Jump to content

Masini electrice - noutati


Bogdan_wrc
 Share

Postare recomandată

Nu este un certificat special. Este certificatul standard, doar la motivul cereri, trebuie specificat RABLA +.

Eu am depus cerere tip (o gasesti online, pt fiecare oras/sector) si copie dupa buletin. Completate, scanate (cu o aplicatie pe telefon), si trimise pe adresele de email mentionate pe site. 

exemplu la Ploiesti asa arata:

http://www.spfl.ro/certificat fiscal online.php

Descarcare formular cerere tip: format pdf
Depunere
Cererea tip va fi transmisa la urmatoarele adrese de e-mail: finantelocale@spfl.ro, pfcentru@spfl.ro, pfvest@spfl.ro, biroulauto@spfl.ro.
In cazul solicitarii certificatului in regim de urgenta, se achita taxa de 59 lei conform HCL 514/2019
Acte necesare: cerere tip, fotocopie act de identitate proprietar, dovada ca este indreptatit  sa solicite eliberarea certificatului fiscal (in cazul mostenitorilor, imputernicitilor etc.), fotocopie carte identitate mijloc de transport,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, credeam ca e ceva mai special. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy In functie de sector, exista varianta sa rezolvi totul exclusiv online. Eu la sector 4 am completat cererea, am uploadat buletinul si apoi am primit pe mail certificatul fiscal dupa vreo 2 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta incerc sa fac si eu acum, doar ca-mi trebuie user si parola, am facut cerere online pentru ele, le astept. Nu exista adresa de email unde sa trimit actele, ca la Ploiesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la ID.3 si acceleratia de 7.3 s pe modelul 1st - asta e din cauza ca 1st vine cu Performance Pack integrat. Cine cumpara o alta editie de ID.3 are optiunea de a cumpara Performance Pack care vine cu acceleratia asta mai puternica. Sincer, ar fi trebuit sa fie default-ul, considerand ca o Kona EV e la fel de rapida, iar o Kona EV Highway + Navigation se vinde tot la 28 200 EUR ca si versiunea de baza a 1st-ului...

Cat despre puterea mai scazuta (si acceleratie ma slaba) la modelul cu baterie mica de 55 kW, asta se datoreaza numarului de celule a bateriei din ce inteleg. Practic, e nevoie de mai multe celule la baterie pentru a putea colecta de la ele curentul necesar motorului sa ruleze la limita sa de performanta. Probabil e o limita de curent livrat pe celula peste care se incalzeste prea tare sau au loc procese termice ireversibile de degradare a ei.

Modificat de stama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, acumulatorii se distrug la descarcare excesiva. Si incarcare ...

Cu cat ai mai multi acumulatori in paralel, cu atat poti sa furnizezi instant un curent mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, explicatia chiar are sens. Asta inseamna ca modelele cu bateria mai mare dar performante standard sunt "tinute in frau" de soft, pentru ca ele pot mai mult iar cele cu performance pack activat sunt la limita superioara si nu ar trebui impinse mai sus daca vrem sa protejam bateriile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detaliile complete privind dimensiunile si performantele dinamice ale modelelor de Skoda Enyaq (revizuite fata de ce am postat anterior):

- Enyaq iV 50: 55 kWh battery (52 kW net), 211 mi, 340 km of range, 109 kW 220 Nm, RWD, 0-100 km/h: 11.4s
- Enyaq iV 60: 62 kWh battery (58.3 kW net), 242 mi, 390 km of range, 132 kW 310 Nm, RWD, 0-100 km/h: 8.7s
- Enyaq iV 80: 82 kWh battery (77.1 kW net), 316 mi, 510 km of range, 150 kW 310 Nm, RWD, 0-100 km/h: 8.5s
- Enyaq iV 80X: 82 kWh battery (77.1 kW net), 285 mi, 460 km of range, 195 kW 425 Nm, AWD, 0-100 km/h: 6.9s
- Enyaq iV 80 RS: 82 kWh battery (77.1 kW net), 285 mi, 460 km of range, 225 kW 460 Nm, AWD, 0-100 km/h: 6.2s

Dimensiuni:

- exterior (L x l x h): 4649 x 1879 (fara oglinzi retrovizoare) x 1616 mm
- interior (latime fata x latime spate x inaltime fata x inaltime spate x latime portbagaj): 1506 x 1488 x 1056 x 990 x 1001 mm
- wheelbase: 2765 mm
- unghi atac: 15.4 grade
- unghi degajare: 16.7 grade
- portbagaj: 585 / 1004 l

Toate modelele au doar capacitatea de a folosi fast chargere de 50 kW DC ca standard. Daca se doreste folosirea de fast chargere mai rapide, trebuie cumparata o optiune suplimentara, dar exista limitare functie de bateria care e instalata pe masina, si anume: bateria de 55 kWh permite doar 50 kW DC charging, 62 kWh permite 100 kW DC charging prin cumpararea optiunii, 82 kWh permite 125 kW DC charging prin cumpararea optiunii. Daca doriti incarcare CA rapida de 11 kW, iar costa pentru o alta optiune...

Preturile pentru Enyaq au fost deja publicate si se poate face precomanda pe site-urile Skoda din: CZ, UK, IT, DE, CH, FI, SV. Modelul de 35 000 EUR se gaseste doar in cateva tari (DE, IT).

Modificat de stama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce bine se vinde Tesla. Dupa ce vor termina fabrica cea noua ma astept la un salt foarte mare, mai ales daca vor extinde si reteaua de superchargere. Pe cand si in Romania...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca m-am inselat in legatura cu piata de desfacere prioritara pentru ID.4.

Nu e SUA, din contra americanii vor primi un numar limitat de masini anul asta. Tot in Europa vor incepe livrarile de ID.4 anul asta. Lansarea oficiala a modelului e la finele lunii, pe 24 Septembrie. Tot atunci sau imediat dupa incep precomenzile. Nu stiu pentru ce configuratie insa, de vreme ce masina e deja in productie in Germania, deci e posibil sa existe un 1st Edition preconfigurat si aici, cu mai multe optionale decat ai dori si implicit mai scump. Liivrarile pentru ID4 si in Europa si in SUA incep anul asta. Cu alte cuvinte, VW vrea ca ID.4 sa inceapa vanzarile inaintea Skodei Enyaq... Se aplica aceeasi discriminare intre modelele de masa ale grupului ca si pana acum: mai intai VW, pe urma Skoda, si pe urma Seat. La Seat nici macar nu stiu daca au ceva in plan de fapt. Tocmai au anuntat refresh-ul de la Ateca, si nici macar versiune mild hibrid nu are...

ID.4 arata bine pe albastru: 

 

Modificat de stama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Seat au aratat deja un El-Born bazat pe Id3. sigur si Skoda va atinge clasa asta. Si Seat sigur va avea un SUV pe MEB, de marimea id4 sau mai mare. Cum si audi va avea. Tocmai asta e rolul platformei MEB sa fie impartita in mai multe modele,clase si producatori din grup.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au cam linistit lucrurile o data cu lansarea oficiala a livrarilor de ID3, si incetarea programului 1st Movers vineri, nu? :)

 

Desi ID.4 urmeaza sa fie lansat oficial pe 24 septembrie, au aparut cateva date despre el. ID.4 pare sa fie mai scurt si un picut mai jos decat Enyaq! Portbagajul e si el mai mic pe ID.4.

 

Am doua seturi de date privind dimensiunile, nu stiu care sunt corecte, dar ambele arata ca ID4 e mai scurt. Primul set de date e dintr-o comparatie a VW intre ID4 si Tesla Model Y, deci s-ar putea sa fie cele reale.

- 82 kWh battery (77.1 kW net), 324 mi, 522 km of range, 150 kW 310 Nm, RWD, 0-100 km/h: 8.5s
- dimensiuni (L x l x h): 4584 x 1852 (fara oglinzi retrovizoare) x 1612 mm (din comparatia ID4 cu Model Y)
- dimensiuni (L x l x h): 4592 x 1852 (fara oglinzi retrovizoare) x 1629 mm
- wheelbase: 2765 mm
- latime interior (fata x spate x h fata x h spate x portbagaj): ? x ? x 1066 x 979 x ? mm
- portbagaj: 543 / ? l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Bogdan_wrc said:

si cand vrei sa te duci la circuit...

k62VELr.jpg

ca niste purcelusi ... :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as zice ca niste mânji, ca nah... au ceva cai intre roti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu tot cu pierderi, probabil undeva pe la 20 ~ 24 masini in total.

Fain e ca si duce 10 odata .... si f interesant cu ce viteza incarca toti ..

Gasit detaliile aici: https://electrek.co/2020/09/16/porsche-megapack-like-mobile-charging-system-electric-cars/

Modificat de Rhadoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta da idee de afacere! Iei o duba, o umpli de baterii SH, cat sa aduni vreo 500 kWh, cu tot cu o statie si te plimbi prin oras sa incarci masini electrice. Cred ca in zonele comerciale gasesti destui corporatisti eco, prea lenesi sa se duca pana la statie, care ar plati sa vina statia la ei... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!