Jump to content

Sfaturi achizitie Leon 5f


cristi511
 Share

Postare recomandată

Anuntul pare in regula, dupa numarul de telefon, vanzatorul a mai avut pe piata un Passat.

Daca numarul de km este real si poate fi verificat, atunci pare o afacere destul de buna. Cu toate astea masina e din Olanda ceea ce ridica unele semne de intrebare.

Te sfatuiesc sa investesti cca. 100 euro intr-o inspectie completa in reprezentanta si sa soliciti vanzatorului sa accepte verificarea istoricului de service si a numarului de km in mod legal (teoretic nu poate solicita altcineva aceste verificari, in afara de proprietar).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minutes ago, b23840 said:

Cu toate astea masina e din Olanda ceea ce ridica unele semne de intrebare.

Lamureste-ma si pe mine...

De ce, daca este din Olanda ridica semne de intrebare ?

Sunt tare curios !

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic.

Rulajul NU este un criteriu pentru care nu ar fi ok sa cumperi masina din Olanda.

Personal, m-as abtine de la astfel de sfaturi.

asta poate fi la fel de valabil si din Germania... Franta... Italia, etc., nu numai Olanda.

eu as lua oricand masina din Olanda ( evident, un auto corect ).

Ai fost prin Olanda ? ai vazut ce drumuri au?

Am stat o saptamana in Olanda ( amsterdam, satucuri, ... ) si au drumurile daca nu mai bune, cel putin la fel ca Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu se pune cati km are masina parcursi, ci care este diferenta dintre km afisati in bord si cei reali ai masinii.

Afirmatia mea se referea la faptul ca vest-europenii sunt recunoscuti ca parcurg sute de mii de km in cativa ani (uneori si 200.000 intr-un an), nu la ce fel de drumuri au, la modul in care le intretin sau la faptul ca sunt considerati superiori noua. De aici si atentionarea pe care am facut-o catre colegul de mai sus, pentru Olanda, sunt destul de putini km parcursi, iar masina este relativ ieftina.

Punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trecand peste momentul asta, haideti sa ii dam omului sfaturi despre masina respectiva nu despre locatii de plimbare.

1. Nu umbla caini cu covrigi in coada pe acolo

2. Sunt ferm convins ca exista si la ei, ca peste tot, persoane care nu cauta solutia cea mai buna ci pe cea mai ieftina cand vine vorba de intretinerea masinii

3. Daca masina a fost de companie sau detinuta de firma de leasing operational atunci intretinerea a fost facuta extrem de specific. Nimeni nu schimba nimic doar ca "sa stea linistiti". Firmele gandesc economic asadar vor trage cat se poate de costuri

4. Clima din Olanda este specifica asa ca atentie sporita la caroserie

5. De regula masinile de licitatie au istoricul vizibil insa, ca si la noi, se pot face manevre

Spor la achizitie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca m-ai inteles gresit.

Nu incercam sa-i spun " pe unde m-am plimbat eu " ci, ca vorbesc in cunostinta de cauza si ca explicatia colegului b23840 nu sta in picioare si poate induce in eroare alti colegi.

Inteleg din ultima postare a colegului  b23840 cum ca, doar Olanda se afla in Vestul Europei ...... :), Germania... Franta, etc., sunt in Est ?

Nu-mi mai bat capul.

Spor la achizitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe forumul asta incercam, zic eu ca si reusim in mare parte, sa combatem idei nu persoane, argumentat si demontand pas cu pas, daca e cazul, spusele altora, cu dovezi. 

Masinile sh luate din vest (sau de oriunde altundeva), oricare ar fi ea tara de provenienta, vin cu riscuri si zic ca asta ar fi directia constructiva in care ar trebui sa decurga discutia.

Asadar, revenind la leonul postat de colegul nostru, cum il mai putem ajuta pentru ca el sa se afle in cunostinta de cauza? 

Multumesc pentru intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, cascadoru said:

offtopic.

Rulajul NU este un criteriu pentru care nu ar fi ok sa cumperi masina din Olanda.

Personal, m-as abtine de la astfel de sfaturi.

asta poate fi la fel de valabil si din Germania... Franta... Italia, etc., nu numai Olanda.

eu as lua oricand masina din Olanda ( evident, un auto corect ).

Ai fost prin Olanda ? ai vazut ce drumuri au?

Am stat o saptamana in Olanda ( amsterdam, satucuri, ... ) si au drumurile daca nu mai bune, cel putin la fel ca Germania.

@cascadoru

Daca la mine te referi, dupa cum vezi eu am dat sfaturi de verificare a rulajului. Nu am sfatuit pe nimeni sa NU achizitioneze din Olanda autoturisme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cinsitit si legal ar fi sa mearga impreuna cu vanzatorul la un dealer Seat si sa verifice in primul rand intrarile in service si numarul de km.

Daca rezultatul oferit de dealer este transparent si coincide cu ceea ce declara vanzatorul, consider ca ar fi bine sa treaca la pasul al doilea, respectiv inspectia de service pe care sa o plateasca in prima instanta vanzatorul (pentru transparenta) sau 50/50 si care daca are ca rezultat, din nou, ceea ce declara vanzatorul, sa fie adaugata la pretul final al masinii. Asa este cel mai corect. Orice incercare de sustragere de la aceste practici, poate (POATE!!!) da de banuit asupra veridicitatii celor declarate de vanzator. Consider ca cca 100 de euro cate costa o inspectie si o verificare a intrarilor in service + nr. de km, este perfect justificata in comparatie cu pretul masinii si cu eventualele probleme ce pot aparea dupa achizitie (in cazul in care au fost scunse anumite aspecte).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalindarius

Ok baieti,omul e ezitant la intrebarile mele. Ma gandesc tot mai serios sa caut una afara. Va multumesc ptr sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
bbogdanmircea

Salutare, ma gandeam la un Leon ST de pe unul din siteurile din DE care reimporta masini din EU .

https://www.carmotio.de/unser-angebot/

Un exemplu ar fi cel de mai sus .

Cum vi se par preturile, de exemplu un ST Xcellence la 18790, de ex pe configuratorul din RO nu cred ca iese in banii astia .

SEAT LEON - NEUES MODELL 

(MODELLJAHR 2017 / EURO-NORM 6)

1.4 TSI (92kW/125PS)

6-Gang Schaltgetriebe

unser AKTIONSMODELL XCELLENCE TECHNOLOGY inkl. zahlreicher NICE-TO-HAVES!

EU-Neufahrzeug 

inklusive 19% MwSt

2 Jahre (europaweite!) Herstellergarantie, Beginn ab Erstzulassung

inkl. SEAT GARANTIEVERLÄNGERUNG (4 Jahre/40.000 KM)

 

SEAT GARANTIEVERLÄNGERUNG (4 Jahre/40.000 KM)

Rückfahrkamera

* Navigationsystem (Kartenmaterial EUROPA)

8 Zoll Farb-Touchscreen

SD-Kartenslot

USB

BLUETOOTH Freisprecheinrichtung

SEAT Sound-System

8 Lautsprecher 

* Leder-Multifunktionslenkrad

PARKSENSOREN vorne und hinten

Klimaautomatik CLIMATRONIC

Sportsitze vorne

Sitzmittelbahn in Alcantara

* LED Innenbeleuchtung 

* KESSY

Mittelarmlehne

Center-Konsole mit integrierter Box

* TWIN-Endrohre

WINTERPAKET

Sitzheizung Vordersitze

beheizbare Scheibenwaschdüsen

Scheinwerferreinigungsanlage

abgedunkelte Scheiben ab B-Säule

Front-LED-Scheinwerfer

LED-Tagfahrlicht

LED-Heckleuchten 

LED-Nebelscheinwerfer

Entfall Abbiegelicht Nebelscheinwerfer

* Licht- und Regensensor 

* Müdigkeitserkennung

* Aussenspiegel elektrisch verstellbar, anklappbar und beheizbar

* Tempomat

Elektronische Differenzialsperre an der Vorderachse (XDS)

* ABS + ASR

ESC

* 17 Zoll Leichtmetallfelgen

Reifendruckkontrolle

* Aluminium-Einstiegsleisten vorne, Design XCELLENCE

Frontgrill mit Chrom

* Airbag Fahrer und Beifahrer

Beifahrerairbag deaktivierbar

Seiten- und Vorhang-Airbags

Knie Airbag (Fahrer)

ISOFIX + Top Tether

* Multikollisionsbremse

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cam cu 19.000E (cu reducerea de 8%) cumperi seat leon 1.4 TSI ST, in echipare FR cu urmatoarele dotari:

-led fata/spate-

-jante 18-

-seat system sound- 10 diffuzoare+ subwofer in roata de rezerva slim- nu se ridica la nivelul bose/haman insa e peste sistemul standard- merita

- incalzire in scaune, pachet iarna-

- navi 8 inch

-in echiparea FR cred ca stii deja cam ce intra- suspensie sport- scaune sport- volan tesit piele sport- si altele- 

 

 

Cam care ar fi sfaturile mele, legat de minusurile acestei masini, in echipare ST sta putin mai bine pe puntea spate, insa recomand sa cauti ceva cu punte spate independenta (1.8 tsi sH cu pana in 50.000km), puntea spate este cel mai mare cosmar la aceasta masina,  Directia este cam asistata asa cum e de la golf 5 incoace, plea fleasca, inclusiv pe sport, cine a condus si alte masini (bmw pe sport) stie despre ce vorbesc.  Antifonarea este exceptionala, si asta se datoreaza si motorului foarte foarte foarte silentios, comparativ cu orice de pe piata, motorul este punctul forte, cat si spatiu interior/portbagaj la modelul ST.  Scaunele sunt extrem de comode, am condus repetat drumuri de 6-8-12 ore si sunt foarte comode, nu exagerez.

 

Atentie la culori, sunt cam firave, recomand rosu/albastru sau alb, nu recomand negru/gri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

52 minutes ago, deenman said:

Antifonarea este exceptionala, si asta se datoreaza si motorului foarte foarte foarte silentios, comparativ cu orice de pe piata, motorul este punctul forte, cat si spatiu interior/portbagaj la modelul ST.  Scaunele sunt extrem de comode, am condus repetat drumuri de 6-8-12 ore si sunt foarte comode, nu exagerez.

Aici vreau sa fac doua precizari:

1. Antifonarea este departe de a fi exceptionala, este doar ok insa magia vine din lipsa de zgomot a motorului, atat la ralanti cat si in sarcina.

2. Scaunele nu sunt chiar cele mai comode. Am avut masina timp de aproape 2 ani si la 181 cm si 85 de kg (constitutie atletica) nu am reusit niciodata sa imi gasesc pozitia perfecta. De asemenea, sezutul este putin cam scurt iar la drumuri lungi oboseste mai ales piciorul stang. 

In rest, tot ce spune colegul Deenman confirm din postura de fost posesor. 

Spor la achizitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Pai masinile astea reimportate sunt configurate si aduse din Cehia din ce am inteles, sau alte tari care au configuratii mai avantajoase ca si pret fata de DE ... vroiam doar sa ma asigur ca pretul este realist pentru asemenea configuratie ... mie imi place mult ST cum arata, e peste Golf 7 Variant ca si aspect, dar trebuie sa fac numaidecat un test-drive ca sa ma conving de niste chestii intai .

Multumesc de sfaturi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutari tuturor,

In scurt timp va trebui sa aleg intre:
Leon 2.0 TDI 150cp si 2.0 TDI 184cp

Avand in vedere diferenta de pret dintre cele de doua motorizari, anume 1000 euro fara TVA, evident, la cel de 150cp pot sa mai adaug niste goodies.

Intrebarea este daca merita diferenta de 34cp si daca realmente se simte.
Sau si mai bine formulat.
Daca sunteti posesori de 150cp si ati condus 184cp, regretati alegerea facuta? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca fost posesor de 150 iti zic sa nu stai pe ganduri. Diferentele sunt ceva mai multe decat aia 34 de cai.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita din plin daca doresti o masina dinamica. 150 de cai sunt suficienti dar la cea de 184 poti vorbi deja de performante sportive - si aici vorbesc nu doar de 0-100 ci de reprize si de rezervele de putere la orice viteza. Gindeste-te ca 184 se pune pe Golf GTD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda.

Imi era frica de raspunsurile astea :). Sunt ferm convins ca nu vorbim numai de cei 34cp, but still.
Ideea e in felul urmator.

Nivelul de echipare este FR plus Enjoy FR la ambele. Ambele cu DSG.
De cei 1000 euro diferenta dintre motorizari, sincer as mai fi adaugat sistemul de sunet imbunatatit si inca cateva nimicuri.

In sfarsit...
Poate scot enjoy-ul si ma mai joc de acolo.

Modificat de shcoada
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita banii sistemul de sunet - eventual il mai poti upgrada dupa fara probleme, pe cind un soft motor nu iti va aduce diferenta de motorizari ... 150 se poate duce in 180 si 184 se duce in 220.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus ca sistemul de sunet e vreo 300e daca imi aduc bine aminte.

Baga mana putin mai adanc in buzunar si ia 184 + dsg. :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avantajul la 184 sta si in suspensia independenta spate si frane mai mari, nu numai in 34cp

Pe de alta parte dc te interseaza mai mult optiuni ca sound, navigatie sau full link.....ia tot 184 :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul de sunet este praf nu merita un leu in plus nici eu nu l-am pus pe Cupra, eu zic sa alegi varianta de 184 cp altfel te zgarcesti la tarate imo 

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!