Jump to content

e-Golf - Tips & tricks


Recommended Posts

detinator

Se pare ca e-Golf e printre putinele electrice fara o aplicatie dedicata... e pacat, pt ca se pot afisa in timp real si turatia motorului si procentul de incarcare baterie. Vedeti atasat ce am reusit cu o aplicatie si o interfata OBD

WhatsApp Image 2020-07-29 at 22.08.56.jpeg

WhatsApp Image 2020-07-28 at 19.38.01.jpeg

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Aveam 2 mari probleme:

- nici o metoda rapida si simpla de a afisa procentual SoC

- aplicatia WeConnect e f f f f f lenta la pornire si actualizare

 

Rezolvare:

- am downloadat aplicatia WeConnect ID. Aici masinuta arata mai bine, cu jante mai frumoase (par si pe 17 sau 18)

 

Inca nu am gasit o solutie la afisarea autonomiei in mile

 

WhatsApp Image 2020-09-21 at 01.55.50.jpeg

Link to post
Share on other sites

Ce fain, nu stiam de asta! Pot vedea exact procentul de incarcare, in sfarsit :)

Merci @detinator!

Link to post
Share on other sites

Drăguță aplicația, nu zic nu, dar singurul ei avantaj, sau scop pentru noi, este procentul real al bateriei...

Screenshot_20200921-105220.thumb.jpg.66df5d33f80298ac57e5f0959d2d8ff5.jpg

 

Bine, și e fun sa vezi ecranul asta când o deschizi :))

 

 

Screenshot_20200921-105213.thumb.jpg.b225fc68e13a8c30d1e2f83ffec2bd86.jpg

 

Ca în rest nu mai exista nicio funcție dintre cele regăsite în aplicația destinata Golf-ului (deblocare, lumini, poziție pe harta etc). Nu știu dacă WeConnect ID arata uși / geamuri deschise, lumini aprinse ca WeConnect dar o sa testez. 

@detinator eu am setat de la început România ca țară și range-ul apare în Km

Link to post
Share on other sites

Am instalat si eu acum, foarte tare ca avem o solutie sa vedem bateria procentual. Multumim @detinator!

Link to post
Share on other sites

@Rave poate aplicatia e un bun marketing tool de ne arata ID3-ul acolo, cine stie ce ne rezerva vitorul :)

Link to post
Share on other sites

Rave daca nu iti place nu o folosi, altfel ai numai avantaje, pt ca o poti folosi in paralel cu cea clasica, deci nu vad baiul ca lipseste ceva.

 

Avantajul nu e doar ca poti vedea procentul, am mentionat deja si a doua problema pe care o rezolva: viteza de pornire.

 

Porneste aproape jnstant. Pe cand cea clasica e pt mine uneori aproape neutilizabila, nu pot sa astept tot timpul asa mult sa porneasca.

 

Cel mai des folosesc aplicatia pt a vedea procentul bateriei si a porni ACul in masina. Restul functiilor lipsesc azi, dar de ce nu le-ar adauga maine? Versiunile noi vin des

Link to post
Share on other sites
On 9/21/2020 at 10:58 AM, Rave said:

 

@detinator eu am setat de la început România ca țară și range-ul apare în Km

se pare ca ai dreptate, de acolo era, VW a hotarat in netarmuita lui intelepciune sa afiseze unitatile de masura bazat pe tara de rezidenta...

Da... in 2020, VW nu a aflat ca poti fi american si sa locuiesti in Europa sau european si sa traiesti in Anglia/US etc/

In cazul meu, inca apar ca rezident in Anglia prin multe aplicatii si conturi. 

 

We would like to inform you that the We Connect apps are displaying units of measurements, according to the country that it was chosen at the registration of the VW ID account. If you want to change the units of measurements, please be so kind and visit the VW ID portal (https://identity.vwgroup.io/signin-service/v1/signin/a827267f-6cc8-4b02-a178-3205b06a6210@apps_vw-dilab_com?relayState=ad14e4db7b7082072e3808d4a9989dcb53224aff) and change the country of your residency.

