Jump to content

Masini electrice - noutati


Recommended Posts

  • Replies 220
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    83

  • stama

    20

  • Rave

    19

  • VickEnd

    9

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De-aia nu au avut timp sa termine softul la ID.3 Pentru ca au stat sa faca filme cu produse care nu vor fi lansate niciodata

Sincer astept sa apara in configurator si cred ca marit Tiguan-ul si Golf-ul pentru Eniaq.

Posted Images

Aveti idee Twizzy la ce Rabla (procent) se incadreaza?

Link to post
Share on other sites

Rabla Plus acopera maxim 50% din valoarea masinii. Daca o iei cu 12000 primesti maxim 6000

Link to post
Share on other sites

Eu stiam ca incepand cu 2018 se inadreaza si  Twizzy.

Link to post
Share on other sites

cred ca cel mai usor intrebi la dealer. pe site nu scrie nimic de rabla+. 

Link to post
Share on other sites

Am fost eu interesat sa imi iau un Twizy. Se incadreaza, dar cum zicea si cineva mai sus, maxim 50% din valoarea lui.

Oricum, astia la Renault au fost nesimtiti. Inainte sa intre si cvadriciclurile in program, Twizy costa in jur de 7-8000 in functie de dotari. Dupa ce a intrat in program, l'au facut vreo 13000.

Eu ultima data cand m'am interesat de el anul trecut, nu stiau daca o sa se mai fabrice.

Link to post
Share on other sites

@cristi511 Se pot  achizitiona si cvadriciclurile electrice prin Rabla Plus, da. (sursa: click!) Dar de ce?

Imi place Twizy, chiar am vrut sa cumpar, dar faptul ca nu are AC si ca nu are geamuri il face util doar primavara/toamna si doar daca nu ploua rau. E cam la fel de folositor ca o trotineta electrica dar cu un pret mult mai mare.

Recomand cu caldura sa astepti lansarea Daciei electrice sau o electrica SH.

@tudy_cnu La fel ca Zoe, inainte, Twizy se vindea cu bateria inchiriata de la Renault. Dar una din prevederile Rabla Plus este ca proprietarul trebuie sa detina toata masina, inclusiv bateria, asa ca au modificat preturile pentru a include si bateria.

Link to post
Share on other sites

Stiu ca bateriile sunt scumpe rau, dar chiar 5000 de euro sa fie bateria la jucarica asta de Twizy? Legat de geamuri, parca mai nou mergeau puse si OE. Daca nu, sigur am vazut pe net niste solutii aftermarket. Dar cum zici si tu, e mai mult o fita, nu prea merita banii aia :) 

Link to post
Share on other sites

Când a apărut Twizy bateriile erau scumpe, da, și cum nu cred ca au modificat sau updatat în vreun fel mașina asta... probabil au rămas pe bateriile vechi și contractele alea. Soluții de geamuri sunt și OEM, da, cu tot cu ușile (care sunt opționale) dar sunt plastic/plexi și nu cele mai fericite. 

Este fun mașina, DA, dar într-un mod extrem de limitat și nu cred ca ajunge sa merite banii. As prefera oricand un Smart ForTwo EQ pentru oraș dacă as avea unde sa îl încarc acasa - are doar charger AC, de 22kW ce-i drept. 

Link to post
Share on other sites

@tudy_cnu uite aici pretul bateriei pt Golf . Daca te mira 5k la twizzy

Discutia asta e interesanta.  

kegat de Twizzy, e unul de vanzare pe site-uri (nu pun link) dar are protectii la geam, gen plastic ceva. 

@Raveai sa razi, dar sunt trotinete la fel de scumpe ca un twizzy :) e mai rapida, si cu Vmax mai mare decat id3-ul :)) abia astept vina, sa testez 0-100kmh in 4s. 

Link to post
Share on other sites

Pai mai degraba mai iau inca un golf electric, sa am si baterie de rezerva, ca ies mai ieftin asa :)) si mai scot ceva si daca vand restul, bucata cu bucata :))

Link to post
Share on other sites

pai tocmai. diferenta mare de pret intre ICE si cele electrice vine din pretul bateriilor. la golf vs e-golf e diferenta de minim 10k euro (chiar 15k) in varianta similara. gandeste-te ca la 36k cat e un e-golf luai GTI. 

totusi, VW a anuntat ca id3 va costa cu ~800e mai putin ca un golf similar ca dotari. asta, luand in calcul, desigur si diferitele bonificatii pt masini ECO. 

Link to post
Share on other sites

Reminder ca astăzi, la 19:40, se lansează oficial Skoda Enyaq IV (adică ID.4 în haine comode). 

FB_IMG_1598945048011.thumb.jpg.2a5c6433a9696710bd9348a078e16b4f.jpg

Lansarea va avea loc live aici (click!)

Link to post
Share on other sites

Hmm, stiu ca e inalt Thomas, dar cand se urca la volan am un feeling ciudat, bordul este foarte alungit, parbrizul este foarte inclinat (banuiesc ca pt eficienta), daca te uiti atent zici ca sta intr-un super sport car, dar defapt pozitia la volan e foarte inalta. 

 

 

Link to post
Share on other sites
în urmă cu 3 ore, deenman a scris:

Hmm, stiu ca e inalt Thomas, dar cand se urca la volan am un feeling ciudat, bordul este foarte alungit, parbrizul este foarte inclinat (banuiesc ca pt eficienta), daca te uiti atent zici ca sta intr-un super sport car, dar defapt pozitia la volan e foarte inalta.

Hucho a spus in 1998  ca scade rezistenta la inaintare:

a.jpg.e9f2248a2a394a09825d72e401afd3dc.jpg

Tesla Model S are 66° si acum toti producatorii copiaza.

Bine, Hucho a mai zis si ca:

s.thumb.jpg.268b42fca5f3b473b0d5ed95c692dbee.jpg

Si asta s-a vazut la ID.3, ID.4 si mai putin la Golf 8.

Edited by IRONICK
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • Ursu82_kiki
      By Ursu82_kiki
      Salutare! Acum 2-3 luni în urmă, am rămas fără baterie! Am dus-o la tester și mi-au spus ca-i bună doar trebuie încărcată, am încărcat-o și am plecat! Luni pe 22.03 am dat sa pornesc și nu mai aveam baterie! Am luat-o am dus-o la meseriaș, la fel descărcată, baterie bună, necesita încărcate! Am încărcat-o, am pus-o joi pe mașină, azi sâmbăta, moartă! Am pornit-o cu cabluri, am plecat mi-am luat un multimetru sa testez consumatorii și pe minusul de la baterie l-am inseriat! Îmi dădea 0,88 A consum! Deci am ceva care mănâncă, dar ce? După 20 de minute de stat și așteptat, poate se închide ceva, nimic, la fel! Am început sa scot siguranțele una câte una, și la poziția 37 când scoteam se ducea în 0,31A, am continuat cu scosul și la poziția 15 când am scos, a scăzut la 0,25A! Din ce am bajbait eu am zis ca e casetofonul! Am pus siguranța și am scos casetofonul! După ce l-am scos pe el a rămas în 0,31A cu siguranța de la poziția 15 pusă! Nu știu ce este poziția 15 dar din poza îmi dau seama ca ar fi ceasurile, care și ele au o problema și anume, partea de sus a display-ului unde afișează radio, când se aprinde, când se stinge cu toate ca radio funcționează, deci cred ca e o problemă și acolo, dar nu știu ce!
      De ce radio fura curent și pana acum nu? Și de ce la ceasuri dispare partea de sus și reapare?
      Dacă am scos toate siguranțele din bord din partea stângă și tot mi-au rămas consumatori de 0,25A, unde sa mai verific? 
      Skoda Superb 1, 1.8t AWT DSG și cu trapă fotovoltaica 





    • Silviu_7
      By Silviu_7
      Nu am gasit un topic corespunzator pentru problema asta dar zic sa incerc aici.
       
      In legatura cu vinieta de parcare in B, a trecut cineva recent prin procesul acesta? Stiti de hartie trebuie ceruta de la leasing?
    • Mike8
      By Mike8
      Mi se par super interesante usecase-urile diferite ale noaste cu app-urile officiale, nu toata functionalitatea exista si este la indemana.
      Nici mie nu mi-au potrivit 100% si ... I did this, o sa incerc sa postez zilele astea info cum
      (merge cu iOS/Alexa/Android).
       
      PS: e pt GTE ( vezi si range ) dar cum trage datele din WeConnect portal, cred ca merge si cu eGolf/ID3
       
      Teste in terminal:

       
      Rezultat: integrare cu iOS shortcuts / siri

       
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...