Jump to content

Senzor rezervor lichid spalare parbriz


zorg
 Share

Postare recomandată

Am activat senzorul din VagCOm dar chiar daca am apa sau nu beculetul de la bord tot sta aprins!!Ce are? Nu am senzor?Daca nu se poate pune sau trebuie facuta o instalatie mai complicata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul (pinul 2) se conecteaza direct la Instrument Cluster pinul 6 cupla verde de 32 pini iar pinul 1 al senzorului se conecteaza la masa. Nu este nici o alta instalatie "complicata". Se prea poate sa ai senzorul dar cu contactele desfacute. Poti foarte usor sa examinezi vizual regiunea si chiar poti sa demontezi usor rezervorul (2 suruburi) cu totul (numai sa-l golesti inainte ca sa nu se imprastie tot lichidul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In catalogul de piese sunt 2 feluri de rezervoare pt spalator - cu si fara senzor de nivel (cel putin la Skoda asa e) deci daca masina ta a venit fara indicator din fabrica e foarte probabil sa nu aiba nici senzorul cu pricina( care nu stiu daca poate fi comandat separat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta intre cele doua rezervoare este gaura pentru senzor, locasul exista din turnare dar nu este decupat. Se poate adapta un senzor

Cod senzor:7M0 919 376 pret 6 euro Cod garnitura senzor: 7M0 919 382 pret 1.2 euro

Nu stiu daca exista firele de semnal trase pana la IC in cazul in care masina nu a fost prevazuta din start cu indicator de nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

frumosul recipient destinat depozitarii lichidului pt. spalarea parbrizului (intinsul mustelor) are conectat la el printr-o mufa doua fire. ma gandesc ca este senzorul care, printr-o ingenioasa legatura cu bordul, ma avertizeaza ca nu mai are cu ce sa-mi stropeasca parbrizul. toate bune si frumoase. chiar si pe bord se zareste ceva de genul (randul 2 in partea dreapta, langa HAION DESCHIS - sau cum s-o fi numind)... problema este ca la tabloul de sigurante nu am contacte pt. acest senzor si nici nu l-am vazut niciodata aprins, desi s-a intamplat sa nu mai am lichid... vreo idee???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am observat becul acele de care zici tu... Si eu am mai ramas fara lichid si nu s-a aprins nimic... Numai ca nici nu stiam pana acum ca ar exista asa ceva... Oricum, nu e mare problema si daca asa ar fi si nu ar merge... Te prinzi si singur, ca de, nu prea mai iese nimic pe stropitori... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Functia de avertizare trebuie activata cu VAG-COM

2. Poti sa ai sau nu senzorul respectiv

3. Eu am activat functia si imi statea aprins martorul in continuu si pe BC scria WASH FLUID... ceea ce inseamna ca nu am senzorul, asa ca am dezactivat-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Intrebare: La voi merge? Din ce am citit in manual ala ar trebui sa iti zica cand e nivelul scazut la lichid. Din pacate al meu refuza sa si faca datoria. Si din cauza vinovatului am ramas fara lichid la un drum lung noaptea si plin de saramura de care arunca astia pe drumuri ...Am ajuns sa nu mai vad nimic... Pana la prima benzinarie am mers pe orbecaite. Daca functiona il mai economiseam eu cumva. Nu zic e si vina mea ... n am mai deschis capota de vreo luna :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu acum 2 zile acelasi lucru pe autostrada Bucuresti-Pitesti. E a doua oara cand se goleste vasul si n-a pornit nici o avertizare, probabil nu exista. O sa verific si-n manual dar nu cred ca are vre-un senzor.

La Petrom la km 36 nu are lichid de parbriz. Am avut o stica de apa de jumatate care a fost foarte buna pana la Mol la km 80 unde poti gasi lichid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie optiune? Ok mai sap putin... trebuie sa mi mai traduc eticheta din porbagaj. Daca stie cineva care i codul la optiunea aia as fi mai mult decat fericit daca m ar ajuta. Defapt cel mai simpu ar fi de examinat vasul dar din pacate nu i prea vizibil. Vreau sa i dau de cap pana la urma. Daca exista e util... si nu strica. Martorul exista in bord... Indicatii despre el sunt in manual. De ce nu ar exista ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La terminarea lichidului trebuie sa se aprinda martorul din bord ( daca exista ) , acesta se aprinde si cand pun contactul, dupa acre se stinge . In borcan exista doua chestii ca 2 electrozi sau cam asa ceva , care trebuie sa faca contact prin intermediul lichidului , cand acest contact nu exista ( lichid prea putin ) se aprinde martorul pe bord ( si eventual apare mesaj pe computer ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine exista martorul, dar senzorul in borcan nu exista. Si daca il activez, ramane aprins permament. La mine nu exista optiunea de nivel lichid spalare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Borcanul trebuie sa aiba in exterior si o mufa si niste fire. Borcanul meu are capacicatea de 5 l , am vazut si altele de 3 l fara senzor si fara mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca si eu am aceeasi problema: rezervorul pentru lichid spalare parbriz are 3L si n-am vazut nici un contact sau vreun fir in partea de sus. Am patit exact cum s-a descris mai sus: lichidul s-a terminat si n-am fost avertizat in nici un fel :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. martorul exista la toata lumea

2. acesta poate fi activat cu vag-com, daca senzorul nu exista, martorul va ramane aprins mereu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun! Gata m-am lamurit. deci nu am... :)

Multumesc din nou pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Borcanul trebuie sa aiba in exterior si o mufa si niste fire. Borcanul meu are capacicatea de 5 l , am vazut si altele de 3 l fara senzor si fara mufa.

Eu stiu ca borcanele de 5l sunt la masinile care au si spalarea farurilor. Celelalte au borcan de 3.5l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Cele cu "spalator" de faruri au de 5l. Si probabil de aceea cele cu spalator au si senzorul pentru ca acel spalator consuma mult si ar fi nasol sa trebuiasca sa il tot verifici des. M am uitat la un prieten cu passat cu spalator de faruri si tot la fel 5 l cu fire in plus... a meu nu 3,5 l fara fire :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut tuturor.Azi am intimpinat o mica problema , in timp ce mergeam pe strazile noastre "curate "mai ales in urma ploii din ultimele zile,a trecut un tir din sens opus si mia umplut parbrizul de namol.nemaivazind am dat sa-l spal cu inst de spalare . a stopit putin au pornit stergatoarele si mai rau lam mizgalit,problema era ca se terminase lichidul.acum intrebarea mea este ,de ce nu ma anuntat nici un martor sau compiuterul ca urmeaza sa se termine pt a putea sa il complectez ca-i cam nasol sa tragi pe dreapta ca nu mai vezi si instalatia de curatare a parbrizului sa nu te mai ajute pt ca ai ramas in "pana prostului "fara apava rog daca ati mai intimpinat astfel de probleme astepr sugestii pe unde sa caut problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te-a avertizat nici un martor pentru ca nu ai senzorul respectiv pentru lichidul de parbriz. Nu ai functionalitatea respectiva. Logic nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi si asa dar eu stiu ca anul trecut ma avertizat o data comp de bord,adika a afisat pe displey ceva in germana si semnul ala de stergatoare cu doua stropitori de apa .acum eu nu prea stiu germana dar stiu sigur ca asta zicea pt ca am mai vazut la un pasat care sigur are senzor ca i se aprinde intro veselie(termina lichidul f des),eu de anul trecut pina acum am complectat mai tot timpul pt ca la max o saptamina eu ridic capota si verific nivelele la tot ce se poate tocmai pt a evita astfel de "accidente",deci nu avea ce sa mai zica .Intrebare si rugamintea mea daca stiti undei senzorul (banuiesc ca pe recipientul de lichid dar unde )si ce sa verific ,sa nu merg la service si sa imi schimbe aia nu stiu ce si de fapt sa fie doar unn contact sau mai stiu eu ce pr minora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pui contactul se aprinde acel martor, cu 2 jeturi, daca nu, inseamna ca a fost dezactivat sau e defect.

Senzorul exista doar daca ai vas de 5litri, adica faruri cu xenon si spalator faruri, la cel de 3 litri nu ai senzor.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiam ca exista, vasul are 5 litri, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!