Jump to content

Ascutitoarea electrica - '20 Tungsten Silver E-Golf


tudy_cnu

Postare recomandată

Bine ai (re)venit după vânzarea GTD-ului și bine ai venit în viitor! :)

Sigur nu ai plecat de acolo cu a mea, da?! :))

Link către comentariu

@Doc Morelli multumesc!

@Rave nu nu :)) Si a ta si a lui @Abu asteptau cuminti in curte. E foarte tare culoarea, nu eram prea incantat initial de ideea de a mai plati 480 de euro in plus, dar trebuie sa recunosc ca a avut dreptate sotia (femeile oricum au tot timpul dreptate :)) ) si a fost o alegere excelenta

Link către comentariu

Salutare, sa o stapaniti sanatosi, fara probleme! Poti sa ne spui un pic ce ofera VW pe partea de garantie, in special la baterii? 

Link către comentariu

E garantia generala de 4 ani. Nu stiu sa mai fie ceva si pe parte electrica. Oricum, nu imi e teama de eventuale probleme. Adica eu consider ca a ajuns tehnologia la un oarecare nivel de maturitate. Bineinteles, mai e mult pana departe, dar in vestul europei sunt mult mai multe masini electrice, cu o vechime mai mare, decat ce e la noi. Plus ca avem un coleg chiar pe forum, ce locuieste in Norvegia, care are un E-Golf de vreo 4 sau 5 ani si care nu a raportat probleme la el. Asta in conditiile in care acolo e mult mai frig in general.

Poti sa intrebi si in sectiunea Masini Electrice si sunt sigur ca iti vor raspunde alti colegi mult mai informati decat mine

Link către comentariu

Superba culoarea @tudy_cnu iar masina e foarte OK dotata pentru ce urmeaza sa presteze :)

Sa va bucurati de ea! Si bafta, sper sa rezolvati cu incarcarea. 

Ma bucur sa vad cum ne inmultim pe zi ce trece. 

Modificat de Abu
Link către comentariu

Cu incarcarea nu e greu. Am testat sambata la o priza obisnuita din casa si functioneaza, deci am impamantare. Trebuie sa leg un fir in panoul de sigurante si sa scot o priza afara in curte. Asta ar fi varianta low cost, avand in vedere ca stau in chirie la casa momentan. Intr'o zi cu soare cand voi avea casa mea, probabil voi incerca si un bransament trifazic. Dar cine stie ce va mai fi pana atunci.

Intre timp, nu ma deranjeaza sa incarc chiar si la Renovatio cu 2 lei /kwh. Practic inseamna aprox 60-70 de lei un plin, cu care merg 250 km. Mai mult decat rezonabil.

Link către comentariu

Foarte faina culoarea. Si, sa nu-mi fie luat in nume de rau, cat de "la sfarsit de viata" este - continua sa imi placa mai mult 7-le in comparatie cu 8-ul. In fine, 4 imi place cel mai mult, dar asta tine de patologic.

Vad ca apar din ce in ce mai multe e-golf-uri - le remarc usor dupa jante.

Este in mod cert viitorul; fiicei mele de aproape 10 ani, i-am spus deja ca, o voi invata sa conduca pe VR sau ALH, dar ea va conduce electrica. Deja autonomia cu un plin se apropie de cea a Golfului VR6 :D Mi-am setat oricum target-ul - cand electrice de nivelul e-Golf-ului vor avea autonomie de aprox 500-550km, voi face probabil si eu pasul.

Sa va bucurati multi km alaturi de el!

 

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Multumesc de aprecieri!

Cat am fost azi pana la Hornbach si la farmacie, Golful a stat cuminte la incarcat. 17 kwh in 30 de min, cost 33 de lei.

Zilele urmatoare imi propun sa ajung si la Penny in Otopeni.

Are rost sa mai zic ca de 2 zile tot imi gasesc cate ceva de facut pe aici prin zona? :))

Modificat de tudy_cnu
Link către comentariu

@tudy_cnu sa ai parte de masina! E o senzatie foarte misto sa mergi cu electrica, mi-a placut la toate masinile cu care am mers, singura chestie e cu range anxiety, daca nu ai in familie si o masina cu motor termic, mai ales al drumuri lungi in timp scurt, dar sunt sigur ca e de obisnuinta! Pune-i folie de protectie pe faruri acum cat e noua, ca merita.

