Jump to content

Masini electrice - noutati


Recommended Posts

  • Replies 220
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    83

  • stama

    20

  • Rave

    19

  • VickEnd

    9

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De-aia nu au avut timp sa termine softul la ID.3 Pentru ca au stat sa faca filme cu produse care nu vor fi lansate niciodata

Sincer astept sa apara in configurator si cred ca marit Tiguan-ul si Golf-ul pentru Eniaq.

Posted Images

Zici ca-i X4 de la spate.

Link to post
Share on other sites
Vizitator.

complet neaerodinamic... consumul va fi imens... cel putin 20kwh/100km... crestem bateriile si scadem randamentul... o vaca de masina gen E-tron sau E-peace... mare dar mica (autonomia...). e-peac-ul cu 9o kw face cu greu 400 km.... daca iti plac suv-urile aia e... mie nu imi plac.... randamentul mic, manevrabilitate mica, pozitie de condus naspa, de camionagiu... Va prinde mult in SUA....

Link to post
Share on other sites

20kwh pt suv nu e chiar asa rau. un taycan 4s are peste 20 continuu si nu e suv. dar e pe la 2.2 tone.....

insa macar nu va polua masina.

Link to post
Share on other sites
mihai.onu94
5 minute în urmă, mandelu a scris:

un taycan 4s are peste 20 continuu si nu e suv. dar e pe la 2.2 tone.....

si are in jur de 500 de cai putere, 2 motoare pentru 4x4 axate pe performanta, nu pe economie. Asta pe langa toata tehnologia de la bord care merge tot pe curent electric din baterii.

 

Link to post
Share on other sites

evident dar ideea e ca la 80 la ora constant nu folosesti nici 100 din caii aia putere, iar consumul tot peste 20kwh ora e (am vazut review la cavaleria) si e si lipita de sosea si aerodinamica. deci prin prisma asta nu as crede ca e asa rau pt suvul ala. si oricum 20kwh e o parere personala, pana nu stim cifrele oficiale.....speculam.

Link to post
Share on other sites
mihai.onu94

Nu conteaza. La motoarele termice, un v8 nu va avea niciodata consumul unui 3 cilindri chiar daca ambele au nevoie de 50 de cai pt a mentine 80 kmh (doar un exemplu), va fi poate chiar dublu in cazul v8-ului. La fel si la motoarele electrice, unde ai nevoie de un motor mai mare, mai complex pt a scoate 500 de cai, care pur si simplu va necesita mai mult energie chiar si pentru un mers constant. (am vazut si eu review-ul celor de la cavaleria si desi spuneau ca are un consum mare, au admis si ca performanta, dinamica este net superioara).

Aerodinamica unui suv devine o problema la viteze mari, de autostrada, la mersul prin oras, prea putin conteaza.

Legat de id4, parerea mea e ca va avea si o versiune cu un singur motor electric (cel mai probabil tractiune fata) si o baterie mare pentru un range maxim pe langa varianta 4x4. Adica exact ceea ce se cauta acum: garda inalta pentru urcat borduri, putere decenta pentru oras si aspect de suv modern. Daca iese cu un range bun si un pret ok, va avea succes mare. 

Link to post
Share on other sites

La masinile electrice, problema legata de consum se rezolva cu doua motoare, unul facut pentru performanta si altul pentru eficienta. Cel putin asa rezolva Tesla problema pe Model S si ultima revizie numita Raven are peste 600km autonomie cu 100kWh capacitate baterie.

Taycan cu aproximativ aceeasi baterie, aceeasi greutate si aceeasi putere ca Model S are o autonomie mult mai mica, semn ca powertrain-ul lor nu e foarte optimizat pentru consum, nu ar fi imposibil din punct de vedere tehnic.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

si ID4 design 

0dnjd38t7h551.jpg

Link to post
Share on other sites

Citez de pe fb-ul SuperSpeed:

Ministerul Industriei și al Informației Tehnologice din China a publicat pe propriul site imagini cu noile mașini electrice VW, înainte de prezentarea mărcii în premieră mondială... acum că "s-a întâmplat", mașina gri este ID.4 X iar cea albă este ID. 4 Crozz... au același ampatament doar că Crozz este mai scurt și mai scund... are gardă la sol mai mică; ambele modele sunt produse în China și au motoare de 204 CP; cea mai mare autonomie posibilă este anunțată la 500 km; disponibile în China peste câteva luni;

 

FB_IMG_1592469323930.jpg

FB_IMG_1592469321353.jpg

FB_IMG_1592469319091.jpg

FB_IMG_1592469316653.jpg

Link to post
Share on other sites

Eu as merge pe Enyaq fata de ID4 doar pentru simplul motiv ca Skoda face masina mai user friendly, are mai multe buzunare etc chestiile practice/inteligente fac diferenta, cel putin pentru mine.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Bogdan_wrc

Seat el born

f244fda.jpg

Link to post
Share on other sites

Macar asta are cotiera normala.

 

Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

The CUPRA el-Born has made its debut as the VW Group's first electric hot hatch

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/new-2021-cupra-el-born-vw-group’s-first-ev-hot-hatch

 

The el-Born goes on sale in 2021 with a Cupra badge instead of SEAT.

