Jump to content

Senzor rezervor lichid spalare parbriz


zorg
 Share

Postare recomandată

Pai respecta cat de cat diametrul celorlalte fire. Nu e putere acolo. E doar un semnal. Deci merg oricat de subtiri.

0.5mm ca sa intre firele in mufa de la IC. E aceeasi mufa(principiu) ca la mufa de la ECU la unele motoare(benzina in general).

Acum am si eu doua intrbari , stiu ca par destul de stupide dar ...

1. Care este pozitia corecta a senzorului pe vas? Cu pinii(bornele) orizontal sau vertical??

2. Garnitura aia e de ajuns? Nu mai trebuie nimic pentru etansare gen silicon, etc. (Gaura o sa o fac perfect rotunda cu o freza).

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a strecurat o greseala in ceea ce am zis mai sus, pentru care imi cer scuze pe aceasta cale, asa ca revin sa corectez, si rog un moderator daca poate sa faca modificarea.

Este vorba de grosimea firelor. Nu este de 0.5mm ci 0,35mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa daca o pui cu pinii vertical te anunta mai devreme putin ca nu mai ai apa.. daca o pui cu pinii orizontal o sa te anunte mai tarziu... diferenta dupa parerea mea e de 200 de ml de lichid... in rest nu are importanta. Cand frezezi sa ai in vedere sa-ti iasa cu jumatate de mm mai mica gaura ca sa-ti etanseze corect. Altfel patesti ca mine si pui lipici si silicon :)).

Ramane la latitudinea ta daca pui silicon sau altceva ca sa-l etansrezi in plus. Eu am pus in jurul gumei senzorului lipici si peste silicon, la fel si pe senzor unde are contact cu guma... asta asa ca siguranta. De 3 luni nu curge si nici nu cred ca o sa mai curga. Oricum trebuie sa bagi lichid de parbriz care nu corodeaza sau are agenti corozivi ca sa nu deteriorezi guma prin care sta senzorul...

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa daca o pui cu pinii vertical te anunta mai devreme putin ca nu mai ai apa.. daca o pui cu pinii orizontal o sa te anunte mai tarziu... diferenta dupa parerea mea e de 200 de ml de lichid

Pai stiam asta, dar ma intereseaza cum este corect, cum a fost proiectat sa lucreze, sau mai bine zis cum vin cele din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe orizontala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut ieri operatiunea. A durat vreo 3 ore, pt ca am dus firele exact pe unde merge restul instalatiei electrice, adica pe la baza parbrizului, pe sub stergatoare, cutia cu conectori din parteas stg, interior. Mare a fost surpriza cand am desfacut mufa(ele) de la IC. Nu prea semana cu cea descrisa in linkul de mai sus. Acolo este o mufa ca si cea de la ECU la unele motoare, adica are papucii, si doar infigi firul in ea/el. La mine ... surpriza: nu era nici un fel de papuc pe pinii liberi. Pe langa asta era un tip de papuc ca la mufele de la USB. Am folosit unul din asta, dar mi-a luat ceva timp pana am gasit unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai facut si poze?! Afiseaza-le...si eu sunt in aceeasi situatie, am senzorul...dar inca nu m-am apucat sa trag firele...ma intereseaza cel mai mult trasul firelor si logarea la BC

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poze nu am facut, si imi pare chiar rau. dar incerc sa-ti explic. Pai la mufa albastra se leaga masa. Este fir acolo, pt ca este masa care duce atat la vasul de expansiune, masa de la litrometru, etc. Este un fir de culoare alb/maro. Acolo legi de acel fir, sau daca vrei poti sa legi direct de la vasul de expansiune. Problema este la cealala mufa (verde). La mine nu era pinul. Este un pin ca cel de la mufele care vin la USB pe placa de baza(daca te uiti din fata sunt patrate), doar ca un pic mai mare. Merge si cel de la USB daca mai tragi un pic de el, de urechile de blocaj ca sa stea fixat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am montat si eu astazi senzorul pentru lichid de curatat parbrizul...Intr-adevar nici la mine nu era pinul 6 din mufa verde...Am gasit o alta metoda de a-l instala (poate ajuta pe cineva). Am luat o mufa de alimentare a unitatii floppy disc de la o sursa de calculator (ATX). Pinul intra perfect in mufa verde doar ca e mai mic la lungime fata de cel original si trebuie putin fortat pentru a intra in carcasa conectorului verde.

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cine v-a spus ca exista pinul MAMA in mufa sa legati firul de el? Exista pinul TATA in IC care sa intre in pinul mama Si un fir nu se leaga la masa masinii ci la masa bordului, care este masa de semnal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Nu se leaga la masa. Ci la masa bordului care se gaseste si la senzorul de la vasul de expansiune, si la litrometru. Esteun fir alb/maro si nu maro pur care este masa masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Pentru toti cei care vreti sa montati senzorul gasiti la reprezentanta mufe pini senzor etc. Pentru cei care vor coduri vorbim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

xflorin

Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cat mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc esti foarte atent dar sunt in concediu si am mai mult timp sa stau sa citesc pe forum. Ti se pare tie ca am exagerat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, deoarece daca aveai ceva de spus , puneai codurile aici, nu spuneai ca vorbim. Unde vorbim?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.. in concluzie..

