Jump to content

Sfaturi achizitie Leon 5f


cristi511
 Share

Postare recomandată

@b23840 Iti multumesc de raspuns.

M-am descis intr-un final exact cum v-a fi masina si anume 1.8 TSI, manuala, culoare desire red + sport kit.

Dotarile extra vor fi urmatoarele: ACC, Pachet Confort Drive, Pachet Enjoy FR Navi, Pachet Dinamic, Seat sound, Kessy, Pachet lumini interior.

Pretul de achizitie cu discount este de 27k euro. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cupra rulata 1 an cu garantie ramasa vreo 3 pe la 20-23.000euro.  Leon fr cu 1.8 tsi nu merita 27.000euro, oricate optiuni ai pune pe ea, ramane tot o masina compacta, cu lipsuri suficiente cat sa nu merite 27.000euro.

 

Avem colegi care au cumparat leon FR led, 1.8 tsi, manuala cu putin sub 20.000euro. Nu inteleg de unde dotarile pana la 27.000euro.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au luat-o da, dar cu RABLA. 

La un 1.8TSI FR pretul de pornire este peste 21K euro, si a pus multe dotari. In schimb trebuie sa fiu de acord cu @deenman, nici un Leon 5f in afara de CUPRA sau XPerience bine dotat si motorizat nu merita atat, fiindca oricate dotari ai pune pe ea, tot primesti acele plastice mai slabe calitativ in interior cu scartaieli la 50K km care ii dau masinii un feeling asa mai slab... totusi la 1.8TSI macar primesti multilink pe spate si reprizele cele mai apropiate de CUPRA (apropiate ca si posibilitate, ca diferentele tot mari raman) .

Oricum, personal nu vreau sa iti distrug placerea asteptarii unei masini care de altfel arata bine si stie destul de multe pe sosele, atat ca dupa 2 ani si 55 000 km cu Leon ST, stiu precis unde ii este locul, oricum, nu in apropierea segmentului de 30 K euro. Atat nu face/merita nici cu muma echiparilor extra. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deenman, 1.8 tsi manuala FR e 21.834 euro, pret de lista, fara optionale. La cate optionale a pus peste, e normal sa ajunga la pretul ala. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina poate a fost achizitionata inainte sa se puna limita de de noxe, acum 1.8 nu se mai incadreaza pentru rabla. Pretul ajunge atat de mare din cauza culorii si a kitului sport care costa aproximativ 2700 euro. Fara discount masina costa 29k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, Andrei1980 said:

Au luat-o da, dar cu RABLA. 

La un 1.8TSI FR pretul de pornire este peste 21K euro, si a pus multe dotari. In schimb trebuie sa fiu de acord cu @deenman, nici un Leon 5f in afara de CUPRA sau XPerience bine dotat si motorizat nu merita atat, fiindca oricate dotari ai pune pe ea, tot primesti acele plastice mai slabe calitativ in interior cu scartaieli la 50K km care ii dau masinii un feeling asa mai slab... totusi la 1.8TSI macar primesti multilink pe spate si reprizele cele mai apropiate de CUPRA (apropiate ca si posibilitate, ca diferentele tot mari raman) .

Oricum, personal nu vreau sa iti distrug placerea asteptarii unei masini care de altfel arata bine si stie destul de multe pe sosele, atat ca dupa 2 ani si 55 000 km cu Leon ST, stiu precis unde ii este locul, oricum, nu in apropierea segmentului de 30 K euro. Atat nu face/merita nici cu muma echiparilor extra. 

50k? Eu am 20k+ si deja am ambele portiere plus dreapta spate (SC). Plus unde se prinde centura de siguranta a pasagerului (zornaie un metal cand se misca). Probabil sa ii dai volum mai nonstop asta inseamna.

Modificat de alexs_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.12.2017 at 2:12 PM, OuMaiGad said:

Pretul ajunge atat de mare din cauza culorii si a kitului sport care costa aproximativ 2700 euro. Fara discount masina costa 29k.

Ce reprezinta acest kit sport?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmetica doar, eleron haion, praguri, bara spate, evacuare dubla.

Leon5F5doorspoilerh.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca s-a mai postat dar au aparut in configurator Virtual cockpit si Sound System BeatsAudio, cel din urma doar pt ST.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Se pot pune întrebări și despre SH sau doar achiziții Seat noi ?

O întrebare, pedala la Leon ST de accelerație este cu prindere în podea sau de sus ?

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=255403878&utm_source=sharedAd&utm_medium=android

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare ok masina, nu stiu preturile pentru sh asa ca nu pot sa imi exprim parerea legata de pret.

Am totusi o sugestie, incearca sa gasesti un fr, se schimba interiorcu scaunele sport, astea de pe style mi se par banale. Inca ceva, poate gasesti o masina cu media system plus, unitatea multimedia standard pe style are un ecran foarte mic, exact cel din pozele din linkul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exagerat de scumpa. Pe 1.4 tsi intradevar 122 cp, fr, jante performance 18 si suspensie sport, full led, alte cateva dotari am dat 12.000 e cu 50.000km si garantie.

Am luat o de la avia, afara erau cu 2000e mai scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mi se pare exagerat de scumpa pentru dotarile ei si imi da impresia ca a fost/este si destul de neingrijita.

Gandeste-te ca la pretul acel mai pui cel putin 1000 euro (adus, RAR, inmatriculare etc.), poate si mai bine fiind la dracu-n praznic, Dusseldorf.

 

Ca referinta, a mea: 2.0, 184 CP, FR, 34.000 km, 2016, LED, pachet iarna, Media system plus (fara navi) - a fost 16.000 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri, dezamagitoare faza cu pedala ... la Golful meu 6 e cu pedala din podea ... si la Golf 7 tot de sus e ? Mi se pare un downgrade .

Pretul intr-adevar e marisor pe de o parte, dar comparat cu preturile din zona si km masinii este mic, altele asemanatoare sunt in jur de 20k, in DE preturile la echipari pornind mult mai de sus . Scrie undeva ca a fost masina de reprezentanta sau ceva de genul ... si mie mi se pare multisor, la aceeasi bani gasesti un seria 3 2014-2015 cu 80k km ... referitor la locatie eu stau in zona deci nu se pune problema de costuri ptr adus in RO. 

Asta FR pare mai ok ?

https://suchen.mobile.de/auto-inserat/seat-leon-st-fr-1-4-tsi-18-alu-sport-ausstattung-krefeld/254923967.html?action=parkItem

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as lua-o pe ce rosie: are un an si jumatate in plus ca vechime, are 50.000 km in plus si e rosie. Are intr-adevar jante ok, scaunele sunt ok, insa in rest nu are mare lucru in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e tocmai rea cea rosie, dar o trag in jos in special anul si poate si km.

Ideea e ca echiparea de pe asta roise (FR) ar cam fi indicat sa o cauti (+ Media system plus).

Despre faptul ca e rosie, nu discut, a mea e tot rosie (dar as adauga insa ca fiind ST, parca e putin prea mult rosu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan deja la 20+22.000e te uiti la cupra, care costa 30.000euro noua.

 

Un leon cam pana in 15.000euro aproape nou. Stiu ca masinile sunt mai scumpe de noi in De de aici si preturile mai mari la sh. Cauta si in tara, ca nu stii de unde sare iepurele, si sa iei neaparat tsi.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la pedala de acceleratie, asa au toate modelele bazate pe mqb, deci si Golf 7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

ca sa nu mai deschid tema noua pun si eu o intrebare "dupa achizitie":

Leon ST business 1.6 TDI 110 S/S style 2016

- la cati kilometri se schimba distributia oficial (are aproape 180k si aia sunt 100%)

eu am gasit diverse cifre 190-210-220k

PS: probabil ca nu am cautat destul de insistent raspunsul, sper sa fiti indulgenti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diesel e aceasi valoare inca de cand au bagat euro 5 in 2008,  la toate 210.000km.

 

Dar din moment ce tii masina oricum cativa ani, nu vad ce te impiedica sa faci schimbul de distributie acum, sau in viitorul apropiat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci, merci ...

intentionez la toamna, adica peste vreo 7-8000 km ... eu merg cam 12-13 pe an, cel mai mult vara in concedii ...

urmatoarea distributie ce termen de viata are?  80k mi-ar ajunge vreo 6 ani :)

 

despre volant / ambreiaj  se stie vreo statistica? cam pe cand dau semne (just in case)?

la masina anterioara le-am schimbat la 240k dar era din alte vremuri ...

Modificat de dansysro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna seara, imi cer scuze  daca nu am voie să cer sfaturi despre Leon 5F SH.

Din ce am auzit suspensie spate multilink nu se gaseste pe varianta 1.4 TSI? ci doar pe 1.8 TSI , 2.0 TSI si pe dieselul de 184 cai.

1.Se simte diferenta intre puntea spate fixa si cea multilink?cineva care a condus ambele versiuni?

2.Motoarele 1.4 TSI de 140 cai au ceva probleme specifice , gen pb distributie sau consum de ulei ?dar cele 1.8 TSI ?

3.Ce cutie de viteze  recomandați pe 1.4 TSI sau 1.8 TSI ?automată sau manuală?ma refer mai mult strict la fiabilitatea in timp.

Multumesc si va urez sărbători fericite!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt destul de fiabile toate motorizarile benzina de pe 5f. 

 

Avantaje la 1.8 tsi este faptul ca are portinjectie, si nu face depuneri de carbon pe supape. De obicei depunerile astea de carbon se manifesta in functie de stilul de mers dupa 100-150.000km, se remediaza doar prin curatare mecanica a supapelor. Nu e foarte costisitor, dar e o problema a injectiei directe nu doar la VAG.

In rest pe 1.2/1.4/1.8 tsi (fara 4x4) primesti cutia dsg 7 automata, cu ambreiaje uscate care nu e monument de fiabilitate la utilizarea in oras in ambuteiaje. DSG 6 primesti doar la 1.8 tsi 4x4 (nu stiu sa se fi pus 4x4 pe 1.8) si la 2.0 tsi, strict la motorizarile pe benzina.

 

Puntea spate independenta nu e un must have, se simte diferenta intre fixa si independenta, mai ales la drumuri rele prin oras. La mers extern o sa simti fix zero.

 

1.4 tsi 122/125 CP pe 5f sunt cele mai econome dpdv consum, 1.4 140/150 CP consuma un pic mai mult, iar la 1.8 tsi deja poti adauga minim 2 litri/100km la consumul mediu, dar vine cu alt comportament si dinamica.

Parerea mea, detinand de mai bine de 2 ani jumate 5f, este sa te orientezi spre masina cu cei mai putini km si cel mai sigur si clar istoric posibil. Masinile astea nu mai rezista 20 de ani ca si un passat b5 sau un golf 4. Sunt masini de consum, cu materiale de consum. O masina mai veche/mai rulata va cere bani mai multi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!