77kWh battery pack

310 miles of range

161 miles of charge in 30 minutes (with fast charger)

0-31mph in 2.9sec

a2m74vawxl951.jpg

Edited by Bogdan_wrc
Link to post
Share on other sites

Curg modelele noi... sa vedem cum ramane cu productia de baterii, si... sa nu mai pateasca probleme cu softwareul :)

eu o sa ma plimb cu eGolful in curand... asteptam... :)

Link to post
Share on other sites

VW is preparing an all electric city car. The ID1 will be replacing the Volkswagen UP.

i6ww5o2lhu951.jpg

umixyssxru951.jpg

Link to post
Share on other sites

Chademo e bidirectional, culmea e ca e tot mai rar si se pare ca va fi eliminat :) 

On 6/18/2020 at 3:32 PM, IRONICK said:

Nu se socoteste chiar asa, dar da o directie.

La ID3 un cell module costa 1250Euro. Si are 6, 7 ...pana la 10.

La eGolf se pare ca sint vreo 8 module

   Battery Junction Box: 
   Subsystem 1 - Part No SW: 5GE 915 316 B    HW: 5GE 915 316 B
   Component: A2 HVSMBJBECU  011 0311 
   Serial number: 00000028101901010928

   Cell module: control module 1: 
   Subsystem 2 - Part No SW: 5QE 915 599 AH    HW: 5QE 915 599 AH
   Component: J991Battmod1  H08 0322 
   Serial number: 19820Y18AH0803226375

   Cell module: control module 2: 
   Subsystem 3 - Part No SW: 5QE 915 599 AH    HW: 5QE 915 599 AH
   Component: J992Battmod2  H08 0322 
   Serial number: 19820Y18AH0803226382

   Cell module: control module 3: 
   Subsystem 4 - Part No SW: 5QE 915 599 AH    HW: 5QE 915 599 AH
   Component: J993Battmod3  H08 0322 
   Serial number: 19820Y18AH0803226417

   Cell module: control module 4: 
   Subsystem 5 - Part No SW: 5QE 915 599 AH    HW: 5QE 915 599 AH
   Component: J994Battmod4  H08 0322 
   Serial number: 19818Y18AH0803225344

   Cell module: control module 5: 
   Subsystem 6 - Part No SW: 5QE 915 599 AH    HW: 5QE 915 599 AH
   Component: J995Battmod5  H08 0322 
   Serial number: 19820Y18AH0803225433

   Cell module: control module 6: 
   Subsystem 7 - Part No SW: 5QE 915 599 AH    HW: 5QE 915 599 AH
   Component: J996Battmod6  H08 0322 
   Serial number: 19822Y18AH0803225001

   Cell module: control module 7: 
   Subsystem 8 - Part No SW: 5QE 915 599 AH    HW: 5QE 915 599 AH
   Component: J997Battmod7  H08 0322 
   Serial number: 19820Y18AH0803225429

   Cell module: control module 8: 
   Subsystem 9 - Part No SW: 5QE 915 599 AH    HW: 5QE 915 599 AH
   Component: J998Battmod8  H08 0322 
   

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • Ursu82_kiki
      By Ursu82_kiki
      Salutare! Acum 2-3 luni în urmă, am rămas fără baterie! Am dus-o la tester și mi-au spus ca-i bună doar trebuie încărcată, am încărcat-o și am plecat! Luni pe 22.03 am dat sa pornesc și nu mai aveam baterie! Am luat-o am dus-o la meseriaș, la fel descărcată, baterie bună, necesita încărcate! Am încărcat-o, am pus-o joi pe mașină, azi sâmbăta, moartă! Am pornit-o cu cabluri, am plecat mi-am luat un multimetru sa testez consumatorii și pe minusul de la baterie l-am inseriat! Îmi dădea 0,88 A consum! Deci am ceva care mănâncă, dar ce? După 20 de minute de stat și așteptat, poate se închide ceva, nimic, la fel! Am început sa scot siguranțele una câte una, și la poziția 37 când scoteam se ducea în 0,31A, am continuat cu scosul și la poziția 15 când am scos, a scăzut la 0,25A! Din ce am bajbait eu am zis ca e casetofonul! Am pus siguranța și am scos casetofonul! După ce l-am scos pe el a rămas în 0,31A cu siguranța de la poziția 15 pusă! Nu știu ce este poziția 15 dar din poza îmi dau seama ca ar fi ceasurile, care și ele au o problema și anume, partea de sus a display-ului unde afișează radio, când se aprinde, când se stinge cu toate ca radio funcționează, deci cred ca e o problemă și acolo, dar nu știu ce!
      De ce radio fura curent și pana acum nu? Și de ce la ceasuri dispare partea de sus și reapare?
      Dacă am scos toate siguranțele din bord din partea stângă și tot mi-au rămas consumatori de 0,25A, unde sa mai verific? 
      Skoda Superb 1, 1.8t AWT DSG și cu trapă fotovoltaica 





    • Silviu_7
      By Silviu_7
      Nu am gasit un topic corespunzator pentru problema asta dar zic sa incerc aici.
       
      In legatura cu vinieta de parcare in B, a trecut cineva recent prin procesul acesta? Stiti de hartie trebuie ceruta de la leasing?
    • Mike8
      By Mike8
      Mi se par super interesante usecase-urile diferite ale noaste cu app-urile officiale, nu toata functionalitatea exista si este la indemana.
      Nici mie nu mi-au potrivit 100% si ... I did this, o sa incerc sa postez zilele astea info cum
      (merge cu iOS/Alexa/Android).
       
      PS: e pt GTE ( vezi si range ) dar cum trage datele din WeConnect portal, cred ca merge si cu eGolf/ID3
       
      Teste in terminal:

       
      Rezultat: integrare cu iOS shortcuts / siri

       
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...