Cine nu are senzor, poate sa-si puna.

Materialele folosite sunt:

- senzor 7M0 919 376

- mufa senzorului 1J0 973 202

- papucii mufei 000 979 133 (se comanda o bucata si vine un cablu cu cate un papuc la fiecare capat => 2 papuci dupa taierea cablului in doua)

- garnitura 7M0 919 382

- garnituri (nu le-a mentionat nimeni pana acum, se baga in mufa senzorului ca sa nu intre apa, mizerie, etc la papuci) 357 972 741 = 2buc

- papucii pentru mufa de la instrumentele de bord au codul 000 979 018 (vin tot cate doi pe un cablu)

Eu nu am schimbat rezervorul, l-am gaurit cu o freza de la un nene tamplar, cu care gaurea el usi sa monteze yale. Freza are diametrul de 26 mm, am gaurit "la mana" ca nu am avut pozitie pentru bormasina. Am introdus garnitura si apoi senzorul prin ea, fara sa folosesc vreo solutie de etansare. Nu curge.

Cine vrea sa-si schimbe vasul, in postul #55 al lui Al Bundy sunt coduri.

Tot Al Bundy a indicat pinii de la mufa de la instrumente, unde se vor conecta firele de la senzor, pozitiile 6 lila/alb si 7 maro/alb.

Mai jos este o schema electrica cu senzorul (G33) si o imagine cu garniturile micute, care intra in mufa de la senzor sa protejeze papucii.

Dupa montaj se activeaza cu Vagcom [select]-->[17- Instruments]-->[07 - Recode] la primele doua cifre ale codului din casuta Software Coding, se adauga +04 --> [Do it!]

post-7784-1257089352_thumb.jpg

post-7784-1257089361_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate Al Bundy. Uite hazin mi-a luat-o inainte si a pus codurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare,

Am o intrebare de 100 de puncte pentru voi.

Am martorul in permanenta aprins(cel de spalator parbriz).

Am schimbat senzorul si tot ramane aprins.

Mentionez ca nu a fost montat aftermarket.

Imi puteti da o idee de unde ar putea fi problema?

:offtopic: Este vorba despre Audi TT 2001.Postez aici din 2 motive : 1.Nu imi pot modifica datele profilului(tot imi da eroare "board message.." si 2 La sectiunea Audi TT nu prea scrie nimeni...mai deloc chiar. :offtopic:

Cu stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sta aprins inseamna ca este deschis circuitul , adica circuitul este intrerupt . Scoate mufa , uneste cei doi pini. Daca nu se stinge martorul inseamna ca problema este undeva intre mufa si bord , ai un fir intrerupt .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sanse mari sa ai intrerupere direct la mufa. Eu mi-am pus after si din cauza ca nu e original a intrat aer si probabil si umezeala, s-au corodat firele si se mai tinea intr-o lita. S-a aprins becul la mine si m-am uitat in borcan... plin... am pus mana pe mufa si am ramas cu firele in mana.

A trebuit sa refac legaturile si am pus si vaselina sa protejeze cat de cat impotriva coroziunii. Cel mai mult m-am chinuit sa scot papucii din mufa sa-i refac... acum merge... cat, o sa vedem.

:icon_thumright: La fel am patit si cu senzorul de temperatura exterioara, a luat-o razna si nu arata corect temperatura si acolo am refacut conexiunea ca s-a corodat.

Parerea mea e sa verifici acolo daca ai contact, altfel urmareste traseul firelor, in cel mai rau caz desfaci ceasurile de bord si vezi care fir e intrerupt plecand de la capatul dinspre mufa de la ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles....Va multumesc pentru raspunsuri.

Din pacate nu ma pricep la mecanica sau electronica ca sa ma apuc sa desfac aparatoarea , sa dau vasu jos etc.....grila de la stergatoare pt traseu & stuff.Asa ca voi apela la cineva ce se pricepe si ii voi comunica solutiile prezentate de voi mai sus.

Cu stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are la dezmembrari si motorasul - pompa? Desi in mod normal ar trebui sa mearga...

Vezi sa-ti dea si clemele de prindere, rezervorul fiind mai mare se poate sa fie diferente si aici. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil că are, dar nu are rost să cumpăr altul dacă e ok ce am eu deja, ar fi bani aruncați.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vas de 5L au masinile echipate cu spalatoare de faruri. Problema este ca pe acest vas mai ai o pompa (pentru spalatoare faruri) deci o gaura in plus pe care ar trebui sa o astupi cu ceva. In rest pompa de splatoare parbriz/luneta e aceeasi. Uitate un pic si la garnituri sa vezi in ce stare sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!