 

Inca un mic tip/trick:

 

- schimbarea din D in R si din R in D se poate face direct, din maneta, fara frana... util la manevrele de parcare. Nu exista pinioane care sa se strice in principiu.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
Sparkyson

Mie imi arata distanta in mile in aplicatia We Connect ID., desi tara este Romania.

Probabil pentru ca limba este English UK 🤷‍♂️.

Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

nu, eu am aplicatia in engleza (ca tot meniul din telefon) si apare in KM. 

cand ti-ai facut contul ce tara ai ales?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • NoCO2
      By NoCO2
      Am văzut în manual cum se montează cupla pentru suportul de bicicletă, poate cineva să confirme că această cuplă este in dotarea mașinii la livrare?

    • Rave
      By Rave
      Aici o sa lăsăm proprietarii sa ne ofere impresii și experiente despre ID.3, dacă vor
    • edi10000
      By edi10000
      Volkswagen a dezvăluit primul său SUV electric din gama ID. Noul ID.4 împrumută numeroase elemente stilistice și tehnice de la hatchback-ul electric ID.3, prezent deja inclusiv pe piața din România.
       
       
      Bazat pe aceeași platformă MEB dedicată modelelor electrice, Volkswagen ID.4 are o lungime de 4.584 mm, o lățime de 1.852 mm și o înălțime de 1.612 mm, în timp ce ampatamentul este de 2.766 mm.
       

       
      Astfel, noul model este cu 102 mm mai lung decât Tiguan, SUV-ul compact al mărcii cu motoare cu combustie internă. În plus, Volkswagen menționează că garda la sol a noului model este de 210 mm.
       

       
      Așa cum era de așteptat, ID.4 împrumută numeroase elemente de design exterior de la ID.3, iar inginerii germani au acordat o atenție suplimentară eficienței aerodinamice, întrucât SUV-ul are un coeficient aerodinamic de 0.28.
       

       
      Farurile au tehnologie LED în echiparea standard, iar clienții vor putea alege opțional și farurile IQ.Light cu LED Matrix. Între timp, stopurile integrează diode care emit lumini și o bandă roșie care le conectează pentru a oferi o perspectivă 3D la activarea acestora. De asemenea, stopurile au o semnătură luminoasă sub forma literei X și integrează și semnalizarea dinamică.
       

       
      Interiorul este de asemenea foarte asemănător cu cel al lui ID.3 și iese în evidență prin stilul minimalist, cu ecrane touch și puține butoane fizice. Ecranul central are o diagonală de 10 inch în cazul versiunii de lansare, însă variantele de top vor fi echipate cu ecran de 12 inch.
       

       
      Opțional, clienții pot alege și un Head-up Display cu realitate augmentată. Volumul portbagajului variază între 543 litri și 1.575 litri, în funcție de modul în care sunt poziționate scaunele de pe bancheta din spate.
       

       
      Din punct de vedere tehnic, Volkswagen ID.4 va fi disponibil în prima etapă într-o ediție specială First Edition, după modelul ID.3.
      Aceasta va fi echipată cu un motor electric de 204 cai putere poziționat pe puntea spate cu un cuplu maxim de 309 Nm care permite un timp de 8.5 secunde pentru accelerația de la 0 la 100 km/h, în timp ce viteza maximă este limitată la 160 km/h.
       

       
      Această versiune de lansare utilizează o baterie cu capacitatea netă de 77 kWh care oferă o autonomie maximă de 520 de kilometri, calculată pe baza standardului WLTP. În plus, germanii afirmă că o încărcare de 30 de minute la o stație rapidă cu 125 kW oferă o autonomie de 320 de kilometri.
       

       
      În următoarea perioadă, Volkswagen va extinde gama de motorizări și baterii disponibile pentru ID.4. Astfel, clienții vor putea alege și versiuni de 148 CP și 170 CP, ambele echipate cu o baterie mai mică, de 52 kWh. Pe de altă parte, va exista și o versiune mai puternică, de 175 CP, cu bateria de 77 kWh. Toate aceste versiuni vor avea un singur motor electric poziționat pe puntea spate.
       
      Informatii luate de aici(click!)
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri