Jump to content

e-Golf - Probleme și rezolvari


Vizitator.
 Share

Postare recomandată

WeConnect este versiunea noua de Car-Net, aceeași aplicație trecuta printr-un rebranding. O instalezi și activezi manual deși, din experientele recente ale userilor, e posibil sa treci pe la dealer pentru activarea SIM-ului. 

Abonamentul este gratuit un an, parca, apoi îl poți prelungi din aplicație. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar. Mulțumesc. Stau in dubii la un e golf..si vreau sa știu detalii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e aplicatia cea care face masina, parerea mea simpla. mie nu imi mai merge acumWeConnect, dar masina e de vis. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan_wrc vezi cu dealerul sa nu se refere la acel "OBD Data Plug" (pe care îl dau gratis), care merge cu aplicația "We Connect Go" si care nu are nicio legătură cu "We Connect".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ala citisem ca e la modele mai vechi dupa 2008 care nu au interfață ultima. 

Dar asta nu vine standard? Dacă ai navigația Pro?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu știu, așteptăm să citească cineva mai experimentat.

Eu am zis doar că m-am trezit că dealerul îmi băgase Data Plug-ul in eUp, și eram WTF?! ... clar habar nu au care cu ce se mănâncă. (eUp vine cu sim)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa fie standard, da. Dar verifica! Pentru ca... România! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Update la problema cu WeConnect: masina are un modul de comunicatie care e defect, trebuie schimbat. Din cauza lui masina nu mai comunica cu serverul VW si nu ma putem loga. Pe lunea viitoare e schimbat si sunt curios daca dispare problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 7/8/2020 at 3:05 PM, catalinnp said:
  • nu am avut probleme la WeConnect, a mers din prima, fiind singura configuratie facuta de agentul de vanzari inainte sa ii dau talpa pe centura Bucurestiului. Am folosit-o pana acum in 2 ipostaze

ce trebuie sa am pregatit pt weconnect? trebuie un SIM ceva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu trebuie nimic, doar sa iti fie activat userul. Asta se face luand legatura direct cu cei de la VW prin intermediul aplicatiei, atunci cand selectezi sa devii userul principal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Intreb si eu aici, sper sa fie corect topicul ales. As vrea sa scot scrisul acela cu "e-Golf" de pe spate, mi se pare mare si strica simetria. Cand am comandat vechiul Golf am bifat optiunea sa nu scrie nimic pe spate, si arata mult mai OK (pentru mine evident).

As putea face asta fara sa ramana urme si fara sa distrug ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sint lipite, din cate stiu se dau usor jos. Eu pe masina mea cel putin, alba, am constatat ca arata mai bine cu cat mai multe ruperi de culoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos. Ma cam da inapoi faza cu polish-ul, trebuie sa-mi fac curaj. Speram ca se iau urmele de lipici doar cu o carpa inmuiata in spirt sau ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te ajuta, la mine la Lupo s-au luat f usor. Dar masina este mai veche, poate deja adezivul nu mai era puternic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat ieri sa scot eticheta din fata, acolo nu sunt literele separate. Am incalzit cu un pistol cu aer cald, am bagat o ata de pescuit prin spate - nimic. Mi-am zdrelit degetele dar de iesit nema. Nici macar cativa mm nu am reusit sa inaintez cu guta prin spate...

Modificat de Abu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat ieri sa reglez raspunsul ACC-ului din infotainment insa nu am reusit sa gasesc setarea respectiva. La Golful precedent puteam regla sensibilitatea ACC-ului, aveam vreo 4 setari parca. Aveti idee daca a disparut aceasta functionalitate?

Ma refer la setarea prin care controlezi cat de tare sa accelereze ACC-ul atunci cand modifici viteza de croaziera. La e-Golf daca cresti sa zicem de la 70Km/h la 100Km/h apasand acea sageata dreapta de 3 ori rapid, masina accelereaza foarte puternic. Ca sa obtii o acceleratie lina trebuie sa cresti din 10 in 10Km/h si sa astepti sa ajunga la viteza respectiva, adica setezi prima data 80Km/h si stai sa ajunga la 80Km/h, apoi cresti la 90 si astepti apoi cresti la 100 si iar astepti. In felul asta accelereaza lin.

La vechiul Golf puteam selecta sensibilitatea pe modul "economic" si accelera lin, indiferent de diferenta intre viteza reala si cea setata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin eu cu o problema ce s-a manifestat deja de 3 ori in 2 zile. Dupa ce am pus masina la incarcat seara, dimineata nu a mai iesit fisa de incarcare. Am incercat toate manevrele, cu apasat butoane, scos din priza, deblocarea de urgenta din manual, etc...nimic. Am intrat in aplicatia WeConnect si i-am dat de acolo comanda de oprire a incarcarii. La fel nu a luat din prima, dand eroare de cateva ori. M-am dat batut, dar dupa cateva zeci de minute, masina si-a revenit si incarca din nou, iar fisa putea fi scoasa normal. Azi a facut la fel, acum incarca,dar nu stiu pentru cat timp. Ce e diferit e ca al treilea bec de pe home charger clipeste cand incarca si ta aprins verde cand e blocat. La fel cand e blocata fisa, beculetele de langa port sunt stinse toate.

 

Am pus OBDeleven si am dat un scan de erori (vezi mai jos) unde e ceva legat de "U019B00 - Lost Communication With Battery Charger Control Module". Toate acestea s-au intamplat la 7904 km, adica prima data cand am patit-o, de atunci am mai mers un pic cu ea pana la 7970 km.

 

Verificand in masina la mesaje, imi aparea ca usa.capota/hayon deschise, desi masina era inchisa. Nu stiu daca e legat de asta,dar pana acum nu am avut mesajele astea.

In poza unde se vad ceasurile, masina avea fisa blocata in incarcator si nu arata nimic in bord ca si timp de incarcare, cum e normal.

 

Am pus mai jos erorile aparute in urma scanarii.

 

OBDeleven data log

Date: 2020-10-02 19:27

    VIN: WVWZZZ...................
    Car: Volkswagen e-Golf
    Year: 2020
    Body type: 5-dr hatchback
    Engine: EBSA
    Mileage: 7970 KM

---------------------------------------------------------------
01 Engine

    System description: E-Vehicle   
    Software number: 0EA906016S
    Software version: 7207
    Hardware number: 0EA907309A
    Hardware version: H24
    ODX name: EV_VCU00XXX0110EA906016S
    ODX version: 005002
    Long coding: 000D0012006404002008

    Trouble codes:
        U019B00 - Lost Communication With Battery Charger Control Module
            Intermittent
                Date: 2020-09-30 21:20:17
                Mileage: 7904 km
                Priority: 2
                Malfunction frequency counter: 1
                Unlearning counter: 255
                Engine speed: 16383.75 1/min
                Normed load value: 100.0 %
                Vehicle speed: 0 km/h
                Coolant temperature: 215 °C
                Intake air temperature: 215 °C
                Ambient air pressure: 960 mbar
                Voltage terminal 30: 13.169 V
                Dynamic environmental data: 20961E105F00106000106100106200

 

17 Dashboard

    System description: KOMBI       
    Software number: 5GE920755D
    Software version: 2700
    Hardware number: 5GE920755D
    Hardware version: 310
    ODX name: EV_DashBoardVDDMQBAB
    ODX version: 009068
    Long coding: 07A428082F800008018869011600082000000000

    Trouble codes:
        U112100 - Databus missing message
            Intermittent
                Date: 2020-10-01 07:38:02
                Mileage: 7904 km
                Priority: 6
                Malfunction frequency counter: 1
                Unlearning counter: 82

 

19 Gateway

    System description: GW MQB EV   
    Software number: 3Q0907530AD
    Software version: 6383
    Hardware number: 3Q0907530D
    Hardware version: 621
    Serial number: 22091910520995
    ODX name: EV_GatewNF
    ODX version: 013026
    Long coding: 0201001704F81000FB001210081D00000001070100030000000300000000

    Subsystems:
        System description: J367-BDMHella
        Software version: 9070
        Hardware version: H10
        Serial number: 0475222805         

        System description: E221__MFL-MD9
        Software version: 0052
        Hardware version: H18
        Serial number: 39190002131830049316
        Long coding: 2CFFFF

    Trouble codes:
        U114800 - HV battery charge management No communication
            Intermittent
                Date: 2020-09-30 21:20:19
                Mileage: 7904 km
                Priority: 2
                Malfunction frequency counter: 9
                Unlearning counter: 82
                Supply voltage, terminal 30: 13.1 V
                Terminal 15: Off

 

75 Telematics

    System description: OCULowMQBLGE
    Software number: 5NA035284C
    Software version: 0827
    Hardware number: 5NA035284C
    Hardware version: H19
    ODX name: EV_OCULowMQBLGE
    ODX version: 004049
    Long coding: 02737001EA42980D3FFCBE000045400382E608

    Trouble codes:
        U111100 - Function limitation due to missing message
            Intermittent
                Date: 2020-10-01 07:38:02
                Mileage: 7904 km
                Priority: 6
                Malfunction frequency counter: 1
                Unlearning counter: 82
                Dynamic environmental data: 028688


---------------------------------------------------------------
8C Battery Energy Module

    System description: K8C         
    Software number: 5GE915225B
    Software version: 0400
    Hardware number: 5GE915225B
    Hardware version: 005
    Serial number: 09091901011706
    ODX name: EV_BECM08820215GE915225B
    ODX version: 001004
    Long coding: 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

    Trouble codes:
        U019B00 - Lost Communication With Battery Charger Control Module
            Intermittent
                Date: 2020-09-30 21:20:17
                Mileage: 7904 km
                Priority: 6
                Malfunction frequency counter: 1
                Unlearning counter: 255
                Dynamic environmental data: 2096271E3D07FA744801
        U019B00 - Lost Communication With Battery Charger Control Module
            Intermittent
                Date: 2020-10-01 07:38:01
                Mileage: 7904 km
                Priority: 6
                Malfunction frequency counter: 1
                Unlearning counter: 255
                Dynamic environmental data: 2096271E3D07F7744801
 

C6 Battery Charger

    System description: OBC Delta-ES
    Software number: 5QE915681N
    Software version: 1750
    Hardware number: 5QE915681N
    Hardware version: H74
    ODX name: EV_OBCTwoPhaseDT2MQB13B
    ODX version: 001002

    Trouble codes:
        U112100 - Databus missing message
            Intermittent
                Date: 2020-09-30 21:20:18
                Mileage: 7904 km
                Priority: 6
                Malfunction frequency counter: 1
                Unlearning counter: 82

 

 

 

IMG-20201003-WA0026.jpeg

Screenshot_20201003_102905_de.volkswagen.carnet.eu.eremote.jpg

IMG-20201003-WA0011.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când e blocata poți sa pornești motorul? 

De fapt, lasă testele. Pentru asta exista garanție ;)

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeam pe un forum cu englezi si americani ca au avut mai multi probleme cu HV-PTC (rezistenta pt incalzire habitaclu). 

Masina se opreste de tot, in mers, oriunde, pt ca fiind problema pe partea de inalta tensiune, considera ca e periculos sa te lase sa mai mergi :)

 

Surpriza a fost ca oamenii au ramas fara masina 3 saptamani... Ca nu existau sculele necesare, comanda din Germania etc. 

 

Sigur ca la ei se da masina la schimb, dar... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 17 ore, herur a scris:

Dupa ce am pus masina la incarcat seara, dimineata nu a mai iesit fisa de incarcare.

S-ar putea sa fie interlock-ul de vina. Bateria are un circuit inchis (adica sunt niste conectoare si niste fire care cand sunt cuplate arata ca bateria e la incarcat si da comanda la calculatorul de incarcare sa incarce (se vad pinii in mufa de incarcare, sunt 2 unul langa altul, mai mici decat restul, care inchid circuitul).

image.png.4648ccd62f1ca77b99b952f414e04768.png
Daca circuitul are o defectiune ori nu incarca ori nu te lasa sa scoti mufa. Pe scurt. Circuit defect bagi mufa nu incarca. Circuit defect dupa ce ai bagat mufa nu te lasa sa o scoti (safety din cauza curentului). Cauzele poti fi multe, in cazul tau de exemplu se incalzeste si nu mai face contact sau sunt pinii prea scurti pentru ca nu au fost bine infipti in carcasa si fac contact la inceput apoi nu mai fac. Sunt multe steckere din astea in baterie, nu doar aia de ii vezi in steckerul de incarcare pot sa fie de vina.

Dar du-o la garantie si lasa-i pe ei sa-si bata capul :D probabil ca va trebui schimbata bateria sau steckerul de incarcare. La service nu au voie sa repare bateria pentru ca trebuie sa o demonteze si pentru asta e nevoie de oameni calificati care sa lucreze cu high voltage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si e nevoie sa fie descarcata intai se pare.

Oricum toti care lucreaza cu componentele din partea de hogh voltage trebuie sa fie specializati intai pe high voltage.

Se pare ca acea sculaz oricat de incredibil ar parea, se ocupa cumva tocmai cu descarcarea bateriei... Poate am inteles eu gresit dar asa parea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Azi am patit ceva care nu mi s-a mai intamplat. Indicatorul de putere a inceput sa scada usor, pana a ajuns cum se vede mai jos. Am oprit masina, am si iesit din ea in speranta ca se reseteaza - nimic. Problema e ca daca o calci la podea nu se mai tureaza pana la 10k ci doar pana la 8k de rotatii.

Cei mai cu experienta in e-Golf, aveti idee de unde e? Mentionez ca nu am nici o eroare in bord, am cautat in infotainment.

Si am mers cu bateria si mult mai jos decat acum, fara sa patesc asta.

de asemenea, sunt pe modul Normal, nu pe Eco.

 

Multam de sfaturi.

20201024_173101.jpg

Modificat de Abu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca asa face si la mine. Odata ce scade sub 1/3 din capacitatea bateriei, mai scade din putere.

Poate ne confirma cineva mai experimentat totusi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@detinator le stie, ca a facut o gramada de teste. Am citit ca e posibil sa se reduca puterea ca sa protejeze bateria, daca se incalzeste prea tare, dar de ce? Ca nu i-am dat talpa si nici nu eram de mult pe drum, cred ca plecasem de acasa de vreo 30min asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!