 

@mad_kat inseamna ca a ajuns momentul sa-ti iei masina, ca Id3-ul se incadreaza in asteptarile tale de la o masina electrica :D

Link către comentariu

@Golf TDI Multumesc de urari! Totusi avem in familie si masina din semnatura, special pentru drumuri lungi si capacitate mare a portbagajului :) Nu am facut 100% trecerea pe electrica precum @Abu. Chiar si la balena suedeza, mi'ar fi placut un hybrid, dar deh, nu au fost fonduri suficiente pentru asa ceva. In schimb am incercat sa fiu un pic mai eco si am mers pe benzina.

 

Link către comentariu

Super afacere masina asta (la fel cum au fost si Tiguan-urile R-Line de acum cateva luni ?), s-au aliniat astrele perfect!

Mii de km fara incidente!

Link către comentariu

Multumesc pentru urari!

In alta ordine de idei, nu pot sa nu constat scaderea clara de calitate intre GTD'ul din 2014 si E-Golf. Printre altele, usile fata par mult mai usoare, usile spate pe interior, chiar si in partea de sus, au un plastic tare si cu aspect ieftin. De asemnea, se vad clar taierile de costuri la pielea folosita la schimbatorul de viteze, de asemenea maciulia schimbatorului e dintr'un plastic mult mai ieftin, capacul de la torpedou e din plastic acum, nu mai e din metal. Si peste toate, telecomanda mi se pare ca feeling ca una din aceea de jucarie. 

Poate sunt chestii mici, dar sunt chestii pe care un utilizator fidel al marcii le va sesiza imediat. Acum sa vedem si cum se va comporta in timp, dar asta in alt episod :) 

Link către comentariu

Nu mai am, dar eu asa tin minte. Se putea inclusiv inchide cu cheia.

Link către comentariu

@tudy_cnu, daca nu este offtopic, ne spui si noua cum ti se pare noul e-Golf in comparatie cu GTD-ul dpdv al dinamicii masinii? Sunt foarte curios, mai ales la reprize, cum simti masina. 

Modificat de Abu
Link către comentariu

Hmmm... nu prea exista termen de comparatie. GTD'ul era o masina cu valente sportive, asta e orientata spre confort. Aveam si DCC pe ea si eu mergeam numai in sport. Pe curbe statea super bine, era o placere sa merg in delegatii la Tg Mures si sa ma dau pe Padurea Bogatii. Plus directia era mult mai grea, ceea ce iar era super ok.

Ca si reprize, cred ca ar sta una langa alta pana pe la 50 kmh. Apoi GTD'ul s'ar duce in fata. Iar la viteze mai mari deja nu se mai compara. Masina aia chiar si la viteze mari avea o explozie fantastica si permitea sa fac depasiri din scurt. Aici erau "de vina" cuplul si dsg'ul.

Toate chestiile astea erau super utile cand masina facea si drumuri lungi. In oras si imprejurimi nu mai sunt la fel de relevante, de aceea am si acceptat (cu greu) sa ne despartim

 

Modificat de Rave
Link către comentariu

@quze  @tudy_cnu (sa te bucuri de masina!) la baterii nu ai 8 ani si 160k km? la id.3 asa scrie in oferta/manual/brosura. ca dupa perioada asta, nu scade randament sub 75%. si stiam ca si la e-golf e la fel. 

Link către comentariu

Spre rusinea mea, nu am citit carticica cu garantia. Momentan nu sunt in tara, dar cand revin voi citi ce scrie acolo si va anunt. Asa stiam si eu, ca se mai vehiculase termenul asta de 8 ani pe forum. Dar pana una alta, daca nu scrie negru pe alb, inseamna ca nu exista. Revin cand am o informatie concreta!

Link către comentariu

Pot confirma eu ca scrie in carte: 8 ani sau 160.000Km garantia bateriei - daca scade sub 70% .

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!