

Screenshot_20200924-213009_Chrome.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Rave said:

Daca vorbim de cel nou, facut pe platforma FWD de Mini, da e ok ca spatiu. Cele vechi, RWD, erau mai inghesuite decat un Golf.

LE: Ma refer la toata gama, nu strict la M135i, acela e 4x4

Am pus doua link-uri cu dimensiunile G8 vs Seria 1. De asemenea, in una din postarile de mai sus, am pus si un link, unde sunt si filmulete si intr adevar, spatiul la cap, este cam mic. Spatiul la picioare, il masori foarte simplu: scaunul fata, dat maxim in spate, si apoi te urci in spate. Asa poti compara, cat de cat daca este ok sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, deci spatiul la cap este mai bun, cum ti am si dreptate, cu 11 mm si mai lata cu 10 mm. Iar dupa calculele mele, de la spatarul banchetei spate, pana la scaunele din fata, la G8, sunt 719 mm. Nu gasesc dimensiunea pentru “knee room” la seria 1, dar stiu ca sunt 33 de mm mai mult decat la seria precedenta. O sa revin pentru comparatie cand gasesc cifrele, ca nici din ce ai postat tu, nu cred ca iti poti da seama.

 

in orice caz, daca diferenta este de 1-1,5 cm, nu cred ca se poate numi, net superior.
mie imi place masina, daca voi gasi si un A35, voi face si cu el un TD si probabil ma voi hotara atunci. Golf 8 nu ma atrage, poate mai degraba Cupra Leon, but will see

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, parerea despre spatiul la picioare e doar personala, n-am gasit nici eu cifre.

Fara indoiala ca si 135 si A35 sunt masini f reusite. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am fost in aceeasi dilema, voiam neaparat un hot hatch si oscilam intre mk8 GTI, Megane RS, Focus ST si chiar Civic type R. Am facut TD cu toate (in afara de GTI ca nu am cum momentan) si  concluziile au fost cam asa:

- Megane RS: mi-a placut, manevrabilitate si putere ok dar interiorul mi -a parut cam meh, mai ales tableta aia pusa pe verticala nu imi place deloc si vizibilitatea in spate e varza;

- Focus ST: sta foarte bine pe drum si in curbe, cutia aia automata nu m-a impresionat chiar deloc

- Type R: un hot hatch excelent, singurele minusuri din punctul meu de vedere sunt ca vine doar cu cutie manuala, suspensia oricum o iei e foarte dura, arata prea a racheta pentru gustul meu si pretul pleaca de la 42k, bugetul l-am setat la 35k.

 

Per ansamblu GTI e cea mai echilibrata din orice punct de vedere, desi nu are cel mai puternic motor in categoria sa, nu putem spune ca 245 CP sunt putini. E drept ca va fi prima masina ever pe care sa o cumpar fara un test drive dar am condus GTI Mk5, mk6 si mk7 PP si cam am idee despre ce e vorba. Am luat in considerare si viitorul R dar in afara de faptul ca inca nu s-a lansat (probabil doar in 2021) va fi sesizabil mai scump decat GTI iar pentru mine personal, plusurile nu justifica banii extra si asteptarea.

SH am exclus din start, nimeni nu-si ia hot hatch ca  mearga "la consum" cu el si nu am de unde sa stiu cum a tras fostul proprietar de el. In plus, Mk 8 SH inca nu exista :)

Am destul de multa incredere ca dupa ce o sa ma plictisesc de GTI o sa il pot vinde la un pret decent, mai ales pentru ca cel mai probabil va fi ultimul GTI produs vreodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@awe parerile referitoare la celelalte masini au fost foarte obiective si ai descris frumos plusurile si minusurile ; ti`as sugera sa nu iei o masina fara sa o conduci...dar daca nu poti astepta, presupun ca iti asumi acest lucru ; de altlfe, te contrazic la treaba cu revanzarea...nu o sa iei o suma decenta pe ea ; cum gandesti tu acum, ca nimeni nu isi ia GTI sa mearga la consum, vor gandi si ceilalti potentiali cumparatori ai masinii tale ; dupa ~ 4 ani si indiferent de nr de km atat timp cat sunt decenti ( < 140k ), consider ca vei lua pe ea 1/2 din pretul de achizitie ; pretul masinilor samsarite te vor forta sa o dai ieftin, daca vrei sa o dai ; poti urmari si piata SH a mk7 gti`urilor ; un SH vechi de 2 ani si mai putin de 50k km ti`ar fi venit manusa, parerea mea, asta daca acceptai un golf, si nu orice golf, ci un mk7 R ; dar daca esti chitit pe mk8, succes :) 

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul m-am gandit la 7.5R insa dupa un alt mk7...no go. Ar fi la fix si ca pret ok, performante. Exteriorul e unul cat se poate de actual.

Insa 90% acelasi interior, ti se ia.

Macar mk8 e complet altfel.

E dificil cu rulajul la masinile sh, pt ca indiferent de nr de km nu stii cum au fost conduse. De asta eu as lua din germania, chiar daca masinile sunt alergate acolo..macar nu e stop&go. A si niciodata masini modificate.

E si o mare nebuloasa pt ca sunt review-uri putine la mk8 GTI, nu e clar daca in standard vine cu LSD..optional nu se poate pune in Ro.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ma uitam adineauri pe anunturi de Germania, nu pot sa cred ce preturi se cer pe un 7.5R, 45-50k euro, e drept ca majoritatea au doar 20-30k kilometri facuti sau chiar sub. Ai zice ca sunt singurele masini din lume cu devalorizare zero :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea R-urile vazute de mine din 2017 incoace cu rulaj pana in 50-60k nu depasesc 35k.

Aproape de 40k sunt S3urile.

 

Sa se tina cont ca pretul de nou a masinilor in Germania e mai mare decat la noi.

 

Aviz amatorilor care iau masini proaspat aduse de acolo si vandute la preturi mici :))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego multe dintre masini sunt aduse de la licitatii. Daca esti atent pe site-urile de licitatii o sa observi ca la 2-3 zile dupa vanzare apar si pe mobile.de/autohus.de la handler.

 

La licitatie pretul este simtitor mai mic mai ales la R/GTI dar cu riscurile de rigoare.

Modificat de Alextz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 minutes ago, The_Ego said:

Sa se tina cont ca pretul de nou a masinilor in Germania e mai mare decat la noi.

 

Aviz amatorilor care iau masini proaspat aduse de acolo si vandute la preturi mici :))

 

Uite aici, R nou nout la 58k :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toata lumea care isi ia GTI/R iese zi de zi pe Autobahn si ii da 250, hai sa fim seriosi. Discutia cu masina SH e inutila, poate fi (sau nu) o masina foarte buna).

@AWEte inteleg cu testele, ai sumarizat bine diferentele dintre acele modele, si eu sunt de acord cu ele in mare. La fel il inteleg si pe @The_Ego, e greu sa iti iei o alta masina cu acelasi interior, si eu gandesc la fel (altfel aveam deja un R Variant probabil).

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai adăugăm și "sau SH" la titlu sau ne limitam la scopul discuției